#1. Introducerea încă din clasa a V-a a disciplinelor fizică și chimie, într-o manieră mai prietenoasă și mai digerabilă de către elevi prin programe profesionist elaborate de către specialiști. 2. Introducerea disciplinei TIC obligatorie, dar 1 oră pe săptămână pare a fi insuficientă 3. Păstrarea a câte 1 oră pe săptămână pentru fiecare din disciplinele educație plastică și educație muzicală. 4. Consilierea educativă să fie obligatorie și să fie realizată de consilierul educativ al unității de învățământ, de psihologul școlar sau de către cadre didactice care pot atesta că au participat și obținut un certificat în acest domeniu. 5. Introducerea în planul cadru a minim 3 ore pe săptămână pentru activități extrașcolare (acest lucru nu înseamnă alte 3 ore de CDS) organizate sub forma de cluburi sportive sau cultural-artistice. 6. Crearea unui plan cadru comun pentru clasele a V-a și a VI-a, iar pentru clasele a VII-a și a VIII-a planuri cadru diferențiate conform cerințelor elevilor și părinților prin susținerea unor examene de specialitate. Consider că acest procedeu ar facilita alegerile elevului pentru viitoarea carieră și statistic vorbind se va știi încă înainte de admiterea în învățământul liceal care sunt cererile umane și care este oferta pieței muncii v
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011