Abilitare (49) | ![]() |
Atestat de abilitare (145) | ![]() |
Candidat (308) | ![]() |
Cercetare (94) | ![]() |
Cnatdcu (210) | ![]() |
Cncs (77) | ![]() |
Comisie (236) | ![]() |
Conducător de doctorat (38) | ![]() |
Conflict de interese (10) | ![]() |
Contestație (6) | ![]() |
Curriculumul vitae (14) | ![]() |
Deliberare (12) | ![]() |
Depunere (26) | ![]() |
Director de proiect (5) | ![]() |
Doctor (56) | ![]() |
Domeniu (69) | ![]() |
Dosar de abilitare (183) | ![]() |
Experții (34) | ![]() |
Instituții de învățământ (17) | ![]() |
Ministerul educatiei (202) | ![]() |
Publicatii (459) | ![]() |
Punctaj (193) | ![]() |
Raportul de verificare a îndeplinirii standardelor minimale (6) | ![]() |
Redactare (8) | ![]() |
Regulament de funcționare (11) | ![]() |
Teza de abilitare (407) | ![]() |
Teza de doctorat (11) | ![]() |
Titular (31) | ![]() |
Uefiscdi (16) | ![]() |
Procedura de acordare a atestatului de abilitare este stabilită de Ordinul ministrului educației cercetării tineretului și sportului nr. 5691/2011 privind aprobarea Regulamentului De Funcționare a Consiliului Național De Atestare A Titlurilor Diplomelor Și Certificatelor Universitare în vederea evaluării tezelor de abilitare și a modelului Cererii-tip pentru susținerea tezei de abilitare.
sau engleza. 4. Teza De Abilitare este un document public și este parte componentă a dosarului pe care candidatul îl intocmește, pe propria răspundere, pentru obținerea atestatului de abilitare
a gradelor profesionale de cercetare-dezvoltare și a atestatului de abilitare, pentru domeniile științifice aferente paneiurilor pe domenii fundamentale P1 Matematică și științe aie naturii, P2 Științe inginerești și P3 Științe biomedicale
a gradelor profesionale de cercetare-dezvoltare și a atestatului de abilitare, pentru domeniile științifice aferente panelului pe domenii fundamentale P4 Științe sociale din cadrul Consiliului Național De Atestare A Titlurilor Diplomelor Și Certificatelor Universitare, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr
a gradelor profesionale de cercetare-dezvoltare și a atestatului de abilitare, pentru domeniile științifice aferente panelului pe domenii fundamentale P5 Arte și științe umaniste din cadrul Consiliului Național De Atestare A Titlurilor Diplomelor Și Certificatelor Universitare, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea
2) Fac excepție prevederile referitoare la standardele minimale necesare pentru obținerea atestatului de abilitare. Art. 3. Direcția generală învățământ superior, Consiliul Național De Atestare A Titlurilor Diplomelor Și Certificatelor Universitare și instituțiile de învățământ superior vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
cu consultarea birourilor comisiilor de specialitate atestatului de abilitare și a calității de conducător de doctorat în ale CNATDCU și cu sprijinul tehnic al Unității Executive pentru conformitate cu prevederile Legii nr. 1/2011,
CAPITOLUL II Conținutul dosarului candidatului pentru acordarea atestatului de abilitare Art. 12. 1) Dosarul pentru acordarea atestatului de abilitare este întocmit de candidat și trebuie să includă:
curriculumul vitae al candidatului, în format tipărit și în format electronic; lista de lucrări ale candidatului, în format tipărit și în format electronic;
j) în cazul în care candidatul dorește, cerere pentru ca, în situația favorabilă de acordare a atestatului de abilitare,
Documentele în format tipărit din dosarul pentru acordarea atestatului de abilitare se depun la registratura MECTS, direct sau prin intermediul serviciilor poștale sau de curierat
PREȘEDINTELE CNATDCU propune ministrului educației cercetării tineretului și sportului acordarea atestatului de abilitare și a calității de conducător de doctorat, în termen de 5 zile lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut la alin.
