Cunoștințele (7) | ![]() |
Cunostinte (66) | ![]() |
Cunostintele (36) | ![]() |
#Consider ca Varianta nr. 3 este cea mai obiectiva si contibuie la dobandirea unor competente si cunostinte adaptate realitatii sociale romanesti si contextului actual european in care toleranta,
#Cresterea numarului de ore de istorie si geografie pentru a asigura cunostinte generale solide pentru elevi i
întrucât trecerea de la învățământul primar la cel gimnazial, în condițiile actuale pune mari probleme elevilor privind volumul mare de cunostinte
#Descongestionarea materiilor si axarea pe finalitati care sa atraga elevii spre a asimila astfel de cunostinte e
fizica, bilogie, geografie, insa sa la aiba, nu sa treaca clasa fara a avea niciun fel de cunostinte.
deoarece elevului ii vor lipsi alte cunostinte fara de care degeaba avem aceasta disciplina. Cel mai practic ar fi sa fie integrata disciplinei Istorie,
cunostinte multe si complicate la gimnaziu, clasa a 7-a; cumostintele din liceu nu le sunt suficiente elevilor
#Disciplinele de invatamant sa asigure o buna pregatire pentru viitorul adult, cu acumulare de cunostinte teoretice si aplicarea lor in domeniul practic!
#Disciplinele De Studiu sa acorde elevului un minim de cunostinte practice si o bruma de cultura generala ca sa nu treaca prin scoala fara sa ramana cu ceva folositor.
bazandu-se pe acumularea de cunostinte ceea ce este total neproductiv si anacronic c
#Dupa parerea mea din ceea ce am vazut in cele trei programe eu credca ati omis o specialitate tot optionala, foarte buna la dezvoltarea psihica a elevului si nu doar, Teatr r
care se adapteaza rapid pe piata muncii care vorbeste bine doua limbi straine si cunostinte generale despre stiinte.
#elevii invata inca din ciclul primar despre alegerea unei meserii de viitor iar abilitatile si aptitudinile pentru o profesie le poate dezvolta la disciplina educatie tehnologica cand asimileaza cunostinte teoretice si
#elevii sa si aplice in practic cunostintele dobandite, nu este suficient sa acumuleze doar cunostinte teoretic c
REDUCEREA DRASTICA A VOLUMULUI DE CUNOSTINTE, DE AMANUNTE, CARE INCARCA DEGEABA CREIERUL ACCENT PE CUNOSTINTELE CE-I AJUTA IMEDIAT IN VIATA DE ZI CU ZI.
#Este foarte important ca elevii sa vina in clasa a IX-a cu un bagaj format inca din CICLUL GIMNAZIAL de cunostinte IT T
#este important atat la nivelul primar cat si la nivelul gimnazial deoarece ofera cunostinte vaste in toate domeniil l
elevul nu trebuie doar sa aiba un bagaj de cunostinte teoretice, ci sa opereze cu ele e
o gandire logica, globala, se realizeaza printr-un ansamblu de discipline si cunostinte, care ajuta elevul sa dobandeasca o gandire ampla,
#Fiecare materie are importanta sa in dezvoltarea in bagajului de cunostinte. 1 ora pe saptamana e obligatorie (mai ales pt materiile muzica, desen, etc.
Ca urmare materiile care creaza cunostinte si cultura generala, au dreptul sa beneficieze de marirea numarului de ore de la numarul de ore existente acum.
ce o asteapta eleviii, fiind relaxanta si acestia invata si cunostinte teoretice dar le place lucrand impreuna, cooperand la diferite proiecte sau machete.
#Consider ca la finalul ciclului gimnazial elevul trebie sa aiba un bagaj de cunostinte generale, notiuni ce tin de o viata sanatoasa, managementul timpului, al resurselor financiare.
Ce le trebuie atatea cunostinte daca nu stiu sa le aplice practic c
#In anul 2000 noi, inginerii, nemaiavând locuri de muncă in industrie, am urmat cursuri postuniversitare de ed. tehnologică.
unde le sunt necesare cunostinte din aria curriculara Tehnologii i
#In mediul rural nu am întâlnit niciodată profesor calificat de desen sau muzica de aceia consider ca astfel de ore nu isi au rostu o
sau tic vor deveni cunostinte generale si poate, o sa uitam o data de prostiile acelea cand s-a nascut domnitorul x
#In prezent, numarul de ore alocat ariei curriculare Om-societate este mic iar elevii finalizeaza gimnaziul cu un minim de cunostinte.
#Informatica la clasele gimnaziale ofera zeci de posibilitati in asimilare de noi cunostinte dar si de evaluar r
ce vine din primar cu un bagaj mic de cunostinte, limbajul este destul de dificil,
imbunatatirea programei la disciplina matematica in sensul aprofundarii notiunilor de baza si nu a acumularii excesive de noi cunostinte e
se parcurge greu datorita volumului mare de cunostinte noi si numai la clasa a V-a. Este de-a dreptul revotator sa scoatem ore de limba romana la clasa, indiferent pe ce nivel
Majoritatea elevilor au deja cunostinte de TIC dobandite in familie sau la diferite cursuri particulare!
nu au cunostinte minime. As dori o orientare mai mare spre limbile straine si spre orele de informatica.
