#Nu ar trebui sa existe discipline cu sub 2 ore/saptamana. Ce trece de 2 ore ar trebui sa fie optional l
#nu consider ca este normala introducerea disciplinelor fizica si chimie de la cls a V-a si nici eliminarea orelor de ed. tehnologica de la clasele V si V V
#Nu consider oportuna introducerea unor discipline socio-umane noi, care sa incarce planul cadru si pe elevi si care va crea si ample controverse referitor la
De asemenea se pune si problema formarii initiale pentru predarea acestor noi discipline. Isi permite statul roman o astfel de cheltuiala?
#Nu doresc diminuarea numarului de ore la disciplinele istorie, geografie sau la educatie fizica. Cedsterea numarului de ore la limbile straine si la informatica.
Scoateti disciplinele socio-umane care ne zapacesc copiii de cap. Lasati-ii sa se joace mai mult!!!
#nu este corect ca de la disciplinele la care se sustine evaluarea nationala sa se scoata ore/limba roman n
nici nu este o disciplina solicitanta pentru ei. majoritatea elevilor iubesc aceasta disciplina a
#Nu este oportuna scoaterea limbii latine, daca tinem la originea limbii si a poporului roman.
#Nu inteleg de ce se doreste introducerea unor noi discipline"socio-umane"!!Teme ale acestor discipline se discuta la orele de consiliere si orientare e
#Nu inteleg de ce TIC nu este inclusa in aria curriculara matematica si stiinte, elevii ar trebui sa aiba contact cu partea software a informaticii inca din gimnaziu (ma refer la tehnologii cloud,
#Nu mai scoateti ore si discipline din programa. Doriti prosti
#Nu mai stricati ce au facut altii i
#Nu mi s-ar fi parut necesara o interventie atat de radicala in cadrul curriculei existente,
E prea încărcată programa cu disciplinele socio-umane. E încă un obiect la care elevii sunt puși
TIC e o disciplină care ar trebui studiată în toți anii. Opționalul integrat la nivelul mai multor arii curriculare nu trebuie
#Nu mi se pare normal sa fie scoase ore de geografie si istorie, discipline care contribuie la dezvoltarea culturii generale ale elevilor.
#Nu mi se pare normala eliminarea limbii latine ca disciplina de studiu la clasa a VIII-a. Este singurul contact pe
Disciplina"Educatie pentru drepturile copilului"se poate integra in cadrul orelor de dirigentie sau regandita aceasta ora (Consiliere si orientare), eventual cu un curriculum distinct,
#Ar trebui introduse anumite discipline mai tarziu, cum ar fi fizica si chimia, renuntat de tot la educatia tehnologica, in favoarea TIC, si la religie.
In plus, disciplinele Limba si literatura romana si Istoria apar in variantele propuse, cu ore mai putine decat pana acum,
Limba si literatura romana este disciplina-temei pentru celelalte discipline, iar Istoria are un rol foarte important in formarea identitatii individuale e
#nu relflecta viziunea si filosofia educatiei, locul și importanța disciplinelor în contextul Curriculumului Național cu repercusiuni grave în formarea individuală a elevilor din învățământul gimnazial u
nu e nevoie de disciplina noua pana cand nu cunoastem programele si cadrul didactic competent, e mare nevoie de minim 3ü4 ore de sport/saptamana si minim 2-3 ore de TIC saptamanal in fiecare clasa,
care elevii abia se acomodează cu numeroasele discipline noi, cu profesorii, cu ritmul mai alert în care se predă și se scrie etc.
