#Din punctul meu de vedere corespunde cel mai bine nevoilor elevilor, exista o disributie echitabila a orelor atat pentru discipline reale,
care să predea fizică, chimie și biologie (o singură disciplină-științe) cu câte 2-3 ore pe săptămână, clasele V-VIII.
De mai bine de 20 de ani programa de fizica ibclude notiuni de matematica necunoscute elevilor.
#Dincolo de orientarea școlară și profesională un om nu poate trăi în zilele noastre fără fizică și chimie.
Ținând seama că majoritatea profesiilor necesită aplicarea noțiunilor de fizică și chimie, consider că aceste două discipline (și tehnologia) sunt vitale revigorării economiei românești r
#dintre cele 3 variante as fi mai aproape de varianta 3 pentru ca pastreaza Ed. Muzicala&Plastica, foarte importante!
Fizica in detrimentul TIC si Ed. tehnologica. Manualele pentru Disciplinele socio-umane ar trebui mult revizuite si profesorii"up-grad-ati".
sa faca teme la romana 3 ore pe zi si la matematica inca 2-3-4 ore teme.
Nu au neviue de atat de multe ore de chimie, fizica, matematica...aceste discipline se pot aprofunda in liceu,
scolile vor spune romana si matematica (presiunea Examenului de Evaluare Nationala este foarte mare si in continua crestere de la an la an) si discipline pentru profesorii
chimie), oferind posibilitatea profesorilor să aibă mai multe ore ce pot fi alocate unor lucrări de laborator
#disciplinele limba romana si matematica in fiecare zi cate o ora, lipseste limba latina, in fiecare an de studiu ar trebui sa existe materiile:
muzica, desen, sport, TIC, ed tehnologica, fizica, chimie iar optionalele sa se stabileasca in functie de cerintele elevilor nu dupa norma didactic c
la ed. fizica, se introduce tic, exista la dispozitia scolii si 1-2 ore de cds.
#Dispunerea mai echilibrată a disciplinelor în funcție de particularitățile de vârstă ale elevilor (ex. aria curriculară Matematică și științele naturii È
#doar 2 ore de engleza (nu toti parintii au bani pentru pregatiri) prea multe ore de fizica si eventual chimie (nu pregatesc pentru viata elevii, nu ajuta la formatea culturii (sunt cateva legi
Cate o ora in clasa a VII si a VIII sunt duficiente si fara probleme (s-a facut vreo statistica sa se afle cati copii inteleg si stiu sa faca probleme de fizica
si chimie) In schimb as pune cate doua ore la geografia lumii clasa a VI si a VII
#Doresc eliminarea religiei din trunchiul comun si mai multe ore de educatie fizica, mai ales la clasele de gimnaziu u
#E bine ca s-a introdus o ora de fizica la clasa a V-a;
Totusi nu ar trebui renuntat la ora de fizica de la clasa a VI-a. Stiintele sunt foarte importante in contextul actual,
cand nimic nu exista fara fizica, tehnica si tehnologie e
#E cam așa cum se întâmplă la alegeri: alegem varianta cea mai puțin rea i
#e cea mai buna si mai compolex x
#After-school cu profesorii scolii. Ei cunosc cel mai bine copii si trebuie sa stea cu ei pana la sfarsitul programului nostru u
#E mai echilibrată si corespunde nevoilor de dezv fizică si psihica ale elevilor l
#E mai echitabila in ceea ce priveste aria Om si societate e
#After-school cu profesorii scolii. Ei cunosc cel mai bine copii si trebuie sa stea cu ei pana la sfarsitul programului nostru u
#ed. fizică să rămână o oră pe săptămână la clasa a VIII-a
#Ed. muzicala si ed. plastica ar trebui sa faca parte dintr-un curriculum specializat, nu din TC C
biologie, farmacie, medicină. Caracterul latin al limbii române este ușor înțeles prin studiul limbii latine.
limba latină la nivelul clasei a VIII-a este necesară pentru că și la alte discipline (biologie, medicină,
limba latină la nivelul clasei a VIII-a este necesară pentru că și la alte discipline (biologie, medicină,
VIII-a este necesară pentru familiarizarea lor cu terminologia limbii latine utilizată la Biologie, Medicină, Farmacie.
VIII-a este necesară pentru familiarizarea lor cu terminologia limbii latine utilizată la Biologie, Medicină, Farmacie.
#Educatia fizica trebuie introdusa 5 ore/sap p
#Educația muzicală e necesară în fiecare an. De ce este religia la TC când ar putea fi la opțional?
