#Scoala romaneasca pune atat de mare accent pe matematica si stiinte incat am devenit ca un jucator de fotbal care suteaza de 100 de ori la poarta,
#Scoaterea din planul cadru a unei ore de limba romana la clasa a V-a si a orei de limba latina de la clasa aviii-a este o grava eroare."
Limba Latină este o oartăde intrare în cultură. Înțelegerea a ceea ce a fost ne pregătește pentru a întâmpina și prefigura prezentul sau viitorul.
o rafinează"Daca limba latina se studiaza in scolile din Germania si din tarile nordice, care este ratiunea
Nu era destula chimie? mai veneati cu ore in plus...Sunteti sanatosi...Latina nu se face in 80%din scoli,
Romana si matematica e peste cap Copiii aceia ori se fac profesori universitari ori imbecili. La mate nu se lucreaza dupa nici un manual numai dupa culegere dar nu nivel incepator ci consolidare sau chiar performanta (saracul corigent cand realizeaza ca nici nu a visat ca e atat de prost si ca s-a nascu degeaba.
#Se acorda prea mare atentie stiintelor (matematica, fizica...si educatiei tehnologice. As fi vrut ca limbile straine sa aiba un loc prioritar;
#Se aloca 2 ore disciplinei geografie la clasa a V-a, avand in vedere faptul ca la aceasta clasa sunt dezbatute aspectele generale, fara de
insa contest eliminarea limbii latine din trunchiul comun si eliminarea disciplinei"Cultura Civica".Ati introdus in schimb discipline irelevante, corecte politic,
#se impun 2 ore de biologie pe saptamana pentru clasa a V-a si a VIII-a,
#Se impune dotarea laboratoarelor de fizica, chimie si infiintarea laboratoarelor TIC in toate unitatile scolar r
#se limiteaza importanta disciplinei BIOLOGIE prin neintroducerea educatiei pentru sanatate sau a educatiei ecologice care isi aveau locul in trunchiul comu u
la clasa a V a este necesar sa fie 2 ore la geografie si istori i
varianta 3 mi se pare ok pentru istorie si geografie, desi as fi preferat cate 2 ore pentru cele doua discipline pt fiecare an de gimnaziu..
Fizica si chimia consider ca au un inalt grad de abstractizare pentru elevii de clasa a V-a si a VI-a a
de asemenea, la clasa a V-a se mai adaugă câte o oră de istorie și geografie.
#se pune accent pe stiinte si tehnologii, TIC e inclus in truchiul comu u
#se putea introduce Tic obligatoriu de la clasa pregatitoare pana la a 8-a ca si in cazul religie e
#se reduce cu 1 ora limba romana clasa av a si se transfera limba latina pt lice e
#Se renunță la o oră de lb. română la clasa a V-a, dar se impune o oră de pregătire suplimentară pentru elevii de clasa a VIII-a neremunerată.
Ore de fizică, chimie apar din clasa a v a; Apare disciplina TIC
#As opta pt varianta 3 deoarece nu include la clasele a-V-a si a-VI-a fizica si chimia pt ca
eu consider ca este prea dificil pt elevi sa studieze asa de repede aceste discipline avand in vedere ca poate cuprind notiuni de matematica nestudiate inca,
dar nu sunt de acord cu scoaterea unei ore de limba romana de la clasa a-V-a pt ca este mare nevoie de adaptare a elevilor la comunicare si exercitii de scriere si citire e
mi se par prea multe ore la aria curiculara matematica si stiinte, daca vrem sa rarim din volum sa se reduca din numarul de ore la fizica,
chimie sau chiar matematica a
#Se spunea că ariile vor fi egale ca procent, la inceputul anului școlar. Variantele sunt făcute pentru profesori nu pentru elevi.
Nu corespunde cu planul de a crește importanța competențelor în actul didactic. Din nou avem competențe favorizate (științele fixe au un nr. mare de ore alocat) în comparație cu altele-ex. competența de antreprenoriat.
proba transdisciplinara"Matematica si stiinte
#Se vorbeste de mult timp (cel putin 15 ani) de introducerea a mai multor ore de educatie fizica in trunchiul comun,
unde sunt astea, o ora la clasa a VIII-a? Ne plangem ca nu avem o societate sanatoasa, rezultate la competitii si tot asa.
dar fara fizica si chimie de la cls. ava a
#Si in profilul elevului de clasa a VIII-a un aspect extrem de important esta"a invata sa invete".
