cu mentiunea ca la aria tehnologii nu se respectam aspectul continuitatii i
#varianta 3 este mai aproape de realizarea unui invatamant eficient, aplicativ si de calitat t
#Varianta 3 eu o consider cea mai eficientă Ä
#Ar fi o aberatie sa se introduca chimia si fizica la clasa a V-a,
asa cum propune varianta 2 2
#varianta 3 mi se pare a fi cea mai bine structurata a
#Varianta 3 mi se pare cea mai potrivita deoarece oferă un nr. mai mare de ore
#Varianta a II-a ar asigura o pregătire foarte bună a elevilor din Matematică și științe,
deoarece în contiunarea studiilor, atât în licee teoretice cît și în licee tehnologice sau școli profesionale, elevii au nevoie de o pregătire temeinică din chimie și fizică.
pentru ca are un numar de ore echilibrat si in plus orele de fizica, chimie la clasele V-VI, forte benefice
#-introducere ore TIC in trunchiul comun si la clasele VII-VIII-3 ore de ed. fizica/sapt. la clasele V-VII si 2 la clasa a VIII
Discipline din ariile arte, tehnologii, stiinte, sunt absolut necesare in formarea profilului elevului i
#varianta finala sa fie accesibila si pentru elevi si pentru profesori, fara discriminari intre ariile curriculare,
asa cum sunt propuse variantele 2 si 3 cu ore luate de la stintele umane si inventate ore de chimie la clasa a V V
#Varianta finala trebuie sa cuprinda ore de TIC, geografie si istorie-2 ore/sapt. si mai putina matematica-3 ore/sapt.
Reducerea programei la matematica este bine venita a
#Varianta finala trebuie sa fie realizata din perspectiva elevului si nu a completarii catedrelor cadrelor didactice.
fizica-chimie-biologie) si catedrele lor se pot realiza mai usor in cadrul unei unitati de invatamant.
Poate era bine ca TIC sa fie in aria curriculara cu matematica si stiintele? Poate era bine ca numarul de discipline pe an scolar sa fie mai mic?(
in loc de fizica-chimie-biologie sa fie stiinte
#AR FI TREBUIT SA TINETI CONT DE PARERILE PARINTILOR SI PROFESORILOR DE LA CLASA NU DE TOTI NEAVIZATII DIN MINISTER,
O schimbare fundamentala ar fi trecerea la predarea pe module tematice flexibile (geografie-istorie, biologie-educatie fizica, matematica-chimie etc.
#VARIANTA II 1. Ora de CHIMIE/TC din aria curriculara MATEMATICA SI STIINTE ALE NATURII din planul cadru al clasei a V-a sa fie alocată Educației plastice-TC/ARTE. 2. Ora
de optional din aria curriculara TEHNOLOGII din planul cadru al clasei a VIII-a sa fie alocată Educației muzicale-TC/ARTE. 3. Ora de optional din aria curriculara CONSILIERE SI ORIENTARE din planul cadru
al clasei a VIII-a sa fie alocată Educației Fizice-TC/EDUCATIE FIZICA, SPORT SI SANATAE. 4. Nr. minim-maxim de ore pe săpt.
#Ar fi utila luarea in consideratie a unei abordari mai integrate, cumuland disciplinele Biologie, Fizica,
Chimie intr-un pachet numit Stiinte e
#Varianta nr. 2 atinge toate obiectivele e
#Varianta nr. 2 este cea mai buna a
#Varianta nr. 2 este foarte buna deoarece asigura elevilor pregătirea științifica necesara promovării evaluărilor naționale
care propune studierea disciplinei Fizica la aceasta clasa a
#VARIANTA TRE E
#Varianta trei consider ca este cea care aduce o schimbare favorabila procesului de invatamant actual l
#Variantele 1 si 3 au prea putine ore in aria tehnologii. TIC si Educatia tehnologica au mare rol in orientarea scolara si profesionala, obtinerea de competente digitale si initiere in domenii tehnologic c
nu ar face fata disciplinelor fizica si chimie. Copiilor le place sa deseneze, sa picteze, sa cante.