in studiul fizicii la clasa a 6a sunt necesare cunostinte matematice care se studiaza ulterior la disciplina matematica
#Nevoia copiilor, in ciclul gimnazial, de dobandire facila a unor cunostinte generale care sa le permita accederea la un nivel superior de studiu sau de pregatire profesionala a
ci doar aceeasi avalansa de cunostinte matematice care nu pregatesc cu nimic copilul pentru societatea moderna si pentru piata muncii actuala a
accentul mai mare pe TIC, datorita faptului ca in societatea de astazi orice angajator cere cunostinte minime de operare PC.;
lasa loc acumularii de cunostinte matematice pentru a putea face fata la stiinte e
#Nu înțeleg motivele scăderii numărului de ore la disciplina limba română clasa a V-a
Chiar credeti ca numeroasele cunostinte se pot acumula asa, fara a avea numarul de ore necesar?
care ajuta la formarea bagajului de cunostinte necesare evolutiei in viata a elevilor pe viito o
iar la Gimnaziu elevii tocmai cunostinte generale trebuie sa dobandeasc c
#Orele de istorie-geografie sa fie de cel putin de 2 ore la clasele VI-VII,
#Parerea mea este ca orele de limba romana sunt foarte importante si nu ar trebui reduse, la fel si cele de limba latina (elevii au nevoie de un minim de cunostinte deoarece la multe discipline intalnesc termeni in limba latina),
matematica, limbile si comunicarea ar trebui sa acordati o mai mare atentie disciplinelor care ofera formarea unui"bagaj"de cunostinte din cultura generala respectiv:
Cum are loc orientarea scolara si profesionala a elevilor daca acestia nu au un minim de cunostinte tehnice din diverse domenii?
Ce sa comunice absolventul in limba romana daca nu va avea un bagaj de cunostinte solid?.
a) Trecerea de la materii anuale la materii semestriale b) Fiecare materie ar trebui sa aiba un sambure de cunostinte (10%)si o multitudine de tehnici de investigare a materiei respective (90)
Elevii au nevoie si de practica nu numai de cunostinte teoretice e
#Am mentionat tot ce aveam de spus pe parcursul chestionarului i
#Sa se porneasca de la sistemul real catre teorie e
#Să se pună accent pe disciplinele din ariile curriculare Limbă Și Comunicare, Matematică Și Științe Ale Naturii, Educație Fizică, sport și sănătate, Tehnologii.
Aceste cicluri trebuie sa ofere cunostinte generale, bine consolidate! Elevul trebuie sa isi aleaga un nr de materii obligatorii dintr-un tabel complet de materii si un nr de materii optionale din alt tabel,
sa experimenteze, sa realizeze practic nu doar sa acumuleze cunostinte teoretice. Cred ca indiferent de varianta aleasa, noi,
Cea mai mare parte a absolventilor de facultate tehnica de astazi sunt complet nepregatiti d. p. d. v. profesional, avand cunostinte pur teoretice,
#TIC trbuie studiat din clasele 5-8 in societatea de azi nimic nu mai e posibil fara cunostinte de TIC.
Copiii nostri au de facut referate la alte materii si au nevoie de cunostinte TIC C
Scoala trebuie sa ofere un minim de cunostinte, dar si posibilitatea de aprofundare (la acei elevi care doresc sa faca acest lucru) fara a aglomera inutil orarul.
#Un popor care nu are cunostinte despre Istoria si Geografia tarii in care traieste, nu exista a
1."bagaj"de cunostinte ca sa le ofere copiilor posibilitatea sa-si descopere inclinatiile personale 2. ore speciale pe abilitatile elevilor 3. notiuni clare, concise,
Nu este de ajuns timpul alocat revizuirii acestor cunostinte alocat de catre profesori conform graficului de pregatire suplimentara realizat individual
#-la disciplina limba si literatura romana materia la clasa a 5 a nu poate fi predata in patru ore-multe cunostinte de lb latina elevii le dobandesc in gimnaziu
#-o repartitie echilibrata a subiectelor de studiu (real, uman, arte, miscare)- concentratea pe abilitati, nu pe cunostinte-Mai mult pragmatism (Mai mult accent pe aplicabilitatea cunostintelor, pe limbi straine si pe Informatica
iar TIC-ul in ultimii ani, in vederea acumularii de cunostinte informatice strict necesare astazi, cu predare de programe de calcul tabelar, de lucru cu baze de date, etc. 6. Religia nu o vad
#Chimia nu poate fi predata la clasa a V-a. In schimb disciplina Fizica poate fi predata o ora la clasa a V-a urmand ca din clasa a VI-a sa fie introdusa si Chimia (fiind necesare cateva cunostinte de Fizica.
clasa a V-a (nu poate fi introdusa din cauza necesitatii unor cunostinte de Fizica dar si Matematica prealabile), clasa a VI-a (1 ora), clasa a VII-a (2 ore),
#Concentrarea pe formarea de abilitati, nu pe acumularea de cunostinte. Sunt necesare cunostinte transferabile, aplicabile practic, nu memorare de teoreme si ani de domnie.
Sunt necesare ore de"debate"in care copiii sa fie incurajati sa aiba un punct de vedere,
cine doreste mai mult-este liber sa dobandeasca aceste cunostinte, dar pentru gimnaziu, adaptati programa la rezultatele obtinute in urma evaluarilor (care sunt dezastruase).
pentru ca elevii sa poata acumula mai multe cunostinte, ei fiind mult mai receptivi la aceasta varsta a
incredere bazata insa pe dobandirea constienta a unor cunostinte utile in alegerea si realizarea unei cariere in orice domeniu de activitate ales dupa incheierea parcursului scolar r
Mai ales, ca elevii au cunostinte si competente civice formate in orele de educatie civica din ciclul primar.
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011