care sunt stresati si agasati de programele incarcate si de orele foarte multe din zona Matematica-stiinte!!!
In loc de una din orele de fizica-circulatie, in loc de una din orele de chimie-gastronomie (combinarea armonioasa a elementelor in mancare.
In loc de una din orele de matematica-sah. Va rugam sa intelegeti ca nu mai vreau copiii acelasi sistem sec de invatamant, in
Cine a propus sa se faca chimie la clasa a V-a???Vreti sa puneti copiii sa invete sistemul periodic pe de rost inca dintr-a V-a?
#Sa se tina cont de faptul ca disciplina chimie este necesara pentru formarea si dezvoltarea unor competente cognitive si abilitati practice pe
#Sa se tina cont de necesitatea formarii unei culturi generale a elevilor (istoria, geografia, biologia, chimia, fizica...
Numarul de ore la Matematica si Limba romana este mult prea mare. Se pune prea putin pret pe educarea simturilor prin materii precum desenul,
Desi sunt profesor de educatie fizica de multe ori le spun elevilor mei, ca, daca atunci cand am dat la facultate examenul la gramatica limbii romane
mi se parea irelevant pentru a fi profesor de educatie fizica, biologia si probele sportive mi se pareau suficiente.
Fizica si chimia sunt doua obiecte de studiu care pentru cei care probabil le-au propus la clasa a V-a si a VI-a sunt ff importante.
fizica si chimia sa fie o singura disciplina; Bagati dreacului ore de TIC cate 5 ore pe saptamana (asta se cere in lume, INCOMPETENTILOR!!!
ore multe de ed, fizica 3 ore min. sapt. suntem un popor de handicapati si obezi!
#scoateti chimia si fizica de la clasa a 5-a! aberatii i
#scoateti de la colegii orele in plu u
#Scoateti disciplina socio-umana propusa. ISTORIA face acest tip de educatie e
#scoateti inginerii din scol l
#Scoateți opționalele, alocați maximum 30 de ore și în limbile minoritățilo t
#Am pus la intrebarea anterioar r
#Scoateti Religia din cadrul ariilor curriculare si veti avea spati pentru suplimentarea orelor de sport si de educatie tehnologica in special latura practica a acesteia din urma.
(una si nu mai multe), utilizare PC, arte si sport si mai putine ore in gimnaziu de fizica, matematica sau chimie.
accentul sa fie pus pe baza princiilor oricarei materii in parte (ex. matematica: cele 4 operatii, fractii, procentele si elemente de geometrie de baza) iar restul sa fie aprofundat intr-o treapta superioara de pregatire precum liceul,
#Sper ca programele scolare la aria curriculara matematica si stiinte sa fie corelat t
#Sper ca tehnologia sa castige (2) copilului meu ii place foarte mult t
#Am scris la intrebarile anterioare e
#sper ca varianta 2 sa castige votat t
#Sper ca varianta 2 sa nu fie agreata, deoarece: 1. Introducerea disciplinelor ca fizica si chimie de la clasa a V-a,
fara o pregatire prealabila a cadrelor didactice pt predarea atractiva a acestor materii, va determina stres si anxietate fata de scoala copiilor. 2. Eliminarea consilierii si a orientarii (dirigentia) va duce la neglijarea claselor,
#Stiinte=Fizica+Chimie iar varianta 2 are ore alocate acestor discipline si studiul incepe din clasa a V-a a
care să cuprindă fizica, chimia, biologia, educația tehnologică, geografia. TIC și limbile moderne ar trebui
Prea multa matematica nefolositoare la un monent si prea putina chimie! Istoria ar trebuie simplificata,
pentru ca elevii sa invete sa gandeasca logic si sa fie capabili sa faca conexiuni intre notiuni de fizica-chimie-biologie e
#Studierea disciplinelor Fizică și Chimie din clasa a VI-a. Studierea Educației tehnologice în fiecare an de gimnaziu, cel puțin 1 oră/săptămână
dar la fel se putea reduce cu câte 1 oră și la Matematică, pentru a face loc și altor discipline
si m-am trezit cu o multime de ore la fizica, chimie, educatie pt. nu stiu ce!
