deoarece în ceea ce privește aria curriculară Tehnologii prevede la disciplina educație tehnologică menținerea actualului plan-cadru, adică câte o oră la fiecare clasă de gimnaziu.
#Varianta nr. 2 cred ca este cea mai potrivita datorita orelor de chimie si fizica introduse in clasa a V-a a
dar este o prostie cu fizica si chimia de la clase asa de mici i
#Varianta nr. 1 este cea mai apropiata de actualul plan cadr r
#VARIANTA NR. 2. VARIANTA 2. VARIANTA A
#VARIANTA NR. 2. VARIANTA 2. VARIANTA A
#VARIANTA NR. 2. VARIANTA 2. VARIANTA A
#VARIANTA NR. 2. VARIANTA 2. VARIANTA A
#VARIANTA NR. 2. VARIANTA 2. VARIANTA A
#VARIANTA NR. 2. VARIANTA 2. VARIANTA A
#varianta nr2 sau niciuna, deoarece evevii nu au ore suficiente pentru a li sr forma abilitati prctice
pentru că acordă mai multe atenție orelor precum Istorie si Geografie in clasa a 5. Cele doua materii fac parte din baza culturii generale
cu excepția educație tehnologică și ora de limba română la clasa a V-a, unde s-a redus numărul de ore pe săptămână,
Important ar fi, din punctul meu de vedere corelarea programelor scolare la anumite discipline (de ex. matematica, fizica a
#Variantele 1 si 3 ofera posibilitatea elevilor claselor a VIII-a sa consolideze competentele artistice specifice ariei curriculare ARTE, respectiv cele muzicale;
De asemenea introducerea studierii chimiei, disciplină destul de complicată și în clasa a VII-a, cu un an mai devreme, concomitent cu Fizica,
la clasa a VI a si a VIII a as pune 5 ore de romana si 5 ore de matematica
De obicei rezolva temele la scoala si planurile cadru contin mai multe ore de limba nationala si matematica.
Spre exemplu de ce sunt necesare cate doua ore la discplinile Fizica si Chmie cand Romania a inchis aproape toate fabricile si uzinele?
Avem ore de Fizica Chmie Biologie, insa nu exista disciplina Informatica. oare chiar nu stiti cati romani isi castiga existenta in singura industrie performanta din Romania?
Ar trebui ca trunchiul sa fie doar pentru materiile de baza gen matematica, romană, fizica, biologie si nu muzica, desen.
Variantele ar putea sa difere la nr de ore la matematica si romană n
#variata 3 pare mai aproape de interesul scolarilor si interesului lor de o retine ceva, din carti si notite e
#Vrem mai multe ore de educatie fizica si o singura materie care sa inglobeze stiintele.
ce in clasa a V-a ai face 2 ore de Istorie si doua de Geografie ca apoi pana la clasa a VIII-a sa ramai cu o singura ora la fiecare dintre materiile enuntate mai sus.
Consider ca la ariile curriculare limba si comunicare si matematica nu doar ca nu trebuie scoase ore,
#Atâta vreme cât Limba Și Literatura Română rămâne disciplină de examen, iar programa, în loc să se simplifice, se complică (vezi programa la clasele primare, I-III),
iar noile discipline socio-umane din aria curriculară Om Și Societate sunt, în cea mai mare parte pentru nivelul cerut la gimnaziu, o dublare a unor noțiuni,
#Avand in vedere nevoia de miscare a copiilor as fi iintrodus macar 3h/sapt de Educatie fizica a
#avand in vedere specializarea mea fizica-chimie varianta 2 se potriveste asteptarilor mele. Fizica si chimie din cls ava continua stiinte din clasele inv primar in vederea pregatirii evaluarii nationale cls VI si in viitor cls VII I
#Avantaj discipline socio-umane, educatie estetica și lejeritate optionale l
#avantajeaza disciplina chimie dar lipseste ora de consiliere si orientare atat de necesare acestui nivel de varst t
#1. cred că era necesară și consultarea profesorilor la elaborarea acestui proiect de plan cadru 2. nu cred
Sunt necesare cel puțin cate 2 ore de biologie pe fiecare nivel de gimnaziu! Respectul față de natură fata de propria persoana și față de semenii tăi îl capeți abia
Măsurile de reducere a orelor de biologie dovedește necunoaștere și tendința de revenire la evul mediu.
