Abilitare (49) | ![]() |
Atestat de abilitare (145) | ![]() |
Candidat (308) | ![]() |
Cercetare (94) | ![]() |
Cnatdcu (210) | ![]() |
Cncs (77) | ![]() |
Comisie (236) | ![]() |
Conducător de doctorat (38) | ![]() |
Conflict de interese (10) | ![]() |
Contestație (6) | ![]() |
Curriculumul vitae (14) | ![]() |
Deliberare (12) | ![]() |
Depunere (26) | ![]() |
Director de proiect (5) | ![]() |
Doctor (56) | ![]() |
Domeniu (69) | ![]() |
Dosar de abilitare (183) | ![]() |
Experții (34) | ![]() |
Instituții de învățământ (17) | ![]() |
Ministerul educatiei (202) | ![]() |
Publicatii (459) | ![]() |
Punctaj (193) | ![]() |
Raportul de verificare a îndeplinirii standardelor minimale (6) | ![]() |
Redactare (8) | ![]() |
Regulament de funcționare (11) | ![]() |
Teza de abilitare (407) | ![]() |
Teza de doctorat (11) | ![]() |
Titular (31) | ![]() |
Uefiscdi (16) | ![]() |
sau pe realizările profesionale făcute publice anterior depunerii dosarului de abilitare și ulterior obținerii titlului de doctor, făcând trimitere la respectivele publicații,
Dintre acestea, cele mai importante lucrări (maxim 10) vor fi incluse în dosarul de abilitare. Totodată, realizările personale sunt prezentate în contextul stadiului actual al cercetării științifice din domeniul tematic al specialității, pe plan internațional sau pe plan național pentru domeniile de cercetare cu specific național
iii) A treia secțiune prezintă referințe bibliografice asociate conținutului primelor două secțiuni. 2. Dosarul De Abilitare include și maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări ale candidatului,
sau engleza. 4. Teza De Abilitare este un document public și este parte componentă a dosarului pe care candidatul îl intocmește, pe propria răspundere, pentru obținerea atestatului de abilitare
ANEXA Nr. 1 REGULAMENT DE FUNCȚIONARE a Consiliului Național De Atestare A Titlurilor Diplomelor Și Certificatelor Universitare în vederea evaluării tezelor de abilitare CAPITOLUL I anterior depunerii dosarului de abilitare, făcând trimitere la Dispoziții generale respectivele publicații, brevete sau realizări,
indicată de acesta în dosarul de abilitare, în ordinea preferințelor candidatului. Instituția în cadrul căreia se susține o anumită teză de abilitare este prima instituție, în ordinea preferințelor candidatului,
CAPITOLUL II Conținutul dosarului candidatului pentru acordarea atestatului de abilitare Art. 12. 1) Dosarul pentru acordarea atestatului de abilitare este întocmit de candidat și trebuie să includă:
curriculumul vitae al candidatului, în format tipărit și în format electronic; lista de lucrări ale candidatului, în format tipărit și în format electronic;
declarația privind asumarea răspunderii pentru veridicitatea informațiilor prezentate în dosar; propunerea candidatului privitoare la comisia sau comisiile de specialitate care corespund subiectului tratat de teza de abilitare;
care trebuie să acopere cel puțin 50%din intervalul cuprins între 3 și 6 luni de la data de depunere a dosarului;
Documentele în format tipărit din dosarul pentru acordarea atestatului de abilitare se depun la registratura MECTS, direct sau prin intermediul serviciilor poștale sau de curierat
incluse în dosar, trebuie să corespundă domeniului sau domeniilor acoperite de comisia sau comisiile de specialitate propuse de candidat. în cazul în care documentele prevăzute la alin.
1) In vederea asigurării relevanței științifice la nivel internațional, teza de abilitare se redactează și se susține în limba engleză, cu excepția cazurilor în care subiectul tezei de în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea propunerii de respingere a dosarului,
In cazul respingerii dosarului potrivit alin. 2) lit. b), candidatul poate depune din nou dosarul de abilitare, după includerea în acesta a fișei sau fișelor de verificare a îndeplinirii standardelor minimale, corespunzătoare domeniului ori domeniilor decise de panel.