Educatia fizica este o disciplina importanta pentru dezvoltarea fizica si psihica a elevilor, dar ce facem in cazul in
#educatia tehnologica formeaza abilitati practice si vine in completarea cunostintelor de fizica, chimie si biologi i
Matematica ar necesita 5 ore pe săptamâna, pentru a creea o baza suficientă, iar fizica și chimia să se studieze în clasele V și VI ca științe
#Educatia tehnologica nu trebuie scoasa de la clasele a V a si a VI a deoarece este printre putinele discipline din invatamant care formeaza competente de abordare a unor situatii practce din viata de zi cu zi i
#elaborarea planurilor cadru sa fie realizate de profesori din toate domeniile nu numai de catre o maloritate formata din profesori de chimie
care reperezinta mare parte din componenta I. S. E. Este chiar nevoie de chimie pentru elevii din clasele V si VI
#elevii din ciclul gimnazial trebuie sa aiba cel putin 3 ore pe nivel de studiu de educatie fizica si sport, tinand cont de cresterea si dezvoltarea lor psihomotrica armonioas s
#elevii fug de chimie si fizica si sa le introduci din clasa a 5-a
#Elevii pot intra in contact cu notiuni de fizica si chimie din clasa a V-a iar manualele din clasele avii-a si aviii-a vor fi degrevate de foarte multe informații i
un elev care doreste sa devina profesor de matematica, atunci el va dori sa exerseze saptamanal 15 ore la matematica, 1-2 la fizica, 2 sport, 3 romana, 1-2 alte materii i
și tehnologiei în gimnaziu si promovează debutul timpuriu al unor discipline din domeniul științelor (fizică și chimie).
deoarece consider ca fizica si chimia sunt obiecte destul de greu de inteles de elevi,
#Este cel mai complet avad mai multe ore de fizica si chimie incepand de la clasa a v-a si inclusiv de ed. tehnologica si TIC.
sunt la fel de importante ca cele de matematica a
#Este de neconceput sa tratezi istoria unui popor in acest mod! V-ati gandit la consecinte
#Este echilibrata din punct de vedere al ponderii disciplinelor cu aplicabilitate-fizica, chimie, tehnologii, biologie
#Este esential ca elevii sa-si dezvolte abilitatile TIC cat mai repede tanand cont de evolutia tehnologiei, utilizarea si utilitatea ei in procesul de invatamant si in viata de zi cu zi i
precum si fizica si chimia pentru a-si explica lumea inconjuratoare si a-si dezvoltate curiozitatea, inteligenta a
#Este imperios necesar un numar mai mare de ore la stiinte (biologie) la clasa a V-a. Este inadmisibil ca la clasa a V-a elevii sa studeze doar 1 ora/sapt stiintele (biologia a
#Am ales varianta 2 datorita includerii disciplinelor separate fizica si chimie, dar in realitate as fi considerat oportuna si o atentie mai mare la limbile straine.
#Este important sa studiezi fizica si chimie din clasa a 5-a cate o ora,
dar cred ca sunt introduse prea devreme fizica si chimi i
#Am ales varianta 2 doar pentru alocarea unei ore de TIC/saptamana in fiecare an-dar tot
dar este prea mult pentru copii fizica și chimia din cls. av
#este mai echilibrata pe domeniul stiintelor si vine in concordanta cu asteptarile Uniunii Europene si se desfasoara pe perioade mai mari de studiu facilitand intelegerea si acceptarea continuturilor r
și chimiei de la clasa a V-a începând și propunem introducerea unei ore de algoritmică (3 ore matematică,
geografie, istorie, desen, matematica si altel l
#Este necesar mai mult accent pe stiintele naturii i
#Este necesar marirea numarului de ore de stiinte pentru a starni elevilor interesul asupra fenomenelor ce ne inconjoar r
1. Geografia este știință și trebuie încadrată în aria curriculară Matematică Și Științe Ale Naturii! 2. Geografia este fundamentul celorlalte științe și este în strânsă legătură cu ele!
#este necesar studiul celor doua discipline fizica si chimie inca de la clasa a V
#Este necesară introducerea algoritmicii, pe lângă disciplina TIC. În clasele gimnaziale, elevii trebuie să deprindă o gândire algoritmică,
ed. fizica, ed. muzicala si ed. plastica sa fie opționale pentru elevi, sau in forma unor cluburi,
Nu cred ca elevii au nevoie de 2 ore/saptamana de fizica si chimie iar informatica sa nu aiba deloc sau sa nu-si cunoasca istoria si geografia nationala a
Consider ca permite continuitate disciplinelor matematica si explorarea mediului si stiinte care incep a fi studiare in clasele primare din punct de vedere integrat.
istorie, geografie, fizica, chimie sa fie predate copiilor cate un singur an (ex. in clasa V-a sa invete doar geografie e
materia stiinte care sa cuprinda cunostiinte despre fizica, matematica, biologie, chimie la diferite nivele; clasa a V-a avem stiinte,
iar din clasa a VI-a elevii care doresc pot sa studieze si separat biologie, fizica etc.
Celalate matereii sa fie alese de elev, fizica, biologie, istorie et t
#Eu cred, totusi ca ar mai putea fi schimbata. De exemplu ar trebui restructurata materiile muzica si desen,
exista o diversitate de materii (fizica si chimie cls V-VIII), nu se mai face muzica in cls VII I
exista o mai mare diversitate de materii (fizica si chimie cls V-VIII), nu se mai face muzica in cls.
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011