#lasata scoala sa aiba autonomie si sa decida, in colaborare cu parintii, elevii, mediul de afaceri si primaria ce e bine pentru elev v
#Lasati ore suficiente pentru predarea disciplinelor, nu cadeti din greseala, in greseala. Ceea ce faceti este distrugerea invatamantului.
Aceste planuri cadru indreapta elevul spre o formare stiintifica, nu da disciplinelor umaniste nicio sans s
#Lb romana, disciplina foarte importanta. Lb latina ne aminteste cine suntem. Biologia-sa nu exageram cu nr de ore.
Fizica, disciplina grea, pt cls v, vi. Ed tehnologica, importanta pt viata practica. Elevii de cls viii sunt copii,
5 h la cl a VIII-a Ed. fizică 1 h la cl. a VIII discipline opționale 0-1h la fiecare clasă în funcție de solicitările elevilo i
#Limba Latina sa contine ca disciplina obligatorie in cl. a VIII-a, o ora/sap p
#3 ore de matematica, 2 engleza, 1 educatie pentru sanatate, 1 sport, 2 informatic c
#Limba Latină să se studieze ca disciplină opțională la clasa a VIII-a, ca urmare, la CDȘ pentru a VIII-a
3 ore de educație fizică discipline socio umane optional; fără educatie tehnologica; mai multe ore pentru CDS, fara a depăsi numarul potrivit de ore la clas l
Copiii nu stiu sa scrie si sa citeasca satisfacator cum sa se descurce la alte discipline.
pt disciplinele istorie/geografie ar necesare mai multe ore alocate pe clas s
#Limba romana este prioritară! Lb. latina nu trebuie sa dispară Ä
#Limba română este una dintre disciplinele de studiu importante, iar pentru studiul acesteia este nevoie de mai multe ore,
nu ne permitem să renunțăm la ore alocate acesteia. Să nu ne văităm că avem analfabeți a
Orele de fizică și chimie să se studieze integrat la disciplina Științe în cls. V
#Lipsește disciplina Informatică. Elevii absolvenți de cl a VIII-a vor opta, în continuare, pentru clasele de Matematică-Informatică de la mai toate liceele din țară, confundând Informatica cu TIC-ul,
sau aflând câte ceva despre această disciplină din surse extrașcolare e
#30%din numarul de ore sa fie la dispozitia profesorului pentru formarea competentelo o
#locire unor materii cu altele nu insemna un plancadru bun. Desi ete pentru clasele v-viim
#Lucrul cu elevii mi-a demonstrat un real interes al acestora pentru disciplinele din aria curriculară Om Și Societate,
discipline pe care le consideră esențiale în formarea unei culturi generale, respectiv în conturarea unei viziuni ample despre realitatea înconjurătoare u
Nu facem si educatie tehnologica (materie in plus) si Discipline socio-umane cand putem face mai multe ore
#Mai degraba ar tb sa se lucreze la programe si la manuale si apoi sa se stabileasca nr de ore necesar pt fiecare disciplina.
#-5 ore de limba română în loc de patru-mai puține ore la clasa a opta și axarea pe disciplinele de examne-literatura universală în programa pentru gimnazi
#Mai mare atenție acordată disciplinelor care vizează promovarea identității naționale (Limba Și Literatura Română, Istorie, Religie combinată cu elemente de istoria arte sacr a
#Mai mult accent pe disciplinele tehice/stiintifice (inclusiv optionale fizica-ed. tehnologica sau mate-tic; dezvoltarea capacitatilor de relationare prin arte si sport, mai putin prin partea lingvistica (unde de fapt se lucreaza pe"limba...
