Matematică și științe ale naturii
Științe ale naturii (3) | ![]() |
Biologie (183) | ![]() |
Chimie (276) | ![]() |
Fizică (461) | ![]() |
Matematică (321) | ![]() |
La aria stiinte as aloca 2 ore biologiei in clasa a VIII a si mai putine ore de fizica si chimie.
Iar chimie de la clasa a V-a e prea mult. TIC ar trebui introdus la clasa a II-a,
a calitatii manualelor si reitroducerea a5 ore de lb. romana la clasa a Va si a 5 ore de matematica la cls a Va a
fizica, chimie, biologie, istorie, geografie propun cate o ora/saptamana cu posibilitatea elevului de a alege, in clasele VII-VIII, dintre aceste discipline ori din ariile curriculare arte sau tehnologii,
1. Nu este corect sa introducem fizica si chimia in clasa V (Varianta 2), nivelul psihologic al masei de elevi nu este corespunzator,
#consilierea nu trebuie sa lipseasca tic sa se faca pe perioada celor 4 ani fizica, chimie, biologie, istorie, geografie 1 ora saptamanal pentru fiecare an de studi i
#Consilierea si orientarea, educatia fizica si limbile sunt extrem de importante la gimnaziu. In ninci un caz nu as pune un elev de cls. a 5-a sa invete fizica si chimie e
#Consilierii scolari sa nu mai aiba cele 4 ore obligatie de catedra, pentru a se implica mai mult in consilierea si orientarea elevilor r
precum Matematica, care au avut intotdeauna un număr mare de ore și la care rezultatele sunt mediocre,
#Continuarea studiului stiintelor de la ciclul primar la clasele a V-a si a VI-a prin introducerea disciplinelor chimie si fizica a
#Continutul materiei de clasa a Va la disciplina biologie ar fi mai pe intelesul elevilor daca s-ar studia in clasa a VIII a si ar asigura si o oarecare continuitate cu
consider ca ar fi benefica o inversare la cele doua clasa a continuturilor de biologie e
Biologie, geografie si istorie ar ajunge o ora, sport oricum are numai o ora pe saptamana,
#Corelarea programelor de fizica-chimie-matematic c
#Corelarea programelor matematică-fizică-chimi i
#corelarea studierii unor module in alte semestre decat cel actual-ex. cls. V: modulul II in sem I si modulul I-organizarea mediului construit in sem II, dupa familiarizarea elevilor cu informatia tehnic c
#Corelarea subiectelor si a metdelor de rezolvarea a cerintelor formulate la cursurile si olimpiadele scolare cu metodele de preare-invatare pe
#Cred ca ar fi corect sa se predea cate 2 ore de biologie, ținând cont de faptul
educatie fizica si sportsa regasim acea ora de,, ansamblu sportivcare sa ofere ocazia profesorului de ed. fizica sa pregateasca echipele reprezentative de fotbal, handbal, etc. ale scolii,
Personal, nu mi-a placut niciodata matematica, nu la nivelul la care se impunea sa studiez, insa
nu cum s-a studiat geografia, franceza, matematica si multe alte materii la Sc. nr 2, Darvari, Ilfov.
care este afon sa faca muzica cand poate face o ora de educatie fizica in plus si sa obtina rezultate mai bune in acest domeniu.
limba română, matematica, geografie si istorie. Acestea sunt esentiale pentru viitoarea devenire profesionala a oricarui actual elev.