La disciplinele Educație pentru democrație șamd iarăși ar trebui minim 2 ore pe săptămână. Și religia cred
religie sau sport sa fie redus pentru a face loc noilor discipline socio-umane e
#Nu sunt de acord cu eliminarea unei ore de limba si literatura romana si a unei ore de limba moderna 2 la clasa a V-a. Consider ca aceste discipline sunt extrem de importante pentru parcursul scolar al elevilor.
deoarece elevii nu detin aptitudinile necesare parcurgerii unor discipline atat de complexe la o varsta atat de frageda a
#Nu sunt de acord cu introducerea disciplinelor socio-umane. Unele teme sunt oricum discutate la orele de consiliere
#Nu sunt de acord cu introducerea disciplinelor soco-umane in trunchiul comun. Poate la optionale..
citire) consider inutile disciplinele socio-umane la gimnaziu. Foarte proasta ideea r
#Nu sunt de acord cu reducerea orei de romana de la clasa a 5 a a
#Nu sunt de acord cu scaderea numarului de ore la disciplina Limba si literatura romana,
Limba si literatura romana este, probabil, disciplina cea mai importanta atat in ceea ce priveste invatarea propriei limbi,
-dar unele discipline au pierdut ore, altele au același număr de ore sau chiar mai mare,
in ciuda faptului ca aceasta disciplina este foarte importanta in dezvoltatea copiilor, mai ales a celor de gimnaziu
#Ar trebui sa se ia considerare si Educatia pentru sanatate ca si disciplina, nu optiona a
#Ar trebui sa se ia in considerare si Educatia pentru sanatate ca si disciplina, nu optiona a
#Ar trebui sa se insiste pe discipline fundamental l
#numarul de ore/saptamana este in limitele normale, comparativ cu celelalte variante. Propunerea orelor de discipline socio-umane este binevenita de la clasa a v-a,
numai ca nu prea sunt profesori care sa predea aceste discipline e
#Numarul de ore alocat fiecarei discipline este bine ales s
#Numarul de ore de istorie pentru clasele V-VII este insuficient pentru o materie atat de importanta in formarea culturii generale, atat de necesara pentru orice tanar r
#Numarul de ore de matematica este sub numarul de ore din Franta, Germania, Austria, Danemarca, Portugalia, etc.
Discrepanta este foarte mare la ciclul primar r
#Numarul de ore de studiu al unei discipline nu corespunde cu necesitatile si realitatea din scoala, cu nevoile de invatare ale elevilor r
#Numarul de ore de TC este cel mai echilibrat si totodata optim, studiul stiintelor se poate aborda constructiv,
#numarul de ore mai mare la disciplinele predate-aria curriculara om si societat t
#numarul de ore pare a fi suficient pentru disciplinele socio-uman n
#-TIC ar trebui cuprins cu cate 1 ora in toti cei 4 ani; fizica nu are
ce cauta la clasa a V-a pentru ca elevii normali (exceptand geniile), la aceasta varsta nu au capacitatea de a intelege notiunile abstracte;
este alocata o ora de trunchi comun la disciplinele socio-umane, cu mentiunea ca acest lucru presupune studierea Drepturilor Copilului.
Propun ca aceasta disciplina sa se studieze alternativ cu Educatia interculturala (o saptamana Drepturile Copilului, o saptamana Educatie interculturala).
Sunt prea multe ore alocate fiecareia dintre aceste discipline. Alta propunere: TIC in clasele V-VI si educatie tehnologica in clasele VII-VIII;
#Numărul de ore pentru disciplinele studiate corespunde specificului unității noastre de învățământ Å
#Numarul de ore pentru fiecare discipina este bine gandi i
#Numarul de ore petrecute la scoala de un elev nu ar trebui sa depaseasca 25/saptamana.