Art. 22. 1) Președintele panelului căruia i-a fost repartizat dosarul analizează raportul de verificare a îndeplinirii standardelor minimale. Pentru analiza raportului de verificare a îndeplinirii standardelor minimale,
președintele panelului poate consulta membri ai birourilor comisiilor de specialitate din cadrul panelului. în cazul în care în urma analizei se constată erori sau omisiuni în verificarea îndeplinirii standardelor minimale,
președintele panelului poate retrimite dosarul secretariatului tehnic, pentru o nouă verificare, o singură dată, în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea dosarului de către președintele panelujui. în cazul în
care secretariatul tehnic nu a putut verifica îndeplinirea sau neîndeplinirea unor elemente ale standardelor minimale,
președintele panelului căruia i-a fost repartizat dosarul stabilește motivat, în urma analizei raportului de verificare și a completării acestuia,
dacă standardele minimale sunt îndeplinite sau nu, în termen de 10 zile lucratoare de la primirea dosarului. în cazul în
Stabilirea componenței comisiei de abilitare se finalizează în maximum 20 de zile lucrătoare de la primirea dosarului de către președintele panelului. în cazul în
PREȘEDINTELE CNATDCU înaintează MECTS propunerea de respingere a dosarului de abilitare. 7n termen de 5 zi! e lucrătoare de la primirea propunerii de respingere a dosarului,
MECTS comunică acest lucru candidatului, împreună cu raportul de verificare a îndeplinirii standardelor minimale. în cazul respingerii dosarului ca urmare a neîndeplinirii standardelor minimale,
candidatul poate depune un nou dosar de abilitare numai după cel puțin un an de la data depunerii dosarului de abilitare inițial.
Art. 23. 1) Comisia De Abilitare este formată din 3 sau 5 persoane, specialiști în subiectul tratat de teza de abilitare,
1) Președintele panelului căruia i-a fost repartizat dosarul stabilește, pe baza propunerii candidatului, comisia sau comisiile de specialitate ale CNATDCU
experții evaluatori pot fi propuși de către mai multe comisii de specialitate din cadrul panelului căruia i-a fost repartizat dosarul
președintele panelului căruia i-a fost repartizat dosarul stabilește numărul de experți evaluatori care sunt propuși de către fiecare comisie de specialitate,
Președintele panelului căruia i-a fost repartizat dosarul îl transmite biroului comisiei sau birourilor comisiilor
Pentru fiecare candidat, birourile fiecărei comisii de specialitate căreia i s-a repartizat dosarul selectează experții repartizați respectivei comisii după următoarea procedură:
dosarul este transmis, în format electronic, tuturor membrilor biroului comisiei; oricare din membrii biroului comisiei și cel puțin acei membri indicați de președintele comisiei propun experți care
Consiliului General Al Cnatdcu și membrilor panelului pe domeniul fundamental căruia i-a fost repartizat dosarul, în termen de 3 zile lucrătoare de la susținerea tezei de abilitare. în cazul în
candidatul poate depune un nou dosar de abilitare numai după o perioadă de cel puțin un an de la data depunerii dosarului de abilitare inițial.
membrilor Consiliului General Al Cnatdcu și membrilor panelului pe domeniul fundamental căruia i s-a repartizat dosarul. Art. 41.
căruia i s-a repartizat dosarul analizează raportul comisiei de abilitare și eventualele sesizări primite, în termen de 17 zile lucrătoare de la primirea raportului comisiei de abilitare.
