se trece la stabilirea componenței comisiei de abilitare. Stabilirea componenței comisiei de abilitare se finalizează în maximum 20 de zile lucrătoare de la primirea dosarului de către președintele panelului. în cazul în
care standardele minimale nu sunt îndeplinite de candidat, raportul de verificare se transmite PREȘEDINTELUI CNATDCU, în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea acestuia de președintele panelului,
1) Comisia De Abilitare este formată din 3 sau 5 persoane, specialiști în subiectul tratat de teza de abilitare,
toate persoanele din cadrul comisiei de abilitare trebuie să dețină dreptul de a conduce doctorate, în România sau în una dintre țările Uniunii Europene ori dintre țările membre ale Organizației Pentru Cooperare Și Dezvoltare Economică;
cel puțin o persoană din cadrul comisiei de abilitare, denumită în continuare expert extern, trebuie să îndeplinească cel puțin una dintre următoarele condiții, cu excepția cazului în
persoanele din cadrul comisiei de abilitare care nu sunt experți externi, denumite în continuare experți interni, trebuie să fie membri ai CNATDCU, cu excepția cazului în
toate persoanele din cadrul comisiei de abilitare trebuie să îndeplinească aceleași standarde minimale pe care trebuie să le îndeplinească candidatul pentru admisibilitatea tezei de abilitare;
nlciuna dintre persoanele din cadrul comisiei de abilitare nu poate să se afle în situația de conflict de interese în cazul evaluării candidatului.
Se află în situația de conflict de interese în cazul evaluării candidatului persoanele din cadrul comisiei de abilitare care se află în una dintre următoarele relații cu candidatul:
care propun experții evaluatori ce vor face parte din comisia de abilitare a respectivului candidat. în cazul candidaților a căror teză de abilitare tratează subiecte multidisciplinare sau interdisciplinare,
să facă parte din comisia de abilitare a candidatului; fiecare din experții propuși este confirmat prin votul membrilor biroului comisiei, cu majoritate simplă,
lucrările sesiunii de întrebări sunt conduse de președintele comisiei de abilitare; în cadrul sesiunii de întrebări, atât membrii comisiei de abilitare,
cât și publicul pot pune candidatului întrebări legate de subiectul tezei de abilitare și al dezvoltării ulterioare în carieră, la
fiecare membru al comisiei de abilitare trebuie să pună candidatului cel puțin o întrebare; președintele comisiei de abilitare solicită întrebările publicului după epuizarea întrebărilor membrilor comisiei de abilitare;
sesiunea de întrebări nu poate depăși 3 ore. în funcție de posibilitățile tehnice, secretariatul tehnic al cnatdcu poate transmite
1) După finalizarea sesiunii de răspunsuri la întrebări, comisia de abilitare se retrage pentru deliberare. Este interzisă prezența în cadrul deliberării a altor persoane decât membrii comisiei. în cadrul deliberării,
membrii comisiei de abilitare discută punctele tari și slabe ale tezei de abilitare și ale susținerii ei de către candidat.
Comisia De Abilitare întocmește raportul comisiei în limba în care a fost susținută teza, incluzând rezultatul votului, care se semnează de către toți membrii comisiei de abilitare și se comunică de către secretariatul tehnic, în format electronic, PREȘEDINTELUI CNATDCU,
Consiliului General Al Cnatdcu și membrilor panelului pe domeniul fundamental căruia i-a fost repartizat dosarul, în termen de 3 zile lucrătoare de la susținerea tezei de abilitare. în cazul în
1) în cazul în care comisia de abilitare decide respingerea tezei de abilitare, în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea raportului, PREȘEDINTELE CNATDCU înaintează MECTS raportul comisiei de abilitare. în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea raportului comisiei de abilitare de respingere a tezei,
MECTS emite ordinul de ministru privind respingerea tezei de abilitare, pe care îl comunică candidatului, împreună cu raportul de respingere a tezei de abilitare. în cazul respingerii tezei de abilitare,
1) Rezultatul susținerii tezei de abilitare și, în cazul acceptării acesteia de către comisie, raportul comisiei de abilitare se publică pe site-ul web prevăzut la art. 34, în termen de 5 zile lucrătoare de la susținerea tezei de abilitare. în cazul în
care comisia de abilitare a stabilit acceptarea tezei de abilitare, orice persoană poate contesta acest lucru prin transmiterea către CNATDCU a unei sesizări motivate, în termen de 10 zile lucrătoare de la susținerea tezei de abilitare.