Elevul trebuie sa doabandeasca cunostinte generale si nu aprofundate pt o anumita disciplina. Matematica nu ar trebui sa depaseasca 3 ore/saptamana
să fie disciplină obligatorie la toate clasele gimnaziale m
#Numarul orelor alocate matematicii si stiintelor trebbuie sa creasca pentru ca societatea sa se dezvolte si sa prospere e
Ed. tehnologică este disciplina cea mai legata de viata de zi cu zi si oferă copilului cunostințe din multe domenii de activitate si
#ofera conditiile studierii tuturor disciplinelor si ore pentru toti profesori i
#ofera continuitate disciplinei stiinte e
#Oferă dobândirea de cunoștințe în toate ariile curricular i
#Ofera elevilor parcurgerea unor materii ce pun bazele anilor de studiu ce vor urma, intr-o maniera mai coerenta,
in studierea acestei discipline e
#are cea mai mica inegalitate intre alocarile de resurse pe arii curricular r
#ofera elevului perspectiva parcurgerii tuturor domeniilor de activitat t
#ofera elevului premisele dezvoltarii armonioas s
#Oferă o deschidere mai mare către tehnica si tehnologii ceea ce caracterizează perioada in care ne aflam.
#Ofera o mai mare accesibilitate a materiei la disciplinele socio-umane, raspunde nevoilor si a intereselor elevilor r
#Ofera un numar mai mare de ore la disciplina geografie e
#oferta la aria curriculara om si societate este mai mare, este mai echilibrat t
#are cele mai putine ore in trunchiul comu u
#o o
#Optez pentru varianta 1 sau
#Optez pentru varianta 2 deoarece acest plan-cadru aloca mai multe ore in trunchiul comun pentru ariile curriculare Matematica si Stiinte/Tehnologii,
1. este singura disciplina care face conexiuni intre teorie si practica; 2. dezvoltarea tehnologiei este o prioritate la nivel mondial,
punctul c) 5. este unica disciplina care dezvolta abilitatile antreprenoriale-competenta cheie-art. 68, alin (1),
#optimizați Cultura civică-ea integrează toate cele 4 discipline socio-umane oi pe care le-ați propus și lăsați disciplinele de bază=româna, latina, istoria și geografia-la locul lor!
faptul că se studiază de mulți ani nu e argument contra
#Optionalul ariei tehnologii sa fie Informatica pentru a dobandi cunostinte minime de programar r
#Opțiuni numeroase ale elevilor cât și rezultate la concursuri naționale și internațional È
#ora de consiliere si orientare trebuie pastrata la toate clasele V-VII I
#ora de ed tehnologica este ora in care elevul IA contact cu viata adevarata si II dezvolta simtul practic
#Are disciplinele si orele aferente, cel mai bine proportionate e
#orele de biologie ar necesita 2 ore la clasa a V-a si 2 ore la clasa a VII I
exista o cerere mare pe piata de munca pt domenii conexe cu aceste discipline?.Disciplinele socio-umane par foarte bine alese.
De ce atat de putin timp alocat pentru TIC? Consider ca e cu mult mai importanta aceasta materie decat educatie plastica si muzicala.
#Oricum, la disciplina Limba si literatura romana sunt aceleasi optiuni i
#Orienteaza elevii spre o instruire care sa ii faciliteze adaptarea in societate si pe piata muncii, formand un cetatean activ implicat in viata societatii si a propriei formar r
SI TOT FELUL DE DISCIPLINE: CULTURA CIVICA???DUMNEZEULE, PUTEM VORBI DE O CULTURA CIVICA
#Pe miile de elevi obezi cine ii educa sa manance sanatos? Pe sutele de fetite de 13 ani care nasc
#pentru a forma competente si abilitati practice, ai nevoie nu numai de reformarea curriculumului scolar dar, si de cresterea numarului de ore la disciplinele de cultura generala, in
#pentru aprofundarea notiunilor de clasa a V-a la disciplina Biologie elevii trebuie sa studieze 2 ore/sapt t
#Pentru ca disciplina Geografie are mai multe ore de studiu. Este un obiect foarte important in actualul context geopolitic c
#Pentru ca este prezenta consilierea pe tot parcursul gimnaziului si disciplinele socio-umane sunt bine repetrezentate
deoarece elevii dau si teza la aceasta disciplina, la liceu au dreptul sa dea si bacalaureatul si o ora pe saptamana este prea putin n
#Pentru ca trebuie sa se pastreze numarul de ore la disciplina Limba si literatura romana a
#Pentru disciplina Biologie la cls. a Va este insuficienta o ora pe saptamana avand in vedere programa la aceasta disciplina a
#pentru disciplina biologie, consider că numărul de ore la clasa 5 sunt insuficient e
#Pentru disciplina biologie, stiinta vietii sunt putine ore mai ales ca ea ar trebui sa aiba lectii de laborator pentru formare de abilitati practice,
dar si pentru intelegerea continuturilor si nu pentru memorarea lor r
#Pentru disciplina istorie e extrem de importantă varianta 3 deoarece asigură un număr de 2 ore pe săptămână din TC.
