#Cu exceptia''Consiliere Și Orientare' 'nimic nou. Aceeasi Marie dar cu alta palarie i
#cu exceptia faptului ca s-au scos orele de consiliere la clasele V-VI VII cu exceptia faptului ca s-a introdus fizica-chimia la clasele ava si a VIA (fizica sa ramana 2 ore la a VIA
#Cu exceptia scoaterii unei ore de limba si literatura romana la clasa a V-a a
#Cu exceptie materiilor de fizica si chimie cred ca varienta 2 este cea mai buna.
#Cu fizica si chimia incepand din clasa a 5-a, pentru coerenta si coordonare cu biologi i
#Cu mai putine ore de Fizică, Chimie și Biologie. Religia este o materie fara folos și
care predau Matematica (de ex. transformari i
#Cu mentiunea ca doresc pastrarea orei de consiliere si orientare la clasele V-VI I
#Cu mentiunea ca la aria tehnologii ar fi de preferat educatie tehnologica la nivelul claselor V-VI, respectiv TIC la nivelul claselor VII-VII I
iar variantele propuse sunt sufocate de un numar mare de ore de matematica, fizica, chimie.
#Cu mențiunea că numărul de ore din aria curriculară Matematică și științe este mare. În ciclul gimnazial elevul dobândește competențe de cultură general,
#cu mentiunea ca orele de chimie si fizica de la clasa a v sa fie de stiinte e
De exemplu, fara chimie la clasa a V-a si obligatorie ora de Consiliere e
#Cu mici amendamente, varianta 2 pare să corespundă cel mai bine profilului educațional al absolvenților de clasa a 8-a a
#Aceasta asigura continuitatea stiintelor naturii din ciclul primar cu stiintele naturii (chimie, fizica) introduse in aceasta varianta din clasa a V. Deasemenea are in TC cate 1 ora de TIC,
ceea ce pregateste elevii pentru o societte informatica bazata pe cunoasterea stiintelor r
#Cu mici modificari. Precizez strict partea de discipline pe care o cunosc. Chimia nu poate fi predata la clasa a V-a. In schimb disciplina Fizica poate fi predata o ora la clasa a V-a urmand ca din clasa a VI-a sa fie introdusa si Chimia (fiind necesare cateva cunostinte de Fizica.
Va propun o varinata prin care s-ar putea lega logic orele acestor doua discipline.
Chimie: clasa a V-a (nu poate fi introdusa din cauza necesitatii unor cunostinte de Fizica
dar si Matematica prealabile), clasa a VI-a (1 ora), clasa a VII-a (2 ore),
#cu noutatile din noul pl cadru sa va stergeyi voi la cur, nu sa fc experimente pe copii nostri, de ce nu fc fizica si chimia si mate din cresa, nesimtiti
#Cu observatia ca din toate cele trei variante a disparut unica ora de limba latina de la clasa a VIII-a,
dar si pentru cei care ar urma linia stiintifica (medicina, biologie), unde latina este inca importanta a
#Cu observatia ca la disciplina istorie, la clasele a VI-a si a VII-a strebuie pastrata optiunea de 1-2 ore la disciplina istorie e
#Cu observația ca limba latina să rămână în curriculum, iar religia să fie scoasă. Nu se regăsește educația pentru sănătate t
#Cu precizarea ca la istorie-geografie numarul de ore ar tb. mari i
#cu propunerea unui numar de doua ore de istorie si la clasele a VI-a si a VII
#Cu specificarea faptului ca orele de TIC ar trebuii sustinute in clasele VII-VIII si nu V-V V
#Cu specificația ca vreau mai multe ore (5) de matematica precum ai de romana n
Cum ar fi ca la capitolul IV, de Arte, in cls a V-a nu se face Educatie plastica,
chimie vorbim degeaba a
#Cultivarea creativitatii trebuie sa fie axata atat pe dezvoltarea aptitudinilor de cunoastere cat si pe cele de creatie e
#Cultura Civica are continuitate si la gimnazi i
#cultura generala este insuficient sustinuta. este perioada in care copilul pune bazele unei pregatiri generale. multi dintre ei, din pacate,
Cum sa introduceti fizica si chimia în clasa a V-a? Voi, cei ce concepeti aceste planuri cadru aveti habar care e capacitatea de efort a unui copil de 11 ani?