și de cultivare a limbii. 2. Nu sunt de acord cu scoaterea orei de limba latină de la clasa a VIII-a
că elevii au capacitatea de abstractizare necesară lecțiilor de fizică și de chimie prevăzute încă de la a cincea.
Lecțiile de educație pentru sănătate, inclusiv cele de educație sexuală, ar trebui prinse în programele de biologie n
#Ca profesor de chimie, apreciez creșterea numărului de ore care sa-mi permită exersarea cunoștintelor prin mai multe aplicații practice și teoretice și în același timp se crează o punte de legătură între disciplina științe din învățământul primar cu disciplinele din aria
#Ca profesor de chimie, consider ca varianta 2 se potriveste, fiind necesar introducerea notiunilor de chimie
chiar de la clasa a V-a, avand in vedere ca cele doua ore alocate la clasa VII-a si a VIII-a sunt insuficiente pentru volumul de informatii,
pe care le poate studia la disciplina chimie, cum ar fi, elementele chimice prezente în corpul omulu și, rolul lor, efectele negative produse de lipsa lor, poluarea cu substante chimice, etc.
Deci, disciplina chimie este la fel de utilă ca și fizica, in toate domeniile de activitate,
în agricultură, etc De aceea consider necesară studiul chimie incă din clasa a V, chiar 2 ore,
si cred că si nr orelor de matematică si romănă, sunt prea multe, cred ca sunt suficiente 3 ore,
chiar si biologie, e suficient o ora nu 2, elevul are nevoie de timp pt studiu individual,
#Ca profesor de fizica prefer varianta 1 sau 3 cu 2 ore de fizica pe saptamana,
este prima intalnire a elevilor cu fizica si elevii nu au unele cunostinte de matematica, pe
care trebuie sa le predam noi, la fizica. Desi nu face obiectul acestui studiu vreau sa semnalez un lucru important pentru subiectul de bacalaureat la fizica, partea I de grila sa aiba itemi cu alegere multipla nu itemi
care presupun rezolvarea unor probleme, fie ele chiar simple e
#Ca profesor de gimnaziu iotez pentru varianta 2 care mi se pare cea mai echilibrata. Exista o ruptura in invatarea stiintelor naturii.
Eventual s-ar putea renunta la'stiinte"in clasa a IV si s-ar muta materia intr-a V-a. Mentionez ca sunt profesor de fizica.
clasa a V-a introducere in fizica si masurari de lungimi, suprafete, volume, mase, densitati, clasa a VI-a cinematica si dinamica, clasa a VII-a:
Bineinteles corelarea continuturilor intre programa de matematica si cea de fizica si chimie. As mai propune in curicula de limba romana o ora de literatura universala.
La orele de TIC elevii ar trebui cu precadere sa invete cum sa utilizeze noile tehnologii in procesul de invatare.
#Ca profesor de istorie-geografie consider că varianta 3 avantajează elevul. Crește numărul de ore la istorie
și geografie clasa a V-a, când se formează numeroase competențe și se parcurge informație esențială.
E păstrată ora de consiliere -care este importantă la clasele mic; și orele de arte și educație fizică.
Se poate compensa scăderea numărului de ore de TIC sau de științe și tehnologii pirn alegerea judicioasă a opționalelor j
#Ca profesor de istorie-geografie consider că varianta 3 avantajează elevul. Crește numărul de ore la istorie
și geografie clasa a V-a, când se formează numeroase competențe și se parcurge informație esențială.
E păstrată ora de consiliere -care este importantă la clasele mic; și orele de arte și educație fizică.
Se poate compensa scăderea numărului de ore de TIC sau de științe și tehnologii pirn alegerea judicioasă a opționalelor j
#ca profesor de lb straine, mi se pare O. K. dar profesorii de geografie, istorie ori biologie pierd or r
#Ca si cadru didactic (stiinte) si parinte de copii in gimnaziu: comentariul meu va fi scurt,
cred: mai putina"stufosenie"la absolut toate materiile, adica mai putin si foarte bine, decit mult si prost (mai ales la romana,
dar si la matematica), n-ar strica miscarea si o activitate care sa tina de manualitate, alta decit desen.
Am facut latina si -mi amintesc cu placere, ne aminteste de unde venim si neaparat, religie:
sunt ortodoxa, nepracticanta, atee declarata in tinerete, dar mai bine crestin decit"fara Dumnezeu"Si asta o vedem cu totii.
S-a umflat matematica, s-au pus multe limbi straine, dar istorie de pilda, nu ne trebuie.
