Cunoștințele (4) | ![]() |
Cunostinte (38) | ![]() |
Cunostintele (10) | ![]() |
Evident va trebui regandita programa in concordanta cu varsta si cunostintele deja achizitionate de elevi.
care s-au înțeles și se aplică toate cunoștințele, de la toate celelalte materii t
#Geografia si istoria reprezinta trecutul, prezentul si viitorul. Sunt discipline de cultura generala atat de utile e
deoarece fiecare elev trebuie sa dobandeasca cunostinte de cultura generala, din ciclul gimnazial, pentru a-si cunoaste trecutul
iar pentru primul an de gimnaziu elevii se intalnesc cu multe cunostinte ce ar trebui bine fixate si
Cati dintre noi aplicam, in mod concret cunostintele acumulate la aceste doua materii? Nu reusim sa raspundem nevoilor concrete ale elevilor asa cum se intampla in occident.
Care ar fi avantajul dobândirii unor cunoștințe teoretice dacă elevii nu sunt capabili să le și aplice în practică
Credeti ca pentru a asigura catedra profesorilor de socio-umane trebuie sacrificate putinele cunostinte despre viata si sanatate cu atat ma mult cu cat pentru a face loc orelor de muzica si de desen elevii
sau tic vor deveni cunostinte generale si poate, o sa uitam o data de prostiile acelea cand s-a nascut domnitorul x
dar nu are cunoștințe de programare să nu poată face acest lucru (țin să subliniez că pentru disciplina TIC,
#Includerea orelor de TIC in TC asigura cunostinte corespunzatoare elevilor de gimnaziu si sanse egale in clasa a. IXA. pentru aceasta disciplina, inclusiv elevilor din mediu rural l
iar o singura ora pe saptamana este insuficienta pentru insusirea de noi cunostinte si reactualizarea acestora a
Este cunoscut ca la examen se evalueaza cunostinte care fac referire la programa din anii trecuti
#La sfarsitul ciclului gimnazial orice elev trebuie sa detina un bagaj suficient de cunostinte din domeniul stiintelor socio-umane astfel incat sa-si formeze competente
și acasă când li se administrează enorm de multe cunoștințe iar pentru acasă are de scris enorm de mult???
Prin urmare la finalul unui an de studiu nu va fi inmagazinat nici macar un minim de cunostinte
#Mi se pare a fi cea mai echilibrata din punct de vedere al posibiltatii ca elevii sa acumuleze cunostinte atat din domeniul real (matematica, informatica, stiinte ale naturii) cat si din domeniu socoi-umanisticpline di i
precum creativitatea, compunere, voi reusiti sa mai ciopartiti inca putin din cunostintele elevilor nostri. Probabil voi nu vedeti lucrarile de la examene
și colaborarea cu Ministerul Educației pentru reșterea nivelului de cunoștințe privind sănătatea reproducerii la tinerii adolescenți Ministerul Sănătății susține introducerea educației sexuale ca disciplină obligatorie în curricula școală și elaborarea unui plan strategic
densa, sunt multe cunostinte noi, acum elevii se familiarizeaza cu notiunile de teorie literara, prin urmare era un efort sustinut in cele 5 ore.
Introducerea unei ore de fizica si chimie elevilor de clasele V-VI mi se pare o aberatie, avand in vedere cunostintele matematice dobandite de elevi la varsta de 11-12 an n
dar numarul de ore sa nu se micsoreze tocmai pentru ca profesorii sa poata cimenta cunostintele?
