#Varianta 2 asigura acumularea competentelor in domeniul practic aplicativ al elevilor, prin suplimentarea orelor de fizica, chimie si TIC C
care oricum conform manualelor de până acum e o adunătură de teorie din diferite discipline (fizică, TIC, chimie, etc.),
dar cred ca este important sa ramana cele 2 ore pe saptamana de educatie fizica,
să introduci fizică și chimie la clasa a V-a. În plus, se elimină dirigintele, din moment ce ora de Consiliere Și Orientare lipsește la clasele V-VII.
Colectivele de elevi nu funcționează de la sine. Toate variantele propun o oră în minus la Limba română la clasa a V-a în condițiile în
cate o ora pe saptamana de fizica, chimie, biologie, istorie, geografie; educatia platica si muzicala cate o ora pe saptamana alternativ si atunci ar fi 24 ore la
#varianta 2 introduce la cls. 5 si a 6-a fizica si chimia si mareaste cantitatea de cunostinte. si sunt scoase orele de consiliere absolut obligatori i
copiii incep fizica in clasa a 6 si la primele ore li se predau notiuni de geometrie in spatiu pe
care ei nu le-au studiat inca la matematica. Programele trebuiesc corelate. Nu stiu ce ar putea sa le predea la aceste materii la clase atat de mici, in asa fel incat sa inteleaga.
cel putin in scoala noastra nu se fac experimente la fizica sau chimie pe motivul ca"copiii sunt prea prosti ca sa poata sa umble cu substante chimice".
Fizica si chimia nu pot fi invatate/asimilate fara practica a
#Varianta 2 mi se pare cea mai nepotrivită, prea multe discipline și abstracte (fizică, chimie; Consider inoportună includerea disciplinelor socio-umane noi la fiecare clasă;
Consider necesară introducerea în trunchiul comun a educației pentru sănătate
#Varianta 2 mi se pare cea mai potrivita deoarece consider ca disciplina"Tehnologia informatiei si a comunicatiilor"este foarte important t
#varianta 2 modifică numarul orelor de fizica și chimie. Ar fi benefică introducerea orelor de chimie la clasa ava sau avia,
s-ar descongestiona programa de la clasa a VIIA, foarte încărcată cu multe noțiuni noi, greu de digerat pentru copii.
S-ar putea micșora numărul de ore la clasa aviiia a
#Varianta 2 nu are in trunchiul comun Consilierea si orientarea, ceea ce este o pierde pentru procesul instructiv-educativ.
#Varianta 2 propune un accent mai pronunțat în alocarea orară pentru ariile curriculare matematică, științe ale naturii, tehnologii n
#varianta 2fara fizica si chimie din cls. ava, fara toaye acele educatiii, de la socio/uman n
eu sunt profesor de matematică dar mă doare să văd cum mulți elevi ai generațiilor actuale au lipsuri mari la această disciplină, în condiîiile în
Toate variantele deservesc matematica si romana, un examen unidirectional ce dezavantajeaza pe toata lumea a
#varianta a doua axata pe formare stiintifica, multe ore fizica/chimie/matematica/biologie, varianta numarul 3 formare umanista, fara continuitate pe TIC (doar clasele
#Varianta nr. 2 cred ca este cea mai potrivita datorita orelor de chimie si fizica introduse in clasa a V-a a
dar este o prostie cu fizica si chimia de la clase asa de mici i
#Varianta nr. 1 este cea mai apropiata de actualul plan cadr r
#VARIANTA NR. 2. VARIANTA 2. VARIANTA A
#VARIANTA NR. 2. VARIANTA 2. VARIANTA A
#VARIANTA NR. 2. VARIANTA 2. VARIANTA A
#VARIANTA NR. 2. VARIANTA 2. VARIANTA A
#VARIANTA NR. 2. VARIANTA 2. VARIANTA A
#VARIANTA NR. 2. VARIANTA 2. VARIANTA A
#varianta nr2 sau niciuna, deoarece evevii nu au ore suficiente pentru a li sr forma abilitati prctice
Important ar fi, din punctul meu de vedere corelarea programelor scolare la anumite discipline (de ex. matematica, fizica a
De asemenea introducerea studierii chimiei, disciplină destul de complicată și în clasa a VII-a, cu un an mai devreme, concomitent cu Fizica,
la clasa a VI a si a VIII a as pune 5 ore de romana si 5 ore de matematica
De obicei rezolva temele la scoala si planurile cadru contin mai multe ore de limba nationala si matematica.