O tona de ore pe saptamana cu tot felul de fleacuri. Bine ca e indoctrinat cu drepturile copilului si el isi sufla nasul cu mana,
sa dispara ore si indirect posturi, avantajarea unei materii in detrimentul alteia mai ales ca nu exista baze in scoli in acest sens (vorbesc despre laboratoare de chimie si fizica),
consider ca a se studia fizica si chimie de la clasa a V-a nu este o idee bine-venita a
#cea mai potrivita dar se recomanda cresterea nr de ore de fizica, chimie si biologie e
#1. Profesorii nu au fost consultați, cum era firesc. 2. Nu mi se pare normal
și cu limba latină, uităm și un gram de cultură, putea măcar să se unească cumva cu limba română într-o oră a
Ora de chimie de la clasa a V-a ar putea trece la Consiliere si orientare iar ora de fizica la Educatie plastica.
La clasa a VIII-a ora de educatie plastica ar putea trece la Ed. fizica,
deoarece ar trebui inclus OBLIGATORIE 2 ore de educatie fizica in TC
#Cel mai mare inus (valabil, parțial, și pentru actualul plan-cadru) este numărul de ore de limba română.
#cele doua ore la clasa a V-a sunt esentiale pentru intelegerea si invatarea geografie e
#chiar e necesar la clasa a V-a 2 ore de istorie, deoarece istoria antica are foarte multi termeni greoi,
#chiar mai multe ore de istorie si geografie e
#Chiar si la varianta 2 as avea unele amendamente e
#chimia 1 ora/saptaman n
#Chimia este o disciplina de studiu complexa, iar varianta 2 da elevului posibilitatea de a se acomoda, de a descoperi notiuni de chimie din clasele mici de gimnaziu (av-a si a VI-a). Acesta varianta o consider o oportunitate pentru orientarea elevilor catre studiul stiintelor la liceu si mai departe la universitate.
Este cel putin necesar un optional pe stiinte in clasele av-a si a-VI-a daca aceasta varianta de plan cadru nu va fi acceptata a
Este foarte greu la biologie la 1 h pe saptamana sa explici si notiuni elementare de chimie.
De exemplu la biologie clasa a VII am de predat ochiul in sem. I iar la fizica fac optica in sem II.
In situatia aceasta trebuie sa le explic de lentile. Afla inainte de astudia la fizica.
Sper sa se realizeze corelarea programelor scilare astfel incat sa nu trebuiasa sa le explic eu profesor de biologie notiunile altor materii i
#chimia trebuie sa rămână ca si pana acuma, adică din clasa a7-a, nu din clasa a5-a daca vrem sa nu ii imbolnavim copiii cu atâtea discipline intr-un an.
De asemenea, si fizica trebuie sa înceapă tot din clasa a6-a s
#Cine mai crede in prostiile voastre dupa atatea bazsaconii si incoerente, inconsecvente e
#Cine poate preda TIC-ul? Profesorii de Educație Tehnologică pot preda TIC-u C
#cl. 7, 8 Chimie-1, TIC
#Clasa a V-a mai mult de o ora pe saptamana la materiile de informatie,
este foarte bin n
#clasa a V-a poate să aibă 2 ore de biologie, căci într-o singură oră ei nu înțeleg nimic din noțiunile de celulă, țesuturi, polenizare, fecundare,
fotosinteză etc o
#Clasa a V-a varianta 3, clasa a VI-a varianta 1, Clasa a VII-avaianta 3,
clasa a VIII-a varianta
#Clasa V trebuie sa pregateasca elevul, supraincarcarea sa nu este benefica a
#1. ar trebui să se pună cele 3 variante comparativ; apar într-un format în
să se regăsească in aria curriculară Matematică și științe ale naturi Å
#Conform Legii educatiei nr 1/2011 elevii de gimnaziu ar trebui sa sustina Competente digitale.
