Abilitați (9) | ![]() |
Absolvenții (2) | ![]() |
Accent (41) | ![]() |
Acces (4) | ![]() |
Act (2) | ![]() |
Aria curriculara-disciplina (1387) | ![]() |
Bază (62) | ![]() |
Cadrele didactice (87) | ![]() |
Competentele_copilului (40) | ![]() |
Competențe (22) | ![]() |
Cunoștințe (66) | ![]() |
Curiculum la decizia școlii (23) | ![]() |
Curriculum (28) | ![]() |
Disciplină (687) | ![]() |
Elev (87) | ![]() |
Identitate națională (511) | ![]() |
Interdisciplinaritate (3) | ![]() |
Învățare (10) | ![]() |
Plan cadru (220) | ![]() |
Trunchi comun (5) | ![]() |
Varianta 1 (74) | ![]() |
Varianta 2 (137) | ![]() |
Varianta 3 (91) | ![]() |
Vorbim de interdisciplinaritate si testele Pissa evalueaza asta...dar nu introducem ca toate tarile civilizate Stiintele Naturii care sa cuprinda si fizica si chimie si biologie.
#ar fi necesara o varianta cu un grad mai mare de interdisciplinaritate, care sa permita formarea unei imagini de ansamblu, mai mult decat aprofundarea in detaliu a partilor.
altele sa se studieze in interdisciplinaritate. Exemplu: materia stiinte care sa cuprinda cunostiinte despre fizica, matematica, biologie, chimie la diferite nivele;
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011