#Cunoasterea elementelor de geografie, istorie, de educatie cetateneasca definesc originea, realitatea, portretul spiritual al poporului roman n
un plus pentru aria Arte si Consiliere si un minus pentru Limba si comunicare (nr. mic de ore e
sa scoatem definitiv limba latina si sa reducem numarul orelor de istorie. Vor rezulta indivizi care nu vor avea minimum de cultura generala a
#Daca in propria tara nu se fac suficiente ore de limba romana si istorie a romanilor inseamna ca vrem se ne desfiintam ca natie!
precum fizica si chimia de la clasa a V-a; pentru a doua limba moderna numarul de ore este corect,
#Aceasta varianta ofera posibilitatea ca si elevilor din cl. a V-a si a VI-a sa studieze stiintele (fizica si chimia.
#Daca tot se introduc ore de ed. fizica si limbi straine, ar trebui sa scimbati si tezele la clasa a VIII a,
in loc de istorie si geografie sa dea la alegere sport sau franceza, engleza,,,Nu u
fizica, chimie, educatie tehnologica si TIC. Cu toate ca educatia nonformala si informala nu limiteaza accesul elevilor la,,
#Aceasta varianta pare din punctul meu de vedere cea mai buna deoarece sa introduci notiuni de fizica la clasa a v-a este prea devreme,
apoi doua ore de geografie la clasa a V-a este ideal deoarece elevii se familiarizeaza cu notiuni de geografie fizica aplicata iar in privinta limbilor straine la clasa a V-a este suficient o ora pentru a doua limba straina a
#Dar numarul de ore pe saptamina va fi foarte mare pentru elevii apartinind minoritatilor nationale,
#Dar, totusi nu sunt de acord cu scaderea nr de ore de biologie, clasa a V-a, de la 1-2 la 1 1
#De ce ati scos limba latina? Si educatia civica de ce nu putea include toata maruntisurile (drepturile copilului, etc.?
#DE CE ESTE NECESAR UN NUMĂR MAI MARE DE ORE DE GEOGRAFIE ÎN NOILE PLANURI-CADRU La formarea celor opt competențe heie cerute de LEN nr. 1/2011 geografia poate aduce un aport substanțial.
Și competențele de bază în științe și tehnologii se pot dezvolta și prin contribuția geografiei.
Multe elemente din matematică se utilizează în geografie pentru studierea mediului terestru. Un exemplu în acest sens este și prezentarea realității geografice pe suport cartografic și grafic.
să realizeze corelații interdisciplinare (geologie, matematică, fizică, chimie, sociologie, informatică, etc.),dar și conexiunile dintre disciplinele care compun știința geografiei (geografia fizică, geografia umană, geografia regională, etc..
dar și de profesori de geografie competenți (resursa umană
#De ce geografia nu revine la 2 ore la fiecare clasa de gimnaziu, este o diaciplina neglijabila a
Pentru mai multe ore de biologie? Trebuie sa inveti sa iubesti limba, natia din care esti pt ca apoi sa poti invata"sanatos"alte lucruri-si biologia, si fizica.
Copilul abia acum se formeaza, ca roman. Fizica este o disciplina grea pentru elevii cls v, vi.
#De urgenta puneti sa se includa in planurile cadru rolul si importanta disciplinei istorie si Istoria Roamnilor prin alocarea a 2 ore la fiecare nivel de gimnaziu.
#deoarece a fost scoasă disciplina mea preferată LIMBA LATINĂ, și nu mi se pare un lucru de neluat in seamă. sunt profesor de 17 ani și am predat această disciplină cu drag,
#Deoarece a scăzut numărul de ore de limba română la clasa a V-a și a dispărut limba latină de la clasa a VIII-a a
#Deoarece chimia și fizica are un rol important în viață sub toate aspectele începând de la alimente, medicamante, detergenții,
si ora de fizica de la clasa a V-a deoarece primul capitol din fizica incepe cu transformari geometrice
care se predau la matematica in clasa a V-a a
#Deoarece elevul poate acumula cunoștințe din toate disciplinele importante necesare societății
#Deoarece este mai apropiata de planul cadru actua a
#Deoarece este mai potrivită specificului unității școlare l
#deoarece la biologie dispare plaja orara si nu este introdus cursul de prim ajutor asa cum s-a spus pe taoate canalele de stir r
#ACEASTA VARIANTA VIZEAZA CONTINUAREA DOBANDIRII COMPETENTELOR ACUMULATE IN CLASELE ANTERIOARE. INTRODUCINDU-SE DISCIPLINA TIC OBLIGATORIE TOTI ELEVII CICLULUI GIMNAZIAL AU POSIBILITATEA SA ISI DEZVOLTE COMPETENTELE DE UTILIZARE A COMPUTERULU U
#Deoarece la clasa a V a chiar era nevoie la disciplinele socio-umane la 2 ore în special la geografie
și istorie, fiind baza noțiunilor care vor fi aprofundate ulterior pe parcursul anilor de studiu.