#Conform planului de invatamant, primele notiuni de chimie se introduc in cadrul obiectului complex''Stiinte''(in clasele a II-a,
#Consider benefica introducerea la clasa a V a a unei ore in plus a disciplinelor geografie si istorie,
să fie incluse în cadrul disciplinei istorie, care poate include în cadrul conținuturilor studiate aspecte
care predau disciplinele socio-umane la nivel gimnazial sunt profesori de istorie. Totodată, existența acestor discipline va crea școlilor reale dificultăți de încadrare cu personal calificat,
neputând fi predate de absolvenții de istorie, filosofie, sau de drept (dacă ne referim la educația economică),
#consider că aria curriculară Om Și Societate este mult mai bine reprezentată, în special disciplinele Istorie și Geografie
Dacă nu îți cunoști propria istorie și geografie a țării nu poți să te consideri un adevărat cetățean român d
#Consider ca artele au nevoie de cate o ora cel putin pe saptamana, in toti cei patru ani de gimnaziu deoarece contribuie la dezvoltarea personalitatii si inlatura stresul acumulat la celelalte discipline e
în timp ce un profesor de la oricare altă specializare, în afară de matematică, muncește doar la clasă, norma, și eventual,
ca si ed economica de la clasa a opta nu vor avea niciodata eficienta pedagogica. ele ar trebui inlocuite cu cate o ora de istorie e
#Consider ca e foarte important ca ariei curriculare"matematica si stiinte"sa i se atribuie in toti anii de gimnaziu,
la clasa a V-a, de câte două ore de istorie și de geografie, deoarece o oră nu era suficientă pentru parcurgerea conținuturilor din programă.
chimia si fizica din cl a V-a ar trebui sa fie disciplina Stiinte-impreuna cu biologi i
sau chiar mai multe ore de consiliere, au nevoie de ore de geografie, cel putin 2 pentru fiecare clasa,
Din păcate în vechiul plan-cadru disciplinelor geografie și istorie li s-au tăiat o oră
#Consider că eliminarea unei ore de română de la clasa a V-a nu este benefică elevului,
In primu rand, nu cred ca elevul de clasa a V-a este pregatit sa faca fata la un numar mare de materii noi-fizica+chimie-in conditiile in
care el face lucruri diferite-biologie, tehnologie, limba moderna doi. Nu cred ca elevul de clasa a V-a este pregatit intelectual sa studieze notiuni de fizica si chimie.
Clasa a V-a ar trebuie sa fie, oarecum, o clasa de tranzitie, de pregatire pentru alaturarea unor alte discipline.
Iar varianta a 3a propune doar o ora de limba moderna 2 la clasa a V-a. Este inadmisibil in conditiile in
Variaanta care propune chimie si fizica nu mi se pare doar nepotrivita, ci aberanta a
Produse Alimentare de origine animala si vegetala (la clasa av-a) si Modulele Economia familiei si Materiale si tehnologii (la clasa avi-a),
la varianta nr. 2 este prea devreme intordusa fizica si chimi i
#Consider că este foarte importantă alocarea celor 2 ore pe săptămână pentru studierea limbii moderne 2 d
#Consider ca este nevoie de mai multe ore de istorie si geografie in scoala a
#Consider ca inca de la varste mici educatia fizica trebuie sa aiba o pondere mai mare.
să se studieze cel puâin două ore de istorie pe săptămână la fiecare clasă de gimnaziu a
de aceea sunt necesare cel putin cate 2 ore de istorie la fiecare clasa de la gimnazi i
#Consider ca la cls. a V-a sunt necesare 2 ore de istorie si 2 ore de geografie intrucat elevii vin din ciclul primar cu un bagaj relativ minim de cunostinte,
#Consider ca limba moderna 1, ar trebui sa fie peste tot engleza, si avand in vedere, gradul de necesitate al acesteia pentru angajare, este necesar 3 ore pe saptamana (toate clasele).
In plus, limba latina trebuie sa dispara total, nu are absolut nici o utilizare efectiva. Mai degraba se introduce o ora de cultura generala,
Limba romana si matematica sunt mai mult decat suficiente, iar la clasele care au examene ar putea aparea o ora obligatorie de pregatire pentru acestea.
Si educatie fizica ar trebui sa aiba in fiecare an 2 ore e
#23 de ore la clasa a V-a mi se pare o idee rezonabilă Ä
Mai mult este foarte ciudat cum elevii claselor V-VIII au mai multe ore de chimie sau fizica decat de istorie,
geografie si deloc de latina (la clasa a VIII). Cred ca doua ore de istorie si doua de geografie pe saptamana ar fi absolut necesare.
