#Consider ca niciuna dintre cele trei variante de plan cadru nu este buna. Mai degraba ar fi potrivita o combinatie a acestora. Disciplina Educatie Tehnologica este prea dificila pentru elevii de aceste varste. Propunem, daca nu eliminarea acestei materii, schimbarea programei, sau revenirea la ceea ce se studia inainte-Lucru Manual. Se pot numi ore de Educatie Practica, in care elevii sa invete lucruri utile in viata zilnica. De asemenea, ar fi necesare cate 2 ore de Istorie si Geografie pentru fiecare an de studiu, intre clasele a cincea si a opta, data fiind programa foarte incarcata..Trecerea de la ciclul primar la cel gimnazial aduce multe schimbari. Consider, in acest context, ca ar fi necesare 2 ore de Consiliere si Orientare pe saptamana, avand in vedere ca elevii erau obisnuiti sa petreaca mult timp cu invatatoarea si ca multi elevi schimba si colectivul de colegi. De asemenea, in ceea ce priveste limbile straine, ar fi necesare 2 sau 3 ore pe saptamana in trunchiul comun, nefiind oportuna eliminarea unei ore la limba straina incepatori, in contextul globalizarii, in care elevilor li se cere sa cunoasca bine cel putin 2 limbi de circulatie internationala. Este interesanta propunerea de a incepe studil Fizicii si al Chimiei inca din clasa a cincea cu conditia ca aceste materii sa aiba o programa aerisita, potrivita particularitatilor de varsta ale elevilor r
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011