1), PREȘEDINTELE CNATDCU sau cel puțin o pătrime dintre membrii panelului pe domeniul fundamental căruia I s-a repartizat dosarul ori cel puțin o pătrime dintre membrii Consiliului General Al Cnatdcu pot solicita întrunirea Consiliului general pentru o analiză suplimentară șl decizia de aprobare a acceptării tezei de abilitare
că îmi asum răspunderea pentru veridicitatea informațiilor prezentate în dosarul de abilitare. Consider că comisia de specialitate care corespunde cel mai bine domeniului tezei de abilitare este comisia de [numele comisiei de specialitate a Consiliului Național De Atestare A Titlurilor Diplomelor Și Certificatelor Universitare (CNATDCU.[
Dacă anul în care se depune dosarul este a, ultimii 5 ani se consideră a fi anii calendaristici a-1 a-5, la
b) asigură paza secțiilor de votare și a dosarelor întocmite de birourile electorale ale secțiilor de votare pe timpul transportului acestora la biroul electoral de circumscripție, respectiv la Biroul Electoral Central,
Dacă anul în care se depune dosarul este a, ultimii 5 ani se consideră a fi anii calendaristici a-1,,
1). Art. 6. 1) Valorile factorului de impact relativ utilizate pentru verificarea îndeplinirii standardelor minimale se consideră a fi cele prevăzute în ultima ediție publicată de către UEFISCDI, disponibilă cu o lună înaintea depunerii dosarului
2) Valorile factorului de impact utilizate pentru verificarea îndeplinirii standardelor minimale se consideră a fi cele prevăzute în ultima ediție publicată de către Thomson Reuters, disponibilă cu o lună înaintea depunerii dosarului de evaluare.
Art. 3. 1) Dosarul pentru dobândirea automată a calității de conducător de doctorat include: a) cerere din partea candidatului către Ministerul Educației Cercetării Tineretului Și Sportului,
Art. 4. 1) Dosarul se depune de candidat la registratura MECTS. 2) În termen de 3 zile lucrătoare de la depunerea dosarului, Direcția generală învățământ superior, denumită în continuare DGIS,
verifică existența tuturor documentelor prevăzute la art. 3 și înștiințează candidatul în cazul în care constată
că dosarul nu este complet. 3) În Cazul în care se constată existența tuturor documentelor prevăzute la art. 3,
DGIS înaintează dosarul candidatului la Centrul Național de Recunoaștere și Echivalare a Diplomelor, denumit în continuare CNRED,
2). Art. 5. 1) CNRED emite și transmite către DGIS, împreună cu dosarul, propunerea de recunoaștere automată a calității de conducător de doctorat, în termen de 5 zile lucrătoare de la data înaintării de către DGIS a dosarului. 12
3) În cazurile în care există suspiciuni cu privire la existența unor documente false în dosar, MECTS,
Art. 6. 1) În termen de 10 zile lucrătoare de la primirea propunerii CNRED de recunoaștere automată a calității de conducător de doctorat și în urma analizei dosarului candidatului, DGIS înaintează spre aprobare ministrului educației cercetării tineretului și sportului ordinul
3. Certific includerea în dosar a următoarelor documente:?actul de identitate, în copie;?adeverință care certifică calitatea de conducător de doctorat emisă de autoritatea guvernamentală sau de instituția de învățământ superior/cercetare-dezvoltare din statul membru al Uniunii Europene, al Spațiului Economic European și Confederația Elvețiană,
că informațiile prezentate în această cerere și documentele incluse în dosar corespund realității. Data...Semnătura candidatului...
. L. din comuna Rebra, județul Bistrița-Năsăud, în Dosarul nr. 2. 582/112/2009 al Tribunalului Bistrița-Năsăud Secția comercială, de contencios administrativ și fiscal.
și lucrările dosarului, reține următoarele: Prin Încheierea din 24 martie 2010, pronunțată în Dosarul nr. 2. 582/112/2009, Tribunalul Bistrița-Năsăud Secția comercială, de contencios administrativ și fiscal a sesizat Curtea Constituțională cu excepția de neconstituționalitate a dispozițiilor
art. 1081 alin. 1 pct. 1 lit. b) din Codul de procedură civilă. Excepția a fost invocată de Societatea Comercială Genel Internațional S. R. L. din comuna Rebra, județul Bistrița-Năsăud,
într-un dosar având ca obiect soluționarea unei cereri de reexaminare formulate împotriva încheierii prin
Rebra, județul Bistrița-Năsăud, în Dosarul nr. 2. 582/112/2009 al Tribunalului Bistrița-Năsăud Secția comercială, de contencios administrativ și fiscal.