Cred, totodata, ca este necesara mentinerea orei de latina la nivelul clasei al VIII-a. In sistemul german de invatamant latina este chiar obligatorie la bacalaureat pentru elevii
De asemenea, ar fi necesare cate 2 ore de Istorie si Geografie pentru fiecare an de studiu,
deoarece nu toti elevii pot urma cursurile unor liceede prestigiu si apoi avem nevoie si de specialisti in tehnologii pentru a putea relansa economia acestei tari i
#Consider ca o buna pregătire în ariile curriculare matematica, științe și tehnologii e importanta pentru elev u
#30 ore/sapt, de la a V-a la a VIII-a, cu 5ore/sapt la lb. rom si la mat t
In plus nu se justifica sporirea numarului de ore. la materii ca fizica si chimia.
iar chimia din clasa a VII-a. Nu exista o concordanta intre programa de matematica si cea de fizica a
#consider ca sunt necesare 2 ore de biologie la clasa a V
#-asigură-egalitatea de șanse la educație; contribuie la dezvoltarea ofertei curriculare proprii fiecărei unități de învățământ;
#Consider ca sunt prea multe ora de matematica in conditiile in care sunt prea putine locuri de munca
unde matematica este necesara. Scoala (asa cum este acum) nu asigura o pregatire pentru viata.
As fi propus ore in plus de matematica si Limba romana a
#Consider mai potrivită VARIANTA 2, cu unele mici modificări. Societatea actuală se împarte în ăuritoride lucruri
Iar aceste lucruri se învață la EDUCAȚIE TEHNOLOGICĂ, odată cu faptul că fiecare lucru din imediata lui apropiere este CREAT de către oameni. mai învață cât de importantă este colecterea diferențiată a deșeurilor și RECICLAREA acestora.
sau specializare în funcție de aptitudinile pe care și le descoperă pentru un anumit domeniu studiat la orele de Educație Tehnologică,
Iar chimie de la clasa a V-a e prea mult. TIC ar trebui introdus la clasa a II-a,
#A fost exclusa ora de limba latina. Este incorect t
#consider necesara obligativitatea educatiei pentru sanatat t
#Consider oprtuna cate 1 ora TIC la V-VII si 1 ora Ed Tehnologica la VII I
#Consider varianta unu mai buna intrucat elevii au informatica in trunchiul comun si respecta numarul de ore la fizica si chimie pentru clasele a VII a si a VIII a. Nu ar fi bine pentru elevi
de clasele a Va si a VI a sa studieze chimie, fiind destul de abstract pentru ei.
că limba și cultura română au o puternică legătură cu limba latină și civilizația romană. Din analiza contextului european reiese
La matematică, nevoia unei ore suplimentare este susținută de rezultatele elevilor de la examen. Fiind o disciplină dificilă cele mai multe țări europene îi acordă un număr destul de mare de ore.#
#limba latină se studiază în multe țări europene, inclusiv la nivel conversațional, #limba latină nu se studiază, în prezent, în ciclul inferior al liceului decât la clasele de uman,
eliminarea ei de la gimnaziu ar fi astfel discriminatorie și un atac la adresa dreptului de a ne cunoaște originea, de a ne forma o conștiință națională.#
Introducerea orelor de fizică și/sau chimie la clasele a V-a, respectiv, a VI-a (în cazul chimiei) nu este dublată de o prezentare a conținuturilor.
Tematica propusa>educatie pentru drepturile copilului, interculturalitate, etc, apartine disciplinei ISTORIE. Nu poate fi defalcat t
#Contine ore de fizica si chimie la clasele 5 si 6. Elevii sunt atrasi mai usor spre stiinta daca studiul celor doua discipline se face preponderent prin lucrari practice si experiment.
că erau necesare 5 ore de Limba română și se mai puteau reduce orele de matematică și revizuită mult programa astfel
Sunt sufocati cu cate 2 ore de fizica, de biologie, de chimie pe saptamana, cu niste programe extrem de incarcate
Orele de matematica si stiinte sunt un chin, sunt indopati cu cunostinte teoretice-nu se fac niciun fel de experimente,
#Copiii trebuie sa beneficieze de o educatie prin arte, trebuie incurajat"umanu"in educatia globala a tinerei generatii.
#A reduce orele de limba romana si a elimina Limba Latina nu echivaleaza cu o reforma reala.
limba modernă 2 scoasa la clasele a V-a și a VI-a, la educatie fizică 3 ore;
#Cred ca este in continuare nevoie de stiinte si de tehnologii, alaturi de alte arii, pentru formarea gandirii logice, stimularea creativitatii, spiritului de analiza si sinteza.