#Sugerez introducerea unei ore la clasa a VIII-a pentru pregatirea suplimentara a elevilor in vederea sustinerii Evaluării Naționale, pe care sa o gestineze profesorul de romana în colaborare cu profesorul de matematică t
cu 1 ora pe staptamana la clasele a V-a si a VI-a. Suplimentarea orelor de fizica si chimie nu este mandatori i
pentru clasele 5, 6, 7, 8 2 ore/saptamana Biologie 2 ore/saptamana Istorie 2 ore/saptamana Geografie 2 ore/saptamana
Sport 2 ore/saptamana Fizica 6, 7, 8 2 ore/saptamana Chimie 6, 7, 8 6 ore/saptamana Lb Romana
6 ore/saptamana Matematica 1 ora Muzica 1 ora Desen 1 ora Religie 2 ore informatica si nu TIC 1 ora
#Sugestii-eliminarea acelor unitati de invatare care incarca curriculum la limba romana, matematica, biologie-optional religie-imi pare rau dar putini profesori au,,
Romana, Mate, Istorie, Geografie, Religie, Latina, Informatica, Fizica, Biologie, Chimie, Sport, Muzica, Desen; dublarea orelor alocate limbilor straine-se poate schimba si metodologia predarii (as pune o ora interactiva cu jocuri gen Duolingo-vezi Appstore sau Goohgleplay;
In invatamantul gimnazial standardele la matematica inalte sunt inutile, iar cei mai multi copii nu fac fata fara meditatii.
iar elevii trebuie sa faca si altceva inafara de matematica si romana, pentru a se destinde cum ar fi ed. plastica, ed. fizica si ed. muzicala.
Iar pentru absolventii de gimnaziu propun sa se dea admitere pentru a putea intra la un liceu u
#sunt nevoie de cel putin 3 ore pe saptamana de educatie fizica, cel putin 2 de ed plastic c
#sunt prea multe ore de matematica si romana si prea putine ore de geografie si istori i
cate doua ore de fizica in gimnaziu este mult, ar fi mai bine ca numarul orelor de fizica si chimie sa creasca la liceele de profil tehnologic.
Istoria si Geografia pierd multe ore, fapt ce nu bucura profesorii si nici cei mai multi dintre elevi Oricand ar fi de ales un elev sau un parinte de copil in clasele de gimnaziu,
daca va trebui sa aleaga intre o ora de istorie/geografie si una de fizica/chimie ar alege prima varianta
Ar putea sa fie suficiente cate 3 ore pe saptamana chiar si la matematica si lb. romana.
Fizica si chimia, daca nu si biologia, ar putea fuziona formand o materie unica daca tot se vrea transdisciplinaritate.
#Sunt prea multe ore la matematica. Aria curriculara Stiinte nu a fost afectata in niciuna dintre cele 3 variante.
in schimb sunt multe ore de matematică, iar rezultatele la. această disciplina sunt jalnice, in condițiile unui numar alocat de ore foarte mare f
dar matematica sa aiba 5 ore in trunchiul comun
#Sunt puține ore de istorie si de geografie, în contextul în care numarul de ore de religie ramane la fel.
iar fizica, chimia, biologia nu se predau interdisciplinar (stiinte e
#Sunteți platiti din taxele plătite de noi, contribuabilii. Mulțumim ca arătați așa indolență când va gândiți la viitorul copiilor noștri.
astfel încât optează la bacalaureat pentru biologie în procent covârșitor fată de fizică sau chimie c
Nu poti efectua oa ora de educatie fizica cu gandul ca ora urmatoare ai teza la matematica a
Tehnologică iar Fizica nu este rău să se înceapă din cls. V. la biologie 1h/sapt.
