Curricula (8) | ![]() |
/Laboratorul Curriculum. Am constatat că în prima variantă de plan-cadru s-a ținut cont, într-o oarecare măsură, de argumentele aduse în acel memoriu;
/Laboratorul Curriculum. Am constatat că în prima variantă de plan-cadru s-a ținut cont, într-o oarecare măsură, de argumentele aduse în acel memoriu;
#LEN și curriculum bazat pe competenț n
#limba latina la clasa aviii a LIPSEST T
#Limba Latina lipsește din toate trei variantele. Asta-i alegere r
#Limba Latina nu apare in nici una din variante e
#Limba Latina nu apare in nici una din variante e
#Limba Latina nu apare pe niciun plan cadru u
#Limba Latina nu este prezenta in curricula. si ar trebui sa fie. latina nu este o limba moarta asa cum se tot sustine. este o limba cat se poate de vie, fundamentul limbilor latine dar si al englezei i
#Limbă latină nu trebuie scoasă din școli
#Limba Latina sa contine ca disciplina obligatorie in cl. a VIII-a, o ora/sap p
#limba latina sa se preda in continuare ca disciplina obligatorie, o ora/sap p
#Apreciez faptul ca se studiaza religia si ca educatia sexuala a fost lasata afara. DE asemenea apreciez ca educatia tehnologica are 1 ora in iecare an.
Inspectorii pentru curriculum upot constata aceste aspecte, pentru că directorii sunt numiți pe criterii politice și-și pierd indemnizație de conducere și statutul de inspector,
și colaborarea cu Ministerul Educației pentru reșterea nivelului de cunoștințe privind sănătatea reproducerii la tinerii adolescenți Ministerul Sănătății susține introducerea educației sexuale ca disciplină obligatorie în curricula școală și elaborarea unui plan strategic
Disciplina"Educatie pentru drepturile copilului"se poate integra in cadrul orelor de dirigentie sau regandita aceasta ora (Consiliere si orientare), eventual cu un curriculum distinct,
curricula sa nu fie neadaptata si necorelata intre disciplin n
#Numar prea mare de ore cuprinse in trunchiul comun n
#Numar total de ore mai mic decat in celelalte doua variante, si numar de ore alocate orientari si consilierii i
Avem un curriculum foarte incarcat; si totusi, de 3 ani se observa aglomerarea elevilor...Mi se pare ca toate modificarile sunt facute"pe genunchi"de catre oameni
#Prea multe ore pentru copii, fizica si chimia nu au ce cauta in curricula unui copil de clasa a5-a (chimie si fizica) respectiv de clasa a 6-a (chimia.
#Prezența substanțială în curriculum a disciplinelor artistice asigură atmosfera și mediul propice achizițiilor cognitive necesare celorlalte materii școlare.
#Religia nu are ce cauta intr-un curriculum serios. Este o chestiune personala, care cade in sarcina familiei i
sau comisie de curriculum nationala are rabdare sa citeasca ce am scris/propus noi parintii aici,
Mai precis, curricula de la primar nu asigura ancore pentru curricula de la gimnaziu. Sunt foarte multe notiuni de teorie literara cu totul noi, toate partile de vorbire etc.
Aceste personalitati ale culturii romanesti sunt aruncate de noua curricula. Simtul practic antrepronorial se dezvolta prin descoperirea abilitatilor si decriptarea talentului elevului si nu prin aceleasi discipline inventate.
dupa cum observ, acest gen de curricula, ne-a lipsit de identitate si personalitate. Psihologia nu este stiinta despre pisici.
iar curriculum la educatie tehnologica sa fie adaptat astfel incat sa ramana o singura disciplina
fără să se prezinte propunerile de curriculum (ce conținuturi vor viza, ce obiective, ce tip de activități),
sau religia al carei curriculum se incapataneaza sa creeze prozeliti pentru ortodoxie nu sa largeasca orizontul spiritual-cultural al elevilor,,,
sau macar modificat curriculum-ul l
#cu observatia ca ar fi mai bine ca TIC-ul sa fie in clasele VII-VIII ca sa aibe o continuitate cu liceul
#Cu observația ca limba latina să rămână în curriculum, iar religia să fie scoasă. Nu se regăsește educația pentru sănătate t
Tendința la nivel mondial este de introducere a Sistemului De Informații Geografice în curriculum-ul școlar. Nu înțelegem de ce în România nu se fac pași în această direcție,
Retin totusi cateva (foarte) timide incercari spre un curriculum transdisciplinar. In rest, cred ca ceea ce lipseste (cel putin sub aspect cantitativ) este rationalitatea,
ci o schimbare a filosofiei care intemeiaza curriculumul scolar r
#Dupa o mica analiza eu as zice varianta 3 3
#dupa parerea mea sunt putine ore la disciplina geografi i
#După părerea mea varianta 3 ar fi mai bună, dar cred că TIC ar trebui să facă parte din TC la toate clasele, nu numai la V, V l
#Ed. muzicala si ed. plastica ar trebui sa faca parte dintr-un curriculum specializat, nu din TC C
#Aleg curriculum international, britanic sau cel din Australia (propunerea ISE are 3 pagini, nici o legatura cu planurile cadru internationale);
ce nu pot fi eliminate din curriculum, completând bagajul de cunostinte al elevului de gimnaziu.
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011