Două ore pe săptămână sunt necesare clasei a V-a și ar fi necesare și la clasa a VI-a
#Artele plastice si muzica trebuie sa ramina discipline obligatorii. Consider regretabila si nejustificata scoaterea latinei din planul de studiu pentru clasa a VIII-a a
În plus, limba și literatura română este disciplină la care se suține Evaluarea Națională din doi în doi ani până în clasa a VI-a și Examenul de Evaluare Națională la sfârșitul clasei a VIII-a,
precum și disciplină la care se susțin probe de evaluare scrisă și orală în cadrul Bacalaureatului la sfârșitul clasei a XII-a. În privința eliminării orei de limba latină la clasa a VIII-a,
Disciplinele reale sunt greu asimilate pt. acești copii i
#artele si TIC au o pondere insuficent t
#Planu-cadru reconsideră alocările orare pentru discipline care anterior ajungeau foarte rar să intre în oferta curriculară a școlii cu numărul minim de ore prevăzute.
Prin introducerea disciplinei TIC în trunchiul comun promovează competențele digitale orientată spre o responsabilitate sigură l
#Planul Cadru alocă prea multe ore studiului fizicii și biologie, în detrimentul altor discipline necesare viitorului cetățean.
Sunt discipline care aduc multe discutii pt. ca unii copii au sau n-au astfel de abilitati native.
#Ponderea disciplinelor de învățământ este cel mai bine echilibrată i
#Prea incarcat programul l
#Prea multă matematică în secțiunea sa. Aș fi de acord, dacă ar exista secțiune separată, doar cu matematică.
Consider ca nu exista un echilibru intre discipline si arii curriculare privind numarul de ore alocate.
Astfel, numarul orelor de matematica si limba romana este foarte mare comparativ cu alte discipline. Elevii nu se pregatesc la cele mai mlte discipline pentru simplul motiv ca nu se regasesc intre discilpinle de examen la final de ciclu scolar.
Consider ca elevii ar trebui examinati la finalul unui ciclu scolar la toate disciplinele studiate pe parcursul anilor r
#Prea multe ore e
#Prea multe ore, materii practic distincte, ora de religie în trunchiul comun, nu există materii
În condițiile în care interesul studierii acestei discipline a dispărut odată cu eliminarea ei din toate examenele singurele momente în
care majoritatea elevilor au contactul cu această disciplină sunt orele de curs. Fizica predată într-o oră pe săptămână va fi doar o pierdere de timp pentru elevii
să fie si seriozitate, perseverență, rigoare, atenție, disciplină și muncă individuală sau în grup. Mulți studenți la medicină sau viitori ingineri neglijează studiul fizicii și întâmpină dificultăți de înțelegere
#Pregatim elevii pentru o societate profund informatizata, studiul disciplinelor informatice si chiar al algoritmicii fiind absolut necesar r
#Prezența substanțială în curriculum a disciplinelor artistice asigură atmosfera și mediul propice achizițiilor cognitive necesare celorlalte materii școlare.