Spre exemplu de ce sunt necesare cate doua ore la discplinile Fizica si Chmie cand Romania a inchis aproape toate fabricile si uzinele?
Avem ore de Fizica Chmie Biologie, insa nu exista disciplina Informatica. oare chiar nu stiti cati romani isi castiga existenta in singura industrie performanta din Romania?
Ar trebui ca trunchiul sa fie doar pentru materiile de baza gen matematica, romană, fizica, biologie si nu muzica, desen.
Variantele ar putea sa difere la nr de ore la matematica si romană n
#variata 3 pare mai aproape de interesul scolarilor si interesului lor de o retine ceva, din carti si notite e
#Vrem mai multe ore de educatie fizica si o singura materie care sa inglobeze stiintele.
Consider ca la ariile curriculare limba si comunicare si matematica nu doar ca nu trebuie scoase ore,
#Avand in vedere nevoia de miscare a copiilor as fi iintrodus macar 3h/sapt de Educatie fizica a
#avand in vedere specializarea mea fizica-chimie varianta 2 se potriveste asteptarilor mele. Fizica si chimie din cls ava continua stiinte din clasele inv primar in vederea pregatirii evaluarii nationale cls VI si in viitor cls VII I
#Avantaj discipline socio-umane, educatie estetica și lejeritate optionale l
#avantajeaza disciplina chimie dar lipseste ora de consiliere si orientare atat de necesare acestui nivel de varst t
#1. cred că era necesară și consultarea profesorilor la elaborarea acestui proiect de plan cadru 2. nu cred
Sunt necesare cel puțin cate 2 ore de biologie pe fiecare nivel de gimnaziu! Respectul față de natură fata de propria persoana și față de semenii tăi îl capeți abia
Măsurile de reducere a orelor de biologie dovedește necunoaștere și tendința de revenire la evul mediu.
că elevii au capacitatea de abstractizare necesară lecțiilor de fizică și de chimie prevăzute încă de la a cincea.
Lecțiile de educație pentru sănătate, inclusiv cele de educație sexuală, ar trebui prinse în programele de biologie n
#Ca profesor de chimie, apreciez creșterea numărului de ore care sa-mi permită exersarea cunoștintelor prin mai multe aplicații practice și teoretice și în același timp se crează o punte de legătură între disciplina științe din învățământul primar cu disciplinele din aria
#Ca profesor de chimie, consider ca varianta 2 se potriveste, fiind necesar introducerea notiunilor de chimie
chiar de la clasa a V-a, avand in vedere ca cele doua ore alocate la clasa VII-a si a VIII-a sunt insuficiente pentru volumul de informatii,
pe care le poate studia la disciplina chimie, cum ar fi, elementele chimice prezente în corpul omulu și, rolul lor, efectele negative produse de lipsa lor, poluarea cu substante chimice, etc.
Deci, disciplina chimie este la fel de utilă ca și fizica, in toate domeniile de activitate,
în agricultură, etc De aceea consider necesară studiul chimie incă din clasa a V, chiar 2 ore,
si cred că si nr orelor de matematică si romănă, sunt prea multe, cred ca sunt suficiente 3 ore,
chiar si biologie, e suficient o ora nu 2, elevul are nevoie de timp pt studiu individual,
#Ca profesor de fizica prefer varianta 1 sau 3 cu 2 ore de fizica pe saptamana,
este prima intalnire a elevilor cu fizica si elevii nu au unele cunostinte de matematica, pe
care trebuie sa le predam noi, la fizica. Desi nu face obiectul acestui studiu vreau sa semnalez un lucru important pentru subiectul de bacalaureat la fizica, partea I de grila sa aiba itemi cu alegere multipla nu itemi
care presupun rezolvarea unor probleme, fie ele chiar simple e
#Ca profesor de gimnaziu iotez pentru varianta 2 care mi se pare cea mai echilibrata. Exista o ruptura in invatarea stiintelor naturii.
Eventual s-ar putea renunta la'stiinte"in clasa a IV si s-ar muta materia intr-a V-a. Mentionez ca sunt profesor de fizica.
clasa a V-a introducere in fizica si masurari de lungimi, suprafete, volume, mase, densitati, clasa a VI-a cinematica si dinamica, clasa a VII-a:
Bineinteles corelarea continuturilor intre programa de matematica si cea de fizica si chimie. As mai propune in curicula de limba romana o ora de literatura universala.
istorie ori biologie pierd or r
#Ca si cadru didactic (stiinte) si parinte de copii in gimnaziu: comentariul meu va fi scurt,
dar si la matematica), n-ar strica miscarea si o activitate care sa tina de manualitate, alta decit desen.