#Deoarece la disciplina istorie, la clasa a V-a sunt alocate 2 ore, asa cum ar trebui si la clasa a VI-a daca programa ramane la fel de incarcata a
#deoarece predau limba franceza ca limba moderna 2, consider ca este necesar ca din clasa a 5-a elevii sa aiba minimum 2 ore de limba moderna 2, cu
care intra in contact doar pe clasa a 5
#deoarece reducerile importante sunt la materii ca: Biologie, Istorie, Geografie, Ed. Tehnologica, materii la care sa nu uitam ca s-au mai facut reduceri de ore,
iar alte materii nu au fost afectate de aceste reduceri, aceasta situatie este discriminatorie fata de imaginea de ansamblu a structurii planului cadru
care ai place matematica si fizica nu ai place sa faca 3 ore de sport lui ai place sa faca 3 ore de TIC, oun elev
arte vrea 5 ore dar acestea sa se faca la scolile de profil). Eu ca parinte vad ca planul cadru sa fie cu un nr. minim de ore
#Deoarece sunt cate 2 ore de geografie la cls. V si a VII I
#Aceeasi Marie...in mare parte, mai nimic nou. Schimbari minuscule. Numar la fel de mare de ore pe saptamana per elev.
Multe materii inutile (ed. tehnologica, religie, muzica, desen. La fel de multe ore de matematica. Tipic romanesc!
Nici nu ne asteptam la vreo schimbare
#Deoarece sunt profesor de Educatie tehnologica, consider ca actualul plan-cadru (1-2 ore la fiecare clasa de gimnaziu),
Din punctul meu de vedere, disciplinei Istorie ii sunt alocate foarte putine ore. Pentru a putea crea o identitate nationala,
avem nevoie de cel putin 2 ore de istorie la fiecare clasa din ciclul gimnazial.
Comparativ cu tarile vecine sau cu cele vestice, factorii de decizie din Romania sunt total dezinteresati de studierea istorie in scoala.
Matematica si limba romana ar trebui sa aiba in opinia mea cate 5 ore in trunchiul comun la clasele a V-a si a VI-a...Daca se vrea cu adevarat o reforma atunci in primul rand trebuie refacute
#Desi consider oportuna introducerea din clasa V-a a disciplinelor de fizica si chimie in gimnaziu,
Lipsește cu desăvârșire limba latină și atunci se impune existența unui opțional care să aducă în fața elevilor elemente de cultură și civlizație antică
nu am vazut nici o propunere cu ore mai putine de matematica, de exemplu
#Desi niciuna dintre variante nu este buna, in ce priveste limbile straine, in special limba 2, pare accesptabila varianta 1.
Apoi este o crima sa se scoata limba latina de la cl. aviiia, intr-o tara de origine latina si in conditiile in
nici această variantă deoarece prevede prea putine ore de istorie pe săptămână la clasele a VI-a și a VII-a,
dar nu are ora de consiliere și orientare la clasele V-VII, ceea ce mă duce la optarea pentru varianta 3 u
mă așteptam să găsesc în planul cadru științe în loc de fizică, chimie și biologie. Elevii ar fi avut ocazia
Nu inteleg de ce este mult mai important matematica decat celelalte discipline e
#Din experiența de părinte am învățat că este bine ca un copil să aibă puține ore într-o zi.
#Din experiența mea de 15 ani la catedră, consider că la disciplina Biologie, la clasa a V-a,
#Din fiecare variantă lipsește limba latină, singura disciplină din gimnaziu care ne ajută să conștientizăm originea latină a poporului nostru l
Apoi inlocuirea disciplinei cultura civica cu educatie pentru drepturile copilului. Intelegem ca si copilul are drepturi, dar nu ar trebui ca disciplina sa se numeasca educatie pentru drepturile profesorului.
Scoaterea unei ore de geografie si de istorie de la clasele VI-VII nu este binevenita.
Si-apoi nu ne dorim o generatie de analfabeti care sa nu cunoasca notiunile elementare de geografie.
de latina de istorie dar si de arte. Intelectul si phisicul unui copil se modeleaza si cu ajutorul artelor.
