Abilitați (9) | ![]() |
Absolvenții (2) | ![]() |
Accent (41) | ![]() |
Acces (4) | ![]() |
Act (2) | ![]() |
Aria curriculara-disciplina (1387) | ![]() |
Bază (62) | ![]() |
Cadrele didactice (87) | ![]() |
Competentele_copilului (40) | ![]() |
Competențe (22) | ![]() |
Cunoștințe (66) | ![]() |
Curiculum la decizia școlii (23) | ![]() |
Curriculum (28) | ![]() |
Disciplină (687) | ![]() |
Elev (87) | ![]() |
Identitate națională (511) | ![]() |
Interdisciplinaritate (3) | ![]() |
Învățare (10) | ![]() |
Plan cadru (220) | ![]() |
Trunchi comun (5) | ![]() |
Varianta 1 (74) | ![]() |
Varianta 2 (137) | ![]() |
Varianta 3 (91) | ![]() |
unde elevul poate avea acces la instrumentul PROGRAMARE este eliminat in clasa a VII-a si a VIII-a. Cam pe cand o sa introduceti ora calarie in locul matematicii
Au acces la informatie dar cine sa le explice si sa le sistematizeze aceste notiuni esentiale?
In secolul 21 a avea doar 2 ani acces la orele de TIC in trunchiul comun e foarte putin, si ma obliga sa ma intreb,
Python și Arduino (acces, java rămânând pentru liceu) u
#este mult mai echilibrat t
#Este necesar, in conditiile programei in vigoare, a se studia Geografia generala, baza limbajului geografic,
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011