#prezinta o structurare a tuturor disciplinelor si o continuare a celor din ciclul prima a
pentru două discipline importante și apreciate de elevi e
#As considerat potrivita o largire a spectrului de discipline optionale pentru clasele VII-VIII, elevilor acordandu-li-se sansa de a-si directiona optim volumul de timp si energie
creativa catre disciplinele considerate de interes maximal. La clasele V-VIII: fizica, chimie, biologie, istorie, geografie propun cate o ora/saptamana cu posibilitatea elevului de a alege, in clasele VII-VIII, dintre aceste discipline ori din ariile curriculare arte sau tehnologii,
suplimentarea cu inca o ora/saptamana la cel putin 3 dintre disciplinele enumerate. La clasele V-VIII-limba moderna 2 poate deveni optionala.
In aria curriculara arte-este imperios necesara pastrarea atat a ed. plastice cat si cea muzicala pentru fiecare an de studiu u
#Prima variantă consider ca ofera continuitate cu ciclul primar de acum si realizează un echilibru între competențele formative si informative prin disciplinele incluse c
#Prima varianta ofera posibilitatea dezvoltarii creativitatii elevilor, acestia au nevoie de relaxare
#Prima variantă propusă este echilibrată si răspunde cerințelor și necesităților elevilor, pe de o parte si ale societății, pe de altă parte
ci continutul programei eferent fiecarei discipline si care difera de la scoala la scoala si chiar de la un profesor la altul, in dorinta acestora de a se afirma si incarcand elevii cu teme si notiuni mult
copilul nu are timp suficient sa se pregateasca pentru fiecare disciplina. La scoala se preda foarte mult,
Insa fizic, nu ii ajunge timpul pentru a invata pagini intregi pentru fiecare disciplina. Iar la disciplinele care nu il intereseaza invata mai greu.
Asa ca in loc sa petreaca timp mai mult studiind ceea ce ii place, trebuie sa incerce sa inteleaga
ceea ce i-a predat un profesor la o disciplina care nu i se potriveste din punct de vedere psihologic.
Cantitatea de informatii este foarte mare la majoritatea disciplinelor si, din pacate, fara aplicabilitate practica.
dezvolta competentele civice ale elevilor prin introducerea unor discipline noi: ed. economica, interculturala, ed. pentru drepturile omului si pentru cetatenie democratica a
deoarece este disciplina de examen n
#Propun ca Istoria sa fie asociata cu optionale de socio-umane e
#As dori pentru copii mei sa invete 2 ore de matematica pe saptamana si cate una de fizica si chimie incepand cu clasa a VI-a deoarece aproape tot
#propun cumularea disciplinelor fizica-chimie-biologie in stiinte incepand cu clasa a V
#Propun o varianta cu cate 2 ore de istorie/saptamana la clasele a V-a,
că s-au introdus disciplinele civice, care pot suplini ora de dirigenție; aceasta este neglijată în majoritatea școlilor
#Propune continuitatea studiului științelor de la primar către cls. a V-a și a VI-a (prin discipline separate fizică, chimie
#Propunem ca Educatia pentru sanatate sa fie o disciplina introdusa in T . C. la gimnaziu si liceu in aria curriculara Matematica si stiinte e
#Pt. disciplina limba si literatura romana nu exista o varianta din care se poate alege,
introducerea studiului a 2 discipline noi si dificile (fizica si chimie), simultan, in clasa a V-a;
#Pune in valoare disciplinele socio-uman n
#punerea in valoare a mai multor aspect t
#PUTINE ORE DE LIMBA SI LITERATURA ROMANA LA CLASA A V
#Raspunde cel mai bine necesitatilor educationale ale elevilo o
#As fi dorit un plan cadrul cu discipline integrate pentru continuitate între planurile cadru din învățământul primar din 201 d
#realizează un echilibru intre matematica si stiinte și om si societat t
#Reconsiderarea introducerii orei de consiliere si orientare in TCI i
#Reduce numarul de ore in genera a
#Reducerea celei de-a cincea ore la limba si literatura romana, la clasa a V-a,
Consider ca biologia este o disciplina cu numeroase aplicatii practice in viata de toate zilele si, luand in considerare faptul ca in liceu, la majoritatea profilelor,
Un numar de ore de istorie mai mare si axarea acestei discipline pe problemele nationale ar dezvolta un cetatean roman atat pentru societatea romaneasca car si pentru cea europeana.
