Cultura generala (70) | ![]() |
Cultură generală (16) | ![]() |
#Disciplinele socio-umane trebuie mai bine reprezentate pentru a forma elevilor o cultură generală solidă i
#Educația tehnologică e o disciplină de cultură generală astfel încăt elevilor li se formează competențe care nu se pot forma la altă disciplină.
#Gimnaziu înseamnă cultură generală. Nu-i poți cere unui copil să știe de la această vârstă o specializare.
#1. Educația tehnologică creează elevilor o cultură generală tehnică necesară înțelegerii dezvoltării tehnicii și tehnologiei având un pronunțat caracter inter și trans disciplinar;
să își formeze un bagaj de cultură generală, pregătire pentru viață, ori în aceste planuri-cadru aproape ca dispar disciplinele
#mai multe ore la materiile de examane naționale și sunt suficiente câte o oră la celelalte materii de cultură generală.
#O mai mare atenție acordată disciplinelor care asigură o cultură generală solidă și celor care au în vedere pregătirea culturală a elevilor-istorie, geografie, muzică, desen z
#pentru disciplinele de cultură generală (geografia și istoria) ar trebui alocate mai multe or e
#Aerisirea programelor școlare cu un mai mare accent pe aplicabilitate practică c
#Pentru disciplinele optionale este necesar sa se organizeze cursuri de formare cu caracter interdisciplina a
Educația tehnologică este o disciplină de cultură generală și există în toate planurile-cadru de învățământ din toate țările europene,
#Prin statuarea disciplinei Educația tehnologică ca disciplină de cultură generală, s-a oferit elevilor din clasele V-VIII șansa de învăța altfel activitatea la Educația Tehnologică fiind asociată învățării și devenirii personale într-o lume modificată de tehnologie,
De la început, Educația tehnologică a fost promovată ca o disciplină de cultură generală, cu caracter interdisciplinar și practic-aplicativ.
întrucât nu au bagaj elementar de cultură generală. Deasemeni comunicarea este foarte importantă. Agreeez sistemul românesc, nu vreau
ducația tehnologică contribuie la formarea personalității elevului, alături de celelalte discipline de cultură generală, prin vizarea următoarelor aspecte:
#Ar trebui cultură generală. Fizica, chimia la liceu. Muzica si desenul la clasele mici. Religia nu are rost la gimnaziu,
să dobândească notiuni de cultură generală, iar la sfârșitul liceului competențe profesionale n
#Consider ca numarul de ore la disciplina limba si literatura romana este foarte mic. Elevii au nevoie de ore de lectura, de scriere creativa.
#Consider că trebuie alocat un număr de ore mai mare disciplinelor de cultură generală-istorie, geografie, biologie l
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011