Este cam puțin în condițiile în care programele rămân aceleași. Varianta 2 este cât de cât mai bună ¢
care se regăsesc în fizică, chimie sau în tematica orelor de consiliere o
#TIC ar trebui introdus inca de la ciclul primar in trunchiul comun n
#TIC ar trebui obligatoriu 5-8 in toate variantel l
#tic ca optiona a
#TIC de la V la VIII, fara Educatie tehnologic c
#TIC din clasa a V-a, la toate clasele de gimnaziu. Muzica/desenul/tehnologia sa fie optionale.
Cate doua ore de geografie si istorie pe saptamana a
#Aplicarea mai multor metode de invatare empirica. Pe langa partea teoretica, elevul trebuie sa contact direct cu activitatile si notiunile propriu-zise
#TIC isi are locul in aceeasi arie ca si matematica, fizica si chimia. Dezvoltarea tehnologiei este strans legata de cunoasterea stiintelor exacte, nu vad de
Biologie 2h la a VIII-a a
#TIC trbuie studiat din clasele 5-8 in societatea de azi nimic nu mai e posibil fara cunostinte de TIC.
#TIC, Fizica, Chimia, Educația fizica si pentru sănătate, sunt materii care trebuie să intre in trunchiul comun neîntârziat si
Nr. ore insuficient pentru studiul matematicii-probă de evaluare națională și 2 ore de biologie, fizică, chimie...
#TIC-ul din varianta 2 si fizica, chimie, ca la varianta
#TIC-ul este okde la V-VIII omaterie de actualitate, la clasa V-trebuie alocate 5 ore lb. roman n
#Toate aceste aprecieri pozitive pentru vartianta a II a au fost făcute prin prisma învățământului de masa*(nu cel de performanță-la fizică!
inițiere în fizică și chimie e
#toate aceste sondaje sunt in zadar, nu se tin cont de ele. decizia e politica a
Este inadmisibil sa se faca fizica si chimie inca din clasa a Va, sa fie scoasa din TC comun sa fie scoasa ora din TC pentru a nu ne cunoaste originile,
indiferent ca predam fizica, chimie, muzica etc scoateti fin orele de romana sa ramana 2 ore la fiecare clasa.
La matematica aceas poveste, elevii nu au nevoie de radicali, fractii, sisteme, ecuatii in viata!!!
Aceas poveste, scoateti orele de matematica in plus, puneti 2 ore la fiecare clasa. Asa vom aduce echilibru intre materii si spiritul de colegialitate dintre profesori.
Cine preda in invatamant stie ca profedorii de matematica se considera superiori in fata tuturor profesorilor.
#Totusi chimia si fizica din clasa a-V-a
#Totuși suntem romani și ar trebui să ne cunoaștem originea noastră s
#Trăim în era tehnologiei și trebuie să existe în planul cadru, ore de tehnologie cu programe adaptate corect la toate clasele a
#Trebuie reduse numărul de ore de română și de matematică. Trebuie renunțate la jumătate din noțiunile de gramatică și la cele de aritmetică.
Astfel va rămâne mai mult spațiu pentru educație pentru mediu, estetică și fizică. Trebuie lăsate plaje orare mai generoase pentru planuri cadru locale diversificabile c
#Trebuie regândite programele de la matematica și de la fizica pentru o mai buna corelare dintre cele două discipline.
Nu de puține ori elevii obezi sau cu alte probleme nu fac nici o activitate fizica. Trebuie angajați profesori specializați în predarea TIC și a informaticii.
Ținând cont de examenul de Evaluarea Națională propun introducerea a câte o oră în plus la clasa a VIII-a de matematică și a o oră în plus de română.