S-a umflat matematica, s-au pus multe limbi straine, dar istorie de pilda, nu ne trebuie.
sa dispara ore si indirect posturi, avantajarea unei materii in detrimentul alteia mai ales ca nu exista baze in scoli in acest sens (vorbesc despre laboratoare de chimie si fizica),
consider ca a se studia fizica si chimie de la clasa a V-a nu este o idee bine-venita a
#cea mai potrivita dar se recomanda cresterea nr de ore de fizica, chimie si biologie e
#1. Profesorii nu au fost consultați, cum era firesc. 2. Nu mi se pare normal
Ora de chimie de la clasa a V-a ar putea trece la Consiliere si orientare iar ora de fizica la Educatie plastica.
La clasa a VIII-a ora de educatie plastica ar putea trece la Ed. fizica,
deoarece ar trebui inclus OBLIGATORIE 2 ore de educatie fizica in TC
#Cel mai mare inus (valabil, parțial, și pentru actualul plan-cadru) este numărul de ore de limba română.
de a descoperi notiuni de chimie din clasele mici de gimnaziu (av-a si a VI-a). Acesta varianta o consider o oportunitate pentru orientarea elevilor catre studiul stiintelor la liceu si mai departe la universitate.
Este foarte greu la biologie la 1 h pe saptamana sa explici si notiuni elementare de chimie.
De exemplu la biologie clasa a VII am de predat ochiul in sem. I iar la fizica fac optica in sem II.
In situatia aceasta trebuie sa le explic de lentile. Afla inainte de astudia la fizica.
Sper sa se realizeze corelarea programelor scilare astfel incat sa nu trebuiasa sa le explic eu profesor de biologie notiunile altor materii i
#chimia trebuie sa rămână ca si pana acuma, adică din clasa a7-a, nu din clasa a5-a daca vrem sa nu ii imbolnavim copiii cu atâtea discipline intr-un an.
De asemenea, si fizica trebuie sa înceapă tot din clasa a6-a s
#Cine mai crede in prostiile voastre dupa atatea bazsaconii si incoerente, inconsecvente e
#Cine poate preda TIC-ul? Profesorii de Educație Tehnologică pot preda TIC-u C
#cl. 7, 8 Chimie-1, TIC
#Clasa a V-a mai mult de o ora pe saptamana la materiile de informatie,
este foarte bin n
#clasa a V-a poate să aibă 2 ore de biologie, căci într-o singură oră ei nu înțeleg nimic din noțiunile de celulă, țesuturi, polenizare, fecundare,
fotosinteză etc o
#Clasa a V-a varianta 3, clasa a VI-a varianta 1, Clasa a VII-avaianta 3,
să se regăsească in aria curriculară Matematică și științe ale naturi Å
#Conform Legii educatiei nr 1/2011 elevii de gimnaziu ar trebui sa sustina Competente digitale.
#Conform planului de invatamant, primele notiuni de chimie se introduc in cadrul obiectului complex''Stiinte''(in clasele a II-a,
în timp ce un profesor de la oricare altă specializare, în afară de matematică, muncește doar la clasă, norma, și eventual,
#Consider ca e foarte important ca ariei curriculare"matematica si stiinte"sa i se atribuie in toti anii de gimnaziu,
chimia si fizica din cl a V-a ar trebui sa fie disciplina Stiinte-impreuna cu biologi i
In primu rand, nu cred ca elevul de clasa a V-a este pregatit sa faca fata la un numar mare de materii noi-fizica+chimie-in conditiile in
care el face lucruri diferite-biologie, tehnologie, limba moderna doi. Nu cred ca elevul de clasa a V-a este pregatit intelectual sa studieze notiuni de fizica si chimie.
Clasa a V-a ar trebuie sa fie, oarecum, o clasa de tranzitie, de pregatire pentru alaturarea unor alte discipline.
Variaanta care propune chimie si fizica nu mi se pare doar nepotrivita, ci aberanta a
la varianta nr. 2 este prea devreme intordusa fizica si chimi i
#Consider că este foarte importantă alocarea celor 2 ore pe săptămână pentru studierea limbii moderne 2 d
#Consider ca inca de la varste mici educatia fizica trebuie sa aiba o pondere mai mare.
