#Nu mi se pare normal sa scada numarul orelor de limba si literatura romana, mai ales avand in vedere rezultatele la testele PISA, care arata sa avem un numar foarte mare de analfabeti functionali. Pe de alta parte, cum se poate revizui un plan-cadru, cand programele inca nu au fost aerisite? De unde stiti ca profesorii de romana pot sa-si predea materia (care pana acum a ramas neschimbata) in cele 4 ore cu care au ramas? De ce nu se introduce o ora de lectura, in care elevii sa poata citi ceva, orice, nu neaparat textele greoaie pe care le au in programa? In privinta limbilor straine, in contextul global actual, nu credeti ca este nevoie de mai multe ore? Nu e normal ca elevii care merg un pic mai incet (pentru ca nu sunt toti la fel) sa fie ajutati sa nu se piarda pe drum? Nu ar fi normal sa revizuiti programele, dar numarul de ore sa nu se micsoreze tocmai pentru ca profesorii sa poata cimenta cunostintele? Nu ar fi normal ca la ore sa se poata face si alte activitati-unele care sa ii atraga pe elevi spre materia respectiva? Nu ar fi normal sa se introduca la clasa a v-a si la clasa a vi-a o ora de stiinte in care elevii sa poata explora lumea inconjuratoare? O ora prin care sa poata fi ajutati sa devina curiosi in legatura cu ce se intampla in jurul lor? Sunt multe lucruri pe care ar trebui sa le aveti in vedere, dar sunt sigura ca nu o sa luati in considerare nimic din ce am scris noi, prostii, aici i
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011