și matematică cu 2 ore pe săptămână cu obligația de a efectua ore de pregătire suplimentară pentru elevii claselor a VIII-a g
educatie fizica sa fie incluse la fiecare nivel de gimnazi i
#Trebuie să fie redus numarul de ore dar nu prin eliminarea orei de limba română de la clasa a v a. Rezultatele obținute la examenele de bacalaureat
fara fizica si chimie la a-V-a, mai multa istorie si geografie, iar in clasele VII-VIII, T. I. C C
#Trebuie sa se realizeze echilibrul intre orele de romana si matematica si celelalte discipline (chimie, fizica, istorie, geografie, etc..
#Trebuie umblat la programa de la romana si matematica, astfel ca copiii sa nu mai fie nevoiti sa mearga la meditatii i
nu doar cele de romana si matematica a
#Trecera de la TC la CDS a Limbii moderne
#Trecerea de la primar la gimnaziu este greoaie pt copii deoarece sunt ff putine elemente de legatura intre programele principalelor discipline intre cele doua cicluri de invatamant t
#Trunchi Comun 4 ore Limba Română 2 ore Prima Limbă Străină 4 ore Matematică 2 ore Științe Ale Naturii 2 ore Educație Fizică Și Sport 1 ora
max 5 ore 2 ore A doua Limbă Străină 1 oră Educație Fizică Și Sport 1 oră Opțional de Romană sau prima limbă 1 oră Opțional de matematică
unii elevi vor dori mai multe ore de educatie fizica s. a . m. d..Cu siguranta nu se va putea realiza un plan cadru pentru fiecare elev in parte
care ne indreptam consider ca efficient ar fi corelarea disciplinelor biologie, fizica si chimie sub capitolul stiinte si studiate consecutive in ani diferiti i
#Un numar mai mare de ore pentru disciplina biologie avand in vedere faptul ca aceasta contribuie la formarea abilitatilor de viata si a competentelor sociale ale copiilor r
#Un optional'obligatoriu'pe tema de Educatie sexuala avand in vedere numarul crescut de sarcini la elevele din nivelul gimnazial si clasele 9-10, dezvoltarea lor fizica;
chimie, geografie, biologie nu este raportata la prezent si sa ne intrebam daca toti copiii trebuie sa invete mecanic detalii absolut inutile?
alaturi de romana si matematica sunt materiile care trebuie sa asiguri formarea viitorilor cetateni romani.
cred că informatica ar trebui pusă pe același nivel cu matematica, cel puțin în gimnaziu. E adevărat că nu toți elevii vor deveni programatori,
matematica, fizica, chimie nu pot fi insusite la nivel de performanta fara pregatire suficienta alaturi de profesor, pe cand la istorie si geografie poti invata si singu u
#Va rrugam sa tineti seama de faptul ca elevii sustin evaluare nationala la clasa a VI-a la stiintele naturii si sa lasati cele 2 ore de fizica,
dar sa introduceti ora de fizica de la clasa a V-a si cele de chimie de la clasele a V-a si a VI-a. Astfel,
pastrand 2 ore de fizica la clasa a VI-a
#Vă rugăm, să elaborați a 4. variantă pentru miniorități cu limba română, limba maternă, limba modernă1, limba modernă i
dar aceste conținuturi lipsesc de la ciclul primar (ex. conținuturi din gramatica limbii române, conținuturi din matematică, istorie, geografie, etc. g
#Va sugerez sa introduceti mai multe ore de Educatie Fizica si Sport t
#Ar fi de dorit ca aceste modificari ale planului-cadru sa fie urmate de modificari substantiale in progamele scolare in sensul decongestionarii materiei, nu al supraaglomerarii i
Varianta 2 include fizica si chimia din clasa a 5-a, lucru care nu il vad necesar atata timp cat notiunile elementare de matematica, necesare disciplinelor fizica si chimie,
#varianta 2 cu fizica si chimie din clasa a V-a incarca excesiv elevii varianta 3-nu sunt de acord cu scoaterea unei ore de limba 2 la clasa a V-a in orice varianta se putea renunta la disciplinele socio