Foarte interesante disciplinele socio-umane, dar alaturi de ele ar putea exista si o disciplina de educatie civica a
#5 ORE DE LIMBA ROMANA LA CLASA A V
#Mai mult accent pe muzica, pictura, arta teatrala a
#mai mult spatiu disciplinelor care formeaza latura umana a elevulu u
#mai mult sport mai multa educatie artistica si culturala discipline care sa asigure si dezvoltarea unor abilitati practice mai multe ore de informatica adevarata si nu joaca pe pc cum se practica acu u
#Mai multa libertate a scolii in fata structurilor ministerului e o necesitate stringenta. Structurile de coordonare, inclusiv Inspectoratele sunt optesive, hipercentralizate si rigide,
ceea ce le face extrem de vulnerabile in fata capriciilor ideologice su conjuncturale. In sistem nu exista libertate,
#Mai multe discipline care sa ajute copiii sa se dezvolte armonios s
#mai multe discipline optionale la decizia scolii/parintilo o
#mai multe discipline socio-uman n
#Asigurarea continuitatii disciplinei TIC in cei patru ani, ora de consiliere si orientare in T T
#5 ore de Limba si literatura romana pentru clasa a V
#mai multe experinte practic c
#mai multe optional l
#mai multe optionale Informatica Limba romana pastrata ca in varianta actuala la clasa a V-a:
5 or r
#Mai multe ore alocate disciplinei Geografi i
#mai multe ore alocate disciplinei Matematic c
#mai multe ore aplicativ v
#Mai multe ore consacrate competenței de comunicare într-o limba modernă r
#Mai multe ore de activitati practice in domeniul tehnic c
#mai multe ore de bio la clasa a V-a, respectiv implementarea orelor de TIC și utilizare ale programelor Windows utilizate frecvent, respectiv ale posibilităților de informare și utilizare a mijloacelor tehnologice, desigur cu asigurarea bazei materiale necesare!!
#mai multe ore de limbi straine si sport si mai multe discipline CD D
#-mai multe ore de limbi straine, macar 3 ore pentru L L
#Mai multe ore de literatur r
#Mai multe ore de matematică cu aplicații practice și știinte transdisciplinare n
#Mai multe ore de Romana Geografi i
#5 ore Limba Romana a V-a Trunchi Comun 1 ora Latina a VIII-a Trunchi Comu u
#Mai multe ore in cadrul ariei curriculare"Om si societate",in special la disciplina geografie e
#mai multe ore la disciplinele de evaluar r
#Mai multe ore la disciplinele de exame e
#Mai multe ore la Ed. tehn. pe aplicatii practice in programa scolara a
#Mai multe ore la engleza si romana in trunchiul comun n
#Mai multe ore la Limba si literartura roman n
#Mai multe ore la limba si literatura romana a
#mai multe ore la materiile de examane naționale și sunt suficiente câte o oră la celelalte materii de cultură generală.
Iar din punct de vedere a conținutului unor materii trebuie mult modificat: geografia și istoria României ar trebui studiată 3 ani nu doar in clasa a VIII-a,
#MAI MULTE ORE PENTRU DISCIPLINELE DE EXAMEN: LB ROMANA, LB MODERNE, LB LATIN N
#mai multe ore pentru disciplinele tehnologi i
#Mai multe ore pentru disciplinele umaniste, reduse orele de matematica a
#Mai multe ore pentru limbile straine e
#Mai multe ore ptr descoperirea de sine si a propriilor pasiuni prin ore de reflectie si mai putina teorie si memorare a unor date.
Proiecte, voluntariat ca si nr obligatoriu de ore pe an, studiu de caz si nu copiere de teme de la unul la altul.
Invatare ca produs s
#mai multe ore relaqxant t
#5. Propuneri#Prelungirea dezbaterii publice, prin implicarea mediului academic, a practicienilor, a psihologilor și sociologilor, în grupuri complexe de lucru;#
#Mai putine discipline de studiu si acelea axate pe nevoile socioeconomice ale tarii noastr r
ce promoveaza aceste discipline)- e bine varianta 2-are ore de fizica si de chimie din clasa av-a
Programa schimbata cu mai mult accent pe partea practica (chiar ore specifice nu in cadrul unei discipline profesorul sa faca sau sa nu faca partea practica...
Posibilitatea alegerii mai multor discipline deoarece copiii sunt diferiti. Nu toti vor profil real sau profil uman.