#Din pacate, disciplinei educatie fizica ii sunt acordate putine ore raportat la studiile si cercetarile ce preconizeaza un numar din ce in ce mai mare de copii supraponderali si obezi.
#Din perspectiva unui profesor de geografie, această variantă poate dezvolta, în cazul elevilor de clasa a V-a, un bagaj de cunoștințe suficient de bogat în vederea înțelegerii fenomenelor și proceselor
#din punct de vedere al profesorului de fizica-chimie, consider ca cea de a doua varianta ar fi cea mai benefica catedrei.
Daca programa atuala la chimie, ar fi impartita egal pe cei 4 ani, asemenea si la fizica atunci varianta doi ar fi ideala si pentru copii si pentru elevi i
#Din punctul de vedere al profesorului de istorie si geografie, o ora pe saptamana alocata acestor discipline ar fi ff putin.
Programa este complexa si mai ales la clasa a V-a, nu s-ar pune problema de mai putin de 2 ore pe saptamana.
as mai taia cate o ora de matematica
#Din punctul meu de vedere consider că Varianta 1 este cea mai potivită t
#Din punctul meu de vedere corespunde cel mai bine nevoilor elevilor, exista o disributie echitabila a orelor atat pentru discipline reale,
care să predea fizică, chimie și biologie (o singură disciplină-științe) cu câte 2-3 ore pe săptămână, clasele V-VIII.
ce se dorește cu orele de Consiliere Și Orientare pentru care ar trebui formate cadrele didactice
#Din punctul meu de vedere, ca profesor de istorie, singura varianta care vine cat de cat in intampinarea doleantelor mele,
unde sustineam ca sunt necesare cel putin 3 ore pe saptamana la fiecare an de studiu pentru istorie si geografie,
nu poate fi acceptata decat Varianta 3 3
#din punctul meu de vedere, cred ca varianta 2 este mai echilibrata, dar cu 2 mentiuni foarte importante, zic eu:
De mai bine de 20 de ani programa de fizica ibclude notiuni de matematica necunoscute elevilor.
#Din punctul meu de vedere, nu este in regula ca orele de istorie si geografie, materii care iti ofera cultura generala,
In al doilea rand, constat ca nu se propune nicio schimbare la nivelul disciplinei Religie, al carei statut a fost intens discutat in spatiul public.
limba latina la clasa a 8 a a
#Din toate cele trei variante lipseste Limba Latina. Daca ar fi introdusa in varianta 3, ar fi cea mai potrivita varianta a
#Din trei gramajoare, care pute mai putin n
#Dincolo de orientarea școlară și profesională un om nu poate trăi în zilele noastre fără fizică și chimie.
În gimnaziu se pun bazele utilizării normale a instrumentelor și substanțelor. Ținând seama că majoritatea profesiilor necesită aplicarea noțiunilor de fizică
și chimie, consider că aceste două discipline (și tehnologia) sunt vitale revigorării economiei românești r
#dintre cele 3 variante as fi mai aproape de varianta 3 pentru ca pastreaza Ed. Muzicala&Plastica, foarte importante!
religia este in continuare nelipsita desi au fost suficiente dezbateri cu privire la continutul manualelor si la modul de abordare al unora dintre profesorii de religie.
Orele de religie ar trebui sa aiba o structura laica si sa se adreseze tuturor cultelor religioase in acelasi timp,
Fizica in detrimentul TIC si Ed. tehnologica. Manualele pentru Disciplinele socio-umane ar trebui mult revizuite si profesorii"up-grad-ati".
sa faca teme la romana 3 ore pe zi si la matematica inca 2-3-4 ore teme.