1) în cazul în care comisia de abilitare a stabilit acceptarea tezei de abilitare, PREȘEDINTELE CNATDCU, membrii Consiliului General Al Cnatdcu și membrii panelului pe domeniul fundamental
căruia i s-a repartizat dosarul analizează raportul comisiei de abilitare și eventualele sesizări primite, în termen de 17 zile lucrătoare de la primirea raportului comisiei de abilitare.
Pentru tezele de abilitare care au fost susținute și acceptate de comisia de abilitare o singură dată, în urma analizei prevăzute la alin.
acesta elaborează un raport de motivare a deciziei. în urma acceptării tezei de abilitare de către comisia de abilitare, în cazul în care Consiliul General Al Cnatdcu nu a fost solicitat
1) Pentru tezele de abilitare care au fost susținute și acceptate de comisia de abilitare o singură dată, ministrul educației cercetării tineretului și sportului poate stabili prin ordin, pentru motive bine întemeiate, reluarea susținerii tezei de abilitare,
2).(2) în cazul în care Consiliul General Al Cnatdcu și/sau ministrul educației cercetării tineretului și sportului solicită reluarea susținerii unei tezei de abilitare acceptate de către comisia de abilitare:
Numai în cazul în care subiectul tezei corespunde unor domenii acoperite de mai multe comisii de specialitate ale CNATDCU] Propun ca membrii comisiei de abilitare
3) În Cazul în care candidatul obține acordul scris al fiecărui membru al comisiei de abilitare, teza de abilitare se poate susține într-o altă limbă aleasă de candidat decât cea în
se trece la stabilirea componenței comisiei de abilitare. Stabilirea componenței comisiei de abilitare se finalizează în maximum 20 de zile lucrătoare de la primirea dosarului de către președintele panelului.
6) În Cazul în care standardele minimale nu sunt îndeplinite de candidat, raportul de verificare se transmite PREȘEDINTELUI CNATDCU, în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea acestuia de președintele panelului.
1) Comisia De Abilitare este formată din 3 sau 5 persoane, specialiști în subiectul tratat de teza de abilitare,
a) toate persoanele din cadrul comisiei de abilitare trebuie să dețină dreptul de a conduce doctorate, în România sau în una dintre țările Uniunii Europene ori dintre țările membre ale Organizației Pentru Cooperare Și Dezvoltare Economică;
b) cel puțin o persoană din cadrul comisiei de abilitare, denumită în continuare expert extern, trebuie să îndeplinească cel puțin una dintre următoarele condiții, cu excepția cazului în
c) persoanele din cadrul comisiei de abilitare care nu sunt experți externi, denumite în continuare experți interni, trebuie să fie membri ai CNATDCU, cu excepția cazului în
d) toate persoanele din cadrul comisiei de abilitare trebuie să îndeplinească aceleași standarde minimale pe care trebuie să le îndeplinească candidatul pentru admisibilitatea tezei de abilitare;
e) niciuna dintre persoanele din cadrul comisiei de abilitare nu poate să se afle în situația de conflict de interese în cazul evaluării candidatului.
