#Cred ca trebuie sa existe un balans intre disciplinele reale, socio-umane si cele vocationale. Intrarea disciplinelor reale, care nu au fost reprezentate in invatamantul primar trebuie realizata gradual. De asemenea, nivelul pana la care matematica, fizica si chimia trebuia sa ajunga dupa acest stadiu trebuie sa fie unul echilibrat si cred ca se poate realiza intr-un numar mai redus de ore. Cred ca indiferent daca vorbim de actuala structura politica din care facem parte, intelegerea realitatilor istorice, geografice si economice trebuie sa fie mai pregnanta. Biologia trebuie indreptata mai mult pe intelegerea anatomiei omului (mai ales pe clasele a V-a si a VIII-a cand se produc multe dintre transformarile problematice. Este necesara si botanica si zoologia, insa la un nivel echilibrat, si poate legat mai mult de ecologie. Matematica este si in actualele planuri excesiva, atat ca numar de ore, cat si ca competente asteptate e
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011