4), ministrul educației cercetării tineretului și sportului aprobă prin ordin acordarea atestatului de abilitare și a calității de conducător de doctorat. Art. 43. 1) Pentru tezele de abilitare care au fost susținute și acceptate de comisia de abilitare o singură dată,
7) Dacă duplicatul unui atestat de abilitare a fost pierdut sau distrus complet în condiții de forță majoră (calamități naturale, incendii etc),
1) în cazul în care titularul constată greșeli în atestatul de abilitare/duplicat după o perioadă de timp de la primirea acestuia,
titularul se adresează în scris conducerii MECTS, în vederea eliberării unui nou atestat de abilitare/duplicat, în conformitate cu prevederile prezentului regulament, pe
Prezentul (atestat de abilitare/duplicat) înlocuiește (atestatul de abilitare/duplicatul) cu seria și nr precum și cu nr. de înregistrare (acordat de MECTS din registrul de eliberări) din (data),
ANEXA Nr. 2 CERERE-TIP pentru susținerea tezei de abilitare model Subsemnatul/Subsemnata [prenumele, numele] solicit prin prezenta acordarea atestatului de abilitare și declar
a gradelor profesionale de cercetare-dezvoltare și a atestatului de abilitare, pentru domeniile științifice aferente panelului pe domenii fundamentale P4 Științe sociale din cadrul Consiliului Național de Atestare a Titlurilor,
a gradelor profesionale de cercetare-dezvoltare și a atestatului de abilitare, pentru domeniile științifice aferente panelului pe domenii fundamentale P4 Științe sociale din cadrul Consiliului Național de Atestare a Titlurilor,
dezvoltare și a atestatului de abilitare, pentru domeniile științifice 3. în anexa nr. 2, la articolul 9,
și a atestatului de abilitare, pentru domeniile științifice aferente panelului pe domenii fundamentale P4 Științe sociale din cadrul Consiliului Național de Atestare a Titlurilor, Diplomelor șl Certificatelor Universitare 1. Științe
a gradelor profesionale de cercetare-dezvoltare și a atestatului de abilitare, pentru domeniile științifice aferente panelului pe domenii fundamentale P4 Științe sociale din cadrul Consiliului Național De Atestare A Titlurilor Diplomelor Și Certificatelor Universitare...
a gradelor profesionale de cercetare-dezvoltare și a atestatului de abilitare, pentru domeniile științifice aferente panelului pe domenii fundamentale P4 Științe sociale din cadrul Consiliului Național De Atestare A Titlurilor Diplomelor Și Certificatelor Universitare În baza prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 536/2011 privind organizarea și funcționarea Ministerului Educației Cercetării Tineretului Și Sportului,
a gradelor profesionale de cercetare-dezvoltare și a atestatului de abilitare, pentru domeniile științifice aferente panelului pe domenii fundamentale P4 Științe sociale din cadrul Consiliului Național De Atestare A Titlurilor Diplomelor Și Certificatelor Universitare, denumit în continuare CNATDCU,
care îndeplinesc standardele minimale necesare pentru obținerea atestatului de abilitare aprobate prin prezentul ordin, corespunzătoare domeniului. Art. 5. 1) În aplicarea prevederilor prezentului ordin se vor utiliza definițiile prevăzute în anexa nr. 2,
a gradelor profesionale de cercetare-dezvoltare și a atestatului de abilitare, pentru domeniile științifice aferente panelurilor pe domenii fundamentale P1 Matematică și științe ale naturii, P2 Științe inginerești și P3 Științe biomedicale din cadrul
a gradelor profesionale de cercetare-dezvoltare și a atestatului de abilitare, pentru domeniile științifice aferente panelului pe domenii fundamentale P4 Științe sociale din cadrul Consiliului Național De Atestare A Titlurilor Diplomelor Și Certificatelor Universitare 1. Științe juridice 1. 1
numește comisiile care evaluează tezele de abilitare și propune ministrului educației cercetării tineretului și sportului acordarea atestatului de abilitare și a calității de conducător de doctorat în conformitate cu prevederile Legii nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare,
care îndeplinesc standardele minimale necesare și obligatorii pentru conferirea atestatului de abilitare, adoptate prin ordinele ministrului educației cercetării tineretului și sportului nr. 4. 478/2011, nr. 4. 691/2011 și nr. 4. 692/2011.
