Abilitați (9) | ![]() |
Absolvenții (2) | ![]() |
Accent (41) | ![]() |
Acces (4) | ![]() |
Act (2) | ![]() |
Aria curriculara-disciplina (1387) | ![]() |
Bază (62) | ![]() |
Cadrele didactice (87) | ![]() |
Competentele_copilului (40) | ![]() |
Competențe (22) | ![]() |
Cunoștințe (66) | ![]() |
Curiculum la decizia școlii (23) | ![]() |
Curriculum (28) | ![]() |
Disciplină (687) | ![]() |
Elev (87) | ![]() |
Identitate națională (511) | ![]() |
Interdisciplinaritate (3) | ![]() |
Învățare (10) | ![]() |
Plan cadru (220) | ![]() |
Trunchi comun (5) | ![]() |
Varianta 1 (74) | ![]() |
Varianta 2 (137) | ![]() |
Varianta 3 (91) | ![]() |
și învățare prin transferul sau orientarea profesională în cls a IX-a la alte școli gimnaziale, respectiv la liceele teoretice sau tehnologice.
d) competențe digitale de utilizare a tehnologiei informației ca instrument de învățare și cunoaștere În var. 1 și 3 de plan-cadru nu sunt alocate ore de TIC la cls a VII-a
pe implicarea activă a acestuia în învățare a
#loveste in materia LIMBA ROMÂNĂ favorizeaza aria on si societate, cine va preda disciplinele socio umsne profi de romana,
care să ofere activități de învățare orientate după planul cadru e
#se pastreaza cate 1 ora pe saptamana la consiliere si orientare (foarte importanta pentru indrumarea elevilor),
care le generează procesul de predare-învățare. Este necesară coroborarea acestei modificări cu programele școlare
deoarece elevii au mari dificultăți de învățare la ambele materii și mai ales la chimi a
că în procesul de învățare unde intervine calculatorul, sau lucrările practice, randamentul elevilor crește a
instruirea profesorilor în scopul de a-i atrage pe elevi spre învățare, schimbarea mentalităților, abia apoi, când se ajustează fondul,
Trebuie să modifice tot modul de învățare, pentru a i se dezvolta IMAGINAȚIA, SPIRITUL și LOGICA, nu MEMORIA
iar asimilarea unor tehnici de lucru și deprinderi de învățare sunt folosite în învățarea pe tot parcursul vieții (educația permanentă).
< Back - Next >
Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Semantic-Knowledge, 1995-2011