Abilitați (9) | ![]() |
Absolvenții (2) | ![]() |
Accent (41) | ![]() |
Acces (4) | ![]() |
Act (2) | ![]() |
Aria curriculara-disciplina (1387) | ![]() |
Bază (62) | ![]() |
Cadrele didactice (87) | ![]() |
Competentele_copilului (40) | ![]() |
Competențe (22) | ![]() |
Cunoștințe (66) | ![]() |
Curiculum la decizia școlii (23) | ![]() |
Curriculum (28) | ![]() |
Disciplină (687) | ![]() |
Elev (87) | ![]() |
Identitate națională (511) | ![]() |
Interdisciplinaritate (3) | ![]() |
Învățare (10) | ![]() |
Plan cadru (220) | ![]() |
Trunchi comun (5) | ![]() |
Varianta 1 (74) | ![]() |
Varianta 2 (137) | ![]() |
Varianta 3 (91) | ![]() |
este alocata o ora de trunchi comun la disciplinele socio-umane, cu mentiunea ca acest lucru presupune studierea Drepturilor Copilului.
inclusiv educatie sexuala. religia trebuie trecuta la optionale, nu la trunchi comun n
#Sunt necesare prezentarea de notiuni de fizica si chimie inca din clasa a V-a a
Numarul maxim de ore 25 și 80%trunchi comun restul opțional i
#Toate variantele micsoreaza sau pastreaza numarul de ore pentru limba romana si matematica in conditiile in care rezultatele la testarile internationale arata rezultate extrem de slabe aici.
#trunchi comun prea mare, 93%!Incercati 80%TC, chiar 75%!4h romana+4 mate e mult. 0 muzica VIII e bine,
Treptat, in ultimile clase de liceu, ar trebui eliminat acest trunchi comun si paleta de optionale sa fie completa.
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011