#Vreau doua ore de istorie pe saptamana a
#Vreau varianta 3 pentru a ști mai mult l
#vrem Tic si Tehnologica in toti ani de gimnazi i
#Vrem Tic în toți anii de gimnazi a
#Ar trebui adoptat un model european de plan cadru care s-a dovedit a fi de succes.
Sa existe in jur de 50%discipline obligatorii pentru gimnaziu (limba romana, matematica, istorie, geografie, o limba straina),
iar 50& sa fie alese de elev v
#Vrem continuare de invataman n
#Vrem continuitate in predarea materiei pe ani de scoala a
#Vrem continuitate in predar r
#Vrem continuitate în predarea TIC
#Vrem continuitate în scoal a
#Vrem ed tehnologica si T. I . C. in clasele V-VII I
#Vrem ed. Tehnologica si T. I. C in clasele V-VII I
#Vrem educatie tehnologica si T. I . C clasele V-VII I
#Vrem Educatie Tehnologica si T. I. C in toti ani de gimnaziu u
#Vrem educatie tehnologica si T. I . C. clasele V-VII I
#ar trebui alocate ore mai multe de optionale...sah, arte plastice, muzic c
#Vrem Educatie Tehnologica si T. I. C. in toti anii de gimnaziu u
#Vrem Educatie Tehnologica si T. I. C. in toti anii de invatamant gimnazi i
#vrem educatie tehnologica si T. I . C. in V-VII I
#vrem Educatie Tehnologica si Tic in toti anii de gimnazi i
#vrem Educatie Tehnologica si TIC Iin toti anii de gimnazi i
#Vrem educație tehnologică și tic în V-Vll V
#Vrem Educatie Tehnologica si Tic in tot parcursul gimnaziulu u
#Vrem educatie tehnologica si tic in toti anii de gimnazi i
#vrem Educatie tehnologica si Tic in toti anii de gimnazi i
#Vrem Educatie Tehnologica si TIC in toti anii de gimnaziu u
#ar trebui avut în vedere situația actuală a cadrelor didactice titulare la toate disciplinel i
#Vrem educatiel tehnologica si T. I
#Vrem T. I. C si Ed. Tehnologica pana in clasa a-8
#Vrem T. I. C. si tehnologica in scoala
#Vrem tehnologica si T. I . C pana in clasa a-VII
#Vrem TIC in clasele 5
#Vrem tic in toti anii de gimnazi i
#Vrem Tic in toti anii de Gimnaziu u
#Vrem tic si educatie tehnologica in V-VII I
#Vreo ore pentru elevi, nu pentru profesori i
#vreti sa scoateti specialisti din gimnaziu
#-introducerea geografiei judetului sau a geografiei orizontului local inca din clasa a III a; promovarea geografiei orizontului local prin discipline optionale e
#Ar trebui ca disciplina istorie să aibă prevăzută câte 2 ore în Planul Cadru de la clasa a V-a până la clasa a VIII-a
##Introducerea disciplinei Tehnologia Informației și comunicării în planurile cadru pentru gimnaziu, în trunchiul comun, clasele V-VIII va reglementa modalitatea de implementarea a prevederile legislative în sistemul educațional,
va clarifica o serie de aspecte legate modul de aplicarea a Legii 1/2011. Astfel în Legea educației naționale nr. 1/2011 cu modificările și completările ulterioare sunt prevăzute:
ar trebuii Sa fie la capitolul optionale-Mai multa matematica si informatica, Mai putina istorie, religie, geogra a
Diminuarea numarului de ore alocat stiintelor (in special matematica) Reducerea orelor de religie-nu se poate stabili un plan cadru fara cunoasterea programelo o
#orele de dirigentie, Mai ales la gimnaziu (si nu numai) Sunt indispensabile deci obligatoriu in TC-orele de educatie Fizica, cel putin doua in TC la fiecare nivel de clasa,
#orele de consiliere si orientare nu trebuie Sa devina optionale-educația PENTRU SĂNĂTATE ar trebui introdusă ca un capitol distinct la orele de biologie-educația tehnologică trebuie păstrată la toate clasele de gimnaziu,
#Ar trebui ca disciplina Religie sa fie scoasă din trunchiul comun. Există multe confesiuni în țara noastră și nu se pot asigura condiții pentru studierea acestora.