CAPITOLUL II Conținutul dosarului candidatului pentru acordarea atestatului de abilitare Art. 12. 1) Dosarul pentru acordarea atestatului de abilitare este întocmit de candidat și trebuie să includă:
a) curriculumul vitae al candidatului, în format tipărit și în format electronic; b) lista de lucrări ale candidatului, în format tipărit și în format electronic;
j) în cazul în care candidatul dorește, cerere pentru ca, în situația favorabilă de acordare a atestatului de abilitare,
2) Documentele în format tipărit din dosarul pentru acordarea atestatului de abilitare se depun la registratura MECTS, direct sau prin intermediul serviciilor poștale sau de curierat
CAPITOLUL III Evaluarea dosarului candidatului în vederea obținerii atestatului de abilitare Art. 17. 1) MECTS verifică existența în dosar a documentelor prevăzute de prezentul regulament.
1) Secretariatul tehnic verifică îndeplinirea de către candidat a standardelor minimale necesare și obligatorii pentru admisibilitatea dosarului de abilitare în vederea eventualei conferiri a atestatului de abilitare,
CAPITOLUL IV Susținerea tezei de abilitare în vederea acordării atestatului de abilitare Art. 32. În Cazul în care comisia de abilitare decide prin vot admiterea cererii de susținere a tezei de abilitare,
PREȘEDINTELE CNATDCU propune ministrului educației cercetării tineretului și sportului acordarea atestatului de abilitare și a calității de conducător de doctorat, în termen de 5 zile lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut la alin.
4), ministrul educației cercetării tineretului și sportului aprobă prin ordin acordarea atestatului de abilitare și a calității de conducător de doctorat. Art. 43. 1) Pentru tezele de abilitare care au fost susținute și acceptate de comisia de abilitare o singură dată,
1) Decizia de acordare a atestatului de abilitare aprobată prin ordin al ministrului educației cercetării tineretului și sportului poate fi contestată în termen de 15 zile de la emiterea ordinului,
Persoanele care au dobândit atestatul de abilitare primesc titlul de doctor abilitat, prescurtat dr. habil..Art. 46.
Atestatul De Abilitare se acordă de către MECTS în baza ordinului prevăzut la art. 42. CAPITOLUL V Eliberarea atestatului de abilitare Art. 47.
1) Atestatul De Abilitare este un înscris oficial de stat, cu regim special. 2) Registrele de evidență a atestatelor de abilitare sunt, de asemenea, înscrisuri oficiale cu regim special.
3) Modelul de referință al atestatului de abilitare se aprobă prin ordin al ministrului educației cercetării tineretului și sportului. 4) Formularele atestatelor de abilitare, atestatele de abilitare completate,
duplicatele atestatelor de abilitare completate și registrele de evidență a atestatelor de abilitare se gestionează astfel încât să se realizeze protecția acestora în condiții de securitate deplină, cu termen permanent.
5) Păstrarea formularelor atestatelor de abilitare necompletate, a atestatelor de abilitare completate, dar neridicate de titulari, a celor anulate, a registrelor de evidență,
precum și a documentelor (împuterniciri, delegații, proceseverbbale privind primirea, predarea și eliberarea formularelor atestatelor de abilitare se realizează în condiții de securitate deplină.