Elevii pot asimila notiunile de fizica si chimie, de exemplu, treptat incepand cu clasa a V-a,
In privinta disciplinei Fizica este bine sa inceapa de la clasa a V-a cu o singura ora,
dar dupa 2003, inertia noastra la schimbare ne-a dus la revenirea la programele de dinainte de 1989 (la fizica cel putin asta s-a intamplat
dar fara fizica si chimie de la cls. av V
#Varianta 2 este cea mai eficienta atat pentru elevi cat su pentru profesor r
#varianta 2 este cea mai elocventa situatiei actuale e
#varianta 2 este cea mai important t
#VARIANTA 2 ESTE CEA MAI IMPORTANTA DEOARECE OFERA ELEVILOR DEOARECE: ducația tehnologică contribuie la formarea personalității elevului, alături de celelalte discipline de cultură generală, prin vizarea următoarelor aspecte:
ed fizica si ed plastica este necesar sa fie predate de catre cadre didactice instruite, competente in acest domeniu. mai ales la tara,
aceste cursuri sunt predate de catre profesori de matematica, chimie etc . ceea ce nu e deloc constructiv pentru elevi
#In varianta 2, profesorii de fizica si de chimie ar cunoaste elevii din clasa a 5-a;
ora de chimie să fie scoasă și înlocuită cu 1 oră de Educație Plastică. pentru concordanța cu planurile-cadru de clase primare a
corelarea termenilor din biologie si geografie cu cei din fizica si chimie (introducerea acestor discipline din clasa a V-a). Va multumesc c
pentru ca nu se pierde legatura dintre stiintele naturii studiate in clasele 3, 4 cu fizica, respectiv chimia care dupa cum stiti, in planurile actuale se studiaza dupa 2, respectiv 3
#Varianta 2 ofera o continuitate in studiul stiintelor naturii si de asemenea ofera posibilitatea insusirii notiunilor de fizica si chimie in mod gradat si
#Varianta 2 ofera trecerea de la disciplina Stiinte, studiata in ciclul primar si Fizica, Chimie, din gimnaziu u
#varianta 2 ofera un echilibru intre planurile cadru din inv. primar si cel gimnazial. elevii continua in cls. a V-a cunostintele de stiintele naturii prin ora de fizica,
deoarece la EN6 exista intrebari de fizica, pe care elevii nu le-ar fi retinut daca nu sunt trecute si continuare la cls. av-a. este o varianta bine gandita.
#Ar fi o aberatie sa se introduca chimia si fizica la clasa a V-a,
#Varianta a II-a ar asigura o pregătire foarte bună a elevilor din Matematică și științe,
deoarece în contiunarea studiilor, atât în licee teoretice cît și în licee tehnologice sau școli profesionale, elevii au nevoie de o pregătire temeinică din chimie și fizică.
pentru ca are un numar de ore echilibrat si in plus orele de fizica, chimie la clasele V-VI, forte benefice
#-introducere ore TIC in trunchiul comun si la clasele VII-VIII-3 ore de ed. fizica/sapt. la clasele V-VII si 2 la clasa a VIII
asa cum sunt propuse variantele 2 si 3 cu ore luate de la stintele umane si inventate ore de chimie la clasa a V V
Reducerea programei la matematica este bine venita a
#Varianta finala trebuie sa fie realizata din perspectiva elevului si nu a completarii catedrelor cadrelor didactice.
fizica-chimie-biologie) si catedrele lor se pot realiza mai usor in cadrul unei unitati de invatamant.
Poate era bine ca TIC sa fie in aria curriculara cu matematica si stiintele? Poate era bine ca numarul de discipline pe an scolar sa fie mai mic?(
in loc de fizica-chimie-biologie sa fie stiinte
#AR FI TREBUIT SA TINETI CONT DE PARERILE PARINTILOR SI PROFESORILOR DE LA CLASA NU DE TOTI NEAVIZATII DIN MINISTER,
O schimbare fundamentala ar fi trecerea la predarea pe module tematice flexibile (geografie-istorie, biologie-educatie fizica, matematica-chimie etc.