#Cred că disciplina Chimie în cazul Variantei 2 ar putea să rămână ca și până acum, începând de la clasa a VII-a,
iar cele mai simple introduse în cadrul disciplinei Fizică, cum erau mai de mult. În acest fel s-ar putea crea o oră pentru aria curriculară Consiliere Și Orientare,
cred ca este obligatorie inca o ora de romana pe saptamana+una de matematica, deci 5 si 5. Astfel, profesorii, primind un salariu mai mare,
care se solicita inclusiv notiuni de biologie, numarul de ore de biologie din clasa a V-a sa fie de 2,
nu una ca in fiecare dintre cele trei variante propuse e
#cred ca este necesara o abordare si o racordare curriculara inter, intra si transdiciplinara din punct de vedere al continuturilor;
nr. ore arie Limba si comunicare=nr. ore arie Matematica si Stiinte
#Cred ca numarul orelor pe saptamane este mult prea mare. Totodata schimbarea planului cadru fara regandirea curricumului impreuna cu manualele scolare nu prea aduce calitatea mult asteptata in invatamant t
#Cred ca pentru clasa a VIII-a s-ar putea mai putine ore de istorie, geografie si fizica (o ora pe saptamana.
Introducerea de 5 ore in trunchiul comun la matematica clasa a VIII-a. Introducerea a 2 ore de biologie la clasa a V-a
sau revizuirea programei scolare la biologie pentru clasa a V-a. La clasa a V-a, disciplina istorie 2 ore t
iar Educația Tehnologică doar la clasele 7-8. Opționalul pentru Consiliere Și Orientare poate fi tăiat din plan-mutat la aria Limbă Și Comunicare Și opționalul de la Educație Fizică-mutat la aria Matematică și științe t
De asemenea, nivelul pana la care matematica, fizica si chimia trebuia sa ajunga dupa acest stadiu trebuie sa fie unul echilibrat si cred ca se poate realiza intr-un numar mai redus de ore.
Matematica este si in actualele planuri excesiva, atat ca numar de ore, cat si ca competente asteptate e
#creșterea nr. de ore de l aaria curiculară Arte, reducerea nr. de ore delb. română, matematică a
#Cresterea numarului de laboratoare in scoli si licee pt Fizica, chimie, biologie. Infiintare de laboratoare pt stiintele naturii pt gimnaziu u
#Creșterea numărului de ore de limba romana, nu chimie, fizica sau educație fizica. Păstrarea limbii latine.
#-cresterea numarului orelor de limba romana si matematica de la 4 la 5 ore pe saptamana-introducerea TIC la clasele 7 si 8 in varianta 1-trecerea
ca si celorlalte discipline evaluate) și in viitor la examenul de admiterea la liceu (proba la matematica si stiinte, conform Legii Educației), ca si interesul elevilor pentru studiul biologiei, al stiintelor
#0, 5 ore la fiecare clasa la dirigentie este suficient si necesar la gimnaziu Nu fizica si chimie la clasa a 5 a si
nici a 6 a. Acestea sa inceapa ambele din clasa a 7 a 1 singura ora biologie a 6 a este suficient,
Cred ca numarul orelor de matematica ar trebui sa fie acelasi cu cel al celorlalte stiinte.
Clasele a 5 sunt prea mici pt fizica si chimie. TIC ar trebui sa fie in TC
#1 ora biologie la clasa a 6 a (70%din elevi provin din mediul urban si nu are nicio relevanta ca, spre ex.
evaluarea la clasa a 6 a sa cuprinda geografie cu 2 ore clasa a 5 a si 2 ore clasa a 6 a (Uniunea Europeana) in loc de biologie;
nici chimie din clasa a 5 a, din contra chiar as sugera din clasa a 7 a sa inceapa si fizica si chimia a
#cunostintele de matematica sa fie corelate cu cele de la fizic c
#Cunostintele IT pentru gimnaziu sunt f. importante deoarece in clasa a IX a elevii nu se pot descurca la informatica a
#curricula ar trebui sa ofere elevului instrumentele necesare dezvoltarii unei gandiri critice precum si sa-l invete pe elev cum sa invete. acest'know how'se traduce, de exemplu,
Numarul de ore de stiinte-Fizica, Chimie, Biologie este exagerat, ca si si ponderea acestora a
ci tineti cont de capacitatile copiilor fara fizica si chimie la a v a si a biba ebprea greu pt bietii copii, echilibrati ralul cu umanul, atata mate
, fizica chimie si ce e necesar vietii de ce ploua de ce ninge de cece frig soare etc nu puneti accent, undee geogragia istoria biologia de alta data, anatomia nu vierminsi alte rahaturi euglen n
dar nu e posibil sa studiezi in clasa a-VIA, la fizica, la istemul international al unitatilor de masuradespre anometru era,..