Discipline adaptate secolului XXI u
#mai revizuiti acele"planuri cadru"si oameni ce le scriu u
#Mai uitați-vă și peste gard. La țările care au un sistem educațional dezvoltat dovedibil nu prin elevii sacrificați pe altarul olimpiadelor internaționale ci prin integrarea socială a marii mase de absolvenți.
deoarece elevii ar avea notiunile matematice necesare insusirii in bune conditii a acestor materii Disciplina latina nu trebuie sa mai fie studiata la gimnaziu TIC trebuie studiat in toate clasele de gimnaziu si sa se renunte
iar aceste discipline se pot studia cu o ora pe saptamana in toate clasele V-VII I
#Marirea nr de ore la disciplinele din aria curriculara tehnologii concomitent cu introducerea TIC in planul cadru ar constitui o modernizare eficienta a planului cadru din invatamantul gimnazial.
Aceste discipline aduc planul cadru in conditii similare cu cele existente in marea majoritate a tarilor europene e
#marirea numarului cu o ora la disciplinele de exame e
#Marirea numarului de ore de limba romana la 5 saptamanal la toate clasele e
#Mărirea numărului de ore de educație muzicală obținută prin eliminarea educației tehnologic h
#Marirea numarului de ore la disciplinele relevante ar fi de dorit, precum si lasarea in continuare a materiilor muzica si desen in planul cadru u
#Marirea numarului de ore la disciplinele socio-uman n
#marirea numarului orelor de limbi straine, istorie, TIC, geografie si eliminarea unor discipline ca educatie tehnologica ce se poate studia la liceele tehnologice, desen si muzica
care se pot studia de catre elevii talentati la liceele de arta fara sa-i puna in dificultate pe cei
care nu au ureche muzicala sau talent la desen n
#Mariti numarul de ore in studierea limbilor moderne si a altor materii obligatorii in evaluarea elevilor clasei a VI-a si in anii superior r
#M-as fi asteptat ca disciplinele sa aiba o pondere mai mica in preocuparea diriguitorilor,
imi doresc o atmosfera placuta in clasa, respect reciproc, disciplina si corectitudine de ambele parti.
numarul de lucrari/semestru la diferite discipline, cate ore de pregatire suplimentara, cate ore pentru activitati extracurriculare cu elevii,
#a laut cineva in calcul modalitatea de realizare a normelor didactice in mediul rural pentru disciplina educatie tehnologica,
#Materie vasta la disciplinele istorie si geografie in comparatie cu nr. ore/saptamana a
#Materiile importante sunt: Limbile (ma refer la Romana, Maghiara pentru etnici, si Engleza iar a doua limba moderna sa fie Chiar optional de la Germana pana la Koreana...
(care sunt la majoritatea disciplinelor depășite și neatractive, care nu stimulează creativitatea sau măcar motivația elevilor) a
#Mentinerea numarului de ore la disciplina biologie e
#mentinerea a 5 ore limba romana la clasele a V-a si a VIII
#mentinerea a 5 ore/saptamana la clasa a 5-a pentru disciplina limba si literatura roman n
#Mentinerea a cinci ore de limba si literatura romana la clasa a V-a, tinand cont de faptul ca programe este destul de ampl l
#-Mentinerea numarului de 5 ore la Limba si Literatura Romana si a limbii latine-Asigurarea a 2 ore saptamanal pentru disciplinele din ariile curriculare,,
#Mentinerea numarului de ore sau suplimentarea lor la unele clase si nicidecum reducerea lor sau eliminarea din trunchiul comun, in special la disciplinele tehnologice e
#Mentinerea orei de limba latina la clasa viii si a numarului de cinci ore la disciplina Limba romana la clasa v
Crestarea ponderii disciplinelor cu conectare la real l
#mentinerea orelor de consiliere si orientar r
#Abilitatile practice pe calculator ar trebui sa fie introduse la Evaluarea Nationala a
#Mentinerea orelor de consiliere si orientare la clasele 5, 6
#Mentinerea orelor de consiliere si orientare pentru toate clasele e
#Menținerea orelor de consiliere și orientare și la clasele V-VII
#Mentinerea orelor de consiliere si orientare, cresterea numarului de ore la disciplinele de examen nationa a
#MENTINEREA ORELOR DE DIRIGENTI I
#MENTINEREA SI INTREGIREA ORELOR DE EUCATIE MUZICALA SI PLASTICA PENTRU CLASA A VIII-A Intregirea orelor de pian secundar la ciclul primar in liceele de profil Aprobarea
In gimnaziu se pune elevilor baza cunostintelor generale si ar trebui acordata tuturor disciplinelor o pondere egala in planul cadru.