Unele discipline socio-umane nu sunt necesare la clasele a 5-a, a 6-a. Ora de dirigentie este absolut necesara la gimnaziu.
Alocarea unui număr mai mare de ore disciplinelor Istorie și Geografie la 2/săptămână pentru fiecare an de studiu, ar semnifica o uniformizare a legislației școlare românești cu spațiul comunității europene (de văzut
#Referitor la"Disciplinele socio-umane: la clasa a V-a Educație pentru drepturile copilului, la clasa a VI-a Educație interculturală;
Disciplina educatie tehnologica ar trebui, de asemenea, sa dispara deoarece a fost introdusa pentru a salva de la somaj in primii ani de la Revolutie pe inginerii din liceele industriale create pe vremea lui Ceausescu sau pe reformatii din armata (ofiteri si maistri militari) ai anilor
In plus, programa scolara la aceasta disciplina este de toata batjocura (stidiati-o si -mi veti da dreptate!)
educatia tehnologica, studiate cu prudenta chimia si disciplinele socio-umane (nou propuse). In mediul rural copiii au un deficit masiv de vocabular.
#Restructurarea orelor la anumite discipline, care influenteaza negativ idealul si scopul educational al elevului i
#as inclina pe varianta 3 deoarece se pune accentul si pe disciplinele umaniste, dar si reale.
#Salutam initiativa introducerii disciplinelor socio-umane in trunchiul comun la gimnazi i
#S-ar putea la clasa a V-a 2 ore de biologie e
#s-au alocat ore disciplinelor din aria curriculara Om si societate. respectiv ore de educatie fizica elevilor clasei a VIII
care au nevoie de miscare-sport la varsta aceast t
#sau alta varianta in care sa apara ed. tehnologica in trunchiul comu u
#s-au schimbat cateva cifre intre ele fara a se spune ce vor cuprinde programele scolare si sunt prea putine optionale si cu resprictii de aplicar r
#Se acorda atentie pentru discipline importante in formarea culturii generale, istoria si geografia a
#Se acorda prea mare atentie stiintelor (matematica, fizica...si educatiei tehnologice. As fi vrut ca limbile straine sa aiba un loc prioritar;
De asemenea, geografia este singura disciplina care asigura formarea tuturor celor opt competente cheie sugerate de comisia europeana a
Ati introdus in schimb discipline irelevante, corecte politic, care nu au de a face cu cimentarea identitatii culturale a copilului,
aceasta fiind singura disciplina care invata pe elevi lucruri practic c
#As opta pentru prima varianta, dar, ca de obicei in ultimii ani, doar ca sa aleg raul cel mai mic c
TC la clasa ava la disciplina Biologi i
#se limiteaza importanta disciplinei BIOLOGIE prin neintroducerea educatiei pentru sanatate sau a educatiei ecologice care isi aveau locul in trunchiul comu u
desi as fi preferat cate 2 ore pentru cele doua discipline pt fiecare an de gimnaziu..