Profesor biologie la liceu si generala a
#Daca trebuie facuta o modificare, cred ca Varianta 2 este cea mai buna alegere!!!Majoritatea elevilor intampina dificultati la fizica si chimie in gimnaziu dar mai ales la liceu si eu cred ca le va fi mai usor sa inceapa o introducere in cl.
V-VI si o aprofundare in cl. VII-VIII. De asemenea, pentru cei mai multi elevi ed. tehnologica face prima legatura cu viata reala, viata si treburile unei gospodarii,
#de ce 2 limbi straine, cand nici rom. nu stiu elevii, de ce evaluare in cl a vi a la biologie la viermi, broaste si moluste, de ce fizica si chimie la cl a v a cand
Multe elemente din matematică se utilizează în geografie pentru studierea mediului terestru. Un exemplu în acest sens este și prezentarea realității geografice pe suport cartografic și grafic.
să realizeze corelații interdisciplinare (geologie, matematică, fizică, chimie, sociologie, informatică, etc.),dar și conexiunile dintre disciplinele care compun știința geografiei (geografia fizică, geografia umană, geografia regională, etc..
#1 ora pe saptamana la majoritatea materiilor este suficient iar la matematica si limba romana cel mult 3 or r
#1) inventarea unei discipline INFORMATICA in cadrul ariei Matematica si stiinte 2) regandirea programelor de la stiinte pentru realizarea interdisciplinaritatii:
combinarea disciplinelor fizica si chimie intr-o singura disciplina (eventual si cu biologie, desi aici am unele rezerve),
#Deoarece Lb romana si matematica constituie discipline de examen, consider că sunt necesare câte 5 ore pe saptămână,
3) Nu scoateți ore de la Biologie ca să le băgați cumva ore de Geografie. 4) Educația plastică-useless.
«oră de programare»(practic era vorba de Info-Matematică...deci algoritmi, tehnici...doar că se aplicau la calculatoare.
dar Combinatorica are aplicații"mai bune"-în vaste domenii chiar de exemplu chiar în Biologie și în Medicină, nu doar în Informatică...
Matematica si limba romana ar trebui sa aiba in opinia mea cate 5 ore in trunchiul comun la clasele a V-a si a VI-a...Daca se vrea cu adevarat o reforma atunci in primul rand trebuie refacute
Fizica si chimia trebuie predate integrat dar asta cred ca se va putea in viitor r
#dezvoltarea armonioasa a elevului-fizica si psihica caracterul practic aplicativ integrarea in societat t
#Dezvoltarea corecta a capacitatii elevilor de gimnaziu de a asimila mai usor cunostintele predat t
#Diminuarea volumului de ore de 2 la doar 1/saptamana pentru fizica/chimie/biologie/geografie.
#Din aria curriculara Matematica si stiinte, obiectului Biologie la clasa a V-a ar trebui sa se aloce cate 2ore/saptamana,
Mai aerisiti programa tuturor disciplinelor, dati manuale suficiente si ore suficiente pentru EDUCATIE TEHNOLOGICA si LIMBA ROMANA, mai scoateti din orele de matematica.
poate asa vor ajunge elevii sa stie de Brâncusi, Enescu, Brancoveanu, marii inventatori români etc. 4. 0 ore fizica si chimie la clasele 5-l
dar nu ma asteptam sa dispara orele de ed. fizica, ed. muzicala si ed. plastica.
#Din punctul meu de vedere, pentru aria"matematica si stiinte"cea mai potrivita este varianta 2.
Aceasta asigura continuarea studierii stiintelor naturii in egala masura (fizica, chimie si biologie), dar la un nivel superior celui din ciclul primar.
