Curricula (5) | ![]() |
Curriculumul (2) | ![]() |
care totuși au făcut parte din curriculum la decizia școlii e
#Să fie consultați mai des profesorii și părinții iar în tot acest demers să se țină cont de valorile culturale și spirituale ale acestui popor e
#curricula ar trebui sa ofere elevului instrumentele necesare dezvoltarii unei gandiri critice precum si sa-l invete pe elev cum sa invete. acest'know how'se traduce, de exemplu,
#curriculum la decizia școlii trebuie să aibă o pondere de cel puțin 30%din numărul total de ore/clasă;
curriculum la decizia școlii să se stabilească în funcție de resursele umane și materiale de care dispune școala și în funcție de nevoile comunității v
#Curriculum-ul integrat poate genera probleme în aplicarea acestui u
#Cursuri de citire-lectură, dictie, comunicare, care sa le dezvolte elevilor capacitatea de exprimare verbala si sa-i pregateasca pentru a sti sa vorbeasca liber in orice situatie i
Tendința la nivel mondial este de introducere a Sistemului De Informații Geografice în curriculum-ul școlar. Nu înțelegem de ce în România nu se fac pași în această direcție,
cred ca numarul de ore pentru curriculum la decizia scolii trebuie sa fie mai mare e
respectiv Geografiei (2/2) și reconfigurarea conținuturilor curriculum-ului pentru Istorie/Geografie, în așa fel încât diferitele teme studiate la aceste discipline să atingă finalitățile noilor educații a
care sunt uitati a doua zi. 5. Curricula trebuie, repet, sa fie fluida, sa fie adaptata la nivelul fiecarei clase din scoala,
2 mai multe ore pentru Curriculum la decizia școlii. Cred că profesorii școlii știu mai bine cerințele specifice elevilor (2-4 ore) 3 mai puține ore sau o programă mai aerisită pentru aria Matematică și Științe.
Acest simplu fapt este un argument important pentru stabilirea unui curriculum educațional. Păstrăti limba latină în programă și puneți-o în adevărata ei valoare, la fel ca și materiile tehnice.
deoarece manualele alternative, curriculum si toate resursele didactice depind de profesor...in timp se v a ajunge si la profesor.
relația inadecvată trunchi comun-curriculum la decizia școlii, acum una de tip cămașă de forță/pat al lui Procust (art. 65-68) de aici pornim. 2. eliminam blocajele mentionate anterior si construim un cadru
4. Însușirea principiilor tehnologiei și dobândirea competențelor digitale ca instrument de învățare și cunoaștere duc la dobândirea celei de-a IV-a competențe cheie propusă de către Curriculumul Național. 5. In VARIANTA 2
#In era tehnologiei computerizate consider ca este primordial ca obiectul TIC sa fie introdus in curriculum nucleu incepand cu clasa pregatitoare e
care mai apare astăzi ca universală pentru curriculum-ul școlar românesc doar la clasa a VIII-a,
prin curriculum și programă, apoi realizat un plan cadru și o evaluare eficientă care să țină cont de competențele învățate pe parcursul anilor școlar r
Ore pentru calcul mental Curriculum 90%simplificat la fiecare materie e
#Limba romana-5 ore pentru toate clasele Matematica-3 ore Istorie-2 ore Geografie-2 ore TIC-1 ora restul pot ramane cum sunt in varianta
#Nu trebuie sa fie universal in toata tara planul-cadru si/sau curriculum-ul! Un copil dintr-o scoala dintr-un sat mic nu trebuie sa invata atata geografie, chimie si istorie de pilda,
#-curricula care sa urmareasca dezvoltarea competentelor native ale elevilor, nu interesul de a mentine cat mai mult in sistem profesori incompetenti-Religie:
învățarea centrată pe elev, integrarea tehnologiei, abordarea metodei proiectului, curriculum integrat și constructivismul. Educația trebuie să fie o aventură a cunoașterii, nu o cursă a memorării,
#Prin noul curriculum trebuie pus accentul pe noile tehnologii (TIC) și disciplinele exacte. Menționez că sunt profesor de discipline sociale i
Centrarea pe nevoile s¸i interesele elevului privind actualele probleme globale ale omenirii s-a concretizat într-un curriculum în care cuvintele cheie ale lumii modene:
una verticală-ce exprimă permanența educației tehnologice (Technological Life-Long Education) și prezența ei în curriculumul tuturor instituțiilor de învățământ;
cresterea ponderii CDS si, in general, a componentei optionale a curriculumului (cu deschideri catre un curriculum personalizat catre clasa a VIII-a;
#Proiectarea unui curriculum care să răspundă cerințelor educației generației contemporane presupune indubitabil implicarea TIC. Caracterul dual al TIC, atât ca subiect de studiu cât și ca instrument care sprijină învățarea,
și observațiile făcute anterior să fie utilizate în elaborarea variantei finale a planului-cadru de curriculum gimnazial.
