C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\sugestii\pentru planul cadru comentarii 196.txt

#1. sunt cel puțin două cauze structurale ale stării de fapt, blocaje de fond statuate ca atare în Legea Educației Naționale nr. 1/2011: prezența religiei ca disciplină școlară parte a trunchiului comun (art. 18, alin. 1; relația inadecvată trunchi comun-curriculum la decizia școlii, acum una de tip cămașă de forță/pat al lui Procust (art. 65-68) de aici pornim. 2. eliminam blocajele mentionate anterior si construim un cadru de referinta curricular deschis, pe baza caruia dezvoltam atatea variante curriculare cate sunt necesare in functie de specificul social/cultural/economic/geografic etc.,al comunitatilor scolare 3. pilotam modelul anterior si il dezvoltam/corectam/ajustam constructiv, asigurand un bun echilibru dinamic intre cerintele de nivel local/regional/national, precum si in raport cu provocari globale relevant r


< Back - Next >


Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011