sau pe realizările profesionale făcute publice anterior depunerii dosarului de abilitare, făcând trimitere la respectivele publicații, brevete sau realizări,
indicată de acesta în dosarul de abilitare, în ordinea preferințelor candidatului. 3) Instituția în cadrul căreia se susține o anumită teză de abilitare este prima instituție, în ordinea preferințelor candidatului,
CAPITOLUL II Conținutul dosarului candidatului pentru acordarea atestatului de abilitare Art. 12. 1) Dosarul pentru acordarea atestatului de abilitare este întocmit de candidat și trebuie să includă:
a) curriculumul vitae al candidatului, în format tipărit și în format electronic; b) lista de lucrări ale candidatului, în format tipărit și în format electronic;
ii) declarația privind asumarea răspunderii pentru veridicitatea informațiilor prezentate în dosar;(iii) propunerea candidatului privitoare la comisia sau comisiile de specialitate care corespund subiectului tratat de teza de abilitare;
care trebuie să acopere cel puțin 50%din intervalul cuprins între 3 și 6 luni de la data de depunere a dosarului;(
2) Documentele în format tipărit din dosarul pentru acordarea atestatului de abilitare se depun la registratura MECTS, direct sau prin intermediul serviciilor poștale sau de curierat
4) Fișa sau fișele de verificare a îndeplinirii standardelor minimale, incluse în dosar, trebuie să corespundă domeniului
care sunt incluse în format electronic în dosar și care se pot regăsi și în celelalte categorii de lucrări prevăzute de prezentul articol;
1) lit. j), incluse în format tipărit în dosar, vor fi semnate de către candidat. CAPITOLUL III Evaluarea dosarului candidatului în vederea obținerii atestatului de abilitare Art. 17.
1) MECTS verifică existența în dosar a documentelor prevăzute de prezentul regulament. 2) În Cazul în care dosarul este complet,
compartimentul de specialitate al MECTS îl înaintează secretariatului tehnic, în termen de 3 zile lucrătoare de la depunerea acestuia.
3) În Cazul în care dosarul este incomplet, acesta este respins și MECTS informează candidatul, în termen de 3 zile lucrătoare de la depunerea sa.
Art. 18. 1) Secretariatul tehnic verifică îndeplinirea de către candidat a standardelor minimale necesare și obligatorii pentru admisibilitatea dosarului de abilitare în vederea eventualei conferiri a atestatului de abilitare,
prevăzute la art. 3. 2) Verificarea îndeplinirii standardelor minimale se face prin compararea informațiilor din fișa sau fișele de verificare a îndeplinirii standardelor minimale, completată de candidat, cu informațiile publice,
6) Secretariatul tehnic include raportul de verificare în dosarul candidatului. Art. 19. În termen de 5 zile lucrătoare de la primirea dosarului, secretariatul tehnic înaintează dosarul candidatului, în format electronic, președintelui panelului pe domeniul fundamental din
care face parte comisia de specialitate care corespunde cel mai bine domeniului de activitate al candidatului, conform propunerii candidatului.
În termen de 5 zile lucrătoare de la primirea dosarului, în cazul în care președintele panelului pe domeniul fundamental căruia i-a fost transmis dosarul consideră
îi transmite dosarul. Art. 21. 1) În Cazul în care președintele panelului căruia i-a fost repartizat dosarul constată
că subiectul tezei și rezultatele științifice sau realizările profesionale prezentate de aceasta nu se încadrează în domeniul sau domeniile pentru
sau fișele de verificare a îndeplinirii standardelor minimale, poate sesiza acest lucru panelului, în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea dosarului.
care dosarul este respins și panelul decide domeniul ori domeniile în care se încadrează teza.
4) În termen de 5 zile lucrătoare de la primirea propunerii, PREȘEDINTELE CNATDCU înaintează MECTS propunerea de respingere a dosarului de abilitare.
X. 2011 10 (5) În termen de 5 zile lucrătoare de la primirea propunerii de respingere a dosarului, MECTS comunică acest lucru candidatului,
6) În Cazul respingerii dosarului potrivit alin. 2) lit. b), candidatul poate depune din nou dosarul de abilitare, după includerea în acesta a fișei sau fișelor de verificare a îndeplinirii standardelor minimale, corespunzătoare domeniului ori domeniilor decise de panel.