#Mai multa practica, experimente, incercari, laboratoare de idei-proiecte in grup interdisciplinare, grupuri formate din elevi din toate clasele unei scoli (matematica, Fizica, chimie)- profesori pregatiti
#disciplina religie Sa nu Mai fie predata de preoti și Sa fie inlocuita cu disciplina Istoria Religiilor,
#apreciez eliminarea orelor de limba latina la clasele a VIII-a-in locul orelor de educatie tehnologica (vedeti programa),
#Ar trebui ca pentru disciplina Biologie sa fie prevazute 2 ore pentru clasa a V
Ed. fizică să se facă după ore, la fel și orele de desen, muzică, activități cultural
#-introducerea in trunchiul comun a unui numar de 2 ore de istorie la toate clasele, a V-a,
nu doar la clasele a V-a si a VIII-a-eliminarea disciplinei religie din trunchiul comun n
predat de profesorul de istorie, la clasa a 7-a sau a 8
#AR TREBUI INTRODUSA CA DISCIPLINA EDUCATIA PENTRU SANATAT T
#Ar trebui introdusa clasa a 9-a la gimnaziu, ca o clasa pregatitoare pentru a forma tinerii in vederea inscrierii la facultate.
#Ar trebui introdusa o ora in plus la matematica, iar in loc de TIC sau tehnologie trecuta ca disciplina informatica cu1h-2 2
#Ar trebui introduse mai multe ore ale disciplinelor exacte precum matematica, fizica si chimia. 5 ore pe saptamana la matematica si 2 ore pe saptamana la fizica si o ora de informatica la
socio-umane, geografie, desen etc. Ar trebui 1 ora de educatie fizica in plus. Latina ar putea fi scoasa si sa fie studiata incepand din clasa a IXA la profilul filologie,
dar 2 ore pe sapt. nu doar una ca acum (elevii dau teza obligatoriu la aceasta disciplina
NU scoateți CONSILIERE ȘI ORIENTARE de l
#Ar trebui mai multe ore de abilitati pentru a putea realiza atat elevul, cat si parintele si profesorul spre
#Ar trebui mai multe ore de educatie fizica cu profesori mult mai pregatiti, si ore de arte.
#Ar trebui mai multe ore de studiu pentru limba moderna 1 1
#AR TREBUI MAI MULTE ORE LA CLASA A-VIII-A LA ROMANA SI LA MATEMATIC C
#Ar trebui marit numarul de ore la disciplinele romana și matematică c
#Ar trebui micsorat numarul de ore alocat fizicii si chimiei, marit numarul de ore la istorie (minim 2 ore in trunchi comun),
TIC sa ramana tot la nivel de optional (sunt scoli in care nu exista calculatoare,
să se introducă 5 ore la limba română, 2 ore de istorie și 2 ore de geografie la toate clasele din gimnaziu.
