Abilitați (53) | ![]() |
Absolvenții (2) | ![]() |
Accent (107) | ![]() |
Acces (5) | ![]() |
Aria curriculara-disciplina (2649) | ![]() |
Bază (140) | ![]() |
Cadrele didactice (118) | ![]() |
Competentele_copilului (103) | ![]() |
Competențe (40) | ![]() |
Cunoștințe (128) | ![]() |
Curiculum la decizia școlii (85) | ![]() |
Curriculum (44) | ![]() |
Disciplină (1589) | ![]() |
Elev (133) | ![]() |
Identitate națională (898) | ![]() |
Interdisciplinaritate (8) | ![]() |
Învățare (22) | ![]() |
Norme didactice (2) | ![]() |
Plan cadru (751) | ![]() |
Trunchi comun (24) | ![]() |
Varianta 1 (65) | ![]() |
Varianta 2 (254) | ![]() |
Varianta 3 (100) | ![]() |
iar procedura prin care acestea sunt alese sa tina numai și numai de decizia parintilor si nu de alte motive (norme didactice ale anumitor persoane).
De asemenea, consider ca trebuie sa se aiba in vedere efectele implementarii unui anumit plan cadru asupra personalului din invatamantul preuniversitar (daca numarul de ore aferent disciplinelor va conduce la restrangeri de norme didactice etc
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011