Art. 22. 1) Președintele panelului căruia i-a fost repartizat dosarul analizează raportul de verificare a îndeplinirii standardelor minimale. 2) Pentru analiza raportului de verificare a îndeplinirii standardelor minimale, președintele panelului poate consulta membri ai birourilor comisiilor de specialitate din cadrul panelului.
3) În Cazul în care în urma analizei se constată erori sau omisiuni în verificarea îndeplinirii standardelor minimale,
președintele panelului poate retrimite dosarul secretariatului tehnic, pentru o nouă verificare, o singură dată, în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea dosarului de către președintele panelului.
4) În Cazul în care secretariatul tehnic nu a putut verifica îndeplinirea sau neîndeplinirea unor elemente ale standardelor minimale, președintele panelului
căruia i-a fost repartizat dosarul stabilește motivat, în urma analizei raportului de verificare și a completării acestuia,
dacă standardele minimale sunt îndeplinite sau nu, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea dosarului. 5) În Cazul în care standardele minimale sunt îndeplinite de candidat,
Stabilirea componenței comisiei de abilitare se finalizează în maximum 20 de zile lucrătoare de la primirea dosarului de către președintele panelului.
PREȘEDINTELE CNATDCU înaintează MECTS propunerea de respingere a dosarului de abilitare. 8) În termen de 5 zile lucrătoare de la primirea propunerii de respingere a dosarului, MECTS comunică acest lucru candidatului, împreună cu raportul de verificare a îndeplinirii standardelor minimale.
9) În Cazul respingerii dosarului ca urmare a neîndeplinirii standardelor minimale, candidatul poate depune un nou dosar de abilitare numai după cel puțin un an de la data depunerii dosarului de abilitare inițial.
Art. 23. 1) Comisia De Abilitare este formată din 3 sau 5 persoane, specialiști în subiectul tratat de teza de abilitare,
astfel încât să se îndeplinească cumulativ următoarele condiții: a) toate persoanele din cadrul comisiei de abilitare trebuie să dețină dreptul de a conduce doctorate, în România sau în una dintre țările Uniunii Europene ori dintre țările membre ale Organizației Pentru Cooperare Și Dezvoltare Economică;
1) Președintele panelului căruia i-a fost repartizat dosarul stabilește, pe baza propunerii candidatului, comisia sau comisiile de specialitate ale CNATDCU
experții evaluatori pot fi propuși de către mai multe comisii de specialitate din cadrul panelului căruia i-a fost repartizat dosarul sau și din cadrul altor paneluri.
președintele panelului căruia i-a fost repartizat dosarul stabilește numărul de experți evaluatori care sunt propuși de către fiecare comisie de specialitate,
4) Președintele panelului căruia i-a fost repartizat dosarul îl transmite biroului comisiei sau birourilor comisiilor
Pentru fiecare candidat, birourile fiecărei comisii de specialitate căreia i s-a repartizat dosarul selectează experții repartizați respectivei comisii după următoarea procedură:
a) dosarul este transmis, în format electronic, tuturor membrilor biroului comisiei; b) oricare din membrii biroului comisiei și cel puțin acei membri indicați de președintele comisiei propun experți care
teza de abilitare și lucrările selecționate de candidat și incluse în dosar; f) experții confirmați transmit acceptul lor pentru participarea în comisia de abilitare,
căruia i-a fost repartizat dosarul lista nominală a experților confirmați, iar președintele panelului emite decizia de numire a acestora în comisia de abilitare.
teza de abilitare și lucrările selecționate de candidat și incluse în dosar și decid prin rezoluție, în urma votului exprimat inclusiv prin mijloace electronice, pe baza acestor informații, admiterea cererii de susținere a tezei de abilitare sau, după caz, respingerea acesteia.
președintelui panelului căruia i-a fost repartizat dosarul, birourilor comisiilor de specialitate care au propus experții evaluatori, comisiilor de control stabilite de către Consiliul General Al Cnatdcu și organelor abilitate de control.
6) În Cazul respingerii tezei de abilitare, candidatul poate depune un nou dosar de abilitare numai după o perioadă de cel puțin un an de la data depunerii dosarului de abilitare inițial.
