#Avand in vedere caracteristicile varstei elevilor, consider ca la clasele V-VII trebuie sa existe consilierea si orientarea, iar disciplinele predate sa le poata asigura mai mult integrarea in grup, decat studiul individual. In actuala conjunctura sociala si nationala, importante sunt cresterea coeziunii societatii si formarea valorilor si atitudinilor, mai putin dezvoltarea caracteristicilor cognitive (care oricum sunt diferite de la individ la individ, iar sistemul informational actual permite dezvoltarea lor si in afara scolii). Consider ca TIC este disciplina importanta in contextul actualei societati informationale, dar ar trebui sa inlocuiasca educatia tehnologica; eventual ar trebui introdusa o ora de abilitati practice, cu optiuni diferite pentru elevi. Numarul alocat limbilor straine ar trebui redus, avand in vedere situatia actuala, in care, cumulate, cele doua limbi straine studiate depasesc numarul de ore alocat limbii si literaturii romane, iar limba latina introdusa in clasa a VIII-a nu ii ajuta in niciun fel pe elevi. Oricum afinitatea elevilor este pentru limba engleza, majoritatea elevilor ajung sa stapaneasca la sfarsitul liceului o limba straina (in majoritatea cazurilor limba engleza), astfel incat rolul studiului celei de-a doua limbi straine in gimnaziu este unul artificial, fara finalitate. Elevii ar trebui sa opteze in gimnaziu pentru o limba straina, pe care sa o stapaneasca temeinic c
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011