6) Registrele de evidență a formularelor atestatelor de abilitare de primire, predare, eliberare se paginează, se parafează cu sigiliul MECTS și primesc numere de inventar.
Art. 48. 1) Completarea formularelor atestatelor de abilitare se efectuează în termen de 5 zile lucrătoare de la emiterea ordinului ministrului educației cercetării tineretului și sportului privind acordarea atestatului de abilitare.
2) Un atestat de abilitare dintr-un carnet cu matcă (cotor) și matca în cauză sunt completate identic,
matca rămânând în arhiva MECTS cu termen permanent. 3) Completarea unui atestat de abilitare se efectuează computerizat sau prin scriere de mână cu tuș ori cu cerneală de culoare neagră, citeț și fără ștersături, răzuiri, acoperiri cu pastă corectoare.
4) În atestatele de abilitare datele se scriu fără prescurtări, în conformitate cu terminologia oficială în vigoare.
5) Atestatul De Abilitare se completează cu datele din copia actului de identitate, furnizată de candidat în dosar.
Art. 49. 1) Atestatul De Abilitare se eliberează titularului de către MECTS. 2) La cererea scrisă a titularului, inclusă în dosar conform art. 12, atestatul de abilitare se poate transmite prin scrisoare recomandată la adresa indicată de titular.
3) Actele de studii completate și neridicate de titulari, pentru care titularul nu a solicitat transmiterea prin scrisoare recomandată,
se păstrează în arhiva MECTS cu termen permanent. Art. 50. 1) În Cazul pierderii, distrugerii complete sau deteriorării parțiale a unui atestat de abilitare se poate elibera un duplicat al acestuia,
dacă în arhiva MECTS se găsește matca (cotorul) actului respectiv. 2) Pentru eliberarea duplicatului unui atestat de abilitare, titularul adresează, în scris,
conducerii MECTS o cerere, însoțită de următoarele documente: declarație scrisă a titularului actului, autentificată la notariat, în care sunt cuprinse toate elementele necesare pentru identificare și împrejurările în
care atestatul a fost pierdut, distrus complet sau deteriorat parțial; o copie a actului de identitate;
dovada publicării în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, a pierderii atestatului de abilitare în cazul pierderii,
respectiv atestatul de abilitare deteriorat; dovada plății unei taxe de 50 de lei pentru eliberarea duplicatului. 3) Depunerea la MECTS a documentelor prevăzute la alin.
2) se poate efectua de către titularul atestatului de abilitare în cauză sau de către împuternicitul acestuia. 4) Pentru publicarea pierderii unui atestat de abilitare, titularul acestuia se adresează Regiei Autonome Monitorul Oficial,
anunțul urmând să cuprindă următoarele date: referirea la atestatul de abilitare; numele, inițiala/inițialele prenumelui/prenumelor tatălui (mamei), prenumele titularului;
seria și numărul atestatului respectiv; anul emiterii atestatului. 5) Atestatele De Abilitare deteriorate parțial se anulează și se păstrează în arhiva MECTS, în vederea casării.
6) Toate aprobările date pentru eliberarea de duplicate se păstrează în arhiva MECTS cu termen permanent.
Art. 51. 1) Duplicatul atestatului de abilitare se realizează pe un formular similar celui original, eliberat titularului,
sau prin scriere după modelul de referință al atestatului original dacă nu mai există formular similar celui original;
2) Completarea duplicatului unui atestat de abilitare se efectuează după procedura generală prevăzută pentru actele originale, cu următoarele înscrisuri suplimentare:
3) Eliberarea duplicatelor atestatelor de abilitare se efectuează în condițiile prevăzute pentru eliberarea actelor originale. 4) Duplicatele completate și neridicate se arhivează.
5) În registrul de evidență a atestatelor de abilitare și pe matca atestatului de abilitare original (când atestatul de abilitare s-a eliberat din carnet cu matcă) se înscriu seria și numărul duplicatului eliberat.
