Abilitați (9) | ![]() |
Absolvenții (2) | ![]() |
Accent (41) | ![]() |
Acces (4) | ![]() |
Act (2) | ![]() |
Aria curriculara-disciplina (1387) | ![]() |
Bază (62) | ![]() |
Cadrele didactice (87) | ![]() |
Competentele_copilului (40) | ![]() |
Competențe (22) | ![]() |
Cunoștințe (66) | ![]() |
Curiculum la decizia școlii (23) | ![]() |
Curriculum (28) | ![]() |
Disciplină (687) | ![]() |
Elev (87) | ![]() |
Identitate națională (511) | ![]() |
Interdisciplinaritate (3) | ![]() |
Învățare (10) | ![]() |
Plan cadru (220) | ![]() |
Trunchi comun (5) | ![]() |
Varianta 1 (74) | ![]() |
Varianta 2 (137) | ![]() |
Varianta 3 (91) | ![]() |
#Fiecare elev ar trebui sa aiba posibilitatea sa opteze pentru disciplinile pe care doreste sa le studieze in functie de aptitudinile fiecaruia, mai putin disciplinile de baza romana, matematica a
Prea multe materii noi si multe ore pentru un elev de clasa a V-a
De ce nu s-ar putea pune accent si pe disciplinele care formeaza cultura generala a unui elev v
deoarece fiecare elev trebuie sa dobandeasca cunostinte de cultura generala, din ciclul gimnazial, pentru a-si cunoaste trecutul
care este extrem de importanta pentru dezvoltarea educatonala a oricarui elev v
#In actualul context socio-cultural cunoasterea limbilor straine este un factor esential. In consecinta este nevoie de a introduce mai multe ore de studiu pentru limbile moderne L1 si L2, nu de micsorarea numarului de ore de studiu u
#In calitate de parinte al unui elev in clasa a IV-a, precizez ca noile propuneri ale planului cadru nu aduc prea mari schimbari.
#In cazul unui elev aflat la un liceu vocational (de artă sau sportiv) in clasele de gimnaziu, respectiv cls.
insa lipsiti de capacitatea de a se exprima corect si de a asimila o limba straina atat de utila pentru un elev europea a
#In opinia mea, ca fost elev de gimnaziu, mi-ar fi placut ca mie sa
#In opinia mea, in ciuda argumentelor lungi, nimeni nu s-a gandit la elev. Sunt prea multe ore cu caracter teoretic, prea putina miscare/ore cu caracter practic.
chimia nu se poate preda unui elev de clasa a-V-a, respectiv clasa a-VI-a
#La sfarsitul ciclului gimnazial orice elev trebuie sa detina un bagaj suficient de cunostinte din domeniul stiintelor socio-umane astfel incat sa-si formeze competente
este vorba despre necesitatea de a aplica eficient o didactică nouă centrată pe elev, pe implicarea activă a acestuia în învățare a
Nu aceste materii formeaza educatia si cultura generala a unui elev, ci limba si literatura romana, stapanirea limbilor de circulatie, istorie si geografie, materiile care dezvolta aptitudini si deprinderi necesare in viata cotidiana a
câte ore muncește un elev în stres la școală și acasă când li se administrează enorm de multe cunoștințe
#NICIUNA, parca sunt facute de fizicieni si chimisti, materii putin atractive pentru elev v
#Niciuna atata vreme cat limba materna nu este cuprin EXPLICIT in planul cadru u
#ar fi oportuna studierea stiintelor integrate (fizica, chimie, biologie) in clasele V-VI pentru a pregati studierea individuala a acestora precum si pentru a face posibila intelegerea unor discipline precum geografia fizica a
Nu dă posibilitatea mai multor opțiuni pentru elev. Religia nu apare opțional. Program foarte încărcat pentru elev r
#nu consider ca este normala introducerea disciplinelor fizica si chimie de la cls a V-a si nici eliminarea orelor de ed. tehnologica de la clasele V si V V
#Nu este posibil ca un elev să termine clasa a VIII a fără să intre în lumea mitologiei romane,
EU PROFESOR DE LIMBA ROMANA TREBUIE SA L INVAT PE ELEV NOTIUNI LEGATE DE LIMBASI LITERATURA,
sa vorbeasc si sa citeasca-IAR ACESTE LUCRURI CONTEAZĂ PENTRU FIECARE ELEV. De aceea, în acest context (elevii care au nevoie inca de exersarea competentelor de baza-vorbire, ascultare, scriere,
ceea ce as dori eu sa stie un elev la sfarsitul gimnaziulu u
#Ar trebui sa se ia considerare si Educatia pentru sanatate ca si disciplina, nu optiona a
#Număr Mare de ore/săptămână pentru elev. Ce adult, în ce loc de muncă lucrează-efectiv 6 ore/zi plus acasă 4-5 ore?
#Numarul de ore pe saptamana pentru un elev de clasa a V-a si a VI-a este prea mare.
