Abilitați (53) | ![]() |
Absolvenții (2) | ![]() |
Accent (107) | ![]() |
Acces (5) | ![]() |
Aria curriculara-disciplina (2649) | ![]() |
Bază (140) | ![]() |
Cadrele didactice (118) | ![]() |
Competentele_copilului (103) | ![]() |
Competențe (40) | ![]() |
Cunoștințe (128) | ![]() |
Curiculum la decizia școlii (85) | ![]() |
Curriculum (44) | ![]() |
Disciplină (1589) | ![]() |
Elev (133) | ![]() |
Identitate națională (898) | ![]() |
Interdisciplinaritate (8) | ![]() |
Învățare (22) | ![]() |
Norme didactice (2) | ![]() |
Plan cadru (751) | ![]() |
Trunchi comun (24) | ![]() |
Varianta 1 (65) | ![]() |
Varianta 2 (254) | ![]() |
Varianta 3 (100) | ![]() |
Varianta 1 mi se pare cea mai echilibrată și mai apropiată de nevoile de formare ale elevilor.
#Consider Varianta 1 cea mai potrivita in comparatie cu celelalte doua din următoarele motive: 1. Nu este corect sa introducem fizica si chimia in clasa V (Varianta 2),
#consider varianta 1 cea mai relevanta pentru asigurarea continuitatii studiului din ciclul primar si care permite fiecarui elev sa dobandeasca cunostiintele generale necesare formarii sale in orice domeniu ar dori sa continue aprofundarea studiului i
#-cresterea numarului orelor de limba romana si matematica de la 4 la 5 ore pe saptamana-introducerea TIC la clasele 7 si 8 in varianta 1-trecerea
atunci varianta 1 e de dorit. Dacă doriți să le schimbați, vă propun 3 variante: A (varianta bazată pe cele 7 orientări nedeclarate,
consideram varianta 1 din cele 3 planuri-cadru propuse, cea mai adecvata a
#1) religia sa nu fie obligatorie, sa devina optionala, numai daca parintii sunt de acord sa urmeze copilul lor aceste cursuri, 2 mai multe ore de consiliere psihopedagogica si orientare scolara pentru copii, 3 mai multe ore de educatie tehnologica-dezvoltarea
dar daca trebuie sa aleg dintre trei rele o aleg pe cea mai putin rea dintre cele trei adica varianta 1 care
#Dupa parerea mea, varianta 1 este cea mai buna dintre toate. Varianta II unde dispare ora de consiliere este neinspirata,
La a 5 a se potriveste f. bine varianta 1 deoarece nu trebuie aglomerat programul si pt a studia chimie si fizica in clasa a 5a e cam complicat.
#Este bine structurata varianta 1, deoarece pentru fiecare disciplina s-a alocat un numar suficient de ore
Varianta 1 imbunatatit t
#Excluderea materiei eligiedin categoria celor obligatorii sau inlocuirea acesteia cu altele similare care sa permita accesul copiilor la toate aspectele esentiale vietii,
#In clasa a IV-a in varianta 1, o singura ora de educatie fizica este suficienta a
plan-cadru. 3. Ca profesori-diriginți optăm în unanimitate pentru varianta 1, consilierea elevilor pe întreg ciclul gimnazial.
#In momentul de fata varianta 1 la care sa fie aplicata varianta 3 pentru aria curriculara Tehnologii...
#In varianta 1 si 2 numarul de ore alocate stiintelor este mult prea mare! Sunt copii de 11,12 ani
#La varianta 1 inclusa si reducerea nr. de ore cu 1 ora la limba
#La Varianta 1, am mai adauga la disciplina TIC, 1 ora clasa a VII-a si 1 ora clasa a VII-a. In rest PERFECT.
Va propune accest lucru, un profesor de educatie fizica, nu unul din aria curriculara TEHNOLOGII
#La varianta 1, completarea cu inca 2 ore de ti i
#La varianta 2 ar trebui introdusa o ora de consiliere si orientare la toate clasele, ora in
#Limba si comunicare-varianta 1 Matematica si stiinte ale naturii-varianta 1 Om si societate-varianta 3 Arte-varianta 1 Educatie fizica, sport si sanatate
-varianta 1 Tehnologii-varianta 2 Consiliere si orientare-varianta 1 Aceasta este propunerea mea, care tine cont si de dezvoltarea cognitiva a elevilor r
#Limba si comunicare-Varianta 1 cu precizarea: 5 ore de lb. romana la cls. a V-a Matematica si stiinte ale naturii-Varianta1 Om si societate-Varianta 1 Arte-Varianta1 Educatie fizica Varianta 1 Tehnologii
Varianta 2 Consiliere si orientare-Varianta 1 Nr max de ore/sapt V-26-27 VI: 27-28 VII:
29-30, VIII: 29-3 3
#Limba Și Literatura Română-5h/săpt. la toate clasele (incluzând o pondere mai mare acordată comunicării și noțiuni introductive de gramatică latină) Suplimentarea nr. de ore/săpt. pentru geografie și istorie la toate clasele.