Se află în situația de conflict de interese în cazul evaluării candidatului persoanele din cadrul comisiei de abilitare care se află în una dintre următoarele relații cu candidatul:
care propun experții evaluatori ce vor face parte din comisia de abilitare a respectivului candidat. 2) În Cazul candidaților a căror teză de abilitare tratează subiecte multidisciplinare sau interdisciplinare,
să facă parte din comisia de abilitare a candidatului; c) fiecare din experții propuși este confirmat prin votul membrilor biroului comisiei, cu majoritate simplă,
e) experților confirmați li se transmite prin mijloace electronice invitația de participare în cadrul comisiei de abilitare, împreună cu curriculumul vitae al candidatului,
f) experții confirmați transmit acceptul lor pentru participarea în comisia de abilitare, declarația lor că nu se află în conflict de interese pentru evaluarea candidatului și indică datele în
g) în cazul în care experții confirmați nu acceptă participarea în comisia de abilitare, nu îndeplinesc condițiile prevăzute de prezentul regulament sau,
care au acceptat participarea în comisia de abilitare și care sunt toți disponibili pentru a participa la susținerea tezei de abilitare în același interval temporal,
iar președintele panelului emite decizia de numire a acestora în comisia de abilitare. Art. 27. Membrii comisiei de abilitare aleg prin vot președintele comisiei de abilitare.
Art. 28. Membrilor comisiei de abilitare li se poate deconta, conform unei înțelegeri scrise cu aceștia, prin secretariatul tehnic, după caz, cheltuielile de transport, diurnă și cazare pentru participarea la susținerea tezei de abilitare, în condițiile legii,
și pot beneficia de o remunerație al cărei cuantum se stabilește prin ordin al ministrului educației,
1) Secretariatul tehnic alocă o persoană din cadrul acestuia ca secretar al comisiei de abilitare, denumit în continuare secretar al comisiei de abilitare.
2) Datele de contact ale secretarului comisiei de abilitare se comunică fiecărui membru al comisiei și candidatului.
Art. 30. 1) În termen de maximum 15 zile lucrătoare de la numirea comisiei de abilitare, membrii acesteia analizează curriculumul vitae al candidatului,
teza de abilitare și lucrările selecționate de candidat și incluse în dosar și decid prin rezoluție, în urma votului exprimat inclusiv prin mijloace electronice, pe baza acestor informații, admiterea cererii de susținere a tezei de abilitare sau, după caz, respingerea acesteia.
care fiecare membru al comisiei de abilitare își exprimă votul. 3) Modul în care a votat fiecare membru al comisiei de abilitare pentru luarea deciziei prevăzute la alin.
1) constituie un secret profesional și nu poate fi dezvăluit altor persoane decât celorlalți membri ai comisiei de abilitare,
președintelui panelului căruia i-a fost repartizat dosarul, birourilor comisiilor de specialitate care au propus experții evaluatori, comisiilor de control stabilite de către Consiliul General Al Cnatdcu și organelor abilitate de control.
1) În Cazul în care comisia de abilitare decide respingerea tezei de abilitare, fiecare membru al comisiei de abilitare care a votat pentru respingere redactează câte un raport de motivare a acesteia și care nu poate dezvălui identitatea membrului comisiei de abilitare.
2) Rapoartele prevăzute la alin. 1) constituie raportul de respingere a tezei de abilitare. 3) În termen de 5 zile lucrătoare de la rezoluția de respingere a tezei, președintele comisiei de abilitare transmite PREȘEDINTELUI CNATDCU raportul de respingere a tezei de abilitare.
4) În termen de 5 zile lucrătoare de la primirea raportului, PREȘEDINTELE CNATDCU înaintează MECTS propunerea de respingere a tezei de abilitare.
În Cazul în care comisia de abilitare decide prin vot admiterea cererii de susținere a tezei de abilitare, secretariatul tehnic ia măsurile necesare pentru rezervarea sălii în care se va desfășura susținerea,
de comun acord cu instituția în care va avea loc susținerea, cu membrii comisiei de abilitare și cu candidatul.
Data, ora și locul susținerii tezei sunt comunicate de secretariatul tehnic candidatului și membrilor comisiei de abilitare, în termen de 10 zile lucrătoare de la rezoluția de acceptare de către comisie a cererii de susținere a tezei și cu cel puțin 20
g) componența comisiei de abilitare. Art. 35. 1) Susținerea tezei poate avea loc numai în prezența tuturor membrilor comisiei de abilitare.