Limba romana si matematica sunt mai mult decat suficiente, iar la clasele care au examene ar putea aparea o ora obligatorie de pregatire pentru acestea.
Si educatie fizica ar trebui sa aiba in fiecare an 2 ore e
#23 de ore la clasa a V-a mi se pare o idee rezonabilă Ä
Mai mult este foarte ciudat cum elevii claselor V-VIII au mai multe ore de chimie sau fizica decat de istorie,
#Consider ca o buna pregătire în ariile curriculare matematica, științe și tehnologii e importanta pentru elev u
In plus nu se justifica sporirea numarului de ore. la materii ca fizica si chimia.
iar chimia din clasa a VII-a. Nu exista o concordanta intre programa de matematica si cea de fizica a
#consider ca sunt necesare 2 ore de biologie la clasa a V
#-asigură-egalitatea de șanse la educație; contribuie la dezvoltarea ofertei curriculare proprii fiecărei unități de învățământ;
#Consider ca sunt prea multe ora de matematica in conditiile in care sunt prea putine locuri de munca
unde matematica este necesara. Scoala (asa cum este acum) nu asigura o pregatire pentru viata.
As fi propus ore in plus de matematica si Limba romana a
#Consider mai potrivită VARIANTA 2, cu unele mici modificări. Societatea actuală se împarte în ăuritoride lucruri
Iar chimie de la clasa a V-a e prea mult. TIC ar trebui introdus la clasa a II-a,
#Consider varianta unu mai buna intrucat elevii au informatica in trunchiul comun si respecta numarul de ore la fizica si chimie pentru clasele a VII a si a VIII a. Nu ar fi bine pentru elevi
de clasele a Va si a VI a sa studieze chimie, fiind destul de abstract pentru ei.
La matematică, nevoia unei ore suplimentare este susținută de rezultatele elevilor de la examen. Fiind o disciplină dificilă cele mai multe țări europene îi acordă un număr destul de mare de ore.#
Introducerea orelor de fizică și/sau chimie la clasele a V-a, respectiv, a VI-a (în cazul chimiei) nu este dublată de o prezentare a conținuturilor.
#Contine ore de fizica si chimie la clasele 5 si 6. Elevii sunt atrasi mai usor spre stiinta daca studiul celor doua discipline se face preponderent prin lucrari practice si experiment.
că erau necesare 5 ore de Limba română și se mai puteau reduce orele de matematică și revizuită mult programa astfel
Sunt sufocati cu cate 2 ore de fizica, de biologie, de chimie pe saptamana, cu niste programe extrem de incarcate
Orele de matematica si stiinte sunt un chin, sunt indopati cu cunostinte teoretice-nu se fac niciun fel de experimente,
#Cred ca este mai echilibrata la orele din domeniul matematica si fizic c
#A scoate 1-2 ore de undeva si a le pune altundeva nu inseamna nici macar inceput de reforma in invatamant.
de unde vin, sa cunoasca elemente minime de cultura generala), decat sa studieze chimia din clasa a V-a. Pe langa faptul ca aceasta materie (la fel si fizica) este destul de greu de inteles de niste copii de 11 ani,
#Cred ca este necesara cresterea nr orelor de educatie fizica si TIC, precum si obligativitatea consilierii si orientarii scolar r
#Cred ca fizica si chimia trebuiau sa lipseasca de la clasele 5
#cred ca in afara intereselor europene ar trebui sa avem in vedere si interesele tarii,
educatie tehnologica, economia bugetului, biologie cu caracter practic etc. In felul acesta, elevii vor beneficia de informatiile fundamentale si vor opta pentru cunoasterea anumitor domenii ce ii preocupa,
de asemenea, educatia fizica trebuie sa fie macar 2 ore si la clasa a VIII-a,
Si ce cauta fizica si chimie de la clasa a V-a???Si asa mi se pare mai corecta o disciplina numita Stiinte cu capitole de fizica si chimie!
Chimia ar trebui sa fie o diciplina doar de liceu. Iar ora de consiliere, numita"dirigentie"chiar e inutila,
#Cred ca pentru limba si Literatura romana trebuie 5 ore pe saptamana, la fel si pentru matematica.