Cine a clasificat disciplinele in acest mod si a considerat ca matematica este mai importanta decat istoria sau geografia de exemplu?
Reducem numarul de ore la aceste discipline si introducem mai multe ore de matematica! De ce nu se dau tezele nationale la istorie sau geografie?
Lasati-i pe elevi sa aleaga ce vor dand egalitate de sanse tuturor disciplinelor r
#Mi se pare imperios necesara introducerea in trunchiul comun disciplina Educatie pentru sanatate, atat in invatamantul gimnazial, cat si liceal l
#Mi se pare o idee buna disciplina socio-umane introdusa din clasa a V-a,
#Mi-as dori ca elevii nostri sa studieze, in primul rand, disciplinele de examen apoi istoria, geografia,
#abordare transcurriculara, regandirea tuturor programelor de la toate disciplinelor cu accent pe a sti sa faci si nu a invata de dragul matematicii, stabilirea unui set de valori pe
#micsorarea nr. de ore, prin propunerea unor discipline integrate; fiecare scoala ar trebui sa poate opta pentru un anumit plan cadru u
dar si ca pondere a disciplinelor si anumarului de ore. Pentru o dezvoltare armonioasa a copilului, pana la liceu, este nevoie ca sa se puna accent pe:
Sa fie gandit planul cadru astfel incat fiecare elev sa fie capabil sa sustina un test de admitere nu la matematica si romana ci la disciplina (aria curriculara) pe
cu profesori de discipline apropiate care lucreaza in tandem, in echipa. Materialele Didactice sa fie realizate la nivel national si completate la scoala cu unele specifice zonei
caci nu se mai da Evaluare Nationala la aceste discipline. Cred ca ar trebui bine studiate planuri cadru din UE E
in studiul fizicii la clasa a 6a sunt necesare cunostinte matematice care se studiaza ulterior la disciplina matematica
#modificarea programelor disciplinelor, care sunt foarte incarcat t
#Abordarea integrata a mai multor discipline: exemplu: tic si educatie tehnologica, stiinte: pt fizica, chimie, biologie etc.
Asigurarea a minim 2 ore de educatie fizica/saptamana. elevii si asa petrec multe ore pe internet;
#Modificări astfel încât numărul disciplinelor cu 1 oră/săptămână să scadă
#Modificările aduse sunt pozitive în general r
#Modificarile care vor interveni, trebuiesc privite din perspectiva unui tot unitar ce cuprinde invatamantul primar, pe cel gimnazial si pe cel liceal l
#Multe discipline nu se fac cum trebuie, de exemplu religia, muzica, desen, ed. tehnologica și drept urmare li se aloca prea mult spațiu pentru
#muzica si desenul eliminate de la clasa a 8 asi de la liceu calificative la religie si ed. fizica toate cele 4 discipline enumerate mai sus nu fac altceva decat sa creasca exagerat media claselor 5-8
#Necesitatea accentuării importanței disciplinelor socio-umane în gimaziu, în vederea formării și dezvoltării competențelor care permit asimilarea conștientă a valorilor culturii și civilizatiei,
menținerea unui echilibru intre discipline, păstrarea fizicii și a chimiei la nivelul actual, elevii de clasele a V a fiind prea mici pentru a înțelege complexitatea lor.