#ar trebui reduse orele de fizica si chimi i
#la biologie, planu cadru al cls. a v-a si a VIII-a sa contina 1-2 ore pt. fiecare cls s
#Ar trebui refacut tot sistemul (cititi in continuare va rog), in clasale 5-8 ar trebui sa facem mai multa practica, sa invatam elevi despre ce ii asteapta in viata reala, nu despre matematica,
fizica etc, recunosc sunt materii importante dar nu 4 ore de matematica 4 romana, fizica etc ar fi mai bine, 1 ora de fizica, chimie si biologie, romana si mate doar 2 ore,
nu e nevoie de 4 ore etc, ar fi mai bine ca scoala sa pregateasca pentru viata ora de ECONOMIE, PRIM AJUTOR, ORA DESPRE JOBURI, ANGAJARE, SA SUPRAVETUIESTI,
DREPTURILE OMULUI ar trebui sa le stim cu toti, eu am auzit doar in clasa 10 (anul acesta),
se bazeaza pe matematica, romana, nu, au nevoie de lucruri esentiale de baza, ne petrecem 7-8 ore la scoala in fiecare zi,
ar fi bine sa fie doar 6 clasa in general dupa sa trecem la liceu la liceu avem 100000 de profile (MATE, INFORMATICA, FIZICA, BIOLOGIE, ENGLEZA, FRANCEZA..
ETC, si in fiecare profil 1 ora de mate si romana, istorie, geografie, pana la SFARSITUL liceului indiferent de profil doar cele specializate sau cu foarte mari legaturi de o materie, ex:
profil de fizica:?ore de fizica, 3 ore de mate, 2 chimie, 1 astronomie, etc.
Pana in clasa 6 ar trebui sa fie 2 ore in fiecare saptamana sa iti descoperi
mi se pare ok le bagam ecuatii de gradul 2, termodinamica, chimie organica, etc daca copilul nu este interesat in aceste lucruri,
dar, sunt de acord ar trebui sa le aratam la elevi aceste materii, chimie, fizica, bio, la un nivel basic,
in generala din clasa 1 (da 1 se poate si fizica quantica de la 5 ani, si la un niveldestul de bun,
dar daca sistemul ar fi pus la punct ar fi foarte usor si va ajuta pe toatalumea si s-ar putea concentra sa invete doar un lucru ex matematica pentru un om de stiinta ca sa faca doar matematica, si sa nu mai invete si 100 de lucruri pa
s-ar concentra doar pe matematica, si nu ar fi nici nevoie de facultate pentru ca va fdaca din clasa 7 face doar matematica in 6 ani cu matematica intensiv, doar mate,
opasiune pentru el, cate va face acest om? unde vom ajunge? nu se stie, succes cu un rpogram corect,
nu neaparat romana si matematica (inclusiv examenul de la finalul cls. a VIII-a!);sa se puna accent pe cultura generala;
#ar trebui revizuit planul cadru in sensul introducerii a doua ore de fizica si chimie la clasele a V-a si a-VI
#Ar trebui sa se introducă o oră de limba română la clasa a VIII-a în locul celei de limba latină
#Ar trebui să se pună un mai mare accent pe istorie, pentru că dacă nu-ți cunoști trecutul ca popor nu poți avea un viitor n
să se aloce o pondere mai mare comunicării și științelor sociale și o abordare integrată a disciplinelor fizică,
chimie și matematică (am așteptat prezența disciplinei Științe în locul acestora). Dezamăgitor s
#Ar trebui să se revizuiască și să se aerisească programele școlare, să se coreleze noțiunile
să nu mai trebuiască, de exemplu, la orele de fizică să lucrăm cu noțiuni de matematică pe
care elevii le învață după 2-3 luni, ș. a. m. d. Un lucru bun ar fi ca orele de arte plastice,
educație muzicală și sport să fie notate cu admis/respins, deoarece nu toți copiii au înclinații artistice și/sau sportive.
În felul acesta nu și-ar mai scoate scutiri la sport doar de frica mediei mici și ar face mișcare
nici în scris (mai ales în scris) și de aceea consider oportun punerea accentului pe orele de limba și literatura română păstrând 5 ore la clasa a V-a și introducându-se la clasa a VIII-a, în locul Latinei, încă o oră de română,
#-La limba si literatura romana ar trebui sa ramana tot 5 ore-Nu trebuie introdusa fizica si chimia din clasa a V-a
#Ar trebui scoase din orele de matematica, nu de stiinte, in afara de tabla inmultirii si impartirii si mai apoi cateva notiuni de baza la geometrie nu tin minte deloc elevii din matematica a
#Ar trebuie sa se arminizeze mult mai bine, planurile cu curicula. Consider ca ar trebui crescut caracterul aplicativ al pregatirii scolare e
#Aria curriculara educatiew fizica, sport si sanatate-sa-i fie alocata 1 ora pentru echipele reprezentative ale unitatii participante la ONS S
iar fizica si chimia la clasa a V-a este prea mul l
#Aria curriculara limba si comunicare ar trebui pastrata in varianta actuala iar aria curriculara stiinte ar trebui diminuata.
