#este o mare PROSTIE. se taie ore de la disciplinele existente si se defiinteaza cultura civica pentru ca in schimb sa apara 4 discipline noi
care se pot integra in deja existentele discipline: CULTURA CIVICA, ISTORIE, CONSILIERE SI ORIENTARE (DIRIGENTIE
#Este o materie foarte distractivă și foarte fain a
#Este o varianta care dupa parerea mea aduce cele mai eficiente schimbari din cele trei propuneri.
care nu au prea multa nevoie de aceste discipline, dar ei sunt, mai presus de orice cetateni.
care propune disciplina ed tehnologica in cei 4 ani de gimnazi i
#Este singura varianta care propune studierea educatiei tehnologice in cei 4 ani i
#Am ales varianta 3 dar am o obiectie: ponderea disciplinelor din curriculul la decizia scolii este prea mica (sub 10),
%ceea ce este anormal. Din motive financiare toate scolile vor fi obligate sa functioneze cu numarul mini de ore/sapt.
punându-se accent pe tehnică si disciplinele exacte este exact ceea cei v-a pregăti pentru viață foarte bine.
De asemenea, disciplina arte plastice trebuie sa se regaseasca macar 1 ora/sapt, fiind disciplina
care permite elevilor sa-si dezvolte creativitatea necesara in orice domeniu. Educatia tehnologica face parte din strategia de orientare profesionala a elevilor,
Consider ca permite continuitate disciplinelor matematica si explorarea mediului si stiinte care incep a fi studiare in clasele primare din punct de vedere integrat.
ceea ce priveste evaluarea nationala la clasa a VI-a. In fiecare varianta apar discipline socio umane noi i
care cuprinde un numar mai ridicat de ore de TIC, Limbi moderne, discipline deosebit de importante pentru formarea elevilor in concordanta cu asteptarile societatii i
că disciplina geografie le deschide un orizont elevilor, explică numeroase fenomene și procese cauzal și le oferă o perspectivă asupra mediului înconjurător,
care doresc sa studieze separat acele discipline sa o poata face. Din clasa a VI-a sa se aleaga module de invatare care cuprind 4-5 materii obligatorii ex:
Dar, CE CAUTA ACEA ORA DE DISCIPLINE SOCIO-UMANE? La ce serveste sa se incarce programul scolar al elevilor cu aceasta ora, pe care nu o vad eficienta.
#exista discipline ca de exemplu disciplinele socio-umane care nu concorda cu nevoile de varsta ale elevilo o
gimnaziul ar trebui sa asigure formarea culturii generale si nu specializare (asa cum reiese din numarul mare de ore acordat unor discipline in detrimentul altora, fara sa se tina cont de obiectivele UE si cele generale
de la disciplina. Solicitarea unui numar de 2 ore pentru fiecare nivel de studiu (V, VI, VII, VIII) la disciplina ISTORIE (formatoare de caractere, atitudini, modele reale, disciplina care promoveaza adevarate valor r
#Există un echilibru între ariile curriculare și asigură continuitatea față de planurile cadru din învățământul primar ¢
#familiarizeaza elevul cu notiuni tehnice si economice si imbina mai bine tc cu cea optionalapentru viitoarea carier r
#Faptul că discipline ca fizica și chimia pot fi studiate încă din clasa a V-a într-o manieră mai prietenoasă poate fi benefică,
mai ales că elevii au unele temeri legate de aceste discipline. Introducerea în planul cadru a disciplinei TIC ca fiind obligatorie este mai mult decât utilă,
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011