#Neglijarea disciplinelor care formeaza cultura generala a unui om, precum istoria si geografia, arata clar ca obiectivul celor care conduc educatia copiilor este de a-i transforma in niste roboti manipulabili cu usurinta.
Se tot vorbea de disciplina stiinte. La noi se merge in continuare cu cate doua ore de fizica, chimie,
Sunt in continuare alocate mult prea multe ore disciplinelor exacte, matamatica, fizica, chimie, in defavoarea istoriei, geografiei sau educatiei fizice.
#Normal ar fi ca disciplina informatica sa fie introdusa inca din ciclul primar
#normal ar fi educatie tehnologica in clasa 5 si a 6 si TIC in clasa 7 si a 8-a a
#normal ca trebuie marit nr. orelor pentru disciplinele reale
#Noul centralizator sa nu permita predarea noilor materii din aria curriculara Om-societate de catre cei care nici nu le-au studiat in facultate,
care sustin examen de titularizare la aceasta disciplina raman fara ore e
#Noul plan cadru trebuie sa puna bazele viitorilor adolescenti, sa-i pregateasca pentru viitor si sa cultive sentimentele nationale,
#nr de ore crescut la disciplinele de baz z
#nr de ore mai putin n
#Nr de ore pentru consilieri scolari, educatie economica, drepturile copilului, et t
#Nr mai mare de ore din CDS in aria curriculara Matematica si stiinte in unele variante si asigurarea resurselor materiale si umane pentru predarea disciplinelor
noi i
#Nr ore egal fizica, chimie, biologie. 3 ore de matematica. Ore de comunicare, gramatica (scoaterea din programa opere depasite e
#nr. de ore mic la unele discipline si clase (istorie, geografie-cls. V) raportat la programa școlara r
Maxim ore 24 la toate clasele 5-8 la discipline socio umane: ed. pt interculturalitate ptr.
Al doilea aspect este legat de disciplina cultura civica care prin noua lege a invatamantului nu mai este atribuita cu prioritate specializarii istorie.
Menirea acestei discipline foarte delicata si importanta dealfel, este de a forma bunul cetatean pe baza valorilor si institutiilor democratice
te folosi de disciplina trasformand-o in instrument de politizare si manipulare. Garantia nivelului stiintific si calitativ in predarea acestei discipline, n-o poate oferi altcineva decat profesorul de istorie e
#Nu am nici o sugestie si nici o speranta ca acest sistem de invatamant se va intoarce la normalitate e
#Accent pe disciplinele de cultura generala, limbi moderne, TIC, educatie ecologica, spor r
#nu am nimic de adaugat, era necesara o astfel de schimbar r
#Nu am nimic de adăugat a
#Nu am nimic de propus în legătură cu planul cadru. Doresc însa revizuirea urgenta a programelor scolare si a manualelor,
#Nu ar trebui redus numărul orelor la disciplinele umane ci aerisită programa, mi se pare ciudat ca numărul orelor de limbă romană
#nu ar trebui sa introducem discipline noi (discipline socio-umane) atâta timp cât nu suntem în stare sa punem la dispoziția elevilor manuale conforme cu programa pentru disciplinele deja existente.
Elevii nu au manuale care sa le fie de folos la discipline foarte importante (română,
matematică) și noi introducem alte discipline. De unde profesori perfecționați și calificați pe aceste discipline, de unde manuale.
Ne batem joc de timpul și educația copiilor noștrii. Să propunem în continuare alte discipline pe care
să le predea cine apucă iar copiii să mai aibă încă o materie la care să mai piardă timpul,
să primească 10 și să nu învețe nimic c
#Nu ar trebui să lipsească din cultura noastră generală, ca cetățeni, limbă latină, muzică și artele plastice.
in conditiile in care educatia tehnologica este o disciplina modulara unde se aplica practic notiunile stiintifice.
#accent pe disciplinele de evaluar r
#nu are ce cauta fizica si chimia in cl a v a, innebuniti copii de tot si asa fc atata mate cu niste notiuni
etc deoarece temele specifice acelor discipline pot fi abordate cu succes in orele de dirigentie.