6) Duplicatul unui atestat de abilitare se eliberează, de regulă, o singură dată. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 755/27.
X. 2011 14 (7) Dacă duplicatul unui atestat de abilitare a fost pierdut sau distrus complet în condiții de forță majoră (calamități naturale, incendii etc.
1) În Cazul în care titularul constată greșeli în atestatul de abilitare/duplicat după o perioadă de timp de la primirea acestuia,
titularul se adresează în scris conducerii MECTS, în vederea eliberării unui nou atestat de abilitare/duplicat, în conformitate cu prevederile prezentului regulament, pe
atestat de abilitare/duplicat) înlocuiește...atestatul de abilitare/duplicatul) cu seria...și nr...precum și cu nr. de înregistrare...acordat de MECTS din registrul de eliberări) din...
data), deoarece acesta (aceasta) conținea greșeli de redactare. 2) Documentul greșit se anulează și se arhivează cu termen permanent.
numele] solicit prin prezenta acordarea atestatului de abilitare și declar că îmi asum răspunderea pentru veridicitatea informațiilor prezentate în dosarul de abilitare.
a gradelor profesionale de cercetare-dezvoltare și a atestatului de abilitare, pentru domeniile științifice aferente panelului pe domenii fundamentale P5 Arte și științe umaniste din cadrul Consiliului Național De Atestare A Titlurilor Diplomelor Și Certificatelor Universitare...
a gradelor profesionale de cercetare-dezvoltare și a atestatului de abilitare, pentru domeniile științifice aferente panelului pe domenii fundamentale P5 Arte și științe umaniste din cadrul Consiliului Național De Atestare A Titlurilor Diplomelor Și Certificatelor Universitare În baza prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 536/2011 privind organizarea
a gradelor profesionale de cercetare-dezvoltare și a atestatului de abilitare, pentru domeniile științifice aferente panelului pe domenii fundamentale P5 Arte și științe umaniste din cadrul Consiliului Național De Atestare A Titlurilor Diplomelor Și Certificatelor Universitare, denumit în continuare CNATDCU,
care îndeplinesc standardele minimale necesare pentru obținerea atestatului de abilitare aprobate prin prezentul ordin, corespunzătoare domeniului. Art. 5. În aplicarea prevederilor prezentului ordin se utilizează definițiile prevăzute în anexa nr. 2,
a gradelor profesionale de cercetare-dezvoltare și a atestatului de abilitare pentru domeniile științifice aferente panelurilor pe domenii fundamentale P1 Matematică și științe ale naturii, P2 Științe inginerești și P3 Științe biomedicale din cadrul
a gradelor profesionale de cercetare-dezvoltare și a atestatului de abilitare, pentru domeniile științifice aferente panelului pe domenii fundamentale P5 Arte și științe umaniste din cadrul Consiliului Național De Atestare A Titlurilor Diplomelor Și Certificatelor Universitare 1. Filologie 1. 1. Definiții și condiții n reprezintă numărul de autori
a gradelor profesionale de cercetaredezvooltar și a atestatului de abilitare, pentru domeniile științifice aferente panelului pe domenii fundamentale P4 Științe sociale din cadrul Consiliului Național De Atestare A Titlurilor Diplomelor Și Certificatelor Universitare:
numește comisiile care evaluează tezele de abilitare și propune ministrului educației cercetării tineretului și sportului acordarea atestatului de abilitare și a calității de conducător de doctorat în conformitate cu prevederile Legii nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare,
care îndeplinesc standardele minimale necesare și obligatorii pentru conferirea atestatului de abilitare, adoptate prin ordinele ministrului educației cercetării tineretului și sportului nr. 4. 478/2011, nr. 4. 691/2011 și nr. 4. 692
Conținutul dosarului candidatului pentru acordarea atestatului de abilitare Art. 12 (1) Dosarul pentru acordarea atestatului de abilitare este întocmit de candidat și trebuie să includă:
j) în cazul în care candidatul dorește, cerere pentru ca, în situația favorabilă de acordare a atestatului de abilitare,
2) Documentele în format tipărit din dosarul pentru acordarea atestatului de abilitare se depun la registratura MECTS, direct sau prin intermediul serviciilor poștale sau de curierat
Evaluarea dosarului candidatului în vederea obținerii atestatului de abilitare Art. 17 (1) MECTS verifică existența în dosar a documentelor prevăzute de prezentul regulament.