Pentru aceasta, extrem de importanta este gandirea algoritmica exersata la matematica cat, mai ales, la informatica. Sustin introducerea informaticii (la nivel de algoritmica, in special) incepand din clasa a V-a si continuata in toti anii de liceu u
Pentru aceasta, extrem de importanta este gandirea algoritmica exersata la matematica cat, mai ales, la informatica. Sustin introducerea informaticii (la nivel de algoritmica, in special) incepand din clasa a V-a si continuata in toti anii de liceu u
poate s-au mai shimbat oamenii de prin minister de prin comisii asa cum in guvern au venit oameni noi, competenti, apolitici indrumati de un profesor de fizica...
NU AVEM NEVOIE DE ATATEA ORE DE MATEMATICA SI LIMBA ROMANA LA CARE SE FACE PREGATIRE IN GRUP.
FARA GEOGRAFIE UN POPOR ESTE UITAT. SI ASA ACEASTA VARIANTA TREI, DACA AR RAMANE AR FI CEA MAI BUNA.
#singura variantă care oferă șansă reală de a ajunge la competențe în învățarea geografie a
#Sint de acord cu disciplina TIC obligatorie, cu Disciplinele socio-umane la toate clasele, cu 2 ore de ed. fizica si cu ora separata de ed. plastica si ed
VIII, fizica si chimie de la clasa V. Nu sint de acord cu 1 ora la a doua limba straina in contextul actual al obligativitatii multilingvismului si cu scoaterea limbii
#Sper să nu moară ideea grozavă de a face fizică și chimie începând cu clasa a cince
#Speram într-o abordare integrată a disciplinelor fizică, chimie și biologie, într-o viziune adaptată lumii în care trăim și viziunilor curriculare din țările dezvoltate ale UE.
care disciplinei Consiliere Și Orientare îi sunt alocate 0 ore u
#sportul inseamna sanatate si cred ca ar trebui minim 3 ore pe saptamana, iar disciplinele vocationale (muzica si educatie plastica) trebuie cumulate, max o ora pe saptamana optional,
iar fizica, chimia si biologia trebuie sa fi comasate intr-un singur obiect"stiinte".Deasemenea la aria curriculara"Om si societate"se poate face o fuziune prin
#stiintele chimia, fizica sunt luate in calcul din clasa a v
#volumul de cunostinte pe care elevii din clasa a V/a trebuie sa le asimileze la lb romana in 4 ore pe saptamana e prea mare si e materie de examen.
#Câte 1 oră de fizică, respectiv 1 oră de chimie/sâptămână ar fi suficient/e. Eventual,
#As prefera sa se predea limba latina in gimnaziu iar religia sa devina materie optionala a
#Studierea disciplinelor fizică și chimie din clasa a V-a va permite elevilor să și lămurească o serie de fenomene fizice și chimice studiate la științe în clasele primare,
#Studiul disciplinei Chimie inca din clasa a V a contribuie la explicarea corecta a unor fenomene,
2, 3 Fizică, Chimie-1, 3 Biologie-1, 2, 3 Disc. socio-umane-1, 2, 3 Istorie-1, 2 Geografie
3 Limba Latină trebuie păstrată la cl. a VIII-a. Latina înseamnă istoria noastră și a Europei,
însă că programa de limba latină poate fi revăzută. Religia nu are ce căuta în școală.
#Sunt avantajata datorita introducerii orelor de chimie la clasaele v si vi, avand specializare dubla biologie-chimie e
#Sunt bine venite orele de chimie si fizică din clasa a V și a VI a cu conditia
să se realizeze o concordantă în programa disciplinelor matematică, fizică, chimie și biologie (de exemplu nu predai ochiul
când copiii nu cunosc noțiuni ca refracția, reflexia, sau lentilele). Pentru limbile străine cred că programele ar trebui
să se axeze în clasele mici,(V, VI) pe vocabular și mai puțin pe gramatică.
#as sugera varianta 1 la aria curriculara tehnologii si varianta 2 la aria curriculara matematica și stiint n
Am ales varianta 3 datorita orelor de istorie si geografie in plus, interesante pentru copiii 5-8 mai ales istoria.
mentinerea in bloc a unor ore de educatie fizica fara un program care le-ar face utile sau interesante;
#Sunt importante doua ore de istorie si geografie la clasa a V-a deoarece se pun bazele acestor disciplin n
#As sustine varianta 3 cu conditia acordarii a doua ore pe saptamana da istorie si geografie la toate clasele e
#sunt mai multe ore de geografie si istori i
#Sunt mentinute informatii/discipline fara relevanta in contextul transformarilor lumii contenporane, nu se pune accent pe informatica, se mentine religi i
As mai dori sa va aduc in atentie pericolul de supraincarcare pentru elevii de clasa a VIII-a. Deci cele doua ore la Istorie si Geografie ar fi bine sa se reduca la una singura, la fiecare dintre aceste doua materii.
