#Un plan cadru adecvat trebuie sa aiba in vedere asigurarea calitatii cetatenilor Romaniei. Limba romana, istoria si geografia nu sunt mofturi si nici discipline moarte. Democratia, statul de drept, respectul si civismul se asigura prin aceste discipline. Aceste carac teristici ale unui stat nu se invata, ci se formeaza prin modele si nu prin discipline inventate. Romania Moderna, aceea a lui Spiru Haret avea drept fundament civismul si nu incultura. Scolile Normale (Liceele Pedagocice) au scos generatii exceptionale de dascali, care au avut rolul de a alfabetiva si descoperii in satul romanesc mintiile stralucite ale acestui neam. Aceste personalitati ale culturii romanesti sunt aruncate de noua curricula. Simtul practic antrepronorial se dezvolta prin descoperirea abilitatilor si decriptarea talentului elevului si nu prin aceleasi discipline inventate. Romania viitorului trebuie sa aiba o proiectie in care cetateanul nu este analfabet si lipsit de identitate nationala. Sistemul comunist, ai carui urmasi demni inca mai gandesc, dupa cum observ, acest gen de curricula, ne-a lipsit de identitate si personalitate. Psihologia nu este stiinta despre pisici. Istoria nu este dacologie sau tracomanie, Limba Romana nu este Marean Vanghelie! Romania are o limba neolatina si a mostenit in plus ceea ce Nicolae Iorga numea Byzance après Byzance. Uniunea Europeana vorbeste de unitate prin diversitate si nu de unitate prin anulare r
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011