#Cred ca este mai echilibrata la orele din domeniul matematica si fizic c
#A scoate 1-2 ore de undeva si a le pune altundeva nu inseamna nici macar inceput de reforma in invatamant.
de unde vin, sa cunoasca elemente minime de cultura generala), decat sa studieze chimia din clasa a V-a. Pe langa faptul ca aceasta materie (la fel si fizica) este destul de greu de inteles de niste copii de 11 ani,
#Cred ca este necesara cresterea nr orelor de educatie fizica si TIC, precum si obligativitatea consilierii si orientarii scolar r
#Cred ca fizica si chimia trebuiau sa lipseasca de la clasele 5
#cred ca in afara intereselor europene ar trebui sa avem in vedere si interesele tarii,
Orele de arta plastica si muzicala ar trebui indepartate complet din programa obligatorie, la fel ca cele de religie.
arte plastice, arte muzicale, informatica, retorica, arta teatrala, educatie fizica suplimentara, limbi straine suplimentare, istoria religiilor, abilitati practice s. a
educatie tehnologica, economia bugetului, biologie cu caracter practic etc. In felul acesta, elevii vor beneficia de informatiile fundamentale si vor opta pentru cunoasterea anumitor domenii ce ii preocupa,
#cred ca materii ca religie, desen, muzica, ed. tehnologica trebuie inlocuite sau lasate ca optional,
#Cred ca nu trebuie taiate ore de romana, istorie, geografie ci trebuie sa dispara materiile fara importanta, gen Ed.
Tehnologica, Muzica, Ed. Plastic c
#Cred ca o combinatie intre variante ar fi optima. De exemplu, nu inteleg ce mai cauta educatia tehnologica, in conditiile in care este doar o disciplina teoretica!
de asemenea, educatia fizica trebuie sa fie macar 2 ore si la clasa a VIII-a,
Si ce cauta fizica si chimie de la clasa a V-a???Si asa mi se pare mai corecta o disciplina numita Stiinte cu capitole de fizica si chimie!
Chimia ar trebui sa fie o diciplina doar de liceu. Iar ora de consiliere, numita"dirigentie"chiar e inutila,
#Cred ca pentru limba si Literatura romana trebuie 5 ore pe saptamana, la fel si pentru matematica.
in clasa a VIII a cred ca ar trebui doar cate o ora de geografie si istorie pe saptamana.
Ar trebui introduse 2 ore pe saptamana la istorie si geografie in clasa A VII pentru a compensa
#Aberatia numita"Religie"TREBUIE sa dispara din scoli i
#Cred ca totalul de ore saptamanal este prea mare e
#Cred ca totusi studiul chimiei din clasa a V-a e cam mult! Cred ca notiuni simple de chimie pot fi incluse in programa de biologie/fizica si studiul chimiei ca disciplina de sine statatoare ar putea incepe in clasa a VI-a. In felul acesta elevii ar avea o ora/saptamana
mai putin la clasa a V-a, ceea ce ar usura copiilor trecerea la gimnaziu. l l
și de Consiliere Și Orientare. Introducerea orelor de fizică și chimie din clasa a V-a nu ar fi tocmai o prostie,
daca s-ar axa pe partea practică a acestor discipline și utilitatea lor în viața cotidiană, noțiunile noi
să nu mai trebuiască, de exemplu, la orele de fizică să lucrăm cu noțiuni de matematică pe
care elevii le învață după 2-3 luni, ș. a. m. d c
#Cred ca, spre exemplu, cele 2 ore de biolobie sunt esențiale pentru ca elevul să înțeleagă, grosso modo, această disciplină;
la fel cu fizica sau chimia. Disciplinele socio-umane propuse sunt suspendate deasupra tuturor, fără să fie în relație cu restul disciplinelor.
#Cresterea numarului de ore de educatie fizica, sport si sanatate reflecta importanta care trebuie acordata sanatatii si dezvoltarii fizice armonioase a tinerei generati i
Reducerea cu 1 ora, la nivelul clasei a V-a, la disciplina"Limba Și Literatura Română"nu inseamna nimic.
#cu 5 ore de matematica in trunchiul comu u
#Absenta limbii latine din cele trei variante propuse ma revolta asta in comparatie cu obstinatia cu care este pastrata educatia tehnologica,
să beneficieze de căte două ore de istorie săptamănal (fiecare clasa) la fel ca si clasa a V-A;
#Cu exceptia orei de Fizica din clasa a V-a si orei de Chimie din clasa a V-a si a VI-a a
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011