2) În Cazul în care, din motive excepționale, un membru al comisiei de abilitare își anunță indisponibilitatea de a fi prezent la susținerea tezei,
susținerea tezei poate avea loc cu participarea acestuia la susținere prin videoconferință, cu acordul candidatului, al membrilor comisiei de abilitare și al președintelui panelului.
3) În Cazul în care nu sunt îndeplinite condițiile prevăzute la alin. 1) și (2), susținerea tezei de abilitare se reprogramează cu acordul candidatului,
al membrilor comisiei de abilitare și al președintelui panelului și/sau se înlocuiește membrul comisiei de abilitare, cu respectarea prevederilor art. 23 27.
d) lucrările sesiunii de întrebări sunt conduse de președintele comisiei de abilitare; e) în cadrul sesiunii de întrebări, atât membrii comisiei de abilitare,
cât și publicul pot pune candidatului întrebări legate de subiectul tezei de abilitare și al dezvoltării ulterioare în carieră, la
f) fiecare membru al comisiei de abilitare trebuie să pună candidatului cel puțin o întrebare; g) președintele comisiei de abilitare solicită întrebările publicului după epuizarea întrebărilor membrilor comisiei de abilitare;
h) sesiunea de întrebări nu poate depăși 3 ore. 2) În funcție de posibilitățile tehnice, secretariatul tehnic al cnatdcu poate transmite
1) După finalizarea sesiunii de răspunsuri la întrebări, comisia de abilitare se retrage pentru deliberare. Este interzisă prezența în cadrul deliberării a altor persoane decât membrii comisiei.
2) În cadrul deliberării, membrii comisiei de abilitare discută punctele tari și slabe ale tezei de abilitare și ale susținerii ei de către candidat.
5) Comisia De Abilitare întocmește raportul comisiei în limba în care a fost susținută teza, incluzând rezultatul votului,
care se semnează de către toți membrii comisiei de abilitare și se comunică de către secretariatul tehnic, în format electronic, PREȘEDINTELUI CNATDCU,
1) În Cazul în care comisia de abilitare decide respingerea tezei de abilitare, în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea raportului, PREȘEDINTELE CNATDCU înaintează MECTS raportul comisiei de abilitare.
2) În termen de 5 zile lucrătoare de la primirea raportului comisiei de abilitare de respingere a tezei, MECTS emite ordinul de ministru privind respingerea tezei de abilitare, pe
care îl comunică candidatului, împreună cu raportul de respingere a tezei de abilitare. 3) În Cazul respingerii tezei de abilitare, candidatul poate depune un nou dosar de abilitare numai după o perioadă de cel puțin un an de la data depunerii dosarului de abilitare inițial.
1) Rezultatul susținerii tezei de abilitare și, în cazul acceptării acesteia de către comisie, raportul comisiei de abilitare se publică pe site-ul web prevăzut la art. 34, în termen de 5 zile lucrătoare de la susținerea tezei de abilitare.
2) În Cazul în care comisia de abilitare a stabilit acceptarea tezei de abilitare, orice persoană poate contesta acest lucru prin transmiterea către CNATDCU a unei sesizări motivate, în termen de 10 zile lucrătoare de la susținerea tezei de abilitare.
1) În Cazul în care comisia de abilitare a stabilit acceptarea tezei de abilitare, PREȘEDINTELE CNATDCU, membrii Consiliului General Al Cnatdcu și membrii panelului pe domeniul fundamental
căruia i s-a repartizat dosarul analizează raportul comisiei de abilitare și eventualele sesizări primite, în termen de 17 zile lucrătoare de la primirea raportului comisiei de abilitare.
2) Pentru tezele de abilitare care au fost susținute și acceptate de comisia de abilitare o singură dată, în urma analizei prevăzute la alin.
4) În urma acceptării tezei de abilitare de către comisia de abilitare, în cazul în care Consiliul General Al Cnatdcu nu a fost solicitat să se întrunească potrivit alin.