Nu au neviue de atat de multe ore de chimie, fizica, matematica...aceste discipline se pot aprofunda in liceu,
scolile vor spune romana si matematica (presiunea Examenului de Evaluare Nationala este foarte mare si in continua crestere de la an la an) si discipline pentru profesorii
#Disciplina istorie ar trebui sa aiba cate 2 ore/an de studiu u
#Disciplina Istorie primește o oră în plus la clasa a V-a, necesară pentru ca elevii să cunoască și
să înțeleagă mai bine rolul istoriei în societatea de azi. La clasele V-VI ar fi mai indicat
dar reducerea numărului orelor de limba și literatura română în condițiile în care sunt tot mai mulți elevi
#Disciplina Religie ar putea fi studiată doar în clasele V-V
#Disciplina T. I. C. e foarte importanta si consider ca trebuie studiata in toti cei 4 ani de gimnaziu,
#disciplinele au rămas aproximativ aceleasi, cu modificarea denumirii (Educație Civica), cu eliminarea Latinei la clasa a VIII-a (de acord),
chimie), oferind posibilitatea profesorilor să aibă mai multe ore ce pot fi alocate unor lucrări de laborator
regandirea continutului la multe materii in special istorie si tehnologica! reducerea nr de ore la lb romana nu o agreez sub nicio forma-comentariul pe acest subiect e amplu ptr a fi transpus in cateva randuri
#disciplinele limba romana si matematica in fiecare zi cate o ora, lipseste limba latina, in fiecare an de studiu ar trebui sa existe materiile:
muzica, desen, sport, TIC, ed tehnologica, fizica, chimie iar optionalele sa se stabileasca in functie de cerintele elevilor nu dupa norma didactic c
#Disciplinele socio-umane sa aiba un caracter obligatoriu, nu statutul de optional si sa fie predate de profesorii de istorie cu competentele necesar r
#Disciplinelor de istorie si geografie trebuie sa li se aloce un numar mai mare de ore daca se are in vedere importanta lor pentru cultura generala si pregatirea intelectuala a elevilo o
ora de lb. latina cl. 8, apar diversificate pe ani disciplinele socio-umane (fb), creste la cl. a8a cu0. 5 planul cadru la arte sicu 1 ora
la ed. fizica, se introduce tic, exista la dispozitia scolii si 1-2 ore de cds.
#Dispunerea mai echilibrată a disciplinelor în funcție de particularitățile de vârstă ale elevilor (ex. aria curriculară Matematică și științele naturii È
#doar 2 ore de engleza (nu toti parintii au bani pentru pregatiri) prea multe ore de fizica si eventual chimie (nu pregatesc pentru viata elevii, nu ajuta la formatea culturii (sunt cateva legi
Cate o ora in clasa a VII si a VIII sunt duficiente si fara probleme (s-a facut vreo statistica sa se afle cati copii inteleg si stiu sa faca probleme de fizica
si chimie) In schimb as pune cate doua ore la geografia lumii clasa a VI si a VII
#Doresc eliminarea religiei din trunchiul comun si mai multe ore de educatie fizica, mai ales la clasele de gimnaziu u
#Două ore de istorie la toate clasele, singura variantă acceptabilăl l
#Două ore de istorie la toate clasele, singura variantă acceptabilăl l
#DPDV al Educatiei tehnologice aceasta varianta v-a ajuta copiii in utilizarea responsabila a tehnologiei i
#După analiza celor 3 variante de plan cadru, cel mai adecvat pentru un reform al educației consider Varianta 2,
Totodată Varianta 2 integrează în Aria curriculară Om Și Societate acele discipline socio-umane, care în viața cotidiană de multe ori lipsesc din educația elevilor.
nu suntem de acord cu reducerea numărului de ore la limba și literatura română pentru clasa a V-a, modificare
#E bine ca s-a introdus o ora de fizica la clasa a V-a;
Totusi nu ar trebui renuntat la ora de fizica de la clasa a VI-a. Stiintele sunt foarte importante in contextul actual,
cand nimic nu exista fara fizica, tehnica si tehnologie e
#E cam așa cum se întâmplă la alegeri: alegem varianta cea mai puțin rea i
#e cea mai buna si mai compolex x
#After-school cu profesorii scolii. Ei cunosc cel mai bine copii si trebuie sa stea cu ei pana la sfarsitul programului nostru u
#E foarte bine ca s-a introdus cate o ora pt. disciplinele socio-umane si 2 ore pt istorie si geografie la cls. a 5 a cand se deprind notiunile de baza ale acestor discipline.
#E mai echilibrată si corespunde nevoilor de dezv fizică si psihica ale elevilor l
#E mai echitabila in ceea ce priveste aria Om si societate e
#After-school cu profesorii scolii. Ei cunosc cel mai bine copii si trebuie sa stea cu ei pana la sfarsitul programului nostru u
#E nevoie de mai multe ore de geografie pe saptaman n
#ECDL ROMANIA, operatorul exclusiv al licenței ECDL pentru România, are drept misiune îmbunătățirea nivelului de cunoștințe de bază despre Tehnologia Informației (IT),
Invatarea noilor tehnologii este prioritara intr-o societate in continua schimbare, iar dobandirea competentelor IT de catre tineri este o conditie obligatorie pentru a fi capabili sa faca fata cerintelor tot mai ridicate in competitia de pe piata muncii m
#ed. fizică să rămână o oră pe săptămână la clasa a VIII-a
#Ed. muzicala si ed. plastica ar trebui sa faca parte dintr-un curriculum specializat, nu din TC C
biologie, farmacie, medicină. Caracterul latin al limbii române este ușor înțeles prin studiul limbii latine.