#Se pune accent pe abordarea integrata a disciplinelor socio-umane. Istoria si geografia sunt discipline
ce contribuie la formarea unei culturi generale complete. Artele nu sunt neglijate in niciun an de studiu,
#Se pune accent pe disciplinele socio-umane care se vor studia obligatoriu de la clasa a V-a;
Apare disciplina TIC ce ar trebui studiată în toți cei 4 ani de gimnaziu și să înlocuiască disciplina d. tehnologică disciplină
care nu-și are rostul în actuala formulă
#se pune accent pe stiinte si tehnologii, TIC e inclus in truchiul comu u
#se putea introduce Tic obligatoriu de la clasa pregatitoare pana la a 8-a ca si in cazul religie e
Introducându-se mai multe ore la disciplinele tehnice și la științe se impune regândirea Examenului de Evaluare Națională E
Apare disciplina TIC
#As opta pt varianta 3 deoarece nu include la clasele a-V-a si a-VI-a fizica si chimia pt ca
eu consider ca este prea dificil pt elevi sa studieze asa de repede aceste discipline avand in vedere ca poate cuprind notiuni de matematica nestudiate inca,
GEOGRAFIA AR TREBUI SA OCUPE IN VIATA ELEVULUI, CA DISCIPLINA UN LOC APARTE. NU AVEM NEVOIE DE ATATEA ORE DE MATEMATICA SI LIMBA ROMANA LA
#Singura modalitate prin care am iesit putin din schemele impuse dupa anii 90 se refera la introducerea unor discipline utile pentru viata, cele din domeniul stiintelor socio-umane!
#Sint de acord cu disciplina TIC obligatorie, cu Disciplinele socio-umane la toate clasele, cu 2 ore de ed. fizica si cu ora separata de ed. plastica si ed
#solicit ca disciplina educatie tehnologica sa fie studiata din clasa a Va pana in clasa a VIII a
#Speram într-o abordare integrată a disciplinelor fizică, chimie și biologie, într-o viziune adaptată lumii în care trăim și viziunilor curriculare din țările dezvoltate ale UE.
iar disciplinele vocationale (muzica si educatie plastica) trebuie cumulate, max o ora pe saptamana optional,
care sa se predea toate aceste discipline la un loc
#Spre marea mea consternare, am vazut ca in anul 2016, in Romania sunt propuse doua planuri de scolarizare in care disciplina TIC
unde elevul poate avea acces la instrumentul PROGRAMARE este eliminat in clasa a VII-a si a VIII-a. Cam pe cand o sa introduceti ora calarie in locul matematicii
introducerea celei de a II-a oră la aceste discipline să se facă sub forma Opționalului O
#Studierea disciplinelor fizică și chimie din clasa a V-a va permite elevilor să și lămurească o serie de fenomene fizice și chimice studiate la științe în clasele primare,
istoria limbii române și a limbilor romanice, disciplină, logică, actualizarea unor cunoștințe de limbă română utile inclusiv din perspectiva evaluării naționale,
care la liceu urmeaza specializari umaniste iar lipsa unor discipline sau intreruperea/nefinalizarea lor pe ciclul gimnazial este inacceptabil l
deoarece aceasta este baza celorlalte discipline p
#Sun parinte si ceea ce ati gandit nu anuleaza meditatiile care vor fi facute cu mai mult sarg de aici inaint t
să se realizeze o concordantă în programa disciplinelor matematică, fizică, chimie și biologie (de exemplu nu predai ochiul
Educația pentru sănătate este de dorit ca disciplină în trunchiul comun pentru că, sper eu, o bună informare ar reduce numărul de cazuri de îmbolnăvire a populației
Anumite aspecte cuprinse în programa școlară de la această disciplină se pot studia la alte materii Ä
#Sunt mentinute informatii/discipline fara relevanta in contextul transformarilor lumii contenporane, nu se pune accent pe informatica, se mentine religi i
Eu predau Fizica si Chimie si am certitudinea ca orele la aceste doua discipline nu pot fi puse de acord cu programele de matematica,
#Sunt prea multe discipline, si din aceasta cauza se aloca prea putine ore pentru limba si comunicare.
Disciplinele socio-umane (drepturile copiilor etc. s-ar putea integra in consiliere si orientare. Educatia plastica si muzicala are un rol foarte important in dezvoltarea psihica a copiilor-este obligatoriu sa apare in trunchiul comun n
că contine câte o oră de studiu ptr fiecare clasă respectiv disciplină d
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011