Consiliului General Al Cnatdcu și membrilor panelului pe domeniul fundamental căruia i-a fost repartizat dosarul, în termen de 3 zile lucrătoare de la susținerea tezei de abilitare.
3) În Cazul respingerii tezei de abilitare, candidatul poate depune un nou dosar de abilitare numai după o perioadă de cel puțin un an de la data depunerii dosarului de abilitare inițial.
căruia i s-a repartizat dosarul. Art. 41. 1) În Cazul în care comisia de abilitare a stabilit acceptarea tezei de abilitare, PREȘEDINTELE CNATDCU, membrii Consiliului General Al Cnatdcu și membrii panelului pe domeniul fundamental
căruia i s-a repartizat dosarul analizează raportul comisiei de abilitare și eventualele sesizări primite, în termen de 17 zile lucrătoare de la primirea raportului comisiei de abilitare.
1), PREȘEDINTELE CNATDCU sau cel puțin o pătrime dintre membrii panelului pe domeniul fundamental căruia i s-a repartizat dosarul ori cel puțin o pătrime dintre membrii Consiliului General Al Cnatdcu pot solicita întrunirea Consiliului general pentru o analiză suplimentară și decizia de aprobare a acceptării tezei de abilitare sau reluare
iar deciziile de respingere a dosarului de abilitare, de respingere a tezei de abilitare sau de reluare a susținerii tezei de abilitare pot fi contestate în termen de 15 zile de la comunicarea către candidat a deciziei de către compartimentul de specialitate al MECTS.
furnizată de candidat în dosar. Art. 49. 1) Atestatul De Abilitare se eliberează titularului de către MECTS. 2) La cererea scrisă a titularului, inclusă în dosar conform art. 12, atestatul de abilitare se poate transmite prin scrisoare recomandată la adresa indicată de titular.
3) Actele de studii completate și neridicate de titulari, pentru care titularul nu a solicitat transmiterea prin scrisoare recomandată,
că îmi asum răspunderea pentru veridicitatea informațiilor prezentate în dosarul de abilitare. Consider că comisia de specialitate care corespunde cel mai bine domeniului tezei de abilitare este comisia de [numele comisiei de specialitate a Consiliului Național De Atestare A Titlurilor Diplomelor Și Certificatelor Universitare (CNATDCU.[
Dacă anul în care se depune dosarul este a, ultimii 5 ani se consideră a fi anii calendaristici a-1,..
se utilizează informațiile din ultima ediție a clasificării, disponibilă cu o lună înaintea depunerii dosarului de evaluare.
sau pe realizările profesionale făcute publice anterior depunerii dosarului de abilitare, făcând trimitere la respectivele publicații, brevete sau realizări,
indicată de acesta în dosarul de abilitare, în ordinea preferințelor candidatului. 3) Instituția în cadrul căreia se susține o anumită teză de abilitare este prima instituție, în ordinea preferințelor candidatului,
Conținutul dosarului candidatului pentru acordarea atestatului de abilitare Art. 12 (1) Dosarul pentru acordarea atestatului de abilitare este întocmit de candidat și trebuie să includă:
ii) declarația privind asumarea răspunderii pentru veridicitatea informațiilor prezentate în dosar;(iii) propunerea candidatului privitoare la comisia sau comisiile de specialitate care corespund subiectului tratat de teza de abilitare;
care trebuie să acopere cel puțin 50%din intervalul cuprins între 3 și 6 luni de la data de depunere a dosarului;(
2) Documentele în format tipărit din dosarul pentru acordarea atestatului de abilitare se depun la registratura MECTS, direct sau prin intermediul serviciilor poștale sau de curierat
4) Fișa sau fișele de verificare a îndeplinirii standardelor minimale, incluse în dosar, trebuie să corespundă domeniului
care sunt incluse în format electronic în dosar și care se pot regăsi și în celelalte categorii de lucrări prevăzute de prezentul articol;
1) lit. j), incluse în format tipărit în dosar, vor fi semnate de către candidat. CAPITOLUL III:
Evaluarea dosarului candidatului în vederea obținerii atestatului de abilitare Art. 17 (1) MECTS verifică existența în dosar a documentelor prevăzute de prezentul regulament.