Art. 18 (1) Secretariatul tehnic verifică îndeplinirea de către candidat a standardelor minimale necesare și obligatorii pentru admisibilitatea dosarului de abilitare în vederea eventualei conferiri a atestatului de abilitare,
Susținerea tezei de abilitare în vederea acordării atestatului de abilitare Art. 32 În Cazul în care comisia de abilitare decide prin vot admiterea cererii de susținere a tezei de abilitare,
PREȘEDINTELE CNATDCU propune ministrului educației cercetării tineretului și sportului acordarea atestatului de abilitare și a calității de conducător de doctorat, în termen de 5 zile lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut la alin.
4), ministrul educației cercetării tineretului și sportului aprobă prin ordin acordarea atestatului de abilitare și a calității de conducător de doctorat. Art. 43 (1) Pentru tezele de abilitare care au fost susținute și acceptate de comisia de abilitare o singură dată,
Art. 44 (1) Decizia de acordare a atestatului de abilitare aprobată prin ordin al ministrului educației cercetării tineretului și sportului poate fi contestată în termen de 15 zile de la emiterea ordinului,
Art. 45 Persoanele care au dobândit atestatul de abilitare primesc titlul de"doctor abilitat, "prescurtat"dr. habil.".
Art. 46 Atestatul De Abilitare se acordă de către MECTS în baza ordinului prevăzut la art. 42. CAPITOLUL V:
Eliberarea atestatului de abilitare Art. 47 (1) Atestatul De Abilitare este un înscris oficial de stat, cu regim special.
2) Registrele de evidență a atestatelor de abilitare sunt, de asemenea, înscrisuri oficiale cu regim special. 3) Modelul de referință al atestatului de abilitare se aprobă prin ordin al ministrului educației cercetării tineretului și sportului.
4) Formularele atestatelor de abilitare, atestatele de abilitare completate, duplicatele atestatelor de abilitare completate și registrele de evidență a atestatelor de abilitare se gestionează astfel
încât să se realizeze protecția acestora în condiții de securitate deplină, cu termen permanent. 5) Păstrarea formularelor atestatelor de abilitare necompletate, a atestatelor de abilitare completate,
dar neridicate de titulari, a celor anulate, a registrelor de evidență, precum și a documentelor (împuterniciri, delegații,
procese-verbale) privind primirea, predarea și eliberarea formularelor atestatelor de abilitare se realizează în condiții de securitate deplină.
6) Registrele de evidență a formularelor atestatelor de abilitare-de primire, predare, eliberare-se paginează, se parafează cu sigiliul MECTS și primesc numere de inventar.
Art. 48 (1) Completarea formularelor atestatelor de abilitare se efectuează în termen de 5 zile lucrătoare de la emiterea ordinului ministrului educației cercetării tineretului și sportului privind acordarea atestatului de abilitare.
2) Un atestat de abilitare dintr-un carnet cu matcă (cotor) și matca în cauză sunt completate identic,
matca rămânând în arhiva MECTS cu termen permanent. 3) Completarea unui atestat de abilitare se efectuează computerizat sau prin scriere de mână cu tuș ori cu cerneală de culoare neagră, citeț și fără ștersături, răzuiri, acoperiri cu pastă corectoare.
4) În atestatele de abilitare datele se scriu fără prescurtări, în conformitate cu terminologia oficială în vigoare.
