Competențe

Competențele (7)

Synopsis: Competențe:


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\varianta conf astept\pentru planul cadru comentarii 117.txt

d) competențe digitale de utilizare a tehnologiei informației ca instrument de învățare și cunoaștere În var. 1 și 3 de plan-cadru nu sunt alocate ore de TIC la cls a VII-a

care nu au competențe, expertiză în domeniu și că variantele 1 și 3 nu pot fi aplicate


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\varianta conf astept\pentru planul cadru comentarii 1750.txt

Prin introducerea disciplinei TIC în trunchiul comun promovează competențele digitale orientată spre o responsabilitate sigură l


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\varianta conf astept\pentru planul cadru comentarii 1810.txt

#Prima variantă consider ca ofera continuitate cu ciclul primar de acum si realizează un echilibru între competențele formative si informative prin disciplinele incluse c


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\varianta conf astept\pentru planul cadru comentarii 1901.txt

ceea ce privește competențele civice, prevăzând 2 ore de istorie pe săptămână la clasa a V-a


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\varianta conf astept\pentru planul cadru comentarii 1956.txt

Competențe formate de Educația Tehnologică? O glumă. O oră mai puțin pentru a două limbă modernă se poate compensa mai târziu (la 18-20 ani)


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\varianta conf astept\pentru planul cadru comentarii 1971.txt

Din nou avem competențe favorizate (științele fixe au un nr. mare de ore alocat) în comparație cu altele-ex. competența de antreprenoriat.


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\varianta conf astept\pentru planul cadru comentarii 1989.txt

#singura variantă care oferă șansă reală de a ajunge la competențe în învățarea geografie a


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\varianta conf astept\pentru planul cadru comentarii 2242.txt

Programe aerisite și care să le dezvolte cele 8 competențe r


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\varianta conf astept\pentru planul cadru comentarii 2243.txt

#varianta 2 cuprinde toate disciplinele cu un numar relativ de ore e


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\varianta conf astept\pentru planul cadru comentarii 2244.txt

#Varianta 2 din perspectiva opțiunii pentru întărirea studiului științelor naturii și tehnologiei în gimnaziu; Niciuna din perspectiva echilibrului dintre TC și CDȘ/CD


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\varianta conf astept\pentru planul cadru comentarii 2359.txt

alegerea traseului educațional și planurile viitoare de carieră (inclusiv competențele de a învăța să înveți și antreprenoriat)."


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\varianta conf astept\pentru planul cadru comentarii 266.txt

când se formează numeroase competențe și se parcurge informație esențială. E păstrată ora de consiliere


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\varianta conf astept\pentru planul cadru comentarii 267.txt

când se formează numeroase competențe și se parcurge informație esențială. E păstrată ora de consiliere


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\varianta conf astept\pentru planul cadru comentarii 328.txt

dar, în general, școlile nu acordă suficientă atenție acestor competențe transversale, față de competențele de bază în domeniul alfabetizării, al matematicii și al științelor a


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\varianta conf astept\pentru planul cadru comentarii 427.txt

formarea unor competențe lingvistice este strict legată de formarea, dezvoltarea altor funcții psihice: memorie, gândire, creativitate, etc.#

și dezvoltării de competențe lingvistice și nu o reducere a lor. Utilizarea deficitară a limbii române se întâlnește și la nivel înalt, dovadă apariția în textul

cum ar fi espectarea privatității (cu privire la competențele digitale, pagina 5 a documentului), cunoscut fiind faptul


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\varianta conf astept\pentru planul cadru comentarii 520.txt

În ciclul gimnazial elevul dobândește competențe de cultură general, iar la liceu pe cele profesionale e


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\varianta conf astept\pentru planul cadru comentarii 608.txt

#DE CE ESTE NECESAR UN NUMĂR MAI MARE DE ORE DE GEOGRAFIE ÎN NOILE PLANURI-CADRU La formarea celor opt competențe heie cerute de LEN nr. 1/2011 geografia poate aduce un aport substanțial.

Și competențele de bază în științe și tehnologii se pot dezvolta și prin contribuția geografiei.

Aportul geografiei la realizarea unor modele și soluții de organizare și utilizare a spațiului geografic din perspectiva dezvoltării durabile contribuie la formarea atât a unor competențe de inițiativă și antreprenoriat,


C:\Users\Curs\Desktop\pentru planul cadru comentarii\varianta conf astept\pentru planul cadru comentarii 787.txt

care asigura trans si interdisciplinaritatea, vizand competențe ce nu pot fi eliminate din curriculum, completând bagajul de cunostinte al elevului de gimnaziu.


< Back - Next >


Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011