2) În Cazul în care dosarul este complet, compartimentul de specialitate al MECTS îl înaintează secretariatului tehnic, în termen de 3 zile lucrătoare de la depunerea acestuia.
3) În Cazul în care dosarul este incomplet, acesta este respins și MECTS informează candidatul, în termen de 3 zile lucrătoare de la depunerea sa.
Art. 18 (1) Secretariatul tehnic verifică îndeplinirea de către candidat a standardelor minimale necesare și obligatorii pentru admisibilitatea dosarului de abilitare în vederea eventualei conferiri a atestatului de abilitare,
6) Secretariatul tehnic include raportul de verificare în dosarul candidatului. Art. 19 În termen de 5 zile lucrătoare de la primirea dosarului, secretariatul tehnic înaintează dosarul candidatului, în format electronic, președintelui panelului pe domeniul fundamental din
care face parte comisia de specialitate care corespunde cel mai bine domeniului de activitate al candidatului, conform propunerii candidatului.
Art. 20 În termen de 5 zile lucrătoare de la primirea dosarului, în cazul în care președintele panelului pe domeniul fundamental căruia i-a fost transmis dosarul consideră
îi transmite dosarul. Art. 21 (1) În Cazul în care președintele panelului căruia i-a fost repartizat dosarul constată
că subiectul tezei și rezultatele științifice sau realizările profesionale prezentate de aceasta nu se încadrează în domeniul sau domeniile pentru
sau fișele de verificare a îndeplinirii standardelor minimale, poate sesiza acest lucru panelului, în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea dosarului.
care dosarul este respins și panelul decide domeniul ori domeniile în care se încadrează teza.
4) În termen de 5 zile lucrătoare de la primirea propunerii, PREȘEDINTELE CNATDCU înaintează MECTS propunerea de respingere a dosarului de abilitare.
5) În termen de 5 zile lucrătoare de la primirea propunerii de respingere a dosarului, MECTS comunică acest lucru candidatului,
6) În Cazul respingerii dosarului potrivit alin. 2) lit. b), candidatul poate depune din nou dosarul de abilitare, după includerea în acesta a fișei sau fișelor de verificare a îndeplinirii standardelor minimale, corespunzătoare domeniului ori domeniilor decise de panel.
Art. 22 (1) Președintele panelului căruia i-a fost repartizat dosarul analizează raportul de verificare a îndeplinirii standardelor minimale. 2) Pentru analiza raportului de verificare a îndeplinirii standardelor minimale, președintele panelului poate consulta membri ai birourilor comisiilor de specialitate din cadrul panelului.
3) În Cazul în care în urma analizei se constată erori sau omisiuni în verificarea îndeplinirii standardelor minimale,
președintele panelului poate retrimite dosarul secretariatului tehnic, pentru o nouă verificare, o singură dată, în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea dosarului de către președintele panelului.
4) În Cazul în care secretariatul tehnic nu a putut verifica îndeplinirea sau neîndeplinirea unor elemente ale standardelor minimale, președintele panelului
căruia i-a fost repartizat dosarul stabilește motivat, în urma analizei raportului de verificare și a completării acestuia,
dacă standardele minimale sunt îndeplinite sau nu, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea dosarului. 5) În Cazul în care standardele minimale sunt îndeplinite de candidat,
Stabilirea componenței comisiei de abilitare se finalizează în maximum 20 de zile lucrătoare de la primirea dosarului de către președintele panelului.
PREȘEDINTELE CNATDCU înaintează MECTS propunerea de respingere a dosarului de abilitare. 8) În termen de 5 zile lucrătoare de la primirea propunerii de respingere a dosarului, MECTS comunică acest lucru candidatului, împreună cu raportul de verificare a îndeplinirii standardelor minimale.
9) În Cazul respingerii dosarului ca urmare a neîndeplinirii standardelor minimale, candidatul poate depune un nou dosar de abilitare numai după cel puțin un an de la data depunerii dosarului de abilitare inițial.