Eu predau Fizica si Chimie si am certitudinea ca orele la aceste doua discipline nu pot fi puse de acord cu programele de matematica,
pentru fizica si a VII-a pentru chimie e
#sunt modificari esentiale care pot afecta atat elevii cat si profesorii si nu le vad rostul l
#Sunt multe ore de fizica, chimie, biologie. Cred ca o singura ora pentru fiecare an de studiu este suficienta (fizica din clasa a VI-a, chimia din clasa a VII-a
educatie tehnologica in a 5a si a6a fizica incepe din a 5a atunci chimia sa se studieze din a 6a.
revizuita curicula pentru examene (care nu mai are nici o legatura cu realitatea sociala) si atunci automat se vor simplifica multe programe. fizica,
o istorie si geografie in acelasi modul, bazate la fel pe filme, documentare si nu pe tocirea de date si nume de vai si parauri (inutil!
care sa se numeasca arte si sa implice o minima cultura internatioanala a artelor (film, fotografie, pictura, muzica, design, arhitectura, interculturalitate),
#sunt necesare mai multe ore de matematica, fizica, chimie. neaparat acordata o mai mare importanta educatiei pentru sanatate,
#Sunt necesare prezentarea de notiuni de fizica si chimie inca din clasa a V-a a
chiar daca la chimie nu sunt ore la cls. a V-a si avi-a,
dar oricum varsta este prea mica pentru chimie, de preferat, asa ca in sistemul actual,
#Sunt prea multe ore la matematica. Erau de ajuns orele de religie din inv. primar r
#sunt prea multe ore si schimbarile sunt nesemnificativ v
#Sunt profesoara de TIC si ed. tehnologica șaceastă variantă mă motivează ptr că contine câte o oră de studiu ptr fiecare clasă respectiv disciplină d
#Sunt profesor de biologie. Consider ca la clasa a V-a este nevoie de doua ore pentru formarea notiunilor de baza si a limbajului necesar studierii disciplinelor de biologie in anii scolari urmatori.
De asemenea, consider necesara introducerea disciplinei Educatie pentru sanatate acar in clasa a VIII-a,
pregatirea acestuia pentru viata, privind sanatatea fizica si mentala a copilului. De ce se pot introduce discipline de educatie civica in fiecare an de studiu,
#Sunt profesor de chimie și fizică și consider că ar fi binevenită introducerea acelei ore în clasa av-a,
deoarece elevii au mari dificultăți de învățare la ambele materii și mai ales la chimi a
#Sunt profesor de chimie și fizică și îmi place varianta 2. E foarte important să conștientizăm importanța acestor materii în viața noastră Å
#Sunt profesor de fizica si chimie in mediul rural. Dotarea laboratoarelor este buna pentru o scoala din acest mediu.
#Sunt profesor de fizică și sper că prin ănceperea studiului fizicii de la clasa a V-a să fie redistribuite conținuturile pentru gimnaziu, pentru aerisirea programelor școlare È
#Sunt profesor de geografie la un colegiu national, unde avem (lucram) si la clase de gimnaziu.
de mare importanță pentru că materia de geografie la clasa a V-a pune bazele terminologiei geografice și explică logic (poate fi și atractiv) multe fenomene naturale interesante de pe planeta noastră, de multe ori într-o manieră interdisciplinară.
În concluzie, este foarte necesară rezervarea/prevederea a 2 ore/săptămână la geografie, având în vedere importanța conținuturilor prezentate pentru dezvoltarea capacităților intelectuale și cognitive ale viitorului"tânăr pământean,
#Sunt profesor de geografie și cred că parcurgerea programei pentru clasa a V-a necesită cele doua ore/săptămână Ä
#Sunt profesor de geografie. Consider ca este foarte important sa am 2 ore la clasa a V-a a
#Sunt profesor de istorie si geografie si m-am convins de efectele negative ale diminuarii orelor acestor discipline asupra tinerei generatii.
#Sunt profesor si predau disciplina Istorie. In toate cele trei variante numarul de ore alocat studiului Istoriei este insuficient.
