#Vă rog mult, îmi pun speranțe sincere în dvs, să aveți în vedere următoarele introducerea unei marje de flexibilitate pentru CDS, permițând mai multe ore, pentru elevii care vor să performeze într-un cadru ficial Mă gândesc în primul rând la disciplina informatică, având exemplul personal drept cel mai mare imbold pentru a vă cere aceasta. Am avut în gimnaziu un profesor inimos care m-a învățat informatică (aici mă refer la programare, limbajul Pascal, ulterior C/C++ )încă din clasa a cincea, și am ajuns astfel să performez-atât în gimnaziu, cât și la liceu. Acum sunt student și am înainte o carieră frumoasă și asta datorită acestui profesor providențial al meu, care petrecea aprox 2 cu mine în afara programului, oferindu -mi un loc liber în laboratorul unde preda pentru celelalte clase, ca să lucreze cu mine programare. Mulți alții ar putea beneficia de un astfel de program de lucru, însă (re) comandat oficial. Sunt îngrijorat de interesul pentru informatică (programare) în învățământ; cred că informatica ar trebui pusă pe același nivel cu matematica, cel puțin în gimnaziu. E adevărat că nu toți elevii vor deveni programatori, însă informatica (mă refer mai ales la algoritmica din spate), dezvoltă mult gândirea analitică și logică; în gimnaziu ar fi momentul ideal pentru așa ceva. Mă gândesc, de asemenea, la disciplinele din aria artei, pe care le văd reprezentate slab în curriculum. Poate îmi scapă ceva, dar este limpede că elevii de la școlile de arte au nevoie de studiu intens al instrumentelor și teoriei pentru a performa! Propun de asemenea să nu se micșoreze numărul de ore pe săptămână pe care să le petreacă elevii la școală. Poate părea crud din partea mea, însă cred că dacă școala îmbină frumos jocul/distracția cu învățatul, copilul nu va simți că a pierdut ziua la școală și nu-i va părea rău că petrece timp la școală. Aceasta este perioada când copiii sunt asemenea unor sugative-pot înmagazina informații și crea legături ușor, și este o pregătire pentru liceu. Spunând acestea, mă gândesc la o cugetare a profesorului meu de istorie din liceu-iceul ar trebui să fie cea mai grea perioadă a vieții voaste, ca să huzuriți de bine în restul vieții Cred că a avut, cel puțin parțial, dreptate...în cazul meu și al colegilor mei de liceu, cel puțin s
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011