Ora de consiliere și orientare este necesară pentru educarea elevilor și pregătirea lor pentru viață, deci trebuie menținută în forma prezentă;
limba latină la nivelul clasei a VIII-a este necesară pentru că și la alte discipline (biologie, medicină,
reținerea și înțelegerea caracterului latin al limbii române este facilitată de limba latină. De asemenea, reducere e
Ora de consiliere și orientare este necesară pentru educarea elevilor și pregătirea lor pentru viață, deci trebuie menținută în forma prezentă;
limba latină la nivelul clasei a VIII-a este necesară pentru că și la alte discipline (biologie, medicină,
reținerea și înțelegerea caracterului latin al limbii române este facilitată de limba latină. De asemenea, reducerea orelor la limbile străine nu este în avantajul elevilor
Menținerea orei de consiliere și orientare ajută elevul în autoformare, deoarece, dirigintele este considerat un al II-lea părinte.
VIII-a este necesară pentru familiarizarea lor cu terminologia limbii latine utilizată la Biologie, Medicină, Farmacie.
Menținerea orei de consiliere și orientare ajută elevul în autoformare, deoarece, dirigintele este considerat un al II-lea părinte.
VIII-a este necesară pentru familiarizarea lor cu terminologia limbii latine utilizată la Biologie, Medicină, Farmacie.
#Educatia fizica trebuie introdusa 5 ore/sap p
#Educația muzicală e necesară în fiecare an. De ce este religia la TC când ar putea fi la opțional?
Consider că la religie nu ar trebui să se pună note. E bine că elevul poate alege 1-2 opționale.
Educatia fizica este o disciplina importanta pentru dezvoltarea fizica si psihica a elevilor, dar ce facem in cazul in
#educatia tehnologica formeaza abilitati practice si vine in completarea cunostintelor de fizica, chimie si biologi i
care nu se face nimic, mai bine se facea o orade istorie in plus s
Matematica ar necesita 5 ore pe săptamâna, pentru a creea o baza suficientă, iar fizica și chimia să se studieze în clasele V și VI ca științe
#Educatia tehnologica nu trebuie scoasa de la clasele a V a si a VI a deoarece este printre putinele discipline din invatamant care formeaza competente de abordare a unor situatii practce din viata de zi cu zi i
#Alocarea a 2 ore/săptămână pentru disciplina geografie asigură formarea deprinderilor și însușirea temeinică și conștientă a cunoștințelor geografice de bază esențiale pentru formarea unei culturi geografice solide în rândul
#elaborarea planurilor cadru sa fie realizate de profesori din toate domeniile nu numai de catre o maloritate formata din profesori de chimie
care reperezinta mare parte din componenta I. S. E. Este chiar nevoie de chimie pentru elevii din clasele V si VI
#elevii din ciclul gimnazial trebuie sa aiba cel putin 3 ore pe nivel de studiu de educatie fizica si sport, tinand cont de cresterea si dezvoltarea lor psihomotrica armonioas s
#elevii fug de chimie si fizica si sa le introduci din clasa a 5-a
#Alocarea a doua ore de geografie pe saptamana la clasa av-a este foarte importanta pentru ca elevii vin in contact cu notiuni importante despre lumea in care traim, notiuni
#Elevii pot intra in contact cu notiuni de fizica si chimie din clasa a V-a iar manualele din clasele avii-a si aviii-a vor fi degrevate de foarte multe informații i
un elev care doreste sa devina profesor de matematica, atunci el va dori sa exerseze saptamanal 15 ore la matematica, 1-2 la fizica, 2 sport, 3 romana, 1-2 alte materii i
și tehnologiei în gimnaziu si promovează debutul timpuriu al unor discipline din domeniul științelor (fizică și chimie).
#Este cea care ar face posibila parcurgerea programei scolare pentru disciplina geografie in conditii decent t
deoarece consider ca fizica si chimia sunt obiecte destul de greu de inteles de elevi,
#Este cel mai complet avad mai multe ore de fizica si chimie incepand de la clasa a v-a si inclusiv de ed. tehnologica si TIC.
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011