#sunt scoase ore de biologie si ora de educatie pentru sanatat t
#Sunt variante care servesc pierderii identității naționale și disponibilizării cadrelor didactice. Pentru a fi ținute intr-o tara fără perspective economice,
#Sunteti niste animale daca veti ajunge sa reduceti numarul de ore de Istorie si Geografie din gimnaziu, ganditiva macar o secunda la importanta unui numar cat mai mare de ore
#Sustin cresterea numarului de ore de istorie pe saptamana la clasele mici, deoarece materia este destul de complexa si este greu de parcurs, Mai ales la clasa a V
#Sustin existenta a doua ore de istorie/saptamana la clasele V-VII I
#Susțin însă și creșterea numărului de opționale de la 1-2 la 3-4, considerând că astfel putem atrage elevii către disciplina pe
#Susțin un număr de 2 ore de Istorie în clasele V-VIII, din mai multe motive,
că cele mai multe noțiuni predate la disciplinele socio-umane sunt legate de istorie și oricum sunt predate de obicei de profesorii de istorie i
Prin disciplina Educație Tehnologică, procesul de învățământ pune accent pe individ, ca personalitate distinctă, ca germene a unei chemări aparte, ca purtător al unei vocații proprii.
Orele de limba romana si istorie trebuie sa fie mai multe prin ele cultivandu-se mandria de a fi roman si asigurand existenta si apartenenta la identitatea nationala a
fizică DA, de la clasa a V-a, chimie de la clasa a VII-a, educație tehnologică DA,
da la clasa a V-a, educația financiară se face la clasa a VI-a în cadrul orelor de ed. tehnologică,
iar drepturile copilului sunt cuprinse și acum la cultură civică; educație plastică și muzicală, ca și până acum l
#TIC disciplina in trunchiul comu u
#Tic este foarte important pentru dezvoltarea competentelor IT T
#TIC este in TC, este foarte importanta aceasta materie pentru elevi, tehnologia este viitorul l
#TIC este în TC T
#TIC este necesar sa fie introdus in trunchiul comun la toate clasele de gimnaziu, chiar si la ciclul prima a
că sunt necesare 2 ore de istorie pe săptămână pentru toate clasele de gimnaziu e
Un accent mai mare pe Arte pentru a echilibra activitatea celor doua emisfere cerebral l
#Tic, fizica si chimia sunt materii necesare in clasele V-VII I
#TIC-TEHNOLOGIA INFORMAȚIEI ȘI A COMUNICAȚIILOR TREBUIE SA INTRE IN TRUCHIUL COMUN CAT MAI REPEDE, ESTE OBLICATORIE CONFORM LEGII LA TOATE CLASELE DE LA V-VIII V
căci este eliminată una din cele 5 ore de limba și literatura română, absolut necesară de altfel, pentru parcurgerea unui conținut al învățării atât de complex și nou pentru elevii în discuție v
#Toate cele trei variante propun reducerea numărului de ore la limba și literatura română și eliminarea studiului limbii latine,
#Toate variantele micsoreaza sau pastreaza numarul de ore pentru limba romana si matematica in conditiile in care rezultatele la testarile internationale arata rezultate extrem de slabe aici.
#tot nu inteleg de ce se incearca reducerea numarului de ore de istorie si geografi i
#Totusi nu sunt de acord cu orele de fizica si chimie la clasele a V
#Totusi trebuie mentinuta la Limba romana cea de a 5 ora la clasa a V iar la istorie era mai indicat cea dea doua ora sa fie la clasa a VII a in conditiile in
#Totusi, mi se pare ca la toate cele trei variante numarul orelor de biologie este prea mi i
#Totusi, numarul de ore lb romana/matematica este mult prea mare si disproportionat fata de celelalte discipline e
#Trebuie introdusa Religia in CDS (ca Istorie a religiilor) si in TC-Educatie pentru sanatat t
dar si educatia fizica, TIC-ul si consilierea scolara. Elevii trebuie sa studieze limbi straine,
#trebuie scazut nr de ore de fizica, chimie. Fara tehnologie, sa se introduca ore de programare/informatica nu doar TI I
Consiliere Și Orientare; de asemenea raportul Lb română-limbile străine mi se pare inechitabil, având în vedere că din ce în
pe saptamana, respectiv cresterea orelor de educatie fizica
#Varianta 1 ar fi fost ok daca Aria curr. VI. Tehnologii ar fi fost elaborata dupa varianta
#Varianta 1 ar fi mai aproape de adevar. In plus, consider ca ar fi bine ca numarul maxim de ore pe saptamana sa fie 25 (cu tot cu optionale e
#Varianta 1 clase a5a si a 6a varianta 2 pt clase a7a si a 8 8
#varianta 1 este cea care reflecta cel mai bine nevoile si asteptarile mel l
#Varianta 1 este cea mai adecvata. La varianta 2 lipseste disciplina"Consiliere si orientare"la clasele V, VI, VII,
#Varianta 1 este cea mai apropiata de asteptarile mele cu observatia ca introducerea TIC in aria Tehnologii
cu observatia ca ar trebui totusi mai multe ore in aria Matematica si stiinte. In varianta 2 Fizica si chimia sunt introduse prematur.