Art. 23 (1) Comisia De Abilitare este formată din 3 sau 5 persoane, specialiști în subiectul tratat de teza de abilitare,
astfel încât să se îndeplinească cumulativ următoarele condiții: a) toate persoanele din cadrul comisiei de abilitare trebuie să dețină dreptul de a conduce doctorate, în România sau în una dintre țările Uniunii Europene ori dintre țările membre ale Organizației Pentru Cooperare Și Dezvoltare Economică;
Art. 25 (1) Președintele panelului căruia i-a fost repartizat dosarul stabilește, pe baza propunerii candidatului, comisia sau comisiile de specialitate ale CNATDCU
experții evaluatori pot fi propuși de către mai multe comisii de specialitate din cadrul panelului căruia i-a fost repartizat dosarul sau și din cadrul altor paneluri.
președintele panelului căruia i-a fost repartizat dosarul stabilește numărul de experți evaluatori care sunt propuși de către fiecare comisie de specialitate,
4) Președintele panelului căruia i-a fost repartizat dosarul îl transmite biroului comisiei sau birourilor comisiilor
Art. 26 Pentru fiecare candidat, birourile fiecărei comisii de specialitate căreia i s-a repartizat dosarul selectează experții repartizați respectivei comisii după următoarea procedură:
a) dosarul este transmis, în format electronic, tuturor membrilor biroului comisiei; b) oricare din membrii biroului comisiei și cel puțin acei membri indicați de președintele comisiei propun experți care
teza de abilitare și lucrările selecționate de candidat și incluse în dosar; f) experții confirmați transmit acceptul lor pentru participarea în comisia de abilitare,
căruia i-a fost repartizat dosarul lista nominală a experților confirmați, iar președintele panelului emite decizia de numire a acestora în comisia de abilitare.
teza de abilitare și lucrările selecționate de candidat și incluse în dosar și decid prin rezoluție, în urma votului exprimat inclusiv prin mijloace electronice, pe baza acestor informații, admiterea cererii de susținere a tezei de abilitare sau, după caz, respingerea acesteia.
președintelui panelului căruia i-a fost repartizat dosarul, birourilor comisiilor de specialitate care au propus experții evaluatori, comisiilor de control stabilite de către Consiliul General Al Cnatdcu și organelor abilitate de control.
6) În Cazul respingerii tezei de abilitare, candidatul poate depune un nou dosar de abilitare numai după o perioadă de cel puțin un an de la data depunerii dosarului de abilitare inițial.
Consiliului General Al Cnatdcu și membrilor panelului pe domeniul fundamental căruia i-a fost repartizat dosarul, în termen de 3 zile lucrătoare de la susținerea tezei de abilitare.
3) În Cazul respingerii tezei de abilitare, candidatul poate depune un nou dosar de abilitare numai după o perioadă de cel puțin un an de la data depunerii dosarului de abilitare inițial.
căruia i s-a repartizat dosarul. Art. 41 (1) În Cazul în care comisia de abilitare a stabilit acceptarea tezei de abilitare, PREȘEDINTELE CNATDCU, membrii Consiliului General Al Cnatdcu și membrii panelului pe domeniul fundamental
căruia i s-a repartizat dosarul analizează raportul comisiei de abilitare și eventualele sesizări primite, în termen de 17 zile lucrătoare de la primirea raportului comisiei de abilitare.
1), PREȘEDINTELE CNATDCU sau cel puțin o pătrime dintre membrii panelului pe domeniul fundamental căruia i s-a repartizat dosarul ori cel puțin o pătrime dintre membrii Consiliului General Al Cnatdcu pot solicita întrunirea Consiliului general pentru o analiză suplimentară și decizia de aprobare a acceptării tezei de abilitare sau reluare
iar deciziile de respingere a dosarului de abilitare, de respingere a tezei de abilitare sau de reluare a susținerii tezei de abilitare pot fi contestate în termen de 15 zile de la comunicarea către candidat a deciziei de către compartimentul de specialitate al MECTS.
furnizată de candidat în dosar. Art. 49 (1) Atestatul De Abilitare se eliberează titularului de către MECTS. 2) La cererea scrisă a titularului, inclusă în dosar conform art. 12, atestatul de abilitare se poate transmite prin scrisoare recomandată la adresa indicată de titular.
3) Actele de studii completate și neridicate de titulari, pentru care titularul nu a solicitat transmiterea prin scrisoare recomandată,
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011