Cred ca notiuni simple de chimie pot fi incluse in programa de biologie/fizica si studiul chimiei ca disciplina de sine statatoare ar putea incepe in clasa a VI-a. In felul acesta elevii ar avea o ora/saptamana
Introducerea orelor de fizică și chimie din clasa a V-a nu ar fi tocmai o prostie,
să nu mai trebuiască, de exemplu, la orele de fizică să lucrăm cu noțiuni de matematică pe
care elevii le învață după 2-3 luni, ș. a. m. d c
#Cred ca, spre exemplu, cele 2 ore de biolobie sunt esențiale pentru ca elevul să înțeleagă, grosso modo, această disciplină;
la fel cu fizica sau chimia. Disciplinele socio-umane propuse sunt suspendate deasupra tuturor, fără să fie în relație cu restul disciplinelor.
#Cresterea numarului de ore de educatie fizica, sport si sanatate reflecta importanta care trebuie acordata sanatatii si dezvoltarii fizice armonioase a tinerei generati i
#cu 5 ore de matematica in trunchiul comu u
#Absenta limbii latine din cele trei variante propuse ma revolta asta in comparatie cu obstinatia cu care este pastrata educatia tehnologica,
#Cu exceptia orei de Fizica din clasa a V-a si orei de Chimie din clasa a V-a si a VI-a a
#cu exceptia faptului ca s-au scos orele de consiliere la clasele V-VI VII cu exceptia faptului ca s-a introdus fizica-chimia la clasele ava si a VIA (fizica sa ramana 2 ore la a VIA
#Cu exceptie materiilor de fizica si chimie cred ca varienta 2 este cea mai buna.
#Cu fizica si chimia incepand din clasa a 5-a, pentru coerenta si coordonare cu biologi i
#Cu mai putine ore de Fizică, Chimie și Biologie. Religia este o materie fara folos și
care predau Matematica (de ex. transformari i
#Cu mentiunea ca doresc pastrarea orei de consiliere si orientare la clasele V-VI I
iar variantele propuse sunt sufocate de un numar mare de ore de matematica, fizica, chimie.
#Cu mențiunea că numărul de ore din aria curriculară Matematică și științe este mare. În ciclul gimnazial elevul dobândește competențe de cultură general,
#cu mentiunea ca orele de chimie si fizica de la clasa a v sa fie de stiinte e
De exemplu, fara chimie la clasa a V-a si obligatorie ora de Consiliere e
#Cu mici amendamente, varianta 2 pare să corespundă cel mai bine profilului educațional al absolvenților de clasa a 8-a a
#Aceasta asigura continuitatea stiintelor naturii din ciclul primar cu stiintele naturii (chimie, fizica) introduse in aceasta varianta din clasa a V. Deasemenea are in TC cate 1 ora de TIC,
ceea ce pregateste elevii pentru o societte informatica bazata pe cunoasterea stiintelor r
#Cu mici modificari. Precizez strict partea de discipline pe care o cunosc. Chimia nu poate fi predata la clasa a V-a. In schimb disciplina Fizica poate fi predata o ora la clasa a V-a urmand ca din clasa a VI-a sa fie introdusa si Chimia (fiind necesare cateva cunostinte de Fizica.
Va propun o varinata prin care s-ar putea lega logic orele acestor doua discipline.
Chimie: clasa a V-a (nu poate fi introdusa din cauza necesitatii unor cunostinte de Fizica
dar si Matematica prealabile), clasa a VI-a (1 ora), clasa a VII-a (2 ore),
#cu noutatile din noul pl cadru sa va stergeyi voi la cur, nu sa fc experimente pe copii nostri, de ce nu fc fizica si chimia si mate din cresa, nesimtiti
dar si pentru cei care ar urma linia stiintifica (medicina, biologie), unde latina este inca importanta a
#Cu specificația ca vreau mai multe ore (5) de matematica precum ai de romana n
chimie vorbim degeaba a
#Cultivarea creativitatii trebuie sa fie axata atat pe dezvoltarea aptitudinilor de cunoastere cat si pe cele de creatie e
Cum sa introduceti fizica si chimia în clasa a V-a? Voi, cei ce concepeti aceste planuri cadru aveti habar care e capacitatea de efort a unui copil de 11 ani?
precum fizica si chimia de la clasa a V-a; pentru a doua limba moderna numarul de ore este corect,
#Aceasta varianta ofera posibilitatea ca si elevilor din cl. a V-a si a VI-a sa studieze stiintele (fizica si chimia.