in gimnaziu fizica si chimia ar trebui sa ocupe cate o ora la clasele a VII-a si a VIII-a a
#Aria curriculară limbă și comunicare-conform variantei 1. Matematică Și Științe Ale Naturii-conform variantei 2 cu modificarea: la clasa a V-a și a VI-a o oră de Științe (fizică+chimie.
Om Și Societate/Arte/Educație Fizică, consiliere și orintare/Opțional integrat-conform variantei 3. Tehnologii-conform Variantei 2. La clasa a V-a și a VIII-a,
fără discipline socio-umane pentru a nu depăși un anumit număr de ore/clasă u
#Aria curriculara tehnologii sa fie abordata cu interes, iar continuturile alese asa icat sa putem forma cultura generala tehnica.
#Aria Tehnologii cu 1 ora de ed. tehnol si 1 ora de TIC pe fiecare an de studiu este cea mai indicata pentru formarea unor deprinderi practice in randul elevilor.
#Ariile Arte și Tehnologii s-ar putea înțelege reciproc. Desenul tehnic este necesar iar aplicațiile lui pe caculator multiple t
#Arria curriculara arte mai bine aspectata, avand in vedere achizitiile culturale si emotionale pe care ar trebui sa le detina elevii care absolva gimnaziu u
Fizica si chimia sunt două discipline extrem de greoaie pt elevii de gimnaziu. Daca se menține predarea lor ar trebui reduse la 1 ora/salt, doar pentru familiarizarea cu principiile fizicii si chimiei h
Elevii cer mai multe ore de arte la clasa a V a, in niciun caz eliminarea lor.
precum și chimia sau fizica, sunt la fel de importante în toți anii de studiu. Trunchiul comun a celor trei variante încă poate fi îmbunătățit.
#As dori 5 ore de matematică pe saptamana pt. Cls. 5-8
#As dori alternativa la Ora de religie. Tic in toti anii si programare pe calculator.
Cate doua ore de limbi straine e
#As dori ca la clasele 5-8 sa fie doua ore de Ed. Tehnologica a
și în școala românească din mediul rural să fie dotarea corespunzătoare pentru a realiza orele de științe ale naturii în laborator ®
cate o ora de Stiinte, in TC, in loc de chimie si fizica, care sa-i pregateasca pentru clasa a VII-a-ore suficiente de l l
#As dori pentru copii mei sa invete 2 ore de matematica pe saptamana si cate una de fizica si chimie incepand cu clasa a VI-a deoarece aproape tot
ce invata la aceste materii nu se aplica in viata si as dori sa invete cate 2 ore pe saptamana istorie,
geografie si religie in toate clasele de gimnaziu deoarece consider cu mult mai importante aceste materii pentru educatia copiilor, informatiile capatate la acestea avand utilitate toata viata.
unde se pot specializa la mate-fizica sau biochimie. In concluzie doresc mai putine ore de matematica, fizica, chimie si mai multe ore de istorie, geografie si religie, aceste materii aducand cel mai mare aport la EDUCATIA copiilor r
#As dori sa existe obligatoriu Consiliereasi orientarea elevilor. Copiii au nevoie de un indrumator in scoala, de un"aparator,
#-Matematica-5 ore in clasa a VIII-A-Religia si TIC sa fie optionale-Educatia tehnologica sa se faca din clasa a V-a-Disciplinele socio-umane-din clasa a VII-a-Fizica
iar orele de Educație Tehnologică să fie, într-o proporție mai mare, bazate pe practică și nu pe teorie.