1) Pentru tezele de abilitare care au fost susținute și acceptate de comisia de abilitare o singură dată, ministrul educației cercetării tineretului și sportului poate stabili prin ordin, pentru motive bine întemeiate, reluarea susținerii tezei de abilitare,
2).(2) În Cazul în care Consiliul General Al Cnatdcu și/sau ministrul educației cercetării tineretului și sportului solicită reluarea susținerii unei tezei de abilitare acceptate de către comisia de abilitare:
care fac parte din comisia de abilitare, conform prevederilor prezentului regulament, astfel încât niciunul din membrii comisiei de abilitare inițiale să nu facă parte din noua comisie de abilitare;
c) procedura de analiză, respectiv de susținere a tezei de abilitare se reia conform prevederilor prezentului regulament.
și nu cele care vizează deciziile comisiei de abilitare, ale panelurilor, Consiliului general sau PREȘEDINTELUI CNATDCU. 3) Comisia de analiză a contestației este formată din 5 persoane și se numește de către Consiliul General Al Cnatdcu.
Numai în cazul în care subiectul tezei corespunde unor domenii acoperite de mai multe comisii de specialitate ale CNATDCU] Propun ca membrii comisiei de abilitare
3) În Cazul în care candidatul obține acordul scris al fiecărui membru al comisiei de abilitare, teza de abilitare se poate susține într-o altă limbă aleasă de candidat decât cea în
se trece la stabilirea componenței comisiei de abilitare. Stabilirea componenței comisiei de abilitare se finalizează în maximum 20 de zile lucrătoare de la primirea dosarului de către președintele panelului.
6) În Cazul în care standardele minimale nu sunt îndeplinite de candidat, raportul de verificare se transmite PREȘEDINTELUI CNATDCU, în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea acestuia de președintele panelului.
Art. 23 (1) Comisia De Abilitare este formată din 3 sau 5 persoane, specialiști în subiectul tratat de teza de abilitare,
a) toate persoanele din cadrul comisiei de abilitare trebuie să dețină dreptul de a conduce doctorate, în România sau în una dintre țările Uniunii Europene ori dintre țările membre ale Organizației Pentru Cooperare Și Dezvoltare Economică;
b) cel puțin o persoană din cadrul comisiei de abilitare, denumită în continuare expert extern, trebuie să îndeplinească cel puțin una dintre următoarele condiții, cu excepția cazului în
c) persoanele din cadrul comisiei de abilitare care nu sunt experți externi, denumite în continuare experți interni, trebuie să fie membri ai CNATDCU, cu excepția cazului în
d) toate persoanele din cadrul comisiei de abilitare trebuie să îndeplinească aceleași standarde minimale pe care trebuie să le îndeplinească candidatul pentru admisibilitatea tezei de abilitare;
e) niciuna dintre persoanele din cadrul comisiei de abilitare nu poate să se afle în situația de conflict de interese în cazul evaluării candidatului.
Art. 24 Se află în situația de conflict de interese în cazul evaluării candidatului persoanele din cadrul comisiei de abilitare care se află în una dintre următoarele relații cu candidatul:
care propun experții evaluatori ce vor face parte din comisia de abilitare a respectivului candidat. 2) În Cazul candidaților a căror teză de abilitare tratează subiecte multidisciplinare sau interdisciplinare,
să facă parte din comisia de abilitare a candidatului; c) fiecare din experții propuși este confirmat prin votul membrilor biroului comisiei, cu majoritate simplă,
e) experților confirmați li se transmite prin mijloace electronice invitația de participare în cadrul comisiei de abilitare, împreună cu curriculumul vitae al candidatului,
f) experții confirmați transmit acceptul lor pentru participarea în comisia de abilitare, declarația lor că nu se află în conflict de interese pentru evaluarea candidatului și indică datele în
g) în cazul în care experții confirmați nu acceptă participarea în comisia de abilitare, nu îndeplinesc condițiile prevăzute de prezentul regulament sau,
care au acceptat participarea în comisia de abilitare și care sunt toți disponibili pentru a participa la susținerea tezei de abilitare în același interval temporal,
iar președintele panelului emite decizia de numire a acestora în comisia de abilitare. Art. 27 Membrii comisiei de abilitare aleg prin vot președintele comisiei de abilitare.