Copilului meu ii place aceasta disciplina si chiar are multa indemanare
#Nu cred că ar putea să fie organizată, cunoscută, formată și condusă o clasă fără o oră specială pe săptămână.
Deci, este necesar a se studia la școală această disciplină, alături de informatică, pe tot parcursul gimnaziului.
#Accentuarea preocuparilor privind utilizarea tehnologiei moderne in predarea tuturor disciplinelor r
#Nu cred că are cineva timp să citească ceea ce este scris aici. 1 mai multă încredere în profesori 2 mai puțină materi Ä
Fizica si chimia sunt discipline pe care consider ca elevii de clasa a 5-a si clasa a 6-a nu le pot intelege
Consider ca este necesara cresterea numarului de ore la istorie si geografie si introducerea lor ca discipline de examen obligatorii
Este nevoie ca disciplina informatica sa devina obligatorie, ca limba romana sa mai capete inca o ora, astfel incat,
#Nu doresc sa fie introduse disciplinele chimie si fizica in clasa a V-a. Elevii nu sunt inca pregatiti sa dea piept cu aceste discipline la varsta lor,
#Accentul este pus pe disciplinele cu caracter stiintific, tot ceea ce formeaza caracterul si sufletul uman conteaza mai putin n
#Nu este bine sa intrerupi studiul unor discipline la gimnaziu fata de ciclul primar sau cel licea a
#Nu este bine sa scoateti disciplina educatie tehnoogica de la clasa a VI-a si a VII
accentul mai mult pe disciplinele de examen, deoarece orele alocate nu sunt suficiente pentru aprofundarea cunostintelor astfel incat sa se asigure promovabilitatea tuturor elevilor,
introducerea unor discipline practice care sa-i invete pe viitorii adulti cum sa se descurce singuri,
pentru a face loc noilor discipline e
#Nu este oportună eliminarea unor discipline din planul cadru în favoarea introducerii din clasa a V-a a unor discipline din sfera științelor care, oricum, au un grad mai mare de dificultate chiar și pentru clasele mai mari i
#Nu este posibil ca programul zilnic al unui elev de gimnaziu sa insemne doar scoala (intre 5 si 6 ore zilnic)+ min 3 ore teme, nemailuand in calcul ca se invata dupaamiaza
#Nu există diferențe semnificative între cele trei variante Planurile Cadru nu au o argumentare solidă bazată pe cerințele reale ale elevilor pe diferite grupe de vârste Se studiază în exces discipline ca Științe, Fizică, Chimie în defavoarea
#Nu înțeleg motivele scăderii numărului de ore la disciplina limba română clasa a V-a
Educatia tehnologica va trebui sa se incorporeze in disciplinele stiintifice, iar educatia religioasa in cea civica.
#Nu mai bazati planul cadru pe romana si matematica ci pe un manunchi de discipline cu max 3 ore in planul cadru care sa l pregateasca pe elev pentru viata.
#Nu mai intoduceti alte discipline. Zapacim de tot copiii i
#nu mai introduceti socio-umane si chimi i
#Nu memorarea drepturilor la clasele 5-8 face sa avem cetateni capabilisa aduca plus valoare societatii,
intradevar aceste discipline dezvolta gandirea sa aj un director de fabrica, ceva dar cati devin directori de fabrica,
biologie si bagi aceste discipline economie ed interculturala haideti lasatinombalta se vede ca nu aveti copii ca sunteti rupti de invatamantul rom real, stati din birou si fc niste pl
#Nu mi se pare normal ca disciplinele fizică-chimie să fie introduse la clasele V-VI.
Disciplina TIC, introdusă în trunchiul comun, nu va putea fi predată de personal calificat mai ales în școlile cu un singur rând de clase.
care este un moment dificil pentru elevi, sa se introduca si cateva discipline noi: fizica, chimie, TIC.