Elevul trebuie sa doabandeasca cunostinte generale si nu aprofundate pt o anumita disciplina. Matematica nu ar trebui sa depaseasca 3 ore/saptamana
a modernizarii este nevoie de cunostinte tehnice n
#ofera o mai buna prezentare a continuturilo o
#Ofera o mai mare accesibilitate a materiei la disciplinele socio-umane, raspunde nevoilor si a intereselor elevilor r
iar intr-o societate tehnologizata este esential a avea cunostinte teoretice si deprinderi practice din aceste arii curriculare e
#Optionalul ariei tehnologii sa fie Informatica pentru a dobandi cunostinte minime de programar r
#Opțiuni numeroase ale elevilor cât și rezultate la concursuri naționale și internațional È
#ora de consiliere si orientare trebuie pastrata la toate clasele V-VII I
#ora de ed tehnologica este ora in care elevul IA contact cu viata adevarata si II dezvolta simtul practic
se fixează mult mai ușor cunoștințele fundamentale iar achizițiile și evaluarea sunt de foarte bună calitate s
elevul urmand sa-si consolideze si sa-si aprofundeze cunostintele singur acasa. Insa fizic, nu ii ajunge timpul pentru a invata pagini intregi pentru fiecare disciplina.
#pt ca elevul are nevoie de cunostinte din toate domeniil l
#pt ca este in sprijinul elevilo o
#Pt cls V si VI-varianta 1, iar pt cls VII si VIII-varianta
#Pt. disciplina limba si literatura romana nu exista o varianta din care se poate alege,
Solutiile dumneavoastra nu ofera copilului cunostintele necesare. Fizica si chimia din clasa a V-a este preactic foarte greu de inteles pebtru mintea unui copil de 11 ani.
(unde se transmit cunostine si se formeaza abilitati din multe domenii de activitate) astfel incat eleviii la sfarsitul clasei a VIII a sa poata urma o scoala profesionala avand din gimnaziu o baza semnificativa de cunostinte.
#volumul de cunostinte pe care elevii din clasa a V/a trebuie sa le asimileze la lb romana in 4 ore pe saptamana e prea mare si e materie de examen.
istoria limbii române și a limbilor romanice, disciplină, logică, actualizarea unor cunoștințe de limbă română utile inclusiv din perspectiva evaluării naționale,
iar cunostinte despre operare pe calculator insusite corect sunt obligatorii, poate chiar din scoala primara
bazate pe memorare (vezi istoria si geografia se exagereaza cu cunostinte despre istoria si geografia lumii-acestea ar trebui studiate la clasele de profil de catre cei interesati-altfel,
iar cele 5 ore erau necesare pentru a asimila toate cunoștințele
#Totuși, există riscul aglomerării programului elevilor, care au și alte activități extracurriculare i
#Totusi, mi se pare ca la toate cele trei variante numarul orelor de biologie este prea mi i
Existenta orelor materiilor cu nume sforaitor-moderne nu face decat sa afirme public incapacitatea profesorilor de a transmite niste cunostinte si practici de bun simt intr-o societate moderna-ca si incapacitatea
#varianta 2 introduce la cls. 5 si a 6-a fizica si chimia si mareaste cantitatea de cunostinte. si sunt scoase orele de consiliere absolut obligatori i
#varianta 3 pentru ca in opinia mea ofera o zona mai larga de cunostinte general l
#Varianta 3 prevede doar o ora de limba straina L2 la clasa a V-a si este prea putin tinand cont ca limba straina 1 se studiaza de la clasa pregatitoar r
este prima intalnire a elevilor cu fizica si elevii nu au unele cunostinte de matematica, pe
apoi s-ar fi stabilit ansamblul de cunostinte minimale, apoi programele scolare...si abia in final ar fi trebuit sa se discute nr de ore afectat fiecarei discipline scolare
obligând elevul la asimilarea unor cunoștințe puțin relevante la acest nivel. Totuși, limba națională este vehiculul transmiterii ideilor și informațiilor,
daca privim aceasta sub aspectul acumularii de cunostinte, au foarte multe teme de studiat (razboaie, nume romane, grecesti, termeni istorici pe care ei ii asimileaza mai greu u
cele ce întăresc cunoștințele ÎN SPECIAL cu privire la istoria și geografia României; 3. și mai important este să se elimine cărțile lternative multe dintre acestea slabe sau proaste,
Cei care desfașurăm actul de predare știm din experiența că între ciclul primar și cel gimnazial transferul de cunoștințe nu se realizează așa cum este el estimat teoretic.