Art. 28 Membrilor comisiei de abilitare li se poate deconta, conform unei înțelegeri scrise cu aceștia, prin secretariatul tehnic, după caz, cheltuielile de transport, diurnă și cazare pentru participarea la susținerea tezei de abilitare, în condițiile legii,
și pot beneficia de o remunerație al cărei cuantum se stabilește prin ordin al ministrului educației,
Art. 29 (1) Secretariatul tehnic alocă o persoană din cadrul acestuia ca secretar al comisiei de abilitare,
denumit în continuare secretar al comisiei de abilitare. 2) Datele de contact ale secretarului comisiei de abilitare se comunică fiecărui membru al comisiei și candidatului.
Art. 30 (1) În termen de maximum 15 zile lucrătoare de la numirea comisiei de abilitare, membrii acesteia analizează curriculumul vitae al candidatului,
teza de abilitare și lucrările selecționate de candidat și incluse în dosar și decid prin rezoluție, în urma votului exprimat inclusiv prin mijloace electronice, pe baza acestor informații, admiterea cererii de susținere a tezei de abilitare sau, după caz, respingerea acesteia.
care fiecare membru al comisiei de abilitare își exprimă votul. 3) Modul în care a votat fiecare membru al comisiei de abilitare pentru luarea deciziei prevăzute la alin.
1) constituie un secret profesional și nu poate fi dezvăluit altor persoane decât celorlalți membri ai comisiei de abilitare,
președintelui panelului căruia i-a fost repartizat dosarul, birourilor comisiilor de specialitate care au propus experții evaluatori, comisiilor de control stabilite de către Consiliul General Al Cnatdcu și organelor abilitate de control.
Art. 31 (1) În Cazul în care comisia de abilitare decide respingerea tezei de abilitare, fiecare membru al comisiei de abilitare care a votat pentru respingere redactează câte un raport de motivare a acesteia și care nu poate dezvălui identitatea membrului comisiei de abilitare.
2) Rapoartele prevăzute la alin. 1) constituie raportul de respingere a tezei de abilitare. 3) În termen de 5 zile lucrătoare de la rezoluția de respingere a tezei, președintele comisiei de abilitare transmite PREȘEDINTELUI CNATDCU raportul de respingere a tezei de abilitare.
4) În termen de 5 zile lucrătoare de la primirea raportului, PREȘEDINTELE CNATDCU înaintează MECTS propunerea de respingere a tezei de abilitare.
Susținerea tezei de abilitare în vederea acordării atestatului de abilitare Art. 32 În Cazul în care comisia de abilitare decide prin vot admiterea cererii de susținere a tezei de abilitare,
care va avea loc susținerea, cu membrii comisiei de abilitare și cu candidatul. Art. 33 Data ora și locul susținerii tezei sunt comunicate de secretariatul tehnic candidatului și membrilor comisiei de abilitare, în termen de 10 zile lucrătoare de la rezoluția de acceptare de către comisie a cererii de susținere a tezei și cu cel puțin 20
de zile lucrătoare înaintea datei susținerii tezei. Art. 34 Secretariatul tehnic publică pe site-ul web destinat acestui scop, cu cel puțin 15 zile lucrătoare înaintea datei susținerii tezei:
g) componența comisiei de abilitare. Art. 35 (1) Susținerea tezei poate avea loc numai în prezența tuturor membrilor comisiei de abilitare.
2) În Cazul în care, din motive excepționale, un membru al comisiei de abilitare își anunță indisponibilitatea de a fi prezent la susținerea tezei,
susținerea tezei poate avea loc cu participarea acestuia la susținere prin videoconferință, cu acordul candidatului, al membrilor comisiei de abilitare și al președintelui panelului.