#Daca tot se introduc ore de ed. fizica si limbi straine, ar trebui sa scimbati si tezele la clasa a VIII a,
fizica, chimie, educatie tehnologica si TIC. Cu toate ca educatia nonformala si informala nu limiteaza accesul elevilor la,,
#Aceasta varianta pare din punctul meu de vedere cea mai buna deoarece sa introduci notiuni de fizica la clasa a v-a este prea devreme,
#Dar, totusi nu sunt de acord cu scaderea nr de ore de biologie, clasa a V-a, de la 1-2 la 1 1
Multe elemente din matematică se utilizează în geografie pentru studierea mediului terestru. Un exemplu în acest sens este și prezentarea realității geografice pe suport cartografic și grafic.
să realizeze corelații interdisciplinare (geologie, matematică, fizică, chimie, sociologie, informatică, etc.),dar și conexiunile dintre disciplinele care compun știința geografiei (geografia fizică, geografia umană, geografia regională, etc..
Pentru mai multe ore de biologie? Trebuie sa inveti sa iubesti limba, natia din care esti pt ca apoi sa poti invata"sanatos"alte lucruri-si biologia, si fizica.
Copilul abia acum se formeaza, ca roman. Fizica este o disciplina grea pentru elevii cls v, vi.
#Deoarece chimia și fizica are un rol important în viață sub toate aspectele începând de la alimente, medicamante, detergenții,
si ora de fizica de la clasa a V-a deoarece primul capitol din fizica incepe cu transformari geometrice
care se predau la matematica in clasa a V-a a
#Deoarece elevul poate acumula cunoștințe din toate disciplinele importante necesare societății
#Deoarece este mai apropiata de planul cadru actua a
#Deoarece este mai potrivită specificului unității școlare l
#deoarece la biologie dispare plaja orara si nu este introdus cursul de prim ajutor asa cum s-a spus pe taoate canalele de stir r
#ACEASTA VARIANTA VIZEAZA CONTINUAREA DOBANDIRII COMPETENTELOR ACUMULATE IN CLASELE ANTERIOARE. INTRODUCINDU-SE DISCIPLINA TIC OBLIGATORIE TOTI ELEVII CICLULUI GIMNAZIAL AU POSIBILITATEA SA ISI DEZVOLTE COMPETENTELE DE UTILIZARE A COMPUTERULU U
Biologie, Istorie, Geografie, Ed. Tehnologica, materii la care sa nu uitam ca s-au mai facut reduceri de ore,
care ai place matematica si fizica nu ai place sa faca 3 ore de sport lui ai place sa faca 3 ore de TIC, oun elev
La fel de multe ore de matematica. Tipic romanesc! Nici nu ne asteptam la vreo schimbare
Matematica si limba romana ar trebui sa aiba in opinia mea cate 5 ore in trunchiul comun la clasele a V-a si a VI-a...Daca se vrea cu adevarat o reforma atunci in primul rand trebuie refacute
#Desi consider oportuna introducerea din clasa V-a a disciplinelor de fizica si chimie in gimnaziu,
nu am vazut nici o propunere cu ore mai putine de matematica, de exemplu
#Desi niciuna dintre variante nu este buna, in ce priveste limbile straine, in special limba 2, pare accesptabila varianta 1.
mă așteptam să găsesc în planul cadru științe în loc de fizică, chimie și biologie. Elevii ar fi avut ocazia
Nu inteleg de ce este mult mai important matematica decat celelalte discipline e
#Din experiența de părinte am învățat că este bine ca un copil să aibă puține ore într-o zi.
#Din experiența mea de 15 ani la catedră, consider că la disciplina Biologie, la clasa a V-a,
#Din pacate, disciplinei educatie fizica ii sunt acordate putine ore raportat la studiile si cercetarile ce preconizeaza un numar din ce in ce mai mare de copii supraponderali si obezi.
#din punct de vedere al profesorului de fizica-chimie, consider ca cea de a doua varianta ar fi cea mai benefica catedrei.
Daca programa atuala la chimie, ar fi impartita egal pe cei 4 ani, asemenea si la fizica atunci varianta doi ar fi ideala si pentru copii si pentru elevi i
#Din punctul de vedere al profesorului de istorie si geografie, o ora pe saptamana alocata acestor discipline ar fi ff putin.
as mai taia cate o ora de matematica
#Din punctul meu de vedere consider că Varianta 1 este cea mai potivită t
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011