Cunoștințele (4) | ![]() |
Cunostinte (38) | ![]() |
Cunostintele (10) | ![]() |
Evident va trebui regandita programa in concordanta cu varsta si cunostintele deja achizitionate de elevi.
Cati dintre noi aplicam, in mod concret cunostintele acumulate la aceste doua materii? Nu reusim sa raspundem nevoilor concrete ale elevilor asa cum se intampla in occident.
precum creativitatea, compunere, voi reusiti sa mai ciopartiti inca putin din cunostintele elevilor nostri. Probabil voi nu vedeti lucrarile de la examene
Introducerea unei ore de fizica si chimie elevilor de clasele V-VI mi se pare o aberatie, avand in vedere cunostintele matematice dobandite de elevi la varsta de 11-12 an n
dar numarul de ore sa nu se micsoreze tocmai pentru ca profesorii sa poata cimenta cunostintele?
elevul urmand sa-si consolideze si sa-si aprofundeze cunostintele singur acasa. Insa fizic, nu ii ajunge timpul pentru a invata pagini intregi pentru fiecare disciplina.
Solutiile dumneavoastra nu ofera copilului cunostintele necesare. Fizica si chimia din clasa a V-a este preactic foarte greu de inteles pebtru mintea unui copil de 11 ani.
deoarece cunostintele asimilate la cele trei materii se completeaza reciproc, formand elevilor o imagine unitare asupra realitatii inconjuratoare,
trebuie sa-si consolideze cunostintele dobandite in clasele I-IV, materia limba si literatura romana este disciplina de examen,
ce trebuie sa ofere elevilor toate cunostintele astfel ca la final sa se poata orienta spre
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011