3) În Cazul în care nu sunt îndeplinite condițiile prevăzute la alin. 1) și (2), susținerea tezei de abilitare se reprogramează cu acordul candidatului,
al membrilor comisiei de abilitare și al președintelui panelului și/sau se înlocuiește membrul comisiei de abilitare, cu respectarea prevederilor art. 23-27.
d) lucrările sesiunii de întrebări sunt conduse de președintele comisiei de abilitare; e) în cadrul sesiunii de întrebări, atât membrii comisiei de abilitare,
cât și publicul pot pune candidatului întrebări legate de subiectul tezei de abilitare și al dezvoltării ulterioare în carieră, la
f) fiecare membru al comisiei de abilitare trebuie să pună candidatului cel puțin o întrebare; g) președintele comisiei de abilitare solicită întrebările publicului după epuizarea întrebărilor membrilor comisiei de abilitare;
h) sesiunea de întrebări nu poate depăși 3 ore. 2) În funcție de posibilitățile tehnice, secretariatul tehnic al cnatdcu poate transmite
Art. 38 (1) După finalizarea sesiunii de răspunsuri la întrebări, comisia de abilitare se retrage pentru deliberare.
2) În cadrul deliberării, membrii comisiei de abilitare discută punctele tari și slabe ale tezei de abilitare și ale susținerii ei de către candidat.
5) Comisia De Abilitare întocmește raportul comisiei în limba în care a fost susținută teza, incluzând rezultatul votului,
care se semnează de către toți membrii comisiei de abilitare și se comunică de către secretariatul tehnic, în format electronic, PREȘEDINTELUI CNATDCU,
Art. 39 (1) În Cazul în care comisia de abilitare decide respingerea tezei de abilitare, în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea raportului,
PREȘEDINTELE CNATDCU înaintează MECTS raportul comisiei de abilitare. 2) În termen de 5 zile lucrătoare de la primirea raportului comisiei de abilitare de respingere a tezei, MECTS emite ordinul de ministru privind respingerea tezei de abilitare, pe
care îl comunică candidatului, împreună cu raportul de respingere a tezei de abilitare. 3) În Cazul respingerii tezei de abilitare, candidatul poate depune un nou dosar de abilitare numai după o perioadă de cel puțin un an de la data depunerii dosarului de abilitare inițial.
Art. 40 (1) Rezultatul susținerii tezei de abilitare și, în cazul acceptării acesteia de către comisie, raportul comisiei de abilitare se publică pe site-ul web prevăzut la art. 34, în termen de 5 zile lucrătoare de la susținerea tezei de abilitare.
2) În Cazul în care comisia de abilitare a stabilit acceptarea tezei de abilitare, orice persoană poate contesta acest lucru prin transmiterea către CNATDCU a unei sesizări motivate, în termen de 10 zile lucrătoare de la susținerea tezei de abilitare.
Art. 41 (1) În Cazul în care comisia de abilitare a stabilit acceptarea tezei de abilitare, PREȘEDINTELE CNATDCU, membrii Consiliului General Al Cnatdcu și membrii panelului pe domeniul fundamental
căruia i s-a repartizat dosarul analizează raportul comisiei de abilitare și eventualele sesizări primite, în termen de 17 zile lucrătoare de la primirea raportului comisiei de abilitare.
2) Pentru tezele de abilitare care au fost susținute și acceptate de comisia de abilitare o singură dată, în urma analizei prevăzute la alin.
4) În urma acceptării tezei de abilitare de către comisia de abilitare, în cazul în care Consiliul General Al Cnatdcu nu a fost solicitat să se întrunească potrivit alin.
Art. 43 (1) Pentru tezele de abilitare care au fost susținute și acceptate de comisia de abilitare o singură dată,
2).(2) În Cazul în care Consiliul General Al Cnatdcu și/sau ministrul educației cercetării tineretului și sportului solicită reluarea susținerii unei tezei de abilitare acceptate de către comisia de abilitare:
care fac parte din comisia de abilitare, conform prevederilor prezentului regulament, astfel încât niciunul din membrii comisiei de abilitare inițiale să nu facă parte din noua comisie de abilitare;
c) procedura de analiză, respectiv de susținere a tezei de abilitare se reia conform prevederilor prezentului regulament.
și nu cele care vizează deciziile comisiei de abilitare, ale paneluriior, Consiliului general sau PREȘEDINTELUI CNATDCU. 3) Comisia de analiză a contestației este formată din 5 persoane și se numește de către Consiliul General Al Cnatdcu.
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011