Aș rămâne pe varianta 1 sau 2, cu cel puțin 2 ore/săptămână la limbile străine. Resping categoric varianta 2-fără ore de Consiliere Și Orientare la clasele 5-7. Dirigintele rămâne puntea de legătură între elevi, familie și școală r
#Nu sunt de acord cu renunțarea la o oră de Limba română la clasa a-V-a. Varianta 1 este accesibilă pentru clasele a-V-a și a-VI-a,
#Observații despre noile planuri-cadru VARIANTA 1:#Nu este în beneficiul elevilor reducerea orelor de limbă
#Cred că ar trebui o combinare între varianta 1 și 2. Numărul de ore de ed. tehnologică nu ar trebui înjumătăți
#planul cadru este bun în toate 3 variante-asta ca părinte, ca profesor varianta 1 sau 3
varianta 1 pare a fi cea mai buna a
#After-school cu profesorii scolii. Ei cunosc cel mai bine copii si trebuie sa stea cu ei pana la sfarsitul programului nostru u
varianta 1-profil real, varianta 2, 3-profil socio-uman...Ideal ar fi ca aceste planuri-cadru sa fie elaborate de cadre didactice care predau si au experienta la nivelul de invatamant respectiv!
#Am ales varianta 1, insa nu suntem de acord cu diminuarea orelor de lb. romana la cls
#Sunt de acord cu varianta 1 1
#Sunt de acord cu varianta 1 1
#sunt de acord cu varianta 2 in care disciplina TIC este in trunchi comu u
#Sunt de parere ca actualul plan cadru este mai bun decat ceeace se propun n
#Sunt de părere ca la clasa a V a sa fie cuprinse 5 ore de limba romana în trunchiul comun m
#Sunt de parere ca numarul de ore alocate disciplinei Istorie este insuficient acum, iar varianta 3 raspunde, intr-o oarecare masura, acestui deziderat.
#Sunt pt. varianta 1, dar matematica sa aiba 5 ore in trunchiul comun
#Sunt puține ore de istorie si de geografie, în contextul în care numarul de ore de religie ramane la fel.
#VARIANTA 1 1. Reducerea orei de Limba Și Literatura Română de la clasa a V-a nu facilitează tranziția mai ușoară de la un ciclu la altul (primar-gimnaziu.
#varianta 1 consider ca e bun n
#varianta 1 final l
#varianta 1 acopera cel mai eficient interdisciplinaritate e
#Varianta 1 constituie o dezvoltare optima pentru elevii din clasele gimnazial l
#Varianta 1 cu modificările enunțate a
#Varianta 1 este adecvata nevoilor educationale ale elevilor, cu mentiunea ca se doreste revenirea la un numar de 5 ore la limba romana, clasa av-a a
#varianta 1 este bun n
#Varianta 1 este cea mai adecvata; Este necesara reducera continuturilor programelor scolare deoarece nu exista timp suficient de aprofundate a cunostintelor prin aplcatii concrete e
#varianta 1 este cea mai aproape de conditiile actual l
#Varianta 1 este cea mai echilibrata pentru nivelul si capacitatea elevilor de a dobandi competentele necesare pentru fiecare disciplina.