Orele de educatie fizica nu ar trebui reduse si mai ales scoase in contextul in care elevii nostri practica din ce in
#1. Alocarea unui nr. mai mare de ore de BIOLOGIE: la cls. a V-a,
tehnologic și profilul umanist) clasele a XI-a și a XII-a NU MAI FAC BIOLOGIE 2. Introducerea ca disciplină obligatorie în trunchiul comun a EDUCAȚIEI pt.
BIOLOGIA este CEA mai solicitată disciplină la ultima probă scrisă a examenului de bacalaureat-pt. a clădi informația liceală la disciplina BIOLOGIE avem nevoie OBLIGATORIU de bazele ei solide,
Desigur orele de matematica/fizica/chimie (discipline reale) sunt esentiale in dezvoltarea personala armonioasa a elevului modern din secolul nostru u
#Din punctul meu de vedere (predau fizică și chimie) am ales varianta 2 cu specificația că la clasa a V-a se poate renunța la ora de chimie c
#Din punctul meu de vedere, al parintelui al carui copil este elev in clasa a IX a deci care tocmai
Absolventul de gimnaziu trebuie sa aiba cunostite minime de chimie fizica, bilogie, geografie, insa sa la aiba, nu sa treaca clasa fara a avea niciun fel de cunostinte.
sa reduceti numarul de ore saptamanal (6-7 ore/saptamana) de la discipline precum Matematica sau Romana, ramase asa inca de pe vremea de dinainte de 1989, si sa redistribuiti aceste ore catre istorie
care sunt total contraproductive si sa redistribuiti aceste ore, catre alte discipline precum Fizica, Chimie,
Biologie e
#Din punctul meu de vedere, la clasele aflate in an terminal, unde se cere o mai buna pregatire,
#1. AR TREBUI ARTELE SA AIBA MAI MULTE ORE/ARII CURRICULARE. 2. BIOLOGIE+FIZICA+CHIMIE=STIINTE 3. NU CRED CA MAI INTERESEAZA PE CINEVA EDUCATIA TEHNOLOGICA,
De exemplu, pentru clasele V-VI Matematica si Stiintele naturii ar putea forma o singura disciplina.
ore pe segmentul de limba si comunicare si matematica. 2."As sparge"catedrele, in sensul ca in scoli sa se predea matematica, romana si limbile straine pe niveluri de studiu. 3. As renunta la o perspectiva pur contabiliceasca asupra scolii,
in sensul eliminarii unui nr. minim de elevi pentru a se putea constitui o grupa. 4. Reasezarea programului elevilor si asa deja incarcat.
#Disciplina Biologie este deficitara ca nr de ore la liceu si gimnaziu. Avand in vedere ca este materie de bacalaureat,
Dorim sa se introduca un nr de ore care sa ne permita pregatirea elevilor la clasele de matematica informatica,
acolo unde nu se mai face biologie e
#Disciplina Chimie este prea grea pentru a putea fi indrodusa de la clasa a V-a,
iar Educatia Tehnologica este o disciplina interesanta pentru copii, deoarece invata foarte multe lucruri practice e
#disciplina chimie; cunostinte multe si complicate la gimnaziu, clasa a 7-a; cumostintele din liceu nu le sunt suficiente elevilor
#disciplina TIC-cate 1 ora la cls V-VIII disciplina biologie cate 2 ore la cls. a V-a si obligatoriu revizuirea programelor scolare!
ce cauta Fizica si Chimia la clasa a V-a in varianta 2, in loc sa aiba mai multe ore de Sport si mai ales fara o ora de Educatie Plastica, lucruri
bineinteles altele decat Romana si Matematica a
#Disciplina TIC optiona a
#1. consultari cu elevii 2 mai multa larghete in privinta disciplinelor optionale 3. pastrarea orelor de dirigentie 4. corelarea planului cu RESURSELE pe care le au scolil l
informatica Corelarea continutului curricular al disciplinei educatie tehnologica cu fizica, chimia, etc. Limba si literatura romana sa aiba in continuare alocate 5 ore in trunchiul comun la clasa a V
#Disciplinele chimie și fizică, dezvoltă capacitatea intelectuală a elevilor v
#Disciplinele de baza pierd ore si nu mi se pare corect, as dori continuarea studiului lb latine pt ca suntem romani si e rusinos sa ne batem joc de noi insine.