In varianta 3 aria Limba si comunicare pierde fara motiv o ora a
#varianta 1 este cea mai potrivita (prin comparatie cu celelalte doua) deoarece se apropie cel mai mult de nivelul si etapele de dezvoltare cognitiva si psiho-emotionala ale copiilor nostr r
care chiar aduce schimbare. 2 ore de tehnologii in era tehnologiilor este f. important. Eu cred ca asta inseamna invatamant modern care sa asigure un progres al tarii.
Elevii au nevoie de ed. plastica, muzicală și ed. fizica la fel de mult cum au de matematică și lb română.
Varianta 2 pune accent pe matematica si stiintele naturii ceea ce determina o relatie mai apropiata cu fenomenele ce ne inconjoara.
Deasemeni aceste discipline solicita mai mult gandirea logica, matematica bazata pe argumentare si luare de decizii i
#Varianta 2 acopera nevoile reale de cunoaștere ale elevilor de gimnaziu și continuitatea disciplinelor Educație Tehnologică și TIC pe cei patru ani asigură o orientare școlară și profesională corectă și completă a absolvenților claselor a opta.
și tocmai la discilinele din aria Tehnologii se încearcă reducerea orelor? Un copil care dorește
să urmeze o școală profesională află informații despre toate domeniile pe parcursul celor patru ani de gimnaziu la Educație Tehnologică a
dar fizica si chimia din clasa a V-a?!Copilul este imatur, nu are formata o gandire stiintifica a
#Varianta 2 asigura acumularea competentelor in domeniul practic aplicativ al elevilor, prin suplimentarea orelor de fizica, chimie si TIC C
care oricum conform manualelor de până acum e o adunătură de teorie din diferite discipline (fizică, TIC, chimie, etc.),
ora de educație plastică să fie și la clasa a V-a, iar ora de muzică, la clasa a VIII-a,
dar cred ca este important sa ramana cele 2 ore pe saptamana de educatie fizica,
#Varianta 2 este mai axata pe tehnologii deci raspunde mai bine nevoilor actuale in educati i
eu predând educație tehnologică. Nu mi se pare normal ca, după ce am urmat doi ani de studii postuniversitare de specializare în educație tehnologică,
după ce am promovat toate examenele pentru obșinerea gradelor didactice și după ce am obținut media 9, 60 la examenul de titularizare, acum, după 25 de ani de muncă la catedră,
să introduci fizică și chimie la clasa a V-a. În plus, se elimină dirigintele, din moment ce ora de Consiliere Și Orientare lipsește la clasele V-VII.
Colectivele de elevi nu funcționează de la sine. Toate variantele propun o oră în minus la Limba română la clasa a V-a în condițiile în
care profesorul nu are timp să termine materia. Îi e imposibil să aibă timp pentru lecturi suplimentare în condiții normale.
cate o ora pe saptamana de fizica, chimie, biologie, istorie, geografie; educatia platica si muzicala cate o ora pe saptamana alternativ si atunci ar fi 24 ore la
#varianta 2 introduce la cls. 5 si a 6-a fizica si chimia si mareaste cantitatea de cunostinte. si sunt scoase orele de consiliere absolut obligatori i
copiii incep fizica in clasa a 6 si la primele ore li se predau notiuni de geometrie in spatiu pe
care ei nu le-au studiat inca la matematica. Programele trebuiesc corelate. Nu stiu ce ar putea sa le predea la aceste materii la clase atat de mici, in asa fel incat sa inteleaga.
cel putin in scoala noastra nu se fac experimente la fizica sau chimie pe motivul ca"copiii sunt prea prosti ca sa poata sa umble cu substante chimice".