deoarece cunostintele asimilate la cele trei materii se completeaza reciproc, formand elevilor o imagine unitare asupra realitatii inconjuratoare,
#Consider ca la cls. a V-a sunt necesare 2 ore de istorie si 2 ore de geografie intrucat elevii vin din ciclul primar cu un bagaj relativ minim de cunostinte,
sa fie un elev cu nivel rezonabil si echilibrat de cunostinte, stabil emotional, curajos, empatic, tolerant,
#Consider ca nu trebuie diminuat numarul de ore de limba romana la cls. a V-a intrucat materia este vasta si copii sunt in primul an de gimnaziu cand trebuie sa se acomodeze cu multe cunostinte noi, cu noi abilitati de lectura
sa ii asigure un nivel de cunostinte generale pe care el mai tarziu sa poata cladi o pregatire mai solida sau sa devina membrii responsabili ai comunitatilor in care traiesc c
să aibă și cunoștințe structurate logic în acest domeniu d
#Consider necesar sa se ofere posibilitatea elevilor sa aleaga din mai multe CDS-uri ale unitatii scolare e
sunt indopati cu cunostinte teoretice-nu se fac niciun fel de experimente, laboratoarele exista, dar sunt nefunctionale-si nevoiti sa rezolve apoi probleme extrem de complicate.
1). usurăm însușirea volumului mare de cunoștințe și consolidarea acestuia în timp; 2) evitam asacrarea storiei;
Chimia nu poate fi predata la clasa a V-a. In schimb disciplina Fizica poate fi predata o ora la clasa a V-a urmand ca din clasa a VI-a sa fie introdusa si Chimia (fiind necesare cateva cunostinte de Fizica.
clasa a V-a (nu poate fi introdusa din cauza necesitatii unor cunostinte de Fizica dar si Matematica prealabile), clasa a VI-a (1 ora), clasa a VII-a (2 ore),
raman doar cu 8 clase. consider ca este important sa detina si cunostinte de cultura generala mai aprofundat t
scriere ca sa nu mai vorbim de însușirea de noi cunoștințe? Stiu ca orele de romana includ comunicare, lectura, limba si literatura?
Mai multe ore pentru activitatile unde elevul trebuie sa-si cultive aptitudinile si sa crestem copii sanatosi nu obositi de timpul inutil petrecut la unele ore, cu multe cunostinte cu
#Deoarece elevul poate acumula cunoștințe din toate disciplinele importante necesare societății
#Deoarece este mai apropiata de planul cadru actua a
#Deoarece este mai potrivită specificului unității școlare l
#deoarece la biologie dispare plaja orara si nu este introdus cursul de prim ajutor asa cum s-a spus pe taoate canalele de stir r
trebuie sa-si consolideze cunostintele dobandite in clasele I-IV, materia limba si literatura romana este disciplina de examen,
în cazul elevilor de clasa a V-a, un bagaj de cunoștințe suficient de bogat în vederea înțelegerii fenomenelor și proceselor
#ECDL ROMANIA, operatorul exclusiv al licenței ECDL pentru România, are drept misiune îmbunătățirea nivelului de cunoștințe de bază despre Tehnologia Informației (IT),
completând bagajul de cunostinte al elevului de gimnaziu. Asadar, nu trebuie inlocuita cu"Tehnologia informatiei".
asadar fiecare om trebuie sa aive cunostinte elementare in tehnologie. Totusi, as opta pentru mai multe ore de sport pentru clasa a 8-a a
poseda deja anumite cunostinte si competente de natura stiintifica care se aduga la aptitudini si competente de natura artistica.
având un bagaj minim de cunoștințe din cele mai importante domenii socioeconomice c
#Este varianta cea mai viabilă pentru profesorii de geografie, dar și pentru elevi, dat fiind că disciplina geografie le deschide un orizont elevilor,
ce trebuie sa ofere elevilor toate cunostintele astfel ca la final sa se poata orienta spre
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011