#Disciplinele de examen (matematica, romana) sa fie mai prioritar tratate. Profesorul de romana trebuie sa faca programe de optional daca vrea sa aiba norma intreaga intr-o scoala cu un rand de clase,
#Disciplinele de trunchi comun trebuie sa aiba o pondere mai mare (cate 2 ore de biologie la cls V-VII si 1 ora la clasa a VIII-a),
#Disciplinele fizica si chimie sa se regaseasca in toate variantele, la clasele V-VI, ed. muzicala si ed. plastica sa fie in toate variantele 1 ora la clasele V-VI I
#Disciplinele fizica/chimie/biologie sa fie predate din perspectiva transdisciplinara. Disciplina religie sa fie cel mult opțională si nu obligatorie, inclusa in planul cadru.
Tăierea orelor de biologie, fizică, chimie este neavenită total, aceste discipline sunt esențiale pentru formarea gândirii practice și pragmatice a elevului;
o ora din cele de biologie ar fi mai adecvata mai degraba ca educatie pentru sanatate decat 2 ore de teorie;
2. Educatia fizica este foarte importanta pentru dezvoltarea armonioasa a copiilor r
#disciplinele tehnologice in trunchiul comu u
#disciplinele tehnologice sunt importante pentru deyvoltarea practica a elevulu u
#Disciplinele trebuie sa asigure o integrare a principiilor de dezvoltare umanista, reala si tehnologica a
dar si pentru limba romana, decat pentru matematica, fizica sau chimie. Nicaieri in lume nu te va intreba nimeni niciodata despre nu stiu ce reactii chimice sau legi fizice si integrale
Se tot vehicula alocarea unui numar mai mare de ore de educatie fizica. Insa trebuie avut in vedere ca cele mai multe scoli nu au sali de sport si din acest motiv elevii nu fa
Încă avem în planurile cadru prea multe ore de BILOGIE, CHIMIE ȘI FIZICĂ. Cred că studirea acestor discipline în clasele a VIII-a maxim o oră fiecare ar fi de ajuns;
#distribuirea orelor de arte, ed. fizica, ed. tehnologica, religue sambat t
#Distrugerea sistemului de invatamant contunua. Care este problema actulelor Planuri cadru? De ce sunt sunt bune in continuare e
#Doresc introducerea disciplinelor fizica si chimie la clasa a V-a si a disciplinei chimie la clasa a VI-a,
De asemenea recomand introducerea obligatorie a unor lucrari practice, mai ales la disciplinele fizica, chimie si biologie e
#1. Doresc sa subliniez importanta orei de consiliere si orientare la nivelul fiecarei clase. Pentru a intelege necesitatea acestei ore,
trebuie ca acest lucru sa fie cuprins in trunchiul comun. 3. Fizica si chimia sunt discipline reoaiepentru un elev de clasa a V-a. Fizica,
Astfel, o ora biologie, una geografie, una chimie, una fizica, etc c
#Dorim ca tot ceea ce se face sa fie in interesul elevului
#Dorim mentinerea orei de limba si literatura romana la clasa a 5, deoarece este foarte important ca elevul de gimnaziu sa inceapa studiul literaturii si limbii romane cu un numar atat de necesar pregatirii la clasa.
Pe langa acestea, sa aiba o ora de logica si o materie care sa inglobeze chimia, fizica, matematica si biologia.
#dotarea corespunzatoare a laboratoarelor de fizica, chimie, biologie e
#Dotarea cabinetelor si laboratoarelor școlare pentru a avea asigurat și caracterul aplicativ al informațiilor teoretice.