#VARIANTA II 1. Ora de CHIMIE/TC din aria curriculara MATEMATICA SI STIINTE ALE NATURII din planul cadru al clasei a V-a sa fie alocată Educației plastice-TC/ARTE. 2. Ora
al clasei a VIII-a sa fie alocată Educației Fizice-TC/EDUCATIE FIZICA, SPORT SI SANATAE. 4. Nr. minim-maxim de ore pe săpt.
#Ar fi utila luarea in consideratie a unei abordari mai integrate, cumuland disciplinele Biologie, Fizica,
Chimie intr-un pachet numit Stiinte e
#Varianta nr. 2 atinge toate obiectivele e
#Varianta nr. 2 este cea mai buna a
#Varianta nr. 2 este foarte buna deoarece asigura elevilor pregătirea științifica necesara promovării evaluărilor naționale
care propune studierea disciplinei Fizica la aceasta clasa a
#VARIANTA TRE E
#Varianta trei consider ca este cea care aduce o schimbare favorabila procesului de invatamant actual l
nu ar face fata disciplinelor fizica si chimie. Copiilor le place sa deseneze, sa picteze, sa cante.
ar trebuii Sa fie la capitolul optionale-Mai multa matematica si informatica, Mai putina istorie, religie, geogra a
Diminuarea numarului de ore alocat stiintelor (in special matematica) Reducerea orelor de religie-nu se poate stabili un plan cadru fara cunoasterea programelo o
#orele de dirigentie, Mai ales la gimnaziu (si nu numai) Sunt indispensabile deci obligatoriu in TC-orele de educatie Fizica, cel putin doua in TC la fiecare nivel de clasa,
#orele de consiliere si orientare nu trebuie Sa devina optionale-educația PENTRU SĂNĂTATE ar trebui introdusă ca un capitol distinct la orele de biologie-educația tehnologică trebuie păstrată la toate clasele de gimnaziu,
#Mai multa practica, experimente, incercari, laboratoare de idei-proiecte in grup interdisciplinare, grupuri formate din elevi din toate clasele unei scoli (matematica, Fizica, chimie)- profesori pregatiti
#Ar trebui ca pentru disciplina Biologie sa fie prevazute 2 ore pentru clasa a V
Ed. fizică să se facă după ore, la fel și orele de desen, muzică, activități cultural
#Ar trebui introdusa o ora in plus la matematica, iar in loc de TIC sau tehnologie trecuta ca disciplina informatica cu1h-2 2
#Ar trebui introduse mai multe ore ale disciplinelor exacte precum matematica, fizica si chimia. 5 ore pe saptamana la matematica si 2 ore pe saptamana la fizica si o ora de informatica la
Ar trebui 1 ora de educatie fizica in plus. Latina ar putea fi scoasa si sa fie studiata incepand din clasa a IXA la profilul filologie,
#Ar trebui marit numarul de ore la disciplinele romana și matematică c
#Ar trebui micsorat numarul de ore alocat fizicii si chimiei, marit numarul de ore la istorie (minim 2 ore in trunchi comun),
#ar trebui reduse orele de fizica si chimi i
#la biologie, planu cadru al cls. a v-a si a VIII-a sa contina 1-2 ore pt. fiecare cls s
#Ar trebui refacut tot sistemul (cititi in continuare va rog), in clasale 5-8 ar trebui sa facem mai multa practica, sa invatam elevi despre ce ii asteapta in viata reala, nu despre matematica,
fizica etc, recunosc sunt materii importante dar nu 4 ore de matematica 4 romana, fizica etc ar fi mai bine, 1 ora de fizica, chimie si biologie, romana si mate doar 2 ore,
nu e nevoie de 4 ore etc, ar fi mai bine ca scoala sa pregateasca pentru viata ora de ECONOMIE, PRIM AJUTOR, ORA DESPRE JOBURI, ANGAJARE, SA SUPRAVETUIESTI,
DREPTURILE OMULUI ar trebui sa le stim cu toti, eu am auzit doar in clasa 10 (anul acesta),
se bazeaza pe matematica, romana, nu, au nevoie de lucruri esentiale de baza, ne petrecem 7-8 ore la scoala in fiecare zi,
ar fi bine sa fie doar 6 clasa in general dupa sa trecem la liceu la liceu avem 100000 de profile (MATE, INFORMATICA, FIZICA, BIOLOGIE, ENGLEZA, FRANCEZA..