Stabilitatea fizica si emotionala a unui elev scade in momentul in care activitatea elevului depaseste 4 ore pe zi i
#Numarul de ore petrecute la scoala de un elev nu ar trebui sa depaseasca 25/saptamana.
#Numarul total de ore este foarte mare pentru un elev de clasa VII a si a VIII a. Trebuie sa se tina cont de faptul ca un elev de clasa a 8 a nu parcurge in timpul programului de scoala toate cerintele programei
Am insa multumirea ca la finalul fiecarei ore de curs am pus o treapta la formarea fiecarui elev pentru viata...
Un elev de clasa a VII-a, de exemplu, ajunge sa aiba 30 de ore pe saptamana.
dar acum sa fie obligatorii pt. elev, in asa fel incat elevul sa se aleaga cu niste deprinderi practice efective si nu numai teoretice e
Daca Codul Muncii permite unui elev sa lucreze o jumatate de norma pe saptamana, de ce sa aiba 7-8 ore la scoala a
#Sigur ca fiecare dascal doreste sa aiba ore insa daca este sa tinem cont ca fiecare elev sa beneficieze de
limitarea limbilor straine la doua ore saptamanale (nici un elev din Romania nu este capabil sa vorbeasca o limba straina dupa un parcurs cu doua ore saptamanale la clasa!;
La clasa a VIII-a un elev va sta în școală 6-7 ore pe zi,
Elev fiind, am asimilat greu noile informații venite în clasa a 5-a, iar cele 5 ore erau necesare pentru a asimila toate cunoștințele
#Un Bun elev, viitor bun cetatean si patriot, trebuie sa cunoasca limba natala, istoria si geografi i
avand in vederea ca fiecare elev mai aloca cel putin 2-3 ore de studiu individual acasa.
Nu cred un elev de clasa a 5a ca ar fi capabil sa inteleaga notiuni de chimi i
. eu consider ca pentru elev este relevant studiul istoriei, de aceea consider ca alocarea a 2 ore pe saptamana este absolut necesar. lectiile de istorie pot fi predate trans si interdisciplinar.
Bineinteles si guvernul sa stabileasca, in acelasi timp, un cost standard per elev realist, care sa permita atingerea numarului maxim de ore pe saptamana alocat.
#varianta cea mai potrivita ptr elev v
#Varianta cu numărul 2, deoarece în ceea ce privește aria curriculară Tehnologii prevede la disciplina educație tehnologică menținerea actualului plan-cadru, adică câte o oră la fiecare clasă de gimnaziu.
Sunt un elev care vreau sa particip si eu la acesta dezbatere deoarece masurile pe
Eu pot sa i demonstrez unui elev de clasa a V, că. chimia este prezentă în viața unui om încă de la nastere până la moarte, prin intermediul diverselor produse finite pe care omul le foloseste dar nu stie denumirea lor stiintifica si modul de formare.
#consecințe directe și pentru elev structurarea timpului său școlar, dar și pentru profesor constituirea normei didactice
#Consider benefica introducerea la clasa a V a a unei ore in plus a disciplinelor geografie si istorie,
sa fie un elev cu nivel rezonabil si echilibrat de cunostinte, stabil emotional, curajos, empatic, tolerant,
Cu ce îl ajută pe elev o oră în minus
#Consider ca niciuna dintre cele trei variante de plan cadru nu este buna. Mai degraba ar fi potrivita o combinatie a acestora.
#Consider că numărul de ore pe disciplină este echilibrat și această variantă dă posibilitatea formării unui elev cu profil european dar și adaptat cerințelor românești actual n
științe și tehnologii e importanta pentru elev u
#30 ore/sapt, de la a V-a la a VIII-a, cu 5ore/sapt la lb. rom si la mat t
desi faptul ca la cls. a V-a vor fi 4 ore de lb. si lit. romana este un dezavantaj enorm pentru elev v
Un calcul simplu arata ca un elev lucreaza mai mult decat un adult t
#Consider ca TIC este foarte important pentru elevii secolului XXI si nu poate fi intrerupt in clasele a VII-a si a VIII-a a
aceste modificări fiind aduse primei variante ar fi ceva apropiat de nevoile actualei generații de elev
In celelalte 5, fiecare elev ar trebui sa poata opta pentru anumite optionale in conformitate cu inclinarile personale.
De asemenea, un elev care studiaza si ceva ce ii place este un elev care merge multumit la scoala, adica un elev fericit si productiv v
#cred ca materii ca religie, desen, muzica, ed. tehnologica trebuie inlocuite sau lasate ca optional,
voi aveti habar ce inseamna sa aiba un elev de 11 ani 24 de ore de curs intr-o saptamana?