#Dotarea corespunzatoare a laboratoarelor de stiinte ale naturii-chimie, fizica si biologie
#dotarea laboratoarelor cu cele necesar r
#Dotarea salilor de informatic c
#1. Educatie fizice: as dori organizarea/participarea la competitii intre scoli (ceea ce inseamna sporirea calitatii educatiei sportive si dorinta de a concura/castiga) 2. Educatia muzicala si educatia plastica:
2. Un numar mai mare de ore la stiinte (biologie si fizica/chimie) 3. Comasarea unor discipline,
fizica+chimie) 4. Religia, ed. fizica si artele sa NU mai implice evaluare cu NOTE si MEDIE in catalog.
#1. Fizica si chimie la cl a V a si a VI a? Foarte greu pt copii atat de mici.
Matematica nu ar trebui sa fie favorizata in raport cu celelelalte stiinte pentru ca toate stiintele studiate in scoala dezvolta abilitatile logice ale elevilor-de fapt,
Apoi chimia 1 ora, fizica 1 ora, biologia 1 ora, istoria 1 ora, geografia 1 ora (cu 2 ore uneori,
c) 9 ore de alte materii, cate 1 ora pe saptamana/nivel la religie, TIC, tehnologie, arta plastica, arta muzicala, educatie fizica, disciplina socio-umana (unde as
mai ales ca in mediul rural copiii nu au posibilitati materiale sa se pregateasca suplimentar. a favoriza educatia fizica, spre exemplu, in detrimentul limbii romane si matematicii...
La orele de matematica sau romana? Varianta III, in care dispare o ora la L2 este destul de slaba.
Este prea multa materie la obiectele de baza (lb. romana si matematica. Elevii au nevoie si de obiecte placute in scoala.
#E necesara reducerea orelor de romana si matematica si marirea nr orelor de dezvoltare a abilitatilor practice. muzica, desen
Variantele propuse asta fac-primele variante matematica si stiințe si una cu un ușor accent umanist.
cele nou propuse-socio umane, ed fizica), dar acest lucru se poate stabili mai tarziu.
Ca și cum un profesor de matematică știe algebră, dar nu știe geomatrie. 4. Un elev care trăiește în secolul XXI nu poate fi obligat
și matematică SUNT OBLIGAȚI de inspectorat să facă îm fiecare săptămână o oră suplimentară neremunerată la clasele a VIII-a și a XII-a
#Educatia artistica si educatia fizica ajuta la formarea unui caracter armonios, nu ii privati de aceste aspecte e
VIII-a este necesară pentru familiarizarea lor cu terminologia limbii latine utilizată la Biologie Medicină, Farmacie.
VIII-a este necesară pentru familiarizarea lor cu terminologia limbii latine utilizată la Biologie Medicină, Farmacie.
VIII-a este necesară pentru familiarizarea lor cu terminologia limbii latine utilizată la Biologie Medicină, Farmacie.
#Educatia fizica, cat si Muzica, Abilitatile tehnologice si artele vizuale ar trebui sa aiba o importanta mai mare.
cu module de formare pentru diriginți și păstrarea unui număr de ore per discipline echilibrat, centrat pe interdiciplinaritate și continuare logică a cunoștințelor (mai întâi matematică și apoi utilizare noțiunii respective la fizică și nu invers, de exemplu).
#educatia fizica, muzicala si desenul ar trebui facute in afara orarului (after school) si adaptate solicitarilor elevilor si familiei
Numarul de ore de la ariile curriculare Matematică și Științe și Tehnologii din varianta numărul 2 este mulțumitor
dar ar fi bine ca programa de fizică și chimie să cuprindă mai puține conținuturi
ca să avem mai mult timp la dispoziție pentru experimente și alte activități care să crească atractivitatea acestor ore s
#Educatia muzicala si cea plastica ar trebui sa fie optionale, la fel si religia, si mai multe ore de romana-gramatica și literatura si matematica c
#1. Introducerea încă din clasa a V-a a disciplinelor fizică și chimie, într-o manieră mai prietenoasă și mai digerabilă de către elevi prin programe profesionist elaborate de către specialiști. 2. Introducerea disciplinei TIC obligatorie,
#Educația pentru sănătate să fie studiată ca opțional și predată de profesorii de biologie
#Educația pentru sănătate, capitol la care suntem deficitari este scoasă. Limba română la clasa a V-a,
insa sunt obligati sa dea examen din matematica si romana, dupa ce au trait 8 ani de frustrari ca nu se descurca suficient de bine la 5 ore de mate si 5 ore de romana pe saptamana.
