d) competențe digitale de utilizare a tehnologiei informației ca instrument de învățare și cunoaștere În var. 1 și 3 de plan-cadru nu sunt alocate ore de TIC la cls a VII-a
care nu au competențe, expertiză în domeniu și că variantele 1 și 3 nu pot fi aplicate
Prin introducerea disciplinei TIC în trunchiul comun promovează competențele digitale orientată spre o responsabilitate sigură l
#Prima variantă consider ca ofera continuitate cu ciclul primar de acum si realizează un echilibru între competențele formative si informative prin disciplinele incluse c
ceea ce privește competențele civice, prevăzând 2 ore de istorie pe săptămână la clasa a V-a
Competențe formate de Educația Tehnologică? O glumă. O oră mai puțin pentru a două limbă modernă se poate compensa mai târziu (la 18-20 ani)
Din nou avem competențe favorizate (științele fixe au un nr. mare de ore alocat) în comparație cu altele-ex. competența de antreprenoriat.
#singura variantă care oferă șansă reală de a ajunge la competențe în învățarea geografie a
Programe aerisite și care să le dezvolte cele 8 competențe r
#varianta 2 cuprinde toate disciplinele cu un numar relativ de ore e
#Varianta 2 din perspectiva opțiunii pentru întărirea studiului științelor naturii și tehnologiei în gimnaziu; Niciuna din perspectiva echilibrului dintre TC și CDȘ/CD
alegerea traseului educațional și planurile viitoare de carieră (inclusiv competențele de a învăța să înveți și antreprenoriat)."
când se formează numeroase competențe și se parcurge informație esențială. E păstrată ora de consiliere
când se formează numeroase competențe și se parcurge informație esențială. E păstrată ora de consiliere
dar, în general, școlile nu acordă suficientă atenție acestor competențe transversale, față de competențele de bază în domeniul alfabetizării, al matematicii și al științelor a
formarea unor competențe lingvistice este strict legată de formarea, dezvoltarea altor funcții psihice: memorie, gândire, creativitate, etc.#
și dezvoltării de competențe lingvistice și nu o reducere a lor. Utilizarea deficitară a limbii române se întâlnește și la nivel înalt, dovadă apariția în textul
cum ar fi espectarea privatității (cu privire la competențele digitale, pagina 5 a documentului), cunoscut fiind faptul
În ciclul gimnazial elevul dobândește competențe de cultură general, iar la liceu pe cele profesionale e
#DE CE ESTE NECESAR UN NUMĂR MAI MARE DE ORE DE GEOGRAFIE ÎN NOILE PLANURI-CADRU La formarea celor opt competențe heie cerute de LEN nr. 1/2011 geografia poate aduce un aport substanțial.
Și competențele de bază în științe și tehnologii se pot dezvolta și prin contribuția geografiei.
Aportul geografiei la realizarea unor modele și soluții de organizare și utilizare a spațiului geografic din perspectiva dezvoltării durabile contribuie la formarea atât a unor competențe de inițiativă și antreprenoriat,
care asigura trans si interdisciplinaritatea, vizand competențe ce nu pot fi eliminate din curriculum, completând bagajul de cunostinte al elevului de gimnaziu.
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011