#As dori sa va sugerez o mica schimbare la varianta 3 la clasa a V-a la limba moderna 2,
#As elimina ora de religie din toate cele 3 variante e
#As introduce niste ore de consiliere psihologica la clasele V-VI, iar la clasele VII-VIII niste ore de educatie sexual l
În altă ordine de idei, pentru consiliere și orientare, consider că aceste ore sunt necesare deoarece elevii au nevoie de îndrumare pentru:
#-menținerea a 5 ore de limba și literatura română la clasa a V-a, pentru a asigura o continuitate cu planurile-cadru de la învățământul primar
#As propune ca la cls V-VIII sa fie 4 ore de matematica si romana,
cate 1 ora de fizica si chimie iar muzica sa ramana macar cu o ora pe saptamana deoarece pt elevi este o modalitate de exprimare a sentimentelor si trairilor adolescentine.
#As propune ca limba latina sa ramana sa se studieze in continuare la clasa a VIII-a si, de asemenea,
matematica fizica chimie limbi straine religie romana etc/.as propune un pachet de baza de 4 materii/.
care copiii pot fi familiarizați încă din clasa a V-a, de istorie, unde, iarăși, nu văd cum ne descurcăm fără latină,
repet, dintr-a V-a, de religie...Geografia nu s-ar mai certa cu istoria,
iar chimia, biologia, fizica și-ar găsi elementele comune, noile tehnologii servindu-le pe toate.
Matematica, dacă nu ar mai rămâne ștacheta de departajare între licee: bune/proaste (cu scuze!
5-ore de limba latina la clasa a 8-a
#As sugera eliminarea completa a religiei din programa a
#As sugera mai multa psihologie si accent pus pe preventie si sanatate e
#As sugera o reesalonare a orelor. De exemplu, orele de sport facute doar dupa-amiaza, ca activitati recreative.
In plus, elevii nu ar mai veni obositi la matematica sau alta disciplina si, astfel,
La biologie mi-ar placea sa aiba ore destinate primului ajutor sau educatie pentru sanatate in loc de clasificari pompoase pentru toate regnurile si speciile pamantului.
1. Limba si literatura romana-4-5 ore, LIMBA MODERNA 1-2 ore, Limba Moderna 2-2 ore, Traditiile si folclorul romanesc in context
Literatura si alte arte; Arta cinematografica; Arta teatrala etc Aria curriculara Matematica si stiinte: matematica-4-5 ore;
Stiinte (o ora in clasa a V-a) Fizica-2 ore (incepand cu clasa a VI-a), Chimie-2 ore (incepand cu clasa a VII-a), Biologie-1-2 ore,
iar in clasa a V-a: Educatie pentru sanatate/Educatie contra incendiilor, cutremurelor etc Optional:
Geografie-1-2 ore; Istorie 1-2 ore, Discipline socio-umane-doar cate o ora in clasele a VII-a si a VIII-a
sau deloc si crescut numarul de ore la disciplina istorie. Optional: Micul explorator, Marile enigme ale lumii, Marile muzee etc Arte:
Muzica/Desen: o ora; Optional-Arta fotografica; Sculptura etc Educatie fizica si sport-2-3 ore/efectuate dupa-amiaza ca jocuri recreative si stimulative.
Poate fi introdus chiar dansul de societate, ca optional. Tehnologii: TIC-o or r
#Aș vedea inclusă Limba Latină sau existența opționalului Rădăcini latine aprobat de MECTS. de asemenea, aș vedea existența celei de-a 5 ore de limba română la clasa a V-a, în contextul în
care lectura funcțională nu poate fi făcută cu 4 ore, acolo unde curriculum are cele mai multe conținuturi.
Neapărat, elaborarea unei metodologii clare și transparente de implementare a CDȘ-ului, pentru că altfel va fi din nou folosit ca o pârghie pentru întregirea catedrelor.