profil de fizica:?ore de fizica, 3 ore de mate, 2 chimie, 1 astronomie, etc.
Pana in clasa 6 ar trebui sa fie 2 ore in fiecare saptamana sa iti descoperi
mi se pare ok le bagam ecuatii de gradul 2, termodinamica, chimie organica, etc daca copilul nu este interesat in aceste lucruri,
dar, sunt de acord ar trebui sa le aratam la elevi aceste materii, chimie, fizica, bio, la un nivel basic,
in generala din clasa 1 (da 1 se poate si fizica quantica de la 5 ani, si la un niveldestul de bun,
dar daca sistemul ar fi pus la punct ar fi foarte usor si va ajuta pe toatalumea si s-ar putea concentra sa invete doar un lucru ex matematica pentru un om de stiinta ca sa faca doar matematica, si sa nu mai invete si 100 de lucruri pa
s-ar concentra doar pe matematica, si nu ar fi nici nevoie de facultate pentru ca va fdaca din clasa 7 face doar matematica in 6 ani cu matematica intensiv, doar mate,
opasiune pentru el, cate va face acest om? unde vom ajunge? nu se stie, succes cu un rpogram corect,
nu neaparat romana si matematica (inclusiv examenul de la finalul cls. a VIII-a!);sa se puna accent pe cultura generala;
#ar trebui revizuit planul cadru in sensul introducerii a doua ore de fizica si chimie la clasele a V-a si a-VI
să se aloce o pondere mai mare comunicării și științelor sociale și o abordare integrată a disciplinelor fizică,
chimie și matematică (am așteptat prezența disciplinei Științe în locul acestora). Dezamăgitor s
#Ar trebui să se revizuiască și să se aerisească programele școlare, să se coreleze noțiunile
să nu mai trebuiască, de exemplu, la orele de fizică să lucrăm cu noțiuni de matematică pe
care elevii le învață după 2-3 luni, ș. a. m. d. Un lucru bun ar fi ca orele de arte plastice,
#-La limba si literatura romana ar trebui sa ramana tot 5 ore-Nu trebuie introdusa fizica si chimia din clasa a V-a
#Ar trebui scoase din orele de matematica, nu de stiinte, in afara de tabla inmultirii si impartirii si mai apoi cateva notiuni de baza la geometrie nu tin minte deloc elevii din matematica a
#Ar trebuie sa se arminizeze mult mai bine, planurile cu curicula. Consider ca ar trebui crescut caracterul aplicativ al pregatirii scolare e
#Aria curriculara educatiew fizica, sport si sanatate-sa-i fie alocata 1 ora pentru echipele reprezentative ale unitatii participante la ONS S
iar fizica si chimia la clasa a V-a este prea mul l
#Aria curriculara limba si comunicare ar trebui pastrata in varianta actuala iar aria curriculara stiinte ar trebui diminuata.
in gimnaziu fizica si chimia ar trebui sa ocupe cate o ora la clasele a VII-a si a VIII-a a
#Aria curriculară limbă și comunicare-conform variantei 1. Matematică Și Științe Ale Naturii-conform variantei 2 cu modificarea: la clasa a V-a și a VI-a o oră de Științe (fizică+chimie.
Om Și Societate/Arte/Educație Fizică, consiliere și orintare/Opțional integrat-conform variantei 3. Tehnologii-conform Variantei 2. La clasa a V-a și a VIII-a,
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011