Cadru (38) | ![]() |
Planul cadru (77) | ![]() |
Planului cadru (13) | ![]() |
Planurile cadru (30) | ![]() |
Personal, nu vad o schimbare a continutului cadru pe disciplinele reale, unde numarul de ore ramane foarte mare.
cei ce ati propus aveste planuri cadru, tot pilele si politicul se fc si aici, ce atata mate,
Cum arata planu cadru pentru profesorii de romana inseaman sa ii inhamam la ore suplimentare neremunerate,
In aceste planuri cadru istoria si geografia are acelasi nr de ore cu educatia tehnologica.
Care este finalitatea toate acestor 3 planuri cadru propuse? Nimc nu s-a schimbat!!Planurile Cadru au fost intocmite ca profesorii sa nu intre la restrangere,
Am mult mai multe argumente de adus impotriva portunitatiiacestor planuri-cadru, dar sentimentul meu este ca nimeni nu va
Limbile straine, in special limba 1, in noul plan cadru, nu mai poate beneficia nici macar de o ora de extindere/aprofundareramane la 2 h pe saptamana in noul cadru european
ce cauta in noulplan cadru, este o materie depasita de mult, perimata si 100%teoretica.
iar daca programele scolare nu sunt"aerisite",adica multele informatii la nivelele scolare, aceste planuri cadru nu reusesc decat sa impovareze atat elevul,
#Planu-cadru reconsideră alocările orare pentru discipline care anterior ajungeau foarte rar să intre în oferta curriculară a școlii cu numărul minim de ore prevăzute.
#planuri cadru insuficient gandite si contrare ideii de dezvoltare armonioasa a unui posibil cetatea a
nici cu scolile din mediul rural. aceste planuri cadru sunt niste aberatii fara legatura cu realitatea a
#Prezentarea noilor planuri-cadru trebuia precedată de elaborarea noilor programe, care ar fi servit ca suport în evaluarea planurilor-cadr a
#Propunerea variantelor de planuri cadru oferite spre dezbatere nu reflectă o cunoaștere a realităților obiective din școala românească.
Cu ce drept eliminați din planul cadru tocmai ore de română unde, chiar în condițiile planurilor cadru în vigoare,
#Propunerile privind elaborarea planurilor cadru trebuiau solicitate înainte de elaborar a
#Propuneți Elaborați manuale potrivite pt . că elevii nu-și permit auxiliare l
#pt ca elevul are nevoie de cunostinte din toate domeniil l
#pt ca este in sprijinul elevilo o
#Pt cls V si VI-varianta 1, iar pt cls VII si VIII-varianta
#Pt. disciplina limba si literatura romana nu exista o varianta din care se poate alege,
#Sunt dezamagit sa vad ca sunt asa de putine ore de TIC in continuare, in toate cele 3 planuri cadru.
#Variantele de planuri cadru propuse nu rezolvă niciuna dintre problemele educației, ci au mai curând darul de a le accentua n
Cred ca modificarea planurilor cadru urmareste reducerea numarului de ore si a costurilor cu educatia
Nu inteleg de ce dispare TIC-ul din pl cadru pt clasele 7-8. S-a luat in calcul resursa umana pt predarea tic.
astfel numarul de ore la gimnaziu unde se pun bazele acestei discipline ar trebui sa ramana ca in vechile planuri cadru si nu sa se reduc c
Multi dintre ei, nu studiaza intr-un cadru formal aspecte legate de tehnologia viitorului, TIC.
noi considerăm că aceste planuri-cadru ar rezolva anumite carențe, dar nu aceasta este ordinea.
#Consider că cele 3 variante sunt adaptări ale planurilor cadru actuale și care nu aduc nimic nou.
#Consider ca istoria este nedreptatita ca materie de studiu in noile planuri cadru. propun 2 ore la claselev-VIII,
#Consider că istoria este subreprezentată în toate cel trei planuri-cadru propuse. Cred că rolul ei este mult mai important decât
Nu se pot alege niște planuri-cadru care introduc modificări foarte importante fără să se prezinte propunerile de curriculum
din moment ce noile planuri-cadru generează atâtea dispute, controverse. Exemplu: Legea educației care impune introducerea științelor sociale la ciclul gimnazial
care sunt propunerile de planuri-cadru pentru ciclul gimnazial și liceal (măcar pentru ciclul inferior al liceului, cel obligatoriu),
Doar din analiza planurilor-cadru (fără a dispune de alte documente) nu reiese clar modul în
#corelarea cu tendințele naționale și europene a planurilor-cadru este discutabilă (a se vedea studiul Eurydice privind timpul școlar),#excluzând opționalul integrat la nivelul arilor curriculare,
#Corelarea planuri-cadru si programe scolar r
#corespunde asteptarilor mele desi eu am incheiat ciclul gimnazia a
#corespunde cel mai bine asteptarilor mel l
#corespunde cel mai bine LEN nr1/201 1
#corespunde cerintelor actuale ale educatiei romanest t
#Cred că adevărata problemă este numărul de ore, mult prea mare, dar și diversitatea materiilor, majoritatea fiind obligatorii.
#cu noutatile din noul pl cadru sa va stergeyi voi la cur, nu sa fc experimente pe copii nostri, de ce nu fc fizica si chimia si mate din cresa, nesimtiti
Voi, cei ce concepeti aceste planuri cadru aveti habar care e capacitatea de efort a unui copil de 11 ani?
#DE CE ESTE NECESAR UN NUMĂR MAI MARE DE ORE DE GEOGRAFIE ÎN NOILE PLANURI-CADRU La formarea celor opt competențe heie cerute de LEN nr. 1/2011 geografia poate aduce un aport substanțial.
#Aceste planuri cadru nu au in vedere deloc specificul invatamantului preuniversitar in limba minoritatilor. Niciunul dintre variante nu descrie numarul maxim al orelor pe saptamana,
#Aceste planuri cadru nu dezvolta oferta CDS, ele avand o pondere mica. Trunchiul comun ramane foarte stufos, nu se respecta legea educatiei care stipuleaza maximum de 25 de ore pe saptamana,
#elaborarea planurilor cadru sa fie realizate de profesori din toate domeniile nu numai de catre o maloritate formata din profesori de chimie
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011