Un alt factor important, ca atunci când se realizează proiectul schemei de încadrare, să se coboare la 16 ore
#As vrea sa studiez mai multa istorie si geografie, iar educatia pentru sanatate sa fie obligatorie
Ați văzut cât de mult se poate învăța la chimie fizică, biologie, istorie etc. dintr-un singur film documentar?
Disciplina Consiliere Și Orientare trebuie să rămână inclusă în planurile cadru de la toate clasele. În condițiile în care elevii români sunt ultimii din Europa la descifrarea unui text scris,
Sunt total nejustificate eliminările unor ore de istorie geografie, educație artistică. E profund dăunătoarea introducerea fizicii
și chimiei din clasa a V-a. Orele de matematică sunt mult prea numeroase, iar abilitățile pe care le domândesc absolvenții de gimnaziu în urma studierii a 4 ore de matematică pe sătămână sunt total irelevante și demonstrează risipirea inutilă de resurse.
Limbile moderne ar trebui să beneficieze fiecare de cel puțin 2 ore pe săptămână la toți anii,
dacă vrem să vorbim de un parcurs european al României i
#Asigură contibilitate t
#Asigura continuitate in predar r
#Asigura continuitate și un mai bun echilibru între ariile curriculare a
#asigura dezvoltarea abilitatilor practice la elevi i
#Asigura pregatirea elevilor la disciplinele din aria curriculara tehnologii respectiv disciplina Educatie tehnologica. Prin parcurgerea celor opt module, elevii invata:
clasa a V-a: sa realizeze si sa interpreteze schita unei locuinte, destinatia si alcatuirea constructiva a cladirilor, factorii confortului ambiental in locuinta si scoala, reguli de urbanism si retelele de utilitati sem.
II-produse alimentare de origine vegetala si animala, originea alimentelor si criteriile de selectie ale acestora, alcatuire meniurilor, calculul necesarului de calorii, tehnologii de preparare a hranei, calitatea produselor
materiale plastice, cauciucul, sticla, impactul acestor tehnologii asupra mediului, importanta reciclarii sem. II-Tehnologii de comunicatii si transport, retele de telecomunicatii, retele si mijloace de transport clasa a VIII-a sem I:
Energia, forme de energie, surse de energie, tipuri de centrale electrice, energia electrica in locuinta, elemente de circuit electric, remedierea defectiunilor la circuitul electric si al consmatorilor electrocasnici
in ceea ce priveste limba latina-cred ca mai folositoare ar fi o ora de limba romana in plus datorita exemenului pe
ore la discipline ca geografie si istorie asa cum sunt in programele statelor membre UE (intre 3-5 ore!),
#atentie la numarul de ore acordat disciplinelor d eistorie si geografie...nu ne dorim oameni dezorientati si fara radacin n
#Atentie la numarul forte mic de ore de la geografie si istorie, materii alese de elevi la sustinerea examenului de bacalaureat, iubite de elevi, importante pentru o puternica cultura generala a tinerei generatii
#Avand in vedere avantul tehnologiei, ar trebui acordata mai multa atentie ariei tehnologii, deasemenea educatiei fizice si sport, arte-pentru dezvoltarea creativitatii si dezvoltarea
care cuprinde intr-un singur test subiecte de la disciplinele Matematica, Fizica si Biologie, varianta 2 este in masura sa contribuie datorita nr. de ore alocate claselor a V-a si a VI-a,
iar limba latina introdusa in clasa a VIII-a nu ii ajuta in niciun fel pe elevi.
fizica etc si nu am rezolvat nimic, mi-as dori sa reapara istoria, geografia, biologia
că Limba Și Literatura Română este materie de examen mi se părea normal să rămână numărul orelor pe vechiul plan cadru.
La Consiliere Și Orientare nu îi găsesc loculcds-ului. TIC-ul nu are continuitate cu orele predate la liceu.
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011