5) Atestatul De Abilitare se completează cu datele din copia actului de identitate, furnizată de candidat în dosar.
Art. 49 (1) Atestatul De Abilitare se eliberează titularului de către MECTS. 2) La cererea scrisă a titularului, inclusă în dosar conform art. 12, atestatul de abilitare se poate transmite prin scrisoare recomandată la adresa indicată de titular.
3) Actele de studii completate și neridicate de titulari, pentru care titularul nu a solicitat transmiterea prin scrisoare recomandată,
se păstrează în arhiva MECTS cu termen permanent. Art. 50 (1) În Cazul pierderii, distrugerii complete sau deteriorării parțiale a unui atestat de abilitare se poate elibera un duplicat al acestuia,
dacă în arhiva MECTS se găsește matca (cotorul) actului respectiv. 2) Pentru eliberarea duplicatului unui atestat de abilitare, titularul adresează, în scris,
conducerii MECTS o cerere, însoțită de următoarele documente: declarație scrisă a titularului actului, autentificată la notariat, în care sunt cuprinse toate elementele necesare pentru identificare și împrejurările în
dovada publicării în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, a pierderii atestatului de abilitare-în cazul pierderii,
respectiv atestatul de abilitare deteriorat; dovada plății unei taxe de 50 de lei pentru eliberarea duplicatului. 3) Depunerea la MECTS a documentelor prevăzute la alin.
2) se poate efectua de către titularul atestatului de abilitare în cauză sau de către împuternicitul acestuia. 4) Pentru publicarea pierderii unui atestat de abilitare, titularul acestuia se adresează Regiei Autonome"Monitorul Oficial,
"anunțul urmând să cuprindă următoarele date: referirea la atestatul de abilitare; numele, inițiala/inițialele prenumelui/prenumelor tatălui (mamei), prenumele titularului;
seria și numărul atestatului respectiv; anul emiterii atestatului. 5) Atestatele De Abilitare deteriorate parțial se anulează și se păstrează în arhiva MECTS, în vederea casării.
6) Toate aprobările date pentru eliberarea de duplicate se păstrează în arhiva MECTS cu termen permanent.
Art. 51 (1) Duplicatul atestatului de abilitare se realizează pe un formular similar celui original, eliberat titularului,
2) Completarea duplicatului unui atestat de abilitare se efectuează după procedura generală prevăzută pentru actele originale, cu următoarele înscrisuri suplimentare:
3) Eliberarea duplicatelor atestatelor de abilitare se efectuează în condițiile prevăzute pentru eliberarea actelor originale. 4) Duplicatele completate și neridicate se arhivează.
5) În registrul de evidență a atestatelor de abilitare și pe matca atestatului de abilitare original (când atestatul de abilitare s-a eliberat din carnet cu matcă) se înscriu seria și numărul duplicatului eliberat.
6) Duplicatul unui atestat de abilitare se eliberează, de regulă, o singură dată. 7) Dacă duplicatul unui atestat de abilitare a fost pierdut sau distrus complet în condiții de forță majoră (calamități naturale, incendii etc.
titularului i se poate elibera un alt duplicat, la cerere și pe baza aprobării acesteia de către conducerea MECTS,
Art. 52 (1) În Cazul în care titularul constată greșeli în atestatul de abilitare/duplicat după o perioadă de timp de la primirea acestuia,
titularul se adresează în scris conducerii MECTS, în vederea eliberării unui nou atestat de abilitare/duplicat, în conformitate cu prevederile prezentului regulament, pe
atestat de abilitare/duplicat) înlocuiește...atestatul de abilitare/duplicatul) cu seria...și nr...precum și cu nr. de înregistrare...acordat de MECTS din registrul de eliberări) din...
data), deoarece acesta (aceasta) conținea greșeli de redactare."(2) Documentul greșit se anulează și se arhivează cu termen permanent.
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011