Daca scolile ar avea laboratoare pentru aceste discipline si s-ar merge mult pe experimente,
#Nu prea cred ca e chiar asa foarte necesara disciplina cu Educatia interculturala-oricum elevii nostrii sunt foarte receptivi, si daca-i intereseaza se documenteaza a
#Nu reduceti orele de educatie tehnologica la clasele V-VI, disciplina care asigura interdisciplinaritate si transdisciplinaritate conform legii nr. 1/2011 a educatiei national l
#Nu s-a luat deloc in calcul eliminarea unor discipline de invatamant inutile care incarca elevul-educatia tehnologica
Nu se regasesc in cele trei variante discipline care sa ofere dezvoltarea unor abilitati practice ale copiilor:
creativitatea in randul elevilor si nu numai, fac oamenii mai buni Aceste discipline sunt dorite de copii si ele constituie un moment de relaxare pentru ei,
intre celelalte discipline din cadrul unei zile de cursuri in scoala a
#Nu se poate renunța la dimensiunea europeană și nici la cea națională a sistemului e
#Nu se regasesc discipline elementare, dinpunctul meu de vedere, nici in trunchiul comun nici intre disciplinele elementare:
Comportament in situatii de urgenta (disciplina de sine statatoare)- Notiuni elementare de finante-Notiuni elementare de politica (rolul parlamentului, rolulguvernului etc
#Nu se regăsesc obiecte care sa asigure o educație financiară, educație estetică, acordarea primului ajutor, educatie rutieră, educație pentru mediu,
continuitate privind studiul disciplinelor, gradual, cu raportare la vârsta și capacitatea elevului de percepție și de acumulare a cunoștințelor n
#Nu se tine cont de abilitatile specifice fiecariu copil in parte, toate disciplinele sunt obligatorii i
care este disciplină la EN cl VI, VIII și bacalaureat, dacă se dorește să avem elevi cu rezultate mai bune la aceste examene e
Elevii au nevoie si de aceste discipline e
#Nu sunt de acord cu nici o varianta, nu se acorda importanta disciplinnei biologie inspecial laclasa a v-a
pt. modificarea structurii la aria Limbă Și Comunicare, ar putea fi introdusă o disciplină care să studieze Ecologi c
#Nu sunt de acord cu reducerea numarului de ore la disciplina limba romana la clasa a V
#Nu toate disciplinele sa fie obligatorii pentru elev, ci acele discipline pentru care abilitatile necesar r
#Nu trebuia scoasă ora de Limba Și Literatura Română de la clasa a V-a
#Nu trebuie ignorate stiintele real l
#Aceste planuri cadru nu sunt adaptate dezvoltarii elevului de gimnaziu, ci doar rezolvarea unor interese la nivel de discipline, prin scoaterea intentionata (si nu după o părere generală) a unei discipline atât de importanta precum limba latină a
#Nu trebuie înlocuită cultura civică la gimnaziu a
#-nu trebuie marit numarul de ore saptamanal (6 ore/zi este cam mult...pentru atentia elevului de gimnaziu-limbile moderne sunt solicitate si nu trebuie modificat nr-ed plastica 0, 5 pentru fiecare clasa-ed muzicala 0,
facultativ La nivelul fiecărei discipline se pot construi asemenea nivele, din care doar cel de bază să fie obligatoriu (cca. 30%)Elevii ar trebui
să parcurgă toți toate modulele de bază ale fiecărei discipline (nivelul obligatoriu) Elevii ar trebui
#Nu trebuie să reducem numărul de ore la unele discipline importante pentru a suplimenta ore de sport (de exemplu),
#Nu văd relevanța disciplinelor socio-umane la nivelul gimnazial. O disciplină nouă știrbește din complexitatea și resursele de timp și așa insuficiente celorlalte discipline deja existente în aria curriculară m și societate
Ce pregătire are un cadru didactic care predă o asemenea disciplină? Sunt absolvenți de socio-umane
care trebuie înghesuiți în învățământul gimnazial? Sau se infiltrează o nouă armată de psihologi total inutili la catedră?
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011