că un profesor de informatică își va putea constitui catedră în 4-5 școli, de aceea propun un program național de conversie profesională finanțat de stat la care
sau impartasita de la mama mea-invatator emerit si fiica mea-profesor cu rezultate exceptionale recunoscute si in strainatate.
#fiecare profesor trebuie s se adaptaze la nou si o mai buna finantare pentru material l
#Fiind profesor de educatie muzicala, consider ca, fara suficiente ore alocate acestei discipline, elevul de gimnaziu nu se va putea opune avalansei de muzica slaba calitativ care ne invadeaza viata cotidiana a
#Imbunatatirea relatiei Profesor-Parinte, care, in multe situatii este de subordonare
#Imi doresc pentru copilul meu ca educatia tehnologica sa ramana in gimnaziu clasele V-VII I
altfel e o munca sisifică pt. profesor. in 2011 s-au schimbat programele pt. gimnaziu fara modificări la nivelul manualelor,
niciun profesor nu isi va avea norma intr-o singura scoala (decat daca are dubla specializare).
In cate scoli trebuie sa alerge un profesor de ed. tehnologica pentru a-si asigura norma?
dar reprezintă muncă voluntară pentru profesor, iar din păcate mulți elevi sunt dezinteresați neavând caracter obligatoriu. Dacă nu se obțin rezultate la examene profesorii sunt ertațipentru o muncă desfășurată peste program și nu este corect.
Din cite stiu, un profesor care a studiat fizica in facultate, la un moment dat a studiat pentru un semestru sau un an si o disciplina legata de chimie si invers cu un profesor de chimie.
Cele 2 stiinte se intrepatrund destul de mult la anumite continuturi si chiar se sprijina una pe cealalta.
Disciplinele opționale să permită încadrarea unui cadru didactic ca profesor calificat pe bază unei programe bine fundamentate și avizate, a unui suport de curs riguros și nu neapărat de licența sa.
simulari examene sa fie platiti pentru munca in plus fata de un profesor care nu are teze teste simulari examene!
corelari etc. 2. Se pune mai mult accentul pe performantele elevilor de la olimpiada (baza gradatiilor de merit ale profesorilor) iar la clasa acelasi profesor nu preda toata materia din anul respectiv.
#Nu se poate face reforma in educatie fara profesor r
#Nu se poate implementa nici o varianta deoarece sunt haotic gandite. Nu exista nici o legatura cu dezvoltarea unui profil al elevului.
#Ca profesor vechi in sistem si cu rezultate permanente muncind pe un salariu de mizerie nu cred in reforma asta a voastra cum nu cred
Consider ca un profesoe-daca este profesor adevarat-poate sa sintetizeze informatia pe care o transmite elevilor.
#O mai buna comunicare parinte-elev-profesor. Implicarea profesorului mai mult in comunicarea cu parintele.
invatamant la modul pragmatic si adaptat dupa nevoi si necesitati real l
#Pai, cel mai important aspect ar fi sa nu fie implementat niciunul dintre variantele. Uitati-va putin cum functioneaza un sistem scolar normal, modern, de pilda in Olanda, si dupa ala sa veniti cu alte idei,
și să fie încurajat în dezvoltarea lor, de către invățător, profesor, eventual consilier psihologic. Fiecare copil este unicat
#responsabilizarea cadrelor didactice si dezvoltarea atasamentelor in relatia elev-profesor-director scoal l
#Ar trebui cultură generală. Fizica, chimia la liceu. Muzica si desenul la clasele mici. Religia nu are rost la gimnaziu,
In acest caz fiecare profesor va dori sa aiba un numar mai mare de ore/saptamana pentru a nu intra in restrangere de activitate si sa nu aiba catedra in mai multe scoli i
#Schimbul de experinta intre profesor r
#Schmbarea atitudinii de memorare spre intelegere si aplicare a cunostintelo o
#Scoala are un mare handicap, a avut si inainte de'89 dar mai putin: nu exista nici o legatura intre"teoria"predata si practica, si viata de zi cu zi.
televizor, profesor. Nu am fost creati pentru asta, avem nevoie de momente in care creierul sa impuna ritmul gandirii.
S-a gandit cineva ca un profesor dintr-o scoala gimaxiala mica are norma intreaga formata din 5+4+4+4+1 (latina?