De multe ori, profesorii de fizică și chimie din școala noastră sunt încântați să descopere faptul că elevii învață la aceste discipline utilizând noțiunile dobândite la educație tehnologică.
#1. La disciplina Biologie, la clasa a V-a, trebuie prevăzute 2 ore pe săptămână. 2. În trunchiul comun trebuie introdusă disciplina Educație pentru sănătate la clasele I-XII a
Română cât și pentru Matematică M
#Educatia tehnologica nu isi are rostul in planul cadr r
#educatia tehnologica nu trebuie sa lipseasca la ni o clasa de gimnaziu, face legatura gimnaziu lice e
#Educatia tehnologica si chiar ora de chimie in varianta 2 de la cls. V poate fi inlocuita cu Protectia mediului
ce poate fi predata de prof. de fizica, chimi i
#1. Lasati acelasi numar de ore de limba romana. 2. Doua ore saptamanal de istorie. 3. Eliminarea, de la toate clasele, a educatiei tehnologice. 4. Mentinerea latinei
in programa. 5. Renuntarea la o ora de matematica (la toate clasele. 6. Mentinerea muzicii in programa de clasa a VIII-a a
#Educatia tehnologica, artele si educatia fizica nu ar trebui inlaturate din trunchiul comun, deoarece reprezinta discipline ce pregatesc latura fizica, creativa si tehnica a omului.
Ar fi bine sa fie marit numarul de ore, cel putin la educatia tehnologica, muzica si educatie plastica a
#Educație GENERALĂ, umanistă și de științe ale naturii, mai mult sport și arte. Fără discipline irelevante cultural,
#Educatie ptr sanatate ptr cls VI, din una din cele doua ore de biologie TC C
#Educatie Tehnologica-sa se mentina cate o ora la fiecare clasa 5-8. TIC sa fie in TC tot cate o ora pentru fiecare clasa 5-8 Fara fizica,
chimie in clasa a 5-a. Biologie clasa a 5 a sa cuprinda 2 ore in TC si cu optional obligatoriu (CDS) Educatie pentru sanatate.
Ed. fizica 1-2 ore pentru 5-8 pentru ca scolile sa-si regleze in functie de situatia materiale si elevi pregatirea fizica si sportiva.
#Eductia pentru sanatate ar putea fi o disciplina din cadrul trunchiului comun, in aria curriculara Matematica si stint t
Cred că profesorii școlii știu mai bine cerințele specifice elevilor (2-4 ore) 3 mai puține ore sau o programă mai aerisită pentru aria Matematică și Științe.
fizica si chimia sa ramana asa cum este, cultura civica sa fie conform variantei 1, istoria si geografia matematica, sportul, desenul si muzica conform variantei 1,
ed tehnologica cate o ora pe saptamna cl 5, 6, 7, 8 care sa cuprinda la tara disciplina agricultura cl5, 6, 7, artizanat cls s
Instorie, Geografie, Biologie, Consiliere si orientare, Matematica, astfel incat sa existe mai multa aplicabilitate a acestora a
4 ore limba romana 2 ore limba engleza 2 ore limba a II-a 4 ore de matematica mai aplicata 1 ora biologie pt
cls 5, 6, 8 si 2 pentru clasa a VII-a 2 ore de fizica pentru clasele 6, 7, 8 2 ore chimie pentru 7 si
7 si scoasa la clsa a VIII-a la fel si educatia muzicala locul educatiei tehnologice sa fie luata de TIC si informatica cu cate o ora pentru fiecare nivel de studiu educatia fizica
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011