#revizuirea curriculum-ului la toate disciplinel l
#Revizuirea manualelor școlare și actualizarea informațiilor din cuprinsul acestora t
#Revizuirea planurilor cadru cu alocarea unui numar de ore suficient pentru materiile obligatorii, iar CDS-urile sa se faca in programul Scoala dupa scoala,
#Sa oferiti o importanta mai mare mare importanta artelor in curriculum de baza a
#Sa oferiti un rol mai important educarii prin raportarea la valorile morale, sociale si democratice.
#Sa se mentina in planul cadru ca disciplina in curriculum-ul de baza disciplina Educatie tehnologica care promoveaza si completeaza orientarea scolara a absolventilor de gimnazi i
de dotarea tuturor scolilor cu computere performante)- aparitia programelor scolare in paralel ci planurile propuse-existenta unui nr de cel putin 2 ore de CDS-curriculum diferentiat in functie
#Sugestii-eliminarea acelor unitati de invatare care incarca curriculum la limba romana, matematica, biologie-optional religie-imi pare rau dar putini profesori au,,
#Uitati-va cu atentie la toate propunerile primite, evaluati-le si construiti un curriculum adevarat, in acord cu
curriculum, sau cum ii spune. Lasati numarul de ore in pace e
#Un accent mai mare pe interdisciplinaritat t
#Un alt aspect care ar trebui reglementat, dar care nu este legat de planul cadru este modul de calcul al mediei la materiile
pe care le văd reprezentate slab în curriculum. Poate îmi scapă ceva, dar este limpede
care nu are ore de artizanat-Romania este printre tarile cu cele Mai putine ore raportat la timpul de instruire minim recomandat în ore PENTRU curriculumul obligatoriu într-un an în timpul învățământului Ă
care are un curriculum difer r
#Ar trebui ca noile manuale să conțină elemente de interdisciplinaritate, elemente de aplicabilitate în cotidian a noțiunilor învățate și ar trebui
de curriculum integrat care creaza competente in toate domeniile, agreate de elevi i
#-introducerea in trunchiul comun a unui numar de 2 ore de istorie la toate clasele, a V-a,
acolo unde curriculum are cele mai multe conținuturi. Neapărat, elaborarea unei metodologii clare și transparente de implementare a CDȘ-ului,
#as vrea sa se reintroduca in curricula scolara orele de lucru manual (cusut, crosetat, tricotat, gatit...
Doar o ora sau doua pe saptamana de curriculum la decizia scolii si (indirect! a elevilor, din totalul de aproape 30, nu reflecta un echilibru sanatos intre nevoia de standardizare si nevoia de personalizare a educatiei c
#CDS-curriculum la decizia scolii-trebuie sa fie decizia scolii, in toate variantele optionalele sunt intr-un fel obligatorii lasand foarte putine optiuni la decizia elevilor, parintilor, profesorilor,
care trebuie inclusă în curriculum-ul național obligatoriu și care să fie accesibilă tuturor elevilor c
Introduceti in curricula materii care sa ajute la dezvoltarea acesteia pentru ca altfel, incet, incet o sa devenim un popor de inadptati si handicapati emotional l
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011