Fizica si chimia nu pot fi invatate/asimilate fara practica a
#Varianta 2 mi se pare cea mai nepotrivită, prea multe discipline și abstracte (fizică, chimie; Consider inoportună includerea disciplinelor socio-umane noi la fiecare clasă;
Consider necesară introducerea în trunchiul comun a educației pentru sănătate
#Varianta 2 mi se pare cea mai potrivita deoarece consider ca disciplina"Tehnologia informatiei si a comunicatiilor"este foarte important t
#varianta 2 modifică numarul orelor de fizica și chimie. Ar fi benefică introducerea orelor de chimie la clasa ava sau avia,
s-ar descongestiona programa de la clasa a VIIA, foarte încărcată cu multe noțiuni noi, greu de digerat pentru copii.
S-ar putea micșora numărul de ore la clasa aviiia a
#Varianta 2 nu are in trunchiul comun Consilierea si orientarea, ceea ce este o pierde pentru procesul instructiv-educativ.
#Varianta 2 propune un accent mai pronunțat în alocarea orară pentru ariile curriculare matematică, științe ale naturii, tehnologii n
și tehnologii o
#Varianta 2 raspunde mai bine cererilor realitatilor contemporane. Stiinta a probresat enorm, iar ignorarea ei in educatie ar duce la formarea unor analfabeti functionali i
#varianta 2fara fizica si chimie din cls. ava, fara toaye acele educatiii, de la socio/uman n
#Varianta 2ofera elevilor un nr. de 2-3ore din aria curricu lara Tehnologii, respectiv educatie tehnologica si informatica. progresul unei societati se bazeaza in primul
Credeti in progres prin tehnica si informatie, NU prin ore de religie la care vad ca este foarte greu sa se renunte.
Parintii au spus intr-un nr. mare ca isi vor retrage copiii de la orele de religie,
de aceea consider ca alocarea a 2 ore pe saptamana este absolut necesar. lectiile de istorie pot fi predate trans si interdisciplinar.
Introducerea orelor de socio-umane in cadrul orelor de istorie ar fi mai relevanta decat predarea lor separata, varsta elevilor nepermitand intelegerea conceptelor de educatie interculturala, etc.
eu sunt profesor de matematică dar mă doare să văd cum mulți elevi ai generațiilor actuale au lipsuri mari la această disciplină, în condiîiile în
ora de limba latina de la clasa a VIII sa fie in TC, orele de educatie plastica si educatie muzicala sa fie la toaoate clasele de gimnazi i
care fac meditații neimpozitate de către stat. în schimb, discipline umaniste, gen limba română, limba latină, istorie, geografie,
in special la clasa a V-a la disciplinele istorie si geografie e
#Varianta 3 deoarece in sfarsit geografia si istoria primesc inca o ora in plus la clasa a V-a
dar și dezavantajele internetului, mult mai important decat acea educație tehnologica, de la a 7-a si a 8
deoarece alocarea maimultor orede istorie este oportuna. Ca dezavantaj subliniez eliminarea uneiore de limba romana a
Este nevoie în gimnaziu de o dezvoltare a competențelor formate de materiile din aria Om Și Societate i
Toate variantele deservesc matematica si romana, un examen unidirectional ce dezavantajeaza pe toata lumea a
deoarece cele doua ore de geografie la cls. a V-a sunt absolut necesare pentru a pune bazele unui studiu de calitate a geografiei;
cum se poate fără educație plastică în clasa a V-a și fără educție muzicală în clasa a VIII-a?
Felicitări pentru cele două ore de Geografie în clasa a V-a și a VIII-a n
#varianta a doua axata pe formare stiintifica, multe ore fizica/chimie/matematica/biologie, varianta numarul 3 formare umanista, fara continuitate pe TIC (doar clasele
Vsivi), mai echilibrata varianta1, asemanatoare cu cea actuala, la tehnologii lipsa continuitati i
#Varianta a doua este cea mai potrivita a
#Varianta a II-a este singura care respecta Principiul coerentei pe verticala si orizontala, elevii parcurgand obiectul TIC in tot ciclul gimnazial, orele de TIC continuand si in ciclul liceal, ore
Cred ca este absolut necesară menținerea a câte doua ore pa săptămana a studierii Geografiei si Istorie I
#Asta deoarece alocă o oră în plus istorie, atât de importantă pentru fiecare națiune. Ne aducem aminte de ea doar atunci cand sărbătorim public evenimentele istorice
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011