#Varianta 3 este cea mai convenabila atat pentru elevi cat si pentru profesor r
#Varianta 1 constituie o dezvoltare optima pentru elevii din clasele gimnazial l
#Variantă 1 conține toate orele pentru V-VIII de consiliere respectiv orele alocate limbilor moderne r
#varianta 2 e cea care raspunde cel mai mult si mai bine intrebarilor sau cerintelor mele ca profesor si ale copiilor mei propri i
Sunt profesor de matematica si ma lovesc de lipsa corpurilor geometrice necesare la intelegerea geometriei in spatiu.
Si credeti ca un profesor care face naveta la x scoli, stand la mila altora sa ii deconteze naveta,
au nevoi de consiliere si dezvoltare personala poate la anul l
#CDS sa reflecte intradevar optiunile elevilor nu completarea normelor didactice
#CDS-urile sa fie centrate pe optiunile eleviilor. Sa se poata organiza si pe grupe,
#colaborare continua intre profesor r
#Comasarea scolilor din mediul rura a
#COMUNICARE MAI PUTIN RIGIDA A PROFESORILOR CU ELEVII. ELEVII TREBUIE SA FIE ATRASI CATRE O DISCIPLINA DE PROFESOR SI NU DE TEAMA FATA DE ACESTA.
MULTUMESC INSTITUTIEI PENTRU FAPTUL CA OFERA PARINTILOR OCAZIA SA-SI EXPRIME PAREREA A
#Comunicarea dintre profesor și elev și invers. Materiile mai dificile sa fie predate ca o joaca
și mai apoi aprofundate. Temele pentru acasă, sa fie pentru elevi, nu pentru parint a
dar și pentru profesor constituirea normei didactice
#Consider ca varianta 2 asigura continuitatea tuturor disciplinelor din trunchiul comun
#Consider ca acest chrstionar nu este relevant pt a stabili in ce masura planurile cadru satisfac cererea de pe piata educationala in concordanta cu evolutia sicietatii!
Din acest motiv un profesor de cultura civica (absolvent de sociologie-de exemplu) abia reuseste sa-si adune jumatate de catedra in 3-4 scoli iar completarea fiind cu alte discipline e
care nu conteaza faptul ca stau doar 6 ore la serviciu si iau un salariu sigur 5-Sa nu se uite ca nimeni nu poate spune ca nu ii place o materie de studiu daca nu o asimileaza unui profesor,
si nu cunosc cum sunt elevii in acest moment Sunt profesor cu o vechime de 30 ani si pot spune ca de la an la an parca este mai multla matematica de exemplu in invatamantul primar s-a introdus tabla inmultirii in
un profesor 18 ore. un elev 29-30 de ore plus teme multe. se scoala fac teme,
Un profesor cu o formare relativ apropiată? Poporul roman este unul în care educația economică se învăța din familie, prin realitățile zilnice ale acesteia,
acolo unde nu poate fi asigurat profesor calificat si sa fie inlocuite cu optionale. Regula se poate extinde de altfel si la alte discipline e
Ce calificari ar trebui sa aiba un profesor pentru aceste discipline? De ce religia este obligatorie avand in vedere diversitatea de culte recunoscute la nivel national e
o libertate mai mare de alegere a materialelor didactice de utilizat de către profesor, acces mai larg la o bază materiala informatizata (sali de calculatoare conectate la internet).
unde fiica mea e profesor la un liceu destul de mare si chiar m-a preocupat organizarea de la ei sa vad cum au gandit ca e mai bine:
unde au ore (vor sa evite pe cat posibil conflictele dintre elevi in pauze) fiecare profesor ii asteapta in cabinet,
chiar am vazut profesor ce preda doar istoria artelor sau profesor ce avea catedra doar din organizat si condus orchestra scolii iar la sport fac multe jocuri sportive pe echipe,
fiind competitii ff serioase intre scoli, acest lucru aducand si burse pt. universitate. Ar mai fi multe de spus
iar a doua, cu un alt profesor, este practică. Asta, desigur, ar presupune resurse pentru înființarea unor laboratoare de educație tehnologică și pentru asigurarea materialelor necesare încercărilor și prelucrării materialelor.
Menționez că nu sunt profesor de TIC, fizică sau chimie c
#Este important ca toate cadrele didactice sa cunoasca si sa inteleaga necesitatea schimbarii modului de abordare a procesului instructiv-educativ si sa fim in pas cu dezvoltarea societatii,
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011