#varianta 3 ar fi mai apropiată, dar are lipsuri pe care le consider foarte mari. In primul rand este vorba de ora de informatică-în contextul informatizării elevii din mediul rural sunt dezavantajați categoric. Afirm acest lucru în cunoștință de cauză, sunt profesor la o școală din mediul rural, avem copii cu rezultate foarte bune, dar nu toți au posibilitatea financiară de a achiziționa un computer. Astfel evoluția lor ulterioară gimnaziului depinde de ora de informatică de la școală. În școala mea avem opționalul Prietenul meu calculatorul, dar sunt nenumărate școli din rural care din diverse motive nu au acest opțional. O altă problemă este istoria eu sunt profesor de matematică dar mă doare să văd cum mulți elevi ai generațiilor actuale au lipsuri mari la această disciplină, în condiîiile în care actualul plan cadru are mai multe ore afectate. Nu înțeleg de ce se păstrează educația tehnologică, daca va rămâne actuala programă va fi timp pierdut. Informația utilă elevilor noștri este nesemnificativă, multe noțiuni se suprarun cu cele învățate la alte discipline. Ar fi mai utile cred ore de dezvoltare a dexterităților practice. Acestea le vor fi utile și la disciplinele exacte p
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011