CE SE PETRECE IN ACTIVITATEA SCOLARA A UNUI ELEV DE CLAS av-a! este foarte usor sa dai indicatii cand tu,
care o depune un elev de clasa a V-a. DACA SUNTETI PARINTI SAU BUNICI, DISCUTATI MAI INTAI CU FII/NEPOTII DUMNEAVOASTRA,
#da posibilitatea fiecarui elev sa faca o alegere si fiecarui profesor sa depisteze afinitatil l
#Daca luam in considerare ca un elev de clasa a IV-a minoritati nationale are 24 de ore pe saptamana iar un elev de clsa I minoritati nationale 24 de ore pe saptamana, atunci nu
ce un elev trebuie sa aiba aproape dublu? Sunt prea multe ore de Limba: propun 4 ore pentru Limba romana, 2 ore pentru prima limba straine si 1 ora pentru a doua limba de studiu.
care ai place matematica si fizica nu ai place sa faca 3 ore de sport lui ai place sa faca 3 ore de TIC, oun elev
Numar la fel de mare de ore pe saptamana per elev. Multe materii inutile (ed. tehnologica, religie, muzica, desen.
Gandindu-ma la elev, si de fiecare data ar trebui sa punem elevul pe primul loc,
In felul acesta fiecare elev are o pre-specializare daca ii pot spune asa, stiind la ce sa se astepte in anii studentiei.
Astea sunt importante cu conditia sa se faca si dirigintele sa fie aproape de elev! Biologia, Istoria, Geografia ar trebui sa aiba cate 2 ore pe saptamana in toti anii de studiu.
altfel ar fi dificil sa-ti formezi ca elev minime competente tehnologice pentru a putea urma un liceu tehnologic sau o scoala profesionala in cunostinta de cauz z
la care se adauga cel putin 3 ore pe care elevul constiincios (care este ma degraba un elev fictiv) le aloca pentru temele de acasa si pregatirea la cele 5-6 discipline de a doua zi, la ce performante
Cat despre invatarea in clasa, la actuala incarcatura a programelor, ramane o poveste, asa cum o poveste ramane si centrarea pe elev.
iar rationalitatea ar presupune sa se precizeze de la inceput cate ore de lucru pe zi si pe saptamana trebuie sa presteze un om cu meseria de elev.
#Educația centrată pe elev înseamnă simplificare și pregățirea elevului pentru viață. Modificarea nr de ore de limba rom la cls a 5 afectează procesul de comunicare și asimilarea cunoștințelor de gramatică și literatură.
#Educația centrată pe elev înseamnă simplificarea materiilor de studiu si pregătirea tinerilor pentru viață și nu modificări
#Educația centrată pe elev înseamnă simplificarea materiilor de studiu si pregătirea tinerilor pentru viață și nu modificări
#Educația centrată pe elev înseamnă simplificarea procesului educativ și sprijinirea elevilor în pregătirea pentru viață.
#Educația centrată pe elev înseamnă simplificarea procesului educativ și sprijinirea elevilor în pregătirea pentru viață.
Educatia tehnologica pune accent pe latura practica, implicandu-l pe elev in descoperirea mediului in
un elev care doreste sa devina profesor de matematica, atunci el va dori sa exerseze saptamanal 15 ore la matematica, 1-2 la fizica, 2 sport, 3 romana, 1-2 alte materii i
#este cea mai echilibrata varianta, pentru elev v
#Este cea mai echilibrata a
#Este cea mai echilibrata a
#Este cea mai echilibrata. Satisface cerintele legale privind dezvoltarea competentelor cheie e
#este cea mai echilibrat t
#Este cea mai eficienta pentru dezvoltarea intregului proces de invataman n
#Este cea mai optimizata dintre toat t
#Este cea mai potrivita pentru copii nostri. Intr-o societate in care totul este computerizat sa nu introduci ore se TIC
#Este necesar ca un elev sa cunoasca materia de educatie muzicala deoarece aceasta leaga mai multe materii:
Traim intr-o era a tehnologiei si este inacceptabil ca un elev sa ajunga la liceu si sa nu stie sa utilizeze Word, Excel, etc.
#Este prea mult ca un elev sa stea la scoala 6 ore zilnic, iar materiile sa nu fie adaptate realitatii in care traiesc elevi i
că la vremea acesta oricare elev vine bine informat încă de acasă în privința utilizării calculatorului și nu în ultimul rând verificați în școli ce dotări de calculatoare și spații pentu laboratoarele de tic au,
#este varianta cea mai accesibila pentru elev v
#Este varianta cea mai adaptată vremurilor actuale dominate de utilizarea computerului și de tehnologi o
Celalate matereii sa fie alese de elev, fizica, biologie, istorie et t
#Eu cred, totusi ca ar mai putea fi schimbata. De exemplu ar trebui restructurata materiile muzica si desen,
desi la limba moderna 2 pentru clasa a 5-a se aloca o singura ora pe saptamana si nu consider ca e suficient incat un elev sa poata sa isi insuseasca suficiente cunostonte pentru a face performanta.
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011