Varianta 2 include fizica si chimia din clasa a 5-a, lucru care nu il vad necesar atata timp cat notiunile elementare de matematica, necesare disciplinelor fizica si chimie,
nu sunt studiate e
#Ar fi folositor daca ati introduce ore de informatica in gimnaziu u
#Varianta 1 este cea optima cu mentiunea ca disciplina FIZICA sa fie studiata inca din clasa a V-a cu 1h pe saptamana,
iar TIC sa fie obligatoriu pe parcursul ciclului gimnazia a
#Varianta 1 mi se pare cea mai corecta si care respecta ceea ce dori i
#Varianta 1 pare plauzibila dar, cu mentinerea celor 5 ore de limba romana la clasa a V-a a
#Varianta 1 ține cont de nevoile de dezvoltare intelectuală, emoțională și psihosocială a copiilor o
#Ar fi fost bine ca toate variantele sa fi continut o ora de Consiliere si Orientare la trunchi comun la toate clasele e
#varianta 2 este foarte bun n
#Varianta 2 mi se pare cea mai potrivita pentru nivelul gimnazial
#Varianta 2, consider ca ar fi cea mai potrivita deoarece nu afecteaza celelalte discipline de invatamant ca numar de or r
#Varianta 2, consider ca ar fi cea mai potrivita deoarece nu afecteaza celelalte discipline deinvatamant ca numar de ore si se pune baza pe formarea de competente si deprinderi prin pastrarea disciplinei educatie tehnologica
care este o materie deosebit de importanta pentru formarea profeionala a elevilo o
#Ar fi fost oportun ca la varianta I sa se asigure o ora de TIC la toate clasele V-VIII I
#Varianta 2, consider ca ar fi cea mai potrivita deoarece nu afecteaza celelalte discipline deinvatamant ca numar de ore si se pune baza pe formarea de competente si deprinderi prin pastrarea disciplinei educatie tehnologica
care este o materie deosebit de importanta pentru formarea profeionala a elevilor r
#Varianta 2, consider ca ar fi cea mai potrivita deoarece nu afecteaza celelalte discipline deinvatamant ca numar de ore si se pune baza pe formarea de competente si deprinderi prin pastrarea disciplinei educatie tehnologica
care este o materie deosebit de importanta pentru formarea profeionala a elevilo o
#Variantă 2 a planului cadru este echilibrată din mai multe puncte de vedere: nr. ore aferent disciplinelor de studiu, repartizarea acestora pe arii curriculare, integrarea Tic, a educației tehnologice la toate clasele de gimnaziu pentru orientarea completă și corecta a absolventului de gimnaziu etc i
#Varianta 2 a planului cadru mi se pare ca ofera mai multe sanse si celor care doresc sa urmeze un profil profesional/tehnologic c
#Votam varianta 1 ca fiind cea mai potrivita a
#votam varianta 1 1
#Votez varianta nr. 1, consider ca in clasa a V-a un elev care abia a reusit sa invete tabla inmultirii si a impartirii,
nu ar face fata disciplinelor fizica si chimie. Copiilor le place sa deseneze, sa picteze, sa cante.
autocunoaștere, dezvoltarea personalității și orientare școlară și profesională deci ar trebui aplicată varianta 1 sau 3. Nu știu pe ce s-au bazat cei de la minister
și educare a clasei de elevi-varianta 1 este foarte adecvata varstei elevilor pentru a nu se suprasolicita prin incarcarea cu ore suplimentare la clasa a V-a cum sunt fi
aceste materii sunt obligatoriu/necesare in scoala, macar in varianta 1 ora pe saptamana a
#Cadre Didactice foarte bine pregatite, materia care urmeaza a fi parcursa de elevi, mai atent selectionata, atragerea elevilor catre studiu mai intens
#Cea mai buna variant este Varianta 1, cu specificarea ca numarul maxim de ore sa nu depaseasca 30 ore/saptamana a
#varianta 1 este foarte inportant t
#Consider ca Educația tehnologică este importanta pentru dezvoltarea abilităților tehnice si tehnologice ale elevilor de V-VIII, în vederea alegerii traseului educațional È
##continuitate faci in clasa aiii a si a IV a ed. tehnologica si apoi nu mai faci doar in clasa avii asi a VIIIA varianta 1. avem totusi nevoie de instalatori, constructori, tamplari
#Consider ca orele de educatie plastica si desen contribuie semnificativ la dezvoltarea educationala a elevilor si ca ar trebui pastrat nr de ore alocat in varianta 1 si 3 3
#consider ca varianta 1, are ca puncte forte: 2 limbi straine a cate 2 ore/saptamana si inceperea profilului REAL format din fizica si chimie, treptat, nu amandoua deodata.
#Consider ca varianta 1 este cea mai apropiata de planul cadru actual si se asigura o continuitate de la ciclul primar la cel gimnazial l
#Consider ca Varianta 1 este edificatoare în acest sens n
#Consider că varianta 2